Keresés

Részletes keresés

,m,1710 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301840

Ha valaki tényleg aszthiszi, hogy a Orosz visszavonul Krimböl az nem reális gondolkodásu

 

Ez a Ö "játszterük" mindeg is azvolt a Cártol kezdve többszáz éve

Előzmény: ,m,1710 (301837)
_Berci Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301839

 

Erre az a duma ugrik be nekem, hogy "Milyen káprázatosan gyönyörű lenne a Föld - ha nem laknák emberek".

 

Ket planet tarsalog egymassal. A Föld aszongya:

- Te nekem valami komoly bajom lehet ... allandoan olyan szarul erzem magam ...

A masik:

- Hat az talan a homo sapiens miatt lehet.

- És ez igy sokaig ilyen rossz marad?

- Ááhh, ne aggodj ... nemsokara megint egeszseges leszel, ... mert az nem tart sokaig.

 

Előzmény: GPS (301791)
padisah Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301838

http://www.world-nuclear-news.org/NP-Moon-urged-to-halt-South-Korean-nuclear-exit-0507174.html

 

megszólal néha a JÓZAN ÉSZ is, csak sajnos az őrület lehurrogja

 

410 tudóssal szemben bármikor fel lehet sorakoztatni 41000 adminisztrátort akik halálosan be vannak szarva hogy egy Fukushima-i baleset megismétlődik Koreában, ami ugyan nem földrengésveszélyes, de ez senkit se érdekel

Előzmény: padisah (301821)
,m,1710 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301837

Persze, hogy aláirta Trump, hiszen mitt tegyen, még egy prezidet sem mehet neki a 98% nak

átjátszották,

tulzásba viszik a Trump ellenes kampányt, mert csa azért tették.

ez a Orosz ellenes "megerösitett" szankcio vissza fog ütni Europára is

GPS Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301836

 

Az evi egymillio legyartott motornal pont 20 millio euros pluszkoltseg.

 

... a 20-30 milliárdos (20-30 ezer milliós) árbevételhez képest.

 

Milyen %-ról beszélünk? 0,1...0,06% %-ról?  Ennyi ár-többletet talán még a vevős is kifizetne, nem?

.

Előzmény: Törölt nick (301831)
szilvatövis Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301835

Sötétződek!!!!!! :-)

Előzmény: padisah (301821)
GPS Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301834

"egybol sokkal olcsobbak lesznek az ilyen megoldasok, ahol kihuzza a teljes blokkot es rendben is vagyunk."

 

Hát persze. Sokkal olcsóbb 4 darabos trafó-blokkot kihúzni a helyéről... mint 1 darabot. És ezt te el is hiszed, igaz?

 

Ez kb. olyan, mint a lehúzós, tolvaj-szerviz ahova egy ismerősöm vitte az autóját mert folyt egy hátsó fékhengere és ahol egy irtózatos előkalkulációt állítottak ki neki.

100 ezres nagyságrendűt. 1 darab szivárgó munkahengerért.

 

Kiderült, hogy ők munkahengert CSAK PÁRBAN cserélnek (WTF? Ugyan miért? Egy hidraulikus féknél - kidobják a jót is?)

 

De ez nem elég, mert ők ha fékhez nyúlnak, akkor kicserélik mind a 4 betétet, mindkét oldalon (még ha tök-jók is)..és a poén: kötelezően elküldik leszabályozni a dobokat is. Ha jó, ha nem - akkor is.

 

Erre az udvaron kicseréltem neki a munkahengert kb. 1 óra alatt, mert nehezen jött ki a fékcső-hollender (5800 Ft volt az alkatrész).

 

Rá 2 napra vizsgára vitte az autót, méghozzá a KPM-hez, ahol rendesen szarakodnak ám (hatóság, hejj) - és az autó csont nélkül átment, tökéletes fékekkel.

És ezért kértek (volna) 100+ ezret a szervizben.

 

Megjegyzem ez vagy 5 éve volt - azóta se kellett a fékhez nyúlni, pedig volt már két műszakija is azóta.

.

 

Előzmény: Törölt nick (301828)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301833

Azert kell belesutni a lengokarba, mert ugy biztosan ott marad, ahova szantak es nem allitodik el... tenyleg annyira hianyzik a korszak, amikor minden hetvegen ala kellett fekudni a kocsinak, meghuzni a kilazult csavarokat, ujrakenni a tomiteseket es mindent beallitani?

 

Na ezert epitik fixre ezeket a szarokat, hogy ilyen ne legyen.

Előzmény: GPS (301829)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301832
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301831

"Mégis hány euro töblettköltség lenne egy 4-es trafóblokk helyett hengerenkénti trafót alkalmazni? 10 euró? 20?"

 

Legyen 20. Az evi egymillio legyartott motornal pont 20 millio euros pluszkoltseg.

Előzmény: GPS (301829)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301830

Amugy sincs annyi, 100 euro korul van egy Opel gyujtomodul.

 

De teljesen igazad van, sajnos a kelet-europai sokadik tulajdonos nem nagyon bir elvonatkoztatni a sajat helyzetetol...

 

Nekem par hete volt a Prius muszaki vizsgan. Fuggetlen szervizben. A hatso fektarcsakat kellett cserelni, amugy nem volt semmi baja az autonak. ja es csinaltattam egy klimatisztitast is -> 550 euro.

 

Fater kerdezte hogy nem lehetett volna felszabalyozni a tarcsakat (esztergalyos az oreg) mondom neki hogy nemtom, szerintem az itt dragabb lett volna mint venni ket ujat...

Előzmény: Törölt nick (301828)
GPS Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301829

 

"de ez ont nem igazan erinti, mivel kap 3-5 ev garanciat, 3.5Millio"

 

Én 10 év garit adnék az autókra úgy, hogy évente fél millát kötelezően a márkaszervízbe kelljen hagyni - "periódikus revizió" jogcímen.

Különben ugrik a gari.

Jaa és minden fogyóeszközt (olajat, szűrőket, mindent) kizárólag csak a márkától lehessen vásárolni hozzá - a normál, piaci ár mondjuk 2,5x -ért.

 

Hagyjuk már ezt a simliskedést.

 

Mégis hány euro töblettköltség lenne egy 4-es trafóblokk helyett hengerenkénti trafót alkalmazni? 10 euró? 20?

 

Vagy mégis hány euró többletköltség lenne nem belesütni a szilentet a lengőkarba - hanem cserélhető szilentekkel ellátni - hogy egy tetves kis szilentért ne kelljen egy baszott-nagy (és tökéletes) lengőkart a szemétre dobni - úgy teljes egészében?

5 euró/ autó? Vagy az is felmenne akár 10 Euro-ra is?

 

Shadow-nak: a Peugeot 307-es ben is egyben van a 4 trafó - csak szólok. Az van a másik vejünknek - a minap láttam pont.

.

Előzmény: z_a_p (301826)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301828

"Vajon akkor is ilyen nagyvonalú lennél, ha neked kéne kifizetni 70 ezer Ft-ot azért, mert a 4-ből 1 trafó meggárgyult?"

 

Oke szamoljuk at rendes penzbe 70eFt, az nagyvonaluan 300 €... ennel valamivel tobbet szoktam kifizetni a kotelezo szerviz nevu izere (kvazi ugye olajcsere). Mennyi lehet az 1.5 munkaora, plusz filleres alkatreszek?

 

Nem a kelet-europai Jozsi es Tarsa Megoldjuk Okosban Bt.-nel szervizelo juzer az autogyarto celcsoportja... onnantol, meg, hogy kivaloan kepzett (hehe) nyugati autoszerelot kell megfizetni egybol sokkal olcsobbak lesznek az ilyen megoldasok, ahol kihuzza a teljes blokkot es rendben is vagyunk.

Előzmény: GPS (301825)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301827

nincs ebben semmi szelhamossag. Azert kerul az Opel annyiba amennyibe, mert a vegletekig optimalizalva vannak a gyartasi koltsegek.

 

Vegyel BMWt-t, abban kulon cserelheted a trafokat.

Előzmény: GPS (301824)
z_a_p Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301826

Kedves leendo ujauto tolajdonos!

  1. Autojat ugy terveztuk, hogy olcson gyarthato legyen. Igy jelentosen csokkenteni tudjuk az arat, igaz szervizeles/alkatreszek tobbe kerulhetnek, de ez ont nem igazan erinti, mivel kap 3-5 ev garanciat, 3.5Millio
  2. Autojat ugy terveztuk, hogy dragabban gyarthato, de olcsobban szervizelheto legyen. Igy dragabb az ara, viszont a szervizeles/alkatreszek joval olcsobb is lehet. De ez ont nem igazan erinti, mivel kap 3-5 ev garanciat, viszont a kov tulajok orulni fognak neki. 4.5Millio

Nos?

Előzmény: GPS (301824)
GPS Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301825

 

Olcsón akarsz tiszta ice motort mondjuk mechanikus megszakítós elosztóval? Nem fog menni :-)

 

Mi köze van a mechanikus megszakítónak ahhoz, hogy a 4 darab trafót egybe építik - és 1 darab meghibásodása esetén a másik 3, tökéletes darabot is ki kell fizesd.

 

Vajon akkor is ilyen nagyvonalú lennél, ha neked kéne kifizetni 70 ezer Ft-ot azért, mert a 4-ből 1 trafó meggárgyult?

 

Vagy neked van tipped arra, hogy műszakilag és környezetvédelmileg miért lehetetlenség hengerenként megoldani a gyújtást?

Vagy akkor már "piszkos" lenne az a motor - szerinted?

.

Előzmény: mica-r (301823)
GPS Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301824

 

Menjenek a k. anyjukba az ilyen simlis, szélhámos mérnökök (és gyártás-menedzserek).

 

De nem tudom min csodálkozol, mert rengeteg autóban kettesével adják elő ugyanezt az útszéli lehúzást.

Arra még azt mondják, hogy tiszta szerencse, hogy csak egy darab tök-jó trafót kell a szemétre dobni - és nem 3-at.

.

Előzmény: Törölt nick (301814)
mica-r Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301823

Olcsón akarsz tiszta ice motort mondjuk mechanikus megszakítós elosztóval? Nem fog menni :-)

Előzmény: GPS (301803)
mica-r Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301822

Pedig azt is kell !

Előzmény: Törölt nick (301820)
padisah Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301821

nem kell különösebb beruházás, csak egy engedély a hivataltól

 

látva a zöldek folyamatos erőfeszítéseit az obstrukcióra, az a darab papír bizony simán kerülhet 50 milliárd euróba

ennyibe kerül megfelelni a kifejezetten obstrukciós céllal kitalált szabályozásnak

 

azért kevésbé dekadens társadalmakban zajlik az élet:

http://www.world-nuclear-news.org/NN-Three-Chinese-reactors-approach-commissioning-2407174.html

Előzmény: szilvatövis (301816)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301820

latok en, csak nem kommerszet :)

Előzmény: mica-r (301817)
mica-r Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301818

Nyilván egyszerűbb és olcsóbb. Ezért olcsó az Opel.

Előzmény: Törölt nick (301815)
mica-r Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301817

Ha látnál többféle autót és több megoldást, akkor a 20 évvel ezelőtti SAAB motorokon 3X ennyibe kerülő trafósort is ismernéd :-)

Előzmény: Törölt nick (301814)
szilvatövis Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301816

Szinte ingyen. Az 55 milliárdba ezeken túl már a Fukushima utáni biztonsági szigorítások költségei is benne voltak, de ez az összeg öt év alatt 100 milliárdra nőtt, ezt linkeltem az előbb.

Amúgy mennyivel növelik a reaktorteljesítményt? Mert ugye pár százalékhoz nem kell különösebb beruházás, csak egy engedély a hivataltól. Viszont mennyivel jobban hangzik, lehet érvelni vele, erre költjük a milliárdokat.

Előzmény: padisah (301811)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301815

gondolom igy sokkal olcsobb gyartani, es egyszerubb a soron beszerelni. Es gyanitom hogy a 4 trafonak egy elektronikaja van.

Előzmény: szilvatövis (301812)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301814

utananeztem es tenyleg, az Opelnal tenyleg olyan.

 

En meg nem lattam soha igy egybeepitett trafokat.

Előzmény: GPS (301810)
padisah Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301813

Semmi ellentmondás, a Napenergia & Szélenergi a jövöjé

 

egy fan nyilvánvalóan ezt mondja, logikus hogy ő ebben hisz, csak éppen a tények inkább azt mutatják, hogy a dolog egy zsákutca (a már sokat elismételt peremfeltételek mellett: tehát mérsékelt égövi országban kevés napsütéssel és tengerpart nélkül)

Előzmény: ,m,1710 (301757)
szilvatövis Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301812

Pl.: A Xsarában is így volt, 70 ezerbe fájt a csere, ha jól emléxem, de előtte még szétvágta a vezérlőt is, mert xara volt a szűrése és a hibás trafó impulzusai valami portot kinyírtak benne... legalább is a szakik szerint. Sosem találtuk meg a tényleges baját.

Előzmény: Törölt nick (301805)
padisah Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301811

1) Ahead of the April presidential election, the Socialist Party's presidential candidate, Francois Hollande, has proposed reducing nuclear's share of the country's energy mix to about 50% by 2025, down from the current level of almost 75%. However, in a report released in November 2011, Union Francaise de l’Electricite (UFE), the French professional association for the electricity industry, concluded that this would be costly, raise energy prices and increase carbon emissions.

 

2) EDF announced its Grand Carénage life extension program for the existing fleet in France in 2011. Under this investment program, the company planned to spend around €55 billion on upgrading its plants to improve their performance and enable their continued operation.

 

tehát nem csak üzemidő hosszabbítás, hanem teljesítmény növelés is lesz

Előzmény: szilvatövis (301762)
GPS Creative Commons License 2017.08.03 0 0 301810

 

Opel Astra 1,6.

 

(benzines - de gondolom pont neked ezt nem kel precizírozni)

.

Előzmény: Törölt nick (301805)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!