A hátsó ködlámpádnak nagyon fog örülni a mögötted haladó. Azt nem értem egyáltalán minek? Éjszaka milyen felüdítő a fáradt szemeknek a nagy vörös folt.
Nekem 2010-es 1.6 90 LE hdi-m van és hidegen kicsit csörög a motor. Nem minden esetben lehet ezt hallani, de az esetek többségében. Másnál is van ilyen jelenség? Mi lehet az oka?
Továbbá az lenne a kérdésem, hogy meg lehet oldani, hogy a hátsó ködlámpát az első ködlámpától függetlenül fel lehessen kapcsolni? Valami átállítással vagy ilyesmivel.
Autóvásárlás előtt állok konkrétan egy 308 1.6 Hdi 90le (2008) 104000km van benne elméletileg. Nem volt még dízel autóm.Mit érdemes erről a motorról tudni? Milyen hibalehetőségek vannak?Vezérlést üzemanyagszűrőt milyen időközönként kell cserélni? Van típus hibája? Várom a válaszokat.Köszönöm!
Az autómban (2013-as 1.6Hdi-s 308 SW) a két elős ülés között könyöklő van (szerintem gyári), aminek a hátsó ülés sor felé van 2 levegő fújó rostélya is.
2 gondom van ezzel a levegó fújóval: 1. sokkal gyengébben jön rajta a levegő, mint pl elől a műszerfalba építet rostélyokon (ez a kisebbik gondom). 2. hiába fúj elől meleget a kocsi, ezen a két rostélyon langyosnak is jó indulattal nevezhető levegő érkezik. Emiatt le is vannak zárva, a gyerekek panaszkodtak, hogy onnan csak a hideg megy.
Az első ülések alatti befúlyókból érkezik a meleg.
Ablaktörlőből én Valeo-t vettem 9ezer körül volt ha jól emlékszem.
Nekem most első féktárcsa+betét csere következik nem sokára,a gyári szett 60ezret bírt,most ferodo van,ezzel 100ezret mentem már majdnem,de nem is harap akkorát. A következő EBC lesz.
A fogyasztás nekem is 7,5 körül vagy felette alakul(17-es kerékkel),de elég haladósan használom:) Viszont volt már 6,4liter is nyugisabb használat mellett.
Köszi a választ. A 150thp-vél nem szívesen próbálkoznék, a 120 vti tényleg érdekel. A kérdésem még az, hogy a tiéd pl. milyen futásteljesítményt ért eddig el, oll. milyen konkrét szerelésén esett át eddig?
Segítségre lenne szükségem egy 308 sw 1.6 hdi 110 betegségével kapcsolatban,talán valaki átesett már eme "apró pici" problémán.Az autó gondol egyet és megáll,letiltja a motort,mil világit. Hibakódokat ki tudom olvasni és törölni,ezért leírnám hátha valaki lát valami fényt a sötétben:-)
Múlt héten:P0192 és P0299. Tegnap P0192 és P1461. Ma szintén megállt,már 100 méterenként csinálja,de az érdekes az,hogy 40-nél is megáll és 160-al is mentem vele és akkor nem állt meg. Ha valakinek van tippje,hogy mit cseréljek rajta azt nagyon megköszönném! Pug szervízbe NEM akarom vinni,Citroen hdi-m már volt,elég tapasztalatot szereztem velük kapcsolatban.
egy 2008-as 1.6 benzines 308-ast szeretnék vásárolni. Olvastam a motorról, hogy a BMW és a Peugeot közösen fejlesztette, ami bekerült a húsz legproblémásabb erőforrások közé. Kell ettől különösebben tartani vagy elég, hogy ha ügyelek a karbantartási periódusokra (plusz remény, hogy nem lesz gond)?
Nekem az eddig eltöltött 160ezer km alatt(7év alatt) nem volt komoly gondom vele.A szokásos dolgokon kívül vízpumpát,1 fő és 1 fél tengely szimeringet,1 hőgombát,1 szelepfedél tömítés,1 termosztátot kellett cserélni. Ebből a féltengely szimering és a szelepfedél tömítés nem volt vészes, csak engem zavart. A 30ezres olajcsere periódust nem szabad betartani,én 10ezrenként cserélem az olajat. 6-7 ezer után rá kell tölteni kb 8deci olajat.
Egyébként jól tudod, a motort a bmw-vel fejlesztették közösen. A Totalcar-on azt írják hogy hajlamos a vezérműlánc nyúlásra. Nekem nem volt ilyen gondom.
Egy 1.6 Vti 120LE-s 308-ast tervezek vásárolni. ( Benzines Peugeot téren kezdő vagyok. Volt 136 Hdi-m, de az egy másik történet.) Ha jól tudom, akkor ez már valami kooperáció során született a BMW-vel. A Kérdés az, hogy mennyire tartósak ezek a motorok, ill mely meghibásodásra, gyermekbetegségekre kell figyelni.