Használsz adalékot vagy tervezed a használatát? Tartasz tőlük és soha nem tennéd az autódba? Vitassuk meg! Várom az értelmes, fikázástól mentes véleményedet.
Üdvözlöm! Érdeklődni szeretnék a karburátoros gázos autóján a légáramba használt gyűrű mágnesről. Ferrit gyűrű mágnest használ? Milyen típusú az autó? Mekkora belső átmérőjű a légszűrőbe vezető friss levegő cső, és mekkora átmérőjű ( külső-belső illetve a vastagsága-hossza ) volt a használt mágnes? Nagyon érdekes, amit írt, eddig csak a Messerschmidt repülőgépek víz-metanol befecskendezéséről hallottam, mint rövid idejű drasztikus teljesítményfokozóról
Én is használok xadót,de nem igy, axadó 5 literes olajban csak egy tubusnak megfelelő 9 ml adalék kerámia van ,költséghatékonyabb az alábbi használat xadó motormosó, ujj olaj,és az olajba a 3-4 db 9ml-es adalék. a Stag 1 27ml -est én is próbáltam és kompressziómérővel után vizsgálva szart sem ért ellemben a 9ml -es kis tubusokkal ami 1-3 bárt is hozott Ezekek öreg dieselen és benzines autóban is kipróbáltuk még kissé kopott difinél és váltónál autómatánál és mechanikusnál is müködik, javulás érhető el vele . Nekem bejött még a szervópumpát is felhuzza egy kicsit. Ez az én tapasztalatom.
egy benzines astrába próbálnám ki a xado gélt, benzines motorhoz van a piros géljük, ami 3 külön tubus lenne és 100km-enként kell betőlteni, a 1stage gél 3x akkora és egyben betőlthető - erre van valakinek tapasztalata, hogy hatásában van-e valami különbség?
Xado olajjal járok revitalizálóval (kerámia cucc). Semmi változást nem tapasztaltam én sem. Kicsit én is hangosabbank érzem a motor hangját. Sem fogyasztáscsökkenés sem más eredmény... Most van egy hiper erős mágnespárom, még azokat akarom ráakasztani a gázolajcsőre.
hát kipróbáltam a XADO Maximum 1 Stage-et. hát nem dobtam tőle szaltót, az biztos, gyakorlatilag semmi nem történt, (már 2000km-ert használtam a kocsit ) talán annyi, hogy mintha hangosabb lenne a motor.
biztos jó dolog, de csak annak aki eladja/ elkészíti. nekem 1,8-as citroen xara picasso-m van 166000 kilóméterrel. olajcsere majd 8000km után lesz. hozzáteszem, total quarc fullszintetikus olajat használtam mindig.
Szerintem is ,a dieseleknél a gázolaj fütésével kb 0.6 -0.8 dl üzemanyag megspórólható és ezt megcsinálni nemkerül ennyibe. De az ember mindig bizik hátha mégis van másik út.
Siralmas. 3000 km megtétele után pont ugyanannyi a fogyasztásom. Sőt, 1 dl-rel magasabb. Ez szerintem nem oszt nem szoroz, mérési hiba is lehetne vagy a "lábam" hibája. Vezetési stílusom ugyanaz. Még a klímát se használtam direkt. És a meleg miatt hamarabb melegszik a motor, elvileg kütyü nélkül is csökkennie kellett volna a fogyasztásnak. Lehet icipicvel többet mentem városban mint szoktam, de elhanyagolható különbség. A lényeg hogy ez a cucc kidobott pénz volt.
Ajaj! Azért 1000Km nem kevés ott már kellene valami történés. Lehet, hogy mégsem mondtak hülyeséget ezek a fizikusok. Ezek után kicsit csodálkoznék ha hirtelen 1500Km után 15%-al kevesebb lenne. Pedig az ember mindig bízik a csodákban de valahogy ilyenkor elmarad.
Azért a xadó szinkron gyürüt nem tud növeszteni csodát ne várj,kicsit előbb kellet volna bekezelni a váltót. É n is igy jártam és váltócsere lett belőle.
A váltóban szinkron gyűrű szarakodik 1-2,és talán nem kellene szétszednem,az a "gond" a váltóolaj már benne van kb 2000 km.Voltam a cuccot megvenni 3-ker.ben és ott nincs már üzemanyag rendszer revitalizáló gél,még azt kellene vennem.
Váltóban és motorrban ajánlott olaj cserekor váltoba olaj betöltése előtt belenyomod a 2 tubust és azután mehet bele az olaj, motorolaj betöltése után bemelegiteni a motort ventillátor bekapcsolásáig majd mehet bele az első tubus ezután járatod 2órán keresztül alapjáraton vagy mész vele legalább 20 -30 kilómétert.akövetkezó tubus 400 megtett kilóméter után megy bele,és a harmadik ismét 400 után mindig meleg 90 fokos motorolajba tegyed és akkor jó lesz a motorod, sok sikert hozzá érezhető lesz a motor és váltó javulása
Üdv mindenkinek.Köszönöm a gyors választ akkor ma veszek adalékokat bele,kicsit kezd rosszalkodni és megakarom előzni a problémát.A motorolajhoz 3 adag,a váltóhoz pedig 2 adag,még annyi segítséget kérnék milyen módon használjam az adalékot.Még egyszer köszönöm.
Nem kell xadó olajat venni mert abban csak 1 adag xadó adalék van olcsóbb ha jobb minőségú olajat veszel és abba teszed a xadó adalékokat motorolajba 3 adalék váltóba 1-2 adalék ez igy sokkal jobb megoldás.
Üdv mindenkinek.Itt uj vagyok.Van vivarom 1.9 dti,szeretnék venni bele xado váltó és motorolajat.Kérdezném a véleményeteket róla,kicsit sürgős lenne,mert holnap akarok venni,előre is köszönöm.
Jön a tesztidőszak. Fullos üzemanyggal kényeztetve. Gázt finoman nyomkodva folyamatos fogyasztásellenörzés. Igy szokott álltalában + lenni. Ez úgy lenne jó hogy fogalmad sincs arról, hogy belekerült valami kütyü. Viszont ha igy sem lessz nyereség akkor kuka a dolog, mert jó üzemanyag+jól odafigyeleve nyomkodjuk a gázt+fogyasztáscsökkentö varázslat. Ez már jól észrevehető fogysztáscsökkentés lenne!
Tegnap beszereltem. Az első 20 km-en még nincs változás. :) Computer ugyanannyit mutat. Majd 2 hét múlva beszámolok az első 1000 km fogyasztás változásáról. Amúgy dieseltech gázolajat tankoltam Agip kúton. 16 Ft kedvezménnyel. Gondoltam ennyit megér egy próba. A kapagépembe viszont beletettem a xado adalékot. Ártani csak nem fogok neki. :)
Á, még be se raktam. Nem egyszerű, nem találok helyet. Vagy nagyon merev a cső amit el kéne vágnom vagy nem fér el. De igyekszem megoldani, jön a hosszú hétvége. :)
Csak titokban jegyzem meg hogy 21000-t vettem. Szóval ez nekem kevesebb mint egy tank. :) 60 literes a tankom.
Agippal az a szerencsém, hogy a lakhelyemhez közel 2 kút is van, így bármerre megyek tudok náluk tankolni. Viszont az agip kártyára nem adnak pontot, pedig a 16 Ft kedvezmény se lenne rossz. :)