Az, hogy útközben hány határon ki hogyan vámolta vagy küldte tovább, a magyar fináncot nem érdekli. Ha EU-ból jön, bingó. Ha máshonnan akkor CASH!
Az is gyakori, hogy európai vámszabad területről vagy azon át küldi a ferdeszemű vagy jenki. Hiába van holland vagy svéd postabélyegző, nem eszik meg ha nincs az adott ország ÁFÁ-ja kifizetve.
Mostanság divat, hogy pl. brit raktárból küldi a kínai. Ugyanúgy kezeli itt a magyar, mintha a Sárga folyó mellől küldenék.
Valahonnan pontosan tudják, hogy az EU-ban befizették-e utána a sarcot. Bár szerencsésebb a német 19 mint a magyar 27%.
Nemrég kínai okosteló Svédországon keresztül jött. No problem. 27% ÁFA, kis postai picsi-pacsi. Sarc 7800.- HUF 100 dolcsis telóra. Még így is kijött 30-ból ami itthon 50-től indulna. Már mikor svéd tracking volt hozzá, kezdtem reménykedni. Kár volt.
Sziasztok, nem rég óta ebayezek, most rendeltem 2 item ez külön eladotol Kínából..
az lenne a kérdésem hogy bár költözés ora átírtam most az uj rendelés elott a cimem, de PayPalon nem.. ettol független a éles cimre küldik majd a csomagot vgy a PayPal a regi cimre postázza majd??
a kérésed (Akkor miért ajánlja fel ismét, hogy vedd meg)?
az ország (akkor miért ajánlja fel, hogy ismételd meg a vételt)?
Én nem foglalkoznék vele. Inkább megvenném Mo.-on az órát, mert akkor lehet, hogy csak 11000 HUF-ot veszítek (a 27000 és 38000 közötti különbség) és nem 27000-et :(
Szerintem érthetőek voltak a kérdéseid (mondjuk a 20 dolláros kicsit kacifántos, de ha ő komoly eladó biztosan tudnia kellett volna, hogy mi a dörgés).
Mondjuk az én 60 USD-s csomagomar is 60 dolláros érték volt ráírva, de én nem Mo.-ra kaptam - lehet, hogy HK-ból csak így küldenek :(
Igen, teljesen érthetetlen, de azóta tájékozódtam és ugyanígy még egy másik órákkal is foglalkozó eBay-es eladó ugyanabban az időben szintén letiltotta az országot.
Valószínü, hogy ugyanaz a cég, egyforma fotók, egyforma terméklapok.
Nos, bemásolom a levelezésünket ide, hogy érthetőbb legyen, mivel a második üzenetre már reagált, amiből az tűnik ki nekem, hogy nem értette amit írok, mert hülyeséget válaszolt rá.
Én sem tudok angolul rendesen, de a google fordítójával meg szótárral, nagyjából érthető szöveget tudok összehozni, ami ide elég is.
Tehát:
1.:
Dear Seller !
I have three question, please: Possible is an option to Registered Flat Rate Postage and how much? Possible is value of the package is shown 20 EUR or 20 USD or other currency only 20? Gift package marked ?
Thank you for your answers.
2.:
Due to the questions ? The country is banned ? Thank You for the trust. We're not bad buyers.
Parcelforce szállítást választottam,persze előtte többször rákérdeztem ,hogy valóban nem kell utána vámot,áfát fizetnem.,amúgy nem ajánlom az Erisin termékeket.Úgy voltam vele,hogy 2 év garanciát vállalnak rá akkor nem lehet rossz minőségű.
Tévedtem ,mint az előzőben írtam. A youtubon sok problémás Erisin lejátszóról csináltak videót.
Most nézegettem sok használt javított lejátszókat árulnak ,persze olcsóbban.
OK! Furcsa, hogy ausztrál dollárban adta meg az árat :) Én egyszer rendeltem Hong-Kong-ból 60 USD-os cuccot, de nekem rendben megjött kb. 10 nap után. Utolsó években már szinte kizárólag csak Európából rendeltem a biztonság kedvéért :)
Ausztráliából sokszor nehéz európaiként vásárolni (így van ez pl. Kanadával is meg az USA-val) - legtöbbször nem is küldenek Európában, de ha Neked a kérés után jött a letiltás, akkor lehet, hogy berágott rád ... Mondjuk akkor sem értem miért tiltotta le szinte egész Európát :(
szia. Ha a csomag nem érkezik meg, de ennak ellenére mindennel elégedett vagyok, mindig pozitív értékelést szoktam nekik adni. Sokszor látom, hogy egymás között is ezt adják ilyen esetben.
A pozitív értékelés szöveg részébe be szoktam írni, hogy az eladó visszaküldte a vételárat, a csomag elveszáse miatt. A semlegest nem szeretik, Én már egyszer megtapasztaltam.....
sziasztok.A kérdésem a kóvetkezö.Eladtam egy elemet,de a ,not received,.nél van az ōsszeg,tehát még nem fizette ki.Úgye jól értelmeztem?Ilyenkor mi a teendő?Máskor egyből a Pay-on volt a vételár.Valaki segítsen.
Igen, én is szimpatikusnak láttam őket, ezért nem kerestem meg az itt látott cuccot az eBay-en. Csak pech, hogy ez a darab hibás. A kapacitásig még nem jutottam el, mert egyszerűen nincs kimenó feszültség, pedig 2 usb aljazat is van. Amellett nincs semmiféle leírás, azt sem tudom, mit jelentenek a ledek.
Vmit félreértesz: a DX nem piactér = ők az eladók, a reklamációs rendszerük pedig éppenhogy jól kiépített!
Bejelentkezel, felső menüben ott a My account alatt a My orders, kiválasztod a megrendelésed, majd ott az RMA gomb, ami alatt részletesen leírják, mi a teendő.
(Kínából mindig fenntartással szabad akkut venni, mert jellemzően szívbaj nélkül megszorozzák a kapacitást egy tetszőlegesen kiválasztott számmal... DX-en pont az a jó, hogy lehet (sőt: bátorítják ezt hűségpontok osztogatásával) írni beszámolót egy vásárlás után, ahol a rossz vélemények is bekerülnek, ezért nagyjából ki lehet szűrni, mivel nem szabad foglalkozni)
kb. 100 ebayes vásárláson vagyok túl, és most először eltűnt egy csomagom. :-(
Norvégiából jött volna, de egy hónap alatt nem ért ide; az eladó még egy hét türelmet kért, azt megadtam, de azóta sem érkezett meg. (Furta, hogy tracking nr. nélkül küldte).
Az ebay visszatérítette a pénzt, úgyhogy nem ért kár.
A kérdésem: milyen értékelést illik ilyenkor adni ? Semlegesre gondoltam, de 100%-os eddig az eladó, nincs se negája, se semlegese, nem akarom ezt elrontani.
Ez nem eBay, hanem DX esemény, de hátha ismeritek a dórgést. Míg az eBay-en fóleg csak pár dolláros aprósàgokat vettem és sohasem volt komoly baj, de most megbolondultam. Vettem a DX-től egy 13 800 mAh-s napelemes akkupackot 30$-ért. Richtig hibás. De a DX-nél nem látom a jól kiépített rekamációs, visszaküldési, vsszafizetési rendszert. Még az eladó címét is csak cimkeleáztatásal tudtam előásni.
Az értesítő levél visszfordításával írtam egy reklamáló eailt.