Keresés

Részletes keresés

barnade Creative Commons License 2014.07.29 0 0 96368
Tebajod. Nekem simán 3-4 másodperc alatt betölt, nem akad használat közben se. Még telefonról se.
Előzmény: zoz123 (96367)
zoz123 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 96367

Digi-m van, 80 megabites. A gépemben 8 GB RAM, az oldalon megnyitáskor 15 másodpercig teker a Javascript, minden térképfrissítés 2-3 másodperc.  Ez számomra nem elfogadható, amikor ugyanezen a gépen a google maps (az újabb, béta, ami google earth-szerűen mutatja a műholdképet) villámgyors. Tudom, OpenLayers/OpenStreetMap-et /Mapnik-ot használ, azért lassú. Talán nem bizttos hogy ez a jó választás ide...

 

Egyébként: Ha a baloldali menüben "Megállóhelyi információ"-nak hívnak egy funkciót, akkor a térképen a piros pontra kattintva, a felugró menüben ugyanez a funkció miért lesz "Járatok lekérése"?

Előzmény: Ízirájder (96365)
barnade Creative Commons License 2014.07.28 0 0 96366

És egyébként most nézem, a mobil.szkt.hu-n is működik. Járat kiválaszt, megálló kiválaszt, majd megjelenik, hogy mikorra ér oda a következő, alatta pedig a késés mértéke. Megállónkénti szűrésben pedig hasonló, mint az Xmap-on

Előzmény: Ízirájder (96365)
Ízirájder Creative Commons License 2014.07.28 0 0 96365

Vegyél Digit.

Megállóhelyi információk. Ott látszik, hogy az adott kötöttpályás jármű időben vagy hamarabb/később érkezik.

 

Előzmény: zoz123 (96362)
barnade Creative Commons License 2014.07.28 0 0 96364

Ha megállói információt kérsz, megjelenik, hogy az adott megállóba mikor érkezik a járat, és hogy az mennyit késik. Ez nekem már realtime.

Előzmény: zoz123 (96362)
7-es troli Creative Commons License 2014.07.28 0 0 96363

a reggeli baleset miatt terelve jártak az akkus üzemre képes trolik. A délmadáron a fotók között látható, hogy az 1-2 vili megállóját használták a trolik. Kérdésem: sikerült megúszni esemény nélkül a troliknak azt a megállót? Ugyanis ott sajnos nem épült ki a felújításkor a gumikereket terelő padka. Talán egy picit még keskenyebb is a hely, mint a 3-4 megállójában.

 

 

zoz123 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 96362

xmap.szkt.hu ahol már működik a realtime nyomonkövetés"

 

Hol van itt realtime nyomkövetés? Én nem látok ilyen lehetőséget.

Egyébként valami rettentő lassú az oldal, nálatok is?

Előzmény: barnade (96360)
7-es troli Creative Commons License 2014.07.28 0 0 96361

nocsak, mik vannak...

Előzmény: barnade (96360)
barnade Creative Commons License 2014.07.28 0 0 96360

Én szívesen látnék a megállókban egy papíralapú tájékoztatót is, hogy mi mit jelent a táblán (nagyon sok hülyeséget hallok emberektől, így a megállókban állva) plusz az olyanokat is lehetne propagálni, mint a mobil.szkt.hu vagy az xmap.szkt.hu ahol már működik a realtime nyomonkövetés is, és egy tök jó útvonaltervező. Neadjisten ezeket QR-kódos formában is ki lehetne tenni a megállókba.

Előzmény: 7-es troli (96359)
7-es troli Creative Commons License 2014.07.28 0 0 96359

Én inkább az ad-hoc forgalmi zavarokat, az előre tervezett változásokat, illetve a hétvégi nosztalgia járatokat reklámoznám, minimum angol nyelven a magyar mellett.

 

Más:

a szegedkozlekedes.hu oldalt jelen funkcióinak megtartása mellett ki lehetne-e kibővíteni a bkkinfo-hoz hasonló forgalmi zavarokról szóló adatokkal?(ha esetleg nem is vonalanként megejelnítve, hanem max a képernyő felső részén egy futófényszerű sorban az aktuális zavarokat kiírni) Ha igen, ennek költségeit az EU-s projektbe el lehetne-e még számolni? Egyáltalán felmerült-e igényként ez a funkció az szkt/tv részéről? Utas szempontból nem volna haszontalan. Az új szkt diszpécserközpontból, gondolom közvetlenül lehet a köztéri kijelzők alsó sorába üzenetet kiküldeni, így akár ami ott megjelenik, az a weboldal azonos funkciójú felületén is megjelenhetne.

Előzmény: Ízirájder (96357)
barnade Creative Commons License 2014.07.28 0 0 96358

A Körtöltés utca irányú Rókusi II. iskola (busz-troli) megállóban rossz helyre mutat az egyik nyíl, a 2-esre az átszálláshoz balra, a túloldali megállóra mutat, pedig ugye ha a táblával szembe állok, akkor nekem jobbra van.

Előzmény: NZA (96326)
Ízirájder Creative Commons License 2014.07.28 0 0 96357

London után Pesten is használják "polgári" dolgokra is a rendszert.

http://444.hu/2014/07/27/a-bkk-futarjain-is-kovetheto-a-vizilabdadonto/

 

Szegeden is lesz rá példa? Rendezvény info, valami elmarad, minden változik, vezet a Fradi ellen a SZEOL a kupadöntőn, ilyenek :)

Tourismo Creative Commons License 2014.07.28 0 0 96356

Az Attila utcánál a kisalagút után, a faágak igen csak belógnak a felsővezetékhez.
Még akad pár ilyen hely ami közforgalom számára veszélyes.

Előzmény: Dénes Balázs (96355)
Dénes Balázs Creative Commons License 2014.07.27 0 0 96355

Elindult a 2-es vonali forgalom pár perce újból.

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 96354

A vihar megtette hatását... A Rókusi körúton, ahol a villamospálya oldalból átmegy középfekvésbe, a tesconál, olyan magasan állt meg a víz, hogy már több mint fél órája áll a 2-es vonal.

hex144 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 96353

Inkább Rába volvó Vicc az egész XD XD XD XD 

Előzmény: Ízirájder (96337)
Hy Creative Commons License 2014.07.23 0 0 96352

Pedig nagy élmény lenne vele hullámvasutazni! :o)

Előzmény: Csüllög Imre (96345)
MA3455 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 96351

Hallottam egy olyan kósza "információt" miszerint piroskák nem szeretik a sok esőt és beáztak, volt hogy csak 1 volt forgalomban. Áh ezt nem hiszem el vagy csak valaki nagyon nem szereti az új trolikat?
Illetékestől kérdezném, hogy. . . lehetséges-e hogy majd valamikori újabb beszerzések várhatók ebből a típusból? Noha a Skoda Pesttel is szenvedett és már hallani lehetett olyat is, hogy ha készül is több ebből a típusból akkor Trolza hajtás, elektronikát kapnának. Az OFF-ért elnézést.

Gábrisvitéz Creative Commons License 2014.07.23 0 0 96350

Értem, köszönöm!

Előzmény: NZA (96349)
NZA Creative Commons License 2014.07.23 0 0 96349

Szerződésben így volt meghatározva a szállítási ütem.

Előzmény: Gábrisvitéz (96348)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2014.07.22 0 0 96348

Végre! Már éppen azon gondolkodtam, hogy mi az ördög történt. Ennél nagyobb pauza csak a T-450 és a T-451 érkezése között volt.

Előzmény: Dénes Balázs (96347)
Dénes Balázs Creative Commons License 2014.07.22 0 0 96347

T-460 ma délben megérkezett Szegedre :)

Ízirájder Creative Commons License 2014.07.20 0 0 96346

Ingatlanos portál lakást hirdet napjainkban.

Tömegközlekedés:Busz: 83, 2, 90,

Csüllög Imre Creative Commons License 2014.07.19 0 0 96345

Rég jártam arra, eszerint nem fogunk egyhamar ilyet látni;)  :

 

Előzmény: *911* (96344)
*911* Creative Commons License 2014.07.19 0 0 96344

Azért a 4-es  külső része is már ilyen Fónógyári út szintre kezd lépni. :-(

Előzmény: Citadis (96343)
Citadis Creative Commons License 2014.07.19 0 0 96343

A Nagyprojekt maradék pénzéből lenne, ha megkapjuk a jóváhagyást a minisztériumtól.

 

Reméljük erre már rábólintanak..

Előzmény: NZA (96342)
NZA Creative Commons License 2014.07.18 0 0 96342

 megújul még a Csongrádi sugárút és a Makkosházi körút kereszt felsővezetéke is.

 

A Nagyprojekt maradék pénzéből lenne, ha megkapjuk a jóváhagyást a minisztériumtól.

 

Illetékesektől kérdezném, hogy a nagyprojektről van-e olyan publikus összefoglaló írás, ami a tapasztalatokat vagy a vállalások teljesülésének részleteit foglalja össze?

 

Fog majd még készülni egy záró költség-haszon elemzés (kötelező), szerintem abból biztos lesz majd egy kivonat.

Előzmény: ex. 9-143 (96339)
NZA Creative Commons License 2014.07.18 0 0 96341

Köszi, intézem jövő héten.

Előzmény: Citadis (96340)
Citadis Creative Commons License 2014.07.18 0 0 96340

Igaz nem mutató nyilak, de átszállásos történet. A Tabán utcai kijelzőn csak a 9-19 szerepel, a 73-73Y nem, pedig valószínűleg nem lenne rossz az ott átszállni szándékozóknak.

Előzmény: NZA (96326)
ex. 9-143 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 96339

A délmagyar cikkében írták, hogy megújul még a Csongrádi sugárút és a Makkosházi körút kereszt felsővezetéke is. Ez is a nagyprojekt részeként, vagy más forrásból?

 

Illetékesektől kérdezném, hogy a nagyprojektről van-e olyan publikus összefoglaló írás, ami a tapasztalatokat vagy a vállalások teljesülésének részleteit foglalja össze?

Előzmény: Ízirájder (96338)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!