Digi-m van, 80 megabites. A gépemben 8 GB RAM, az oldalon megnyitáskor 15 másodpercig teker a Javascript, minden térképfrissítés 2-3 másodperc. Ez számomra nem elfogadható, amikor ugyanezen a gépen a google maps (az újabb, béta, ami google earth-szerűen mutatja a műholdképet) villámgyors. Tudom, OpenLayers/OpenStreetMap-et /Mapnik-ot használ, azért lassú. Talán nem bizttos hogy ez a jó választás ide...
Egyébként: Ha a baloldali menüben "Megállóhelyi információ"-nak hívnak egy funkciót, akkor a térképen a piros pontra kattintva, a felugró menüben ugyanez a funkció miért lesz "Járatok lekérése"?
És egyébként most nézem, a mobil.szkt.hu-n is működik. Járat kiválaszt, megálló kiválaszt, majd megjelenik, hogy mikorra ér oda a következő, alatta pedig a késés mértéke. Megállónkénti szűrésben pedig hasonló, mint az Xmap-on
a reggeli baleset miatt terelve jártak az akkus üzemre képes trolik. A délmadáron a fotók között látható, hogy az 1-2 vili megállóját használták a trolik. Kérdésem: sikerült megúszni esemény nélkül a troliknak azt a megállót? Ugyanis ott sajnos nem épült ki a felújításkor a gumikereket terelő padka. Talán egy picit még keskenyebb is a hely, mint a 3-4 megállójában.
Én szívesen látnék a megállókban egy papíralapú tájékoztatót is, hogy mi mit jelent a táblán (nagyon sok hülyeséget hallok emberektől, így a megállókban állva) plusz az olyanokat is lehetne propagálni, mint a mobil.szkt.hu vagy az xmap.szkt.hu ahol már működik a realtime nyomonkövetés is, és egy tök jó útvonaltervező. Neadjisten ezeket QR-kódos formában is ki lehetne tenni a megállókba.
Én inkább az ad-hoc forgalmi zavarokat, az előre tervezett változásokat, illetve a hétvégi nosztalgia járatokat reklámoznám, minimum angol nyelven a magyar mellett.
Más:
a szegedkozlekedes.hu oldalt jelen funkcióinak megtartása mellett ki lehetne-e kibővíteni a bkkinfo-hoz hasonló forgalmi zavarokról szóló adatokkal?(ha esetleg nem is vonalanként megejelnítve, hanem max a képernyő felső részén egy futófényszerű sorban az aktuális zavarokat kiírni) Ha igen, ennek költségeit az EU-s projektbe el lehetne-e még számolni? Egyáltalán felmerült-e igényként ez a funkció az szkt/tv részéről? Utas szempontból nem volna haszontalan. Az új szkt diszpécserközpontból, gondolom közvetlenül lehet a köztéri kijelzők alsó sorába üzenetet kiküldeni, így akár ami ott megjelenik, az a weboldal azonos funkciójú felületén is megjelenhetne.
A Körtöltés utca irányú Rókusi II. iskola (busz-troli) megállóban rossz helyre mutat az egyik nyíl, a 2-esre az átszálláshoz balra, a túloldali megállóra mutat, pedig ugye ha a táblával szembe állok, akkor nekem jobbra van.
A vihar megtette hatását... A Rókusi körúton, ahol a villamospálya oldalból átmegy középfekvésbe, a tesconál, olyan magasan állt meg a víz, hogy már több mint fél órája áll a 2-es vonal.
Hallottam egy olyan kósza "információt" miszerint piroskák nem szeretik a sok esőt és beáztak, volt hogy csak 1 volt forgalomban. Áh ezt nem hiszem el vagy csak valaki nagyon nem szereti az új trolikat? Illetékestől kérdezném, hogy. . . lehetséges-e hogy majd valamikori újabb beszerzések várhatók ebből a típusból? Noha a Skoda Pesttel is szenvedett és már hallani lehetett olyat is, hogy ha készül is több ebből a típusból akkor Trolza hajtás, elektronikát kapnának. Az OFF-ért elnézést.
megújul még a Csongrádi sugárút és a Makkosházi körút kereszt felsővezetéke is.
A Nagyprojekt maradék pénzéből lenne, ha megkapjuk a jóváhagyást a minisztériumtól.
Illetékesektől kérdezném, hogy a nagyprojektről van-e olyan publikus összefoglaló írás, ami a tapasztalatokat vagy a vállalások teljesülésének részleteit foglalja össze?
Fog majd még készülni egy záró költség-haszon elemzés (kötelező), szerintem abból biztos lesz majd egy kivonat.
Igaz nem mutató nyilak, de átszállásos történet. A Tabán utcai kijelzőn csak a 9-19 szerepel, a 73-73Y nem, pedig valószínűleg nem lenne rossz az ott átszállni szándékozóknak.
A délmagyar cikkében írták, hogy megújul még a Csongrádi sugárút és a Makkosházi körút kereszt felsővezetéke is. Ez is a nagyprojekt részeként, vagy más forrásból?
Illetékesektől kérdezném, hogy a nagyprojektről van-e olyan publikus összefoglaló írás, ami a tapasztalatokat vagy a vállalások teljesülésének részleteit foglalja össze?