Keresés

Részletes keresés

nortsen Creative Commons License 2002.04.13 0 0 232
A ripes trainz u.a mint az iso...
Tehát megvan benne minden ami az isoban, csak nem kell installalni, es emiatt a registrybe sem irodik bele semmi. Ez a service pack miatt lehet fontos ami onnan veszi ki az informaciot.
2 kulobseget lattam a ripes es iso kozott.
A ripben nincs meg a Trainz_dev konyvtar, ami az osszes modell config, es textura fajljat tartalmazza, ami az ujraskinezes miatt kellhet.
2 Nincs meg a harom util progi amibol az egyik a fajlokat, mappakat specialis jarchive fájlá konvertálja, a masik ami a texturakat konvertalja tgabol spec *.texture formatumra, es a harmadik ami letoltheto kulon is, ez a 3dmax plugin.
A tobbi megeggyezik.

Az iso felrakassal kapcsolatban, csak annyit, hogy hetfonel elobb biztos nem lesz fent ugy tudom.
Ha megtudom hol lesz, leirom.

Sasha nagyon jo lenne az altalatok elkeszitett cucc trainz ala is!
Nohab ugyan van a trainzben.ill kesz van, de nekem meg nincs meg. Szal van mar, de kis elteres van a hotolo(vagy mi) korul.
A trainz visualjaban megnezheto
Mi is torjuk a fejunket,hogy megcsinaljuk a full magyar mavot:) de nem kene ketszer dolgozni igy, ha mar ti is megcsinaltatok msts ala.

Joejt mindenkinek

Előzmény: Sasha - HFL Factory (231)
Sasha - HFL Factory Creative Commons License 2002.04.12 0 0 231
Azt tudom hogy a rip tört, az iso meg full, csak azt nem, hogy a rip-ből mit "spóroltak" ki? De inkább az iso-nál maradok!
Előzmény: Sasha - HFL Factory (229)
Sasha - HFL Factory Creative Commons License 2002.04.12 0 0 230
Engem is érdekelne az ISO, ezt honnan tudnám letölteni? (Tudom hogy itt nem illik megkérdezni, ha nem akarsz itt válaszolni, légyszi írj mail-t!) Előre is köszi!
Előzmény: nortsen (228)
Sasha - HFL Factory Creative Commons License 2002.04.12 0 0 229
Sziasztok!

Meg szeretném kérdezni, hogy mi a különbség a rip és az iso Trainz között???

Előzmény: nortsen (228)
nortsen Creative Commons License 2002.04.12 0 0 228
Nemsokára fent lesz az iso
nortsen Creative Commons License 2002.04.11 0 0 227
Matiz!

Nemsokara fent lesz egy Trainz iso vmilyik szerveren.
Ha meg birod kozzel szolok. ok?
Emaillal is megdobnalak, de nem szoktal ra reagelni;)
Szal ha erdekel lesz iso-d!

Előzmény: Törölt nick (224)
kBagyula Creative Commons License 2002.04.11 0 0 226
Hi daVe mégegyszer!

Én jelenleg a Szeged - Hódmezóvásárhely vonallal bírkózom, de eddig nem volt Tisza hidam, de időközben lett és kb. 10km-nyi szakasz van kész.
Hát publikus csak akkor lesz ha Nortsen talál szervert valahol ami nem fizetős (vagy ha fizetős akkor nem oly drága) és feltudja lőni a lapot rá. No meg ha elkészül végre a layout. Csinálgattam GMAX-al már 1-2 object-et is a Trainzhez ami működik, de azt is oda akarnám feltenni. Egyenlőre én így állok. A bajom az a layoutokal, hogy néha bugosak sajna. Nem tehetek róla ez vmi prog. hiba.

Üdv.
kBagyula

Előzmény: daVe (223)
kBagyula Creative Commons License 2002.04.11 0 0 225
Szia daVe!

Én reggel 1/2 5-kor kelek azt megyek a melóba, éccaka meg vagy tanulok, vagy a GMAX-al szórakozom :-) vagy Trainz layoutot gyártok, meg ilyenek.

Üdv.
kBagyula

Előzmény: daVe (222)
Törölt nick Creative Commons License 2002.04.11 0 0 224
Részemről kútba esett a dolog egy ideig: leszedtem, de már nem tudtam installálni, mert az eredeti lemez megsérült és nem tudja a CD-ROMom olvasni. Ha több időm lesz majd újra napirendre kerül, addig sorry.. :-|
daVe Creative Commons License 2002.04.11 0 0 223
Hát igen, ezekre a szívásokra nem is gondoltam. Talán azért, mert még nem próbáltam nagyméretű pályát csinálni. De ezek szerint Ti már igen, ugye? Melyik vonalat csináljátok? Mikor lesz publikus? :)

Üdv:
daVe

Előzmény: nortsen (218)
daVe Creative Commons License 2002.04.11 0 0 222
Szerintem meg Neked vannak alvási problémáid :) Reggel 6:30-kor még ébren? Vagy már???
Egyébként nem szoktam ilyen későn feküdni, de a diplomámat valamiért csak éjszaka tudom írni, nappal mindig elvonja a figyelmem valami :(

Üdv:
daVe

Előzmény: kBagyula (217)
kBagyula Creative Commons License 2002.04.11 0 0 221
Nortsen!

Nem kellene írni ezügyben az Auran-nak? Pusztán jobbító szándékkal? Az tényleg rossz ha keresgélni kell a vonatainkat a pályáinkon össze vissza. Valószínűleg már másnak is feltűnhetett a dolog. Nem itt, hanem külföldön...vhol.

Előzmény: nortsen (218)
kBagyula Creative Commons License 2002.04.11 0 0 220
Hihi!
Előzmény: nortsen (219)
nortsen Creative Commons License 2002.04.11 0 0 219
Szal nem lesz Service Pack 2.
És megszünik a Trainz is:))
Na jó nem szünik meg, és SP3 lesz.
nortsen Creative Commons License 2002.04.11 0 0 218
Tudnék mit írni a nagyméretü pályák bugjairól.
Pl.
1. Minimap nézet. Keresd meg hova akarod rakni a mondjuk 15 szerelvényt.
2. Ha megvan,és véletlenül rárakot az egyik szerelvényt egy már kijelölt másik szerelvényre, találd meg melyik volt, nézd át újra a 60kmert:)
2. Próbáltátok e már, 15-20 szerelvénnyel 60-70építőnél nagyobb pályán, egymás között váltani?
Örökkévalóság.
3. 30 vágányos államást vízszintből megnézni Onscreen helpel?:), vagy minimapal?:))

Errek kéne valami más struktúra.

Service pack 2-ről nem szól,mert nem is lesz gondolom;)
Ahhoz meg,hogy legyen Yardmaster, nem árt elötte ezeket az "apró" problémákat megoldani nem?:)
Ráérünk. Én 28 vagyok. Elöttem még a Trainz:O

Előzmény: daVe (215)
kBagyula Creative Commons License 2002.04.11 0 0 217
daVe!
Talán nem bírsz aludni? Hajnali 3-kor hozzászólni.
:-) Nem semmi!

Üdv. kBagyula

Előzmény: kBagyula (216)
kBagyula Creative Commons License 2002.04.11 0 0 216
Sziasztok!
Szerintem nem is lesz SP2. Lehet, hogy a modulok hamarább lesznek kész, mint a SP2 így inkább az SP3-at erőltetik ezerrel, de én inkább a YARDMASTERT várom nagyon. Vagy ha lesz is akkor az nem valószínű, hogy az olyan alapos munka lenne, tuti, hogy tele lesz buggal. Van ilyen, nálunk is a melóban. :-)
Nagy méretű pályák támogatása?
(50 terepkocka felett) hmm... én tegnap tettem hozzá a 38.-at.

Csövi!
kBagyula

Előzmény: daVe (215)
daVe Creative Commons License 2002.04.11 0 0 215
Olvastátok már, hogy az Auran bejelentette a Service Pack 3-at? Mindenféle jó dolgokat ígérnek, például scenariokat, mentési lehetőséget és nagyméretű pályák támogatását (ez alatt vajon mit értenek?). De Yardmaster majd csak SP3 után lesz és még SP2 sincs sehol :(

Üdv:
daVe

kBagyula Creative Commons License 2002.04.09 0 0 214
Na közben azért nem tétlenkedtem: Jártam az Aurannál és ezt találtam a YARDMASTER-ről:

Includes a wide variety of animated objects such as crane cars, trackside cranes, container cranes, lifting or rotating bridges, trolleys, crossings and filling stations that can be controlled via a DCC interface.
Rolling stock will carry visible and varied cargo. Load up a flat car, carry some logs or make a delivery and use a trackside crane to unload it at the warehouse.
Yardmaster adds to the Trainz physics engine by allowing for hump yards and rolling 'uncoupled' cars. Back a car up, then uncouple it and watch it roll away. Build a slight decline and let it roll downhill and automatically couple with other cars.
Allocate consists, move it from one location to another, build up a train and perform set offs. Trainz activities allow you to run your yard just like the real thing.
Yardmaster adds to Driver's 'generic' signalling by expanding the system to include signalling systems and objects from all over the world. In addition Yardmaster allows for the creation of 3rd party signal models.
Background radio chatter can be heard while operating the train from the drivers cab.
Train defect detectors will automatically annunciate as you move over them. You hear them via the cab's radio.
End of Train detectors will automatically annunciate as the train moves past them. Again, you hear them over the cab's radio.
Transfer tables are sideways moving turntables. That is they do not rotate but move sideways instead. This is a great addition for European train buffs where transfer tables are quite common.
Resources such as fuel are used and consumed by your locomotives. Watch your fuel levels go down in the locomotive then call by a refilling station for a 'top up'.
Yardmaster supports multiple gauge rail and a variety of track types including rack and pinion. Now you can make that 1 in 10 railway to the hillside lookout a reality!
With the addition of Yardmaster you are able to save games in progress or create scenarios that allows others access to an 'instant action' environment. Create a game, save it's state, and publish it on the net to allow others to experience your creation.
We plan to support third party controllers such as those from Kato(R). These controllers allow the use of in game controls similar to those on real trains. Now functions like the throttle and brake can be assigned to real handles giving you a much greater feel for their operation (This option requires an additional 'Controller to PS2 converter' available separately).

Csak ennyit fog tudni. Lehet, hogy kell hozzá valami új bigyó amivel könnyebb lesz a vonatok irányíthatósága. Elő a pénztárcával!

Üdv. kBagyula

CrasheR Creative Commons License 2002.04.09 0 0 213
helo,
Kbagyula, irtam a freemail cimedre egykét kérdésért. minél hamarabb válszolj lécc!
ThX. :)

crasher

kBagyula Creative Commons License 2002.04.09 0 0 212
Jéé! Kaptam új klavit! Köszike rendszergazdi!

Próba1,2,3,4,5,6,7, Műkszik de jóó! Viszem haza. Hehe..
Jól elvagyok itt egymagamban. Mi van veletek tán elakadtak a bitek?

Előzmény: kBagyula (211)
kBagyula Creative Commons License 2002.04.09 0 0 211
Huh! Végigolvastam a SG Trainz-el foglalkozó fórumát 2 óra 16 perc alatt (261 hozzászólás). Nem semmi!
De legalább képben vagyok... Norsten benne van az újságban. Megyek megvenni! Az a srác (Berczy???) elkészítette az M43-ast végül? Kiváncsi vagyok!

Üdv.
kBagyula

Előzmény: kBagyula (210)
kBagyula Creative Commons License 2002.04.09 0 0 210
??miket nem írok össze. Helyesen: Content Creation Studio asszem...vagy nem? Egyébként lusta vagyok, mint egy teve még írni is. Meg rossz a melós klavim (szétnyúztam).

Üdvözlet, és bocs az elírásokért!
kBagyula

Előzmény: kBagyula (209)
kBagyula Creative Commons License 2002.04.09 0 0 209
Ja és az egyetlenegy bajom, az AssetCreatStuioval, hogy amit ment, beleömleszti egy könyvtárba egy rakat file közé aztán válogathatod... Csinálhatna saját mappát magától is az objektum neve alapján aztán rakhatná abba is akár. Így fogjuk használni a Trainz-ben is, csak a config-ot kell külön megcsinálni hozzá.
Pl: X(mappa)
- x.im
- x.txt... és így tovább.

Hali!

Előzmény: kBagyula (207)
kBagyula Creative Commons License 2002.04.09 0 0 208
Hello Sasha!

Ha kell a MAX plugin akkor elküldöm mailban. Így nem kell bajlódnotok a regisztrációval. Kell?
De már csak holnap délelőtt!

Üdv. kBagyula

Előzmény: Sasha - HFL Factory (205)
kBagyula Creative Commons License 2002.04.09 0 0 207
Hi daVe!

Ja ja, és már sikerült is jégkorongot csinálnom a Trainz-be (Hihi!) aztán rájöttem 1-2 dologra. A bajom az, hogy hogy a francba tudok olyan bőrt húzni az "object"-re amilyet szeretnék? Fehérrel színű képpel már megy (Láttatok már fehér jégkorongot?). Ma du. kiszedem az egyik házból a "skint" oszt analizálom (azannyát). Van export pluginom a 3DMAXhoz (4.0; 4.2) is de az maga nincs meg. Egyébként az egyszerűbb tárgyak létrehozása/konvertálása tök egyszerű a Trainzhez a config.txt-t is könnyű megcsinálni egy másik alapján. Fentebb(lentebb) elolvastam a hozzászólást és majd ahhoz tartom magam.

Üdv. Mindenkinek!
kBagyula

Előzmény: daVe (204)
nortsen Creative Commons License 2002.04.09 0 0 206
Kiály lenne,ha átkonvertálnátok...már írtam régebben,hogy a config cuccokban segítünk (HO TTrainz csapat),viszont nagy előrelépés lenne,ha nem kéne nekünk is megcsinálni a nohabot,szergejt. A interriort megcsináljuk vmikor, egyenlőre jó az F7-es belseje.
Én ugyan nem csináltam még MSTS alá modellt, de annak a tutrialját haszáltam fel a trainzhez, mikor meg nem volt guide....
Annyit tudok segíteni,hogy a plugin max alá itt van:
http://www.auran.com/jet/downloads.php?NavID=20
gmax alá pedig itt:
http://www.auran.com/trainz/contentcreation.htm
Trainz Asset Creation Studio néven
Ebben van a plugin.

Hajrá (a kopaszra)

Előzmény: Sasha - HFL Factory (205)
Sasha - HFL Factory Creative Commons License 2002.04.08 0 0 205
Sziasztok!

Utánanéztem nektek egy kicsit a Trainz alá való konvertálásnak. Letöltöttem a Trainz Content Creation Guide-t ebben leírnak "mindent"! Sokaktól hallottam azt, hogy a Trainz alá könnyebb lesz majd a modellezés mint a TrainSim alá, de szerintem az írások alapján ez nem így van! Néhány fontosabb dolog: A TrainSim-mel megegyezően, itt is 8x8-tól 512x512-ig mehet a textúra mérete. Ugyanúgy az UVW Map - Unwrap UVW párossal kell textúrázni, mint a TrainSim-ben. A textúrák Multi/Sub-Object típusúak! Aztán a csatolások, elnevezések, linkelések már homályosak. Exportálás előtt Collapse All! Na mindegy, nézzétek meg, talán segít! Amúgy ez a ...material... üzenet, a hibás textúrázásra utal! Vagy egyáltalán nem textúráztad a modellt! Sok sikert!

Üdv.

Előzmény: kBagyula (201)
daVe Creative Commons License 2002.04.08 0 0 204
A Jet az Auran játék "engine"-je (gusztustalan, ámde divatos kifejezéssel élve), a Trainz alatt is ez fut (bár biztos nem az ingyenesen letölthető változat).
Én épp csak belenéztem, de láttam, hogy kb. 100 osztályból áll, aztán elszörnyedtem. Ennyi erővel a DirectX-et is megtanulhatja az ember, és azzal mégiscsak többre megy :)

Gmax-ot honnan szereztél? Letöltötted hozzá az Auran saját plugin-jeit? Mert anélkül nem lehet a Trainz saját formátumába menteni!

Üdv:
daVe

Előzmény: kBagyula (203)
kBagyula Creative Commons License 2002.04.08 0 0 203
Hi daVe!
Mire jutottál a JET-tel? Kipróbáltam van benne 1 játékdemó meg egy rakás valami ami nemtom' mire való. Mindegy majd később szórakozom még vele. biztos ez is játékfejlesztő progi. Maradok a GMAXnál (Hangzásra olyan, mint a klimax, csak jobb talán valamivel, nemtom' nem vagyok csaj) Hihi!
Szerintem az Auran azt akarja, hogy ha az emberkéknek játszani van kedve akkor csináljanak maguknak játékot...házilag.

Na Hali!

kBagyula

Előzmény: daVe (194)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!