Köszi a választ. Sok különbség tényleg nincs közöttük, csak tán az FR-nek szürke a visszapillantója, Cupra-é fekete ,meg a hűtőrács fölött a lökhárítón van még egy kis fekete betét, de azt nem nagyon látni, plusz belül a műszerek ami még jobban különbözik.
Ilyen zöld Niva még nekem is van, csak kicsi voltam mikor apámtól kaptam, egy kicsit leamortizáltam, hiányzik róla elég sok minden, akkor még nem értékeltem annyira a modellek.
Sziasztok tudom hogy nem egész retros téma de eladnám a képen láthato AMERCOM tuzoltó autók 5 elso számát plexi dobozban áruk 2000Ft/db vagy egyben 8000Ft és Bauer/Autobahn Lada 2106 eredeti csomagolásban ára 4000Ft. Mailem publikus
Hát igen, egy az egyben a fémet------------->műanyagra cserélték.
De azért nem rossz ez még így sem, mert a rugózása, meg a kialaktása marha jó, meg ha csinálsz alá egy kicsit is sziklásabb talajt akkor baromi jól mutat, ahogyan kifordulnak a kerekek és látszanak a lengéscsillaptók mögötte.
Tudom, ilyenem van ezüstben skifel együt - egyszerüen nemértem hogyan tudtak így elcseszni egy modelt. A 80-as évekbeli annak idején egy csúcs model volt, és mi lett belöle...
EVO X - természetesen, mivelhogy én adtam hozzá az "alapanyakot" :)
Ixo Altaya, de elárulom hogy a még egyszer olyan drága originál Ixo egy az egyben ugyan az. Ebben az esetben nincs semmi lebutítva, hajszálra megegyezik a model. Mivel hogy megvan mondkettö, próbáltam keresni eltéréseket, de nincsennek! Ritkán tapasztal ilyen az Altaya sorozatban.
Hát szerintem egyáltalán ne szabadkozz amiatt az URAL miatt, mert egyik másik játék-, vagy modellgyűjtő eszméletlen pénzeket szokott az ilyenekért a Vaterán kifizetni... nagyon értékes!
És én ezért arra gondoltam, hogy egyszer összegyűjtöm a saját gyűjteményemből azt a mondjuk kb. 10 darabot,melyet szeretnék átfestetni (többnyire csak belülről) és átadnám neked, Te pedig idővel megoldanád, persze nem sietünk sehová!
És megmondanád, mennyi lenne az az összeg, amennyiért ezt megcsinálod, természetesen nem kívánnám ingyen.
Mondanál egy olyan összeget, ami neked is, nekem is jó... és megállapodnánk, mert szerintemszépen dolgozol.
Köszi a képeket, én a régebbi - eredeti változatra gondoltam :(
Csinálok a Skodásoknak egy kis kedvet. Ma bontotam ki egy pár hónap után elöször ezt a szépséget az Abrextöl. Eddig még nem volt kezembe - egyszerüen nem jutot rá idöm... Skodások - ajánlom ezt a modelt, ha még valahol láttok ilyen, ne habozzatok, nem igen lesz újra legyártva. Én most a Superbet hajkurászom 1:18 méretbe, egyre jobban tetszik, no meg a kidolgozása ennek a Roomsternek végleg megygyözöt. Nem sokkal roszab mint nálam található X5 Kyosho vagy RS4 Minichamps modellek amihez hasonlíthatom, mivel hogy 1:18 méretet amúgy nemgyüjtöm, és nem is foglalkozok vele az üzletembe egy pár kivételvel. Sajnos árban is megyegyeznek...
És még pénteken érkezet - tudom hogy nem retró :) , de ez a model az én kérésemre Seat Leon Cupra Szlovák rendörségi autóvá átalakítot model azzal a személyel aki pl. ezt a Tatra szetet is csinálta ( 140 € az ára). Szép a munkálya srácnak, tehetek fel több rendör retroatós képet is amit csinál.
Koszi szépen az elismerésedet nagyon jol esik. Igazábol csak a magam kedvéért javítgatom, igazídgatom, festegetem a modelleket hogy picit jobban átadják a retrós hangulatot és jobban hasonlítsanak az eredetikre, habár néha nehéz kihozni a tokéletest beloluk mivel van mindeggyiken valami elrontott részlet. Va egy pár eredeti IST modeljeim is és azokon is van javitanivalo azok sem tokéletesek (joval nagyobb pénzért) sot aszt lehet mondani hogy az ontoforma lényegében ugyan az csak a DeAggostini lebutítsa a részlet kidolgozásokat, lámpák, króm csíkok beltér festés stb. ezeket probálom kihozni legalább az IST minoségre kisebb nagyobb sikerrel.
dobok még fel képeket a dobozos modeljeimrol is ezek a legféltetteb darabok és a Zsiguli + Moszkvics gyujteményemrol.
Én is birom a sorozatot mert jo hogy végre egy olcsobb árkategoriában is elérhetk a gyüjtők számára nem pedig a 7-8000Ft-os darabok amiket talán vesz az ember egy honapban és kész.Én nekem legalábbis ez kész kinzás.Én mindig arra törekszem hogy a legtöbb pénzből a legtöbb járgányt ki tudjam hozni lehetőleg minőségi cuccot.
A Retrós gépeknél csak azt kifogásolom hogy sajnos ahogy észreveszem egyre több a hiba.Az eddigi legszebb darab - számomra - a "nagypolszki" Fiat 125p.
A Barkas-nál ferde volt a hátso lámpa - a lámpákra amugyis érzékeny vagyok.A GAZ-t egy nagy fosnak tartottam az UAZnál sajnáltam hogy prizma szerű hátsó lámpái vannak.A Moszkvicsnál hiányzott a lökháritobol elől egy darab.Némelyiken ujjlenyomat volt.Sokszor van 8as a kerékben amitől ugrál a kocsi gurulás közben pl a legutobbi a Tatra 603-1-nél mindkét kerék ugrál és az első rendszám is el lett cseszve valamint az egyik lámpa kisebb-nagyobb mint a másik.Nemtudom melyik számit normálnak.Ugyanis az egyiken vastag az ezüst keret és kicsit a piros lámpa mig a másikon vékony az ezüst csik és nagy a piros lámpa.Mindenki döntse el maga ha megnézi az oldalamon (www.terensz.hupont.hu)
Ezekre nem ártana jobban odafigyelniük mert bár biztos ezt is a Kinaiakkal gyártatják le mégis ezt sajnos a végeredmény járgányok isszák meg.
Akit esetleg érdekel a gyüjteményem:
www.russianboy.hupont.hu
www.terensz.hupont.hu
de felraktam Picasa-ra is rövid véleményekkel és nem csak 1:43asok....
Egyébként utobbi időben volt olyan auto amelyet megvettem mégegyszer mert kizárolag átalakittatás céljábol iktattam be.Keresek olyat is aki elvállalná szépen meg tudná csinálni és aránylag normál áron.
Toyota Yaris HONGWELL-t is tervezek még egyet beiktatni mivel olyanon tanultam vezetni.
Ma is beiktattam két király 1:43as gépet amelyet a tegnap nyitott topikba mindjárt fel is rakok:
eddig nincs, de megh lesz. Hamarab az ujságos, dolgozok rajta (vagyis a cseh barátom), ha hozzá jut, akkor majd küldi a többi modellel nekem (az kb. 2 havonta van a posta véget, ha öszegyülik több model).
TOLÓCSUKLÓS (10820 ) - léci a Nivárol képet, lehet hogy érdekelne
Söt, ha van valakinek eladó eredeti Niva, és nekem még nincs olyanom, akkor vevö lennék rá (lehet csere, pénz, mindegy).
Engedd meg, hogy megjegyezzem: ez bámulatos, amit az autókkal kívül/belül művelsz!
Egész egyszerűen megélednek.
Ha nem haragszol meg, vállalsz ilyen átfestést megrendelésre is (külső/belső), vagy csak a magad örömére csinálod?
Mert engem régóta, határozottan foglalkoztat a gondolat, hogy egyes modelljeim átfestessem, de sajnos olyan szinten hülye vagyok a festéshez, hogy már suliban is sokszor elég egyenes osztályzatot kaptam rajzból a temperás, vagy éppen vízfestékes "alkotásaimra". Egyszer majdnem megbuktam rajzból, ami elég snassz lett volna, na szóval érted...
Nekem sem szokásom a fikázás, de ezek kereskedelemre szánt modellek, azon meg ne legyen papíralkatrész. Már a börzéken is kiakadtam, hogy a 10000-es, vagy drágább átalakított modelleken papírmatrica virít. A többségén szép matt, jól néz ki a fényezésen, ami pedig igényes többnyire. Értem én, egy makettmatrica ív 700-1000 Ft az öntapadós papír ív 100-250, attól függően, hogy matt, vagy fényes és mennyire éhes a kereskedő. Mit gondolsz én miért nem teszek fel képet a műveimről? Mert látom, hogy mindegyik egy sz... De mikor feltöltök, majd lehúzom, hogy másnak ne kelljen:) A gaz terepjáróhoz hozzá sem merek szólni, pedig, ha jól látom azon is papírzászló van, meg fogpiszkáló a rúd, ami nem egy hülye ötlet. De ez egy saját gyűteményi modell. Vagy egyedi rendelésre készült?
Tudom, hogy a hűtőmaszkot kellene kihúzni, DE nincs jedi erőm. A feszegetéssel csak a festést kapirgálnám le és nekem nincs fényező ismerősöm sajnos. Arról nem beszélve, hogy gondosan egybeolvasztotta a kínai összeszerelő bácsi a lökhárító és a lámpák forrcsonkjaival az egész alvázat. Megyek meg is nézem... ...megnéztem: egy műremek. Szét kellene törni a bontáshoz.
A barkas hátsó rendszámával is meggyűlt a bajom.
Majdnem lejött a festés úgy be volt ragasztva.
Valaki nem tudja latviából volt zárt, mint a skoda 1203-as, amit szintén hanyagol az abrex. Azt látom, hogy a 977-ből akadt.