Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

draft755 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 2500
Na az ezert nem ugy müködik. Az 1 lityi mint mar irtam inkabb csak hajtasnal palyan fordulhat elö. De mivel nem megy az ember 15ekm-t folyamatosan 120-al palyan ezert az olajfogyasztas is valtozo. De hajtva is az 1 liter 1000-kent mar kicsit sok.
Előzmény: Transit'92 (2499)
Transit'92 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 2499

Én is így vagyok.

Bár a 0,5 - 1 liter elég soknak hangzik 1000 km-enként. Az akkor 15 l / 15 000 km ?!

Annyit azért én még nem öntögetek utánna.

 

Előzmény: draft755 (2498)
draft755 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 2498
Meg en sem tudok pontosabb erteket mondani (pl. fel vagy egy liter hajtottabb menetnel) 1000 km-kent. Kell egy kicsit tesztelgetni meg mericskelni aztan majd kiderül. Az utobbi 5ekm-nel kellett 1-2x utannatölteni es nem 1dl-t. Mondjuk palyan majd csucssebessegnel biztos nem annyit eszik mint orszaguton vagy varosban. Ez barmelyik nem kopott motorra is ervenyes.
Előzmény: Transit'92 (2496)
Earles Creative Commons License 2008.01.08 0 0 2497
Szakértők! Öreg V4 2000 benzinesnél érdemes fúvókacserével kísérletezni a takarékosabb üzemeltetés céljából?
Transit'92 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 2496

Annyira megkopva biztos, hogy nincs a motor, mert erő van bent.

 

Ha jól gondolom, inkább csak az olajlehúzó gyűrű lehet jobban megkopva.

 

Előzmény: draft755 (2495)
draft755 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 2495

Ha nem furod a hengert es csak gyürüzni akarod, akkor biztos alapmeretest teszel be ujra. Ha nem akkor meg sztem mar nem csak megkopva volt, hanem komaban a motor.

 

+ba még esetleg, hogy fúrás nélkül lehet e nagyobb (+0.5 , +1.0) gyűrűre cserélni a régit

 

Előzmény: Transit'92 (2494)
Transit'92 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 2494

Na ez a téma engem is érdekelne!

 

Úgy veszem észre, hogy az utóbbi időben sokszor kell utánöntenem motorolajat.

Pontosan nem tudom mennyi fogyott el az utolsó csere óta, de nemsokára megint cserélem úgyis az olajat és akkor majd felírom mennyit öntögettem.

 

Tavaly már gyűrűztünk egy Transitot apámmal. Úgy emlékszem 50e körül volt az anyagköltség. Alapméretes, gyári gyűrűket raktunk akkor be abba a Transitba.

 

Kérdésemim nekem is hasonlók lennének.

 

+ba még esetleg, hogy fúrás nélkül lehet e nagyobb (+0.5 , +1.0) gyűrűre cserélni a régit

Előzmény: draft755 (2492)
draft755 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 2493

Na ez lett volna tegnap a passzolo valasz ...

 

Jaro motornal.
Inditozas csak fel sec. es utanna mar jar a motor, de ebben az esetben ugyan az. A lenyeg, hogy forogjon. Igaz ? :-)

A nafta nem csak 3-4 sec.-ig jön amig az izzitas törtenik, hanem amig jar a motor. Felteve, hogy a banancsati rövidre van zarva.

Előzmény: trafo2000 (2490)
draft755 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 2492

Trafo !

 

Gyürüzessel kapcsolatos kerdeseim :

 

1., milyen olajfogyasztasnal erdemes mar erre gondolni

2., milyen magas az alk.resz költsege a müveletnek

3., mennyire lesz utanna meg franko a motor ill. milyen hosszu ideig

4., a hideginditasi dolgot ugy ertsem tenyleg (mar v.hol volt erröl szo), hogy pl. ejszaka -5 C utan reggel meg akar izzitas nelkül is "pöccre" kell indulnia a motornak

 

??? 

draft755 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 2491

Mar legtelenitettem 2-3 eve es amikor minden müködött akkor jaro motornal jött nekem majd fel-1 dl körüli mennyiseg. Utanna allitottam le a motort es csavartam vissza a gyertyara a csatlakozast. Elvileg a füzete is ezt irja. Szoval most nem tudom mit mondjak neked. :)

 

Sorrend a füzet szerint :

1., csati lecsavar, csö vege üvegbe belogat (környezetvedelmi okokbol :-))

2., banan csatlakozo rövidrezar

3., Inditasz es hagyod jarni a motot 3-4 sec.-ig amig kijön kb. 30-40 cl-nyi nafta

4., motot leallit, banan csati szetszed, csöveg gyertyara visszacsavar

 

En ezt nem ugy ertelmezem, hogy nem csak öninditasnal kene jönnie naftanak a csö vegeböl.

 

Előzmény: trafo2000 (2490)
trafo2000 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 2490
Önindítózás közben jön csak nafta,úgy nézed?
Előzmény: draft755 (2489)
draft755 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 2489

BUEK mindenkinek igy utolagosan is ... :)

@ Trafo

 

A heten vettem a cromaxnal 1db uj izzitorelet. A csatlakozosaruk elrohadtak igen csak. :( Nem volt vele erdemes mar foglalakozni. Ma beraktam, lam egyböl kigyulladt az izzitas visszajelzö lampaja (bana rövidrezarva mert itt mar +8 C van). Problema: nem jön a nafta, ha beinditom a motort es varok majd 10-15 sec.-et. Mit ellenörizzek a gazolajszelepen ami a szürö es a gyertyara ravezetett csonk között van (kiegyenlitö tartaly mellett) ?? Biztos ott lesz a hiba.

 

A fütesventillator ellenallasat is cserelem. Kereken 3 es fel eve csereltem es összesen 2 telet birt ki (tavaly le volt allitva a kocsi egy csarnokban egesz telen). Eleg rossz eredmeny. :-( Porra rohadt szerencsetlen. Csatlakozosaru letört => nem erdemes tuningolni. Költseg: 8,6e :-((

 

Leflexeltem a tartokonzolt amin a rele van es azt + az ellenallast fel fogom rakni az aksi magassagaba, ahol mar joval kevesebb viz eri. Ez a gyari megoldas a doblemezen a fordtol nagyon nem OK. :((

 

> Persze ellenőrizni kell a gyertyát is meg a gázolajszelepet.

 

Előzmény: trafo2000 (2440)
Transit91 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 2488
Helló Trafo!

Már telefonon nem akarlak zavarni. A másik kapcsoló jó lett. Mármint egy másik escorté. de az miért nem volt jó???? nemtom lényeg hogy megy.
Majd ha jobb idő lesz és lesz találkozó, és neked is lesz és el is hoznád :) majd kicserélném transit kapcsolóra. Addig is köszi a segítséget.
Üdv Zsolti
Mitsubishi Sapporo Creative Commons License 2008.01.02 0 0 2487
Szia!
Nem, nem tűntem el csak dolgoztam és nemrég értem haza!
Nekem szombat vagy vasárnap délelőtt lenne jó. (Holnap és pénteken is melózok).
Ha neked megfelel, akkor hívj fel a 06-30-417-53-90-es számon és megdumáljuk a többit.
Üdv!
Peti
HOOD Creative Commons License 2008.01.02 0 0 2486
Sziasztok!
Mivel M Sapporo barátunk eltünt, valaki mást kérnék arra, hogy ajánljon nekem karosszériást és autószerelőt, aki át nézné azt a Transitot, amit meg akarok venni.

HOOD
HOOD Creative Commons License 2008.01.01 0 0 2485
Hali!
Budaörsi vagyok, az autót megkapom kipróbálásra.

Budapesten bárhová el tudom vinni megnézetni.
Most az év elején meg tudnád nézni valamikor?

Nekem valamelyik nap délelőtt jó lenne.

HOOD
Előzmény: Mitsubishi Sapporo (2484)
Mitsubishi Sapporo Creative Commons License 2008.01.01 0 0 2484
Szia!
Ha Pesti vagy, ebben tudok segíteni. Ha nem Pesten van a leendő autó akkor is, csak nem tudom mikor. Nézni én is tudok :-)
Hátsó sárvédőív cserét már csináltam. (Mk II-es Transiton, úgy hogy minden kirohadt a régi alól, feltettem az ívet és utána kellett a belső részét újjáépíteni....)
Az ajtók aljához lehet kapni javítólemezt, annak a cseréje sem olyan nagy tudomány.

Vétel előtt alá kell nézni az autónak, megnyomogatni, megkopogtatni minden kérdéses részt.
(Én is ezt tettem, kicsit furcsán néztek amikor a kereskedésben alámásztam a kocsinak :-))
Üdv!
Peti
Előzmény: HOOD (2483)
HOOD Creative Commons License 2008.01.01 0 0 2483
Szia!
Egy 12 éves Transitot néztem ki magamnak.
Sárvédő íveket és hátsó ajtók alját biztosan cserélni kell.
Küszöböket remélem még nem, de pont ezért keresek lakatost, hogy még a megvétel előtt megnézessem szakemberrel.
Üdv
H
Előzmény: Mitsubishi Sapporo (2482)
Mitsubishi Sapporo Creative Commons License 2008.01.01 0 0 2482
Szia!
Apróbb munkákat én is vállalok, nem vagyok lakatos de megvan minden szükséges felszerelésem. (co, lángvágó, stb.)
Én lakatoltam mind2 Transitomat. Komolyabb dolgokat (küszöbcsere, stb.) nem vállalok, mert nem lakatos a szakmám, annyira nem értek hozzá. (Egyenlőre :-))
Majd körbekérdezek, apósoméknak (ők a fényezők) több lakatos barátja is van, majd megkérdezem hogy kit ajánlanak. (Én nem lakatoltattam egyik autómat sem, mert sosem volt elég pénzem lakatosra...
Inkább gyűjöttem a pénzt és megvettem a kellékeket. De ha komolyabb munkáról van szó azt magamnak sem csinálom meg.
Üdv!
Peti
Előzmény: HOOD (2480)
Transit91 Creative Commons License 2008.01.01 0 0 2481
Még a belsejével van egy két apróság. De amúgy igen kész. A karburátorral tornázom általában, próbálok minél jobb fogyasztást kihozni belőle.. :-)

idén tölti 31. szülinapját :-)

Előzmény: trafo2000 (2475)
HOOD Creative Commons License 2007.12.31 0 0 2480
BUÉK Mindenkinek!

Engem lehet, hogy érdekelni fog a fényező, de előtte egy jó karosszériás is kéne.
Azt is tudsz ajánlani?

(Még nem vettem meg a Transitot, de biztos olyat fogok venni, amit én újítok fel)
Előzmény: Mitsubishi Sapporo (2479)
Mitsubishi Sapporo Creative Commons License 2007.12.31 0 0 2479
Szia!
Tehát a gyári Ford olajat tegyem bele? 15W 40-eset?
Hát nagyon remélem, hogy tényleg nem sok gond lesz vele :-) Mikor vettem a benzines csőröset, nem is tudtam hogy van ilyen hosszú-magas Transit is. Aztán megláttam és beleszerettem. Ez volt az álomautóm :-)

Most kilakatoltam a padlólemezt, meg a sárvédő belsejét. Ott volt pár kisebb-nagyobb rohadás.
Az izzítással még mindig nem gömbölyű valami, mert ma reggel sem akart indulni. Vagy a kapcsoló vagy a kábel szar mert aztán direktebe kötöttem az izzítógyertyát a +al, vártam 30 másodpercet és utána szépen indult.
Indítózás előtt meddig kell izzítani? Mert azt tudom, hogy indítózás közben is kell mivel úgy jut az égő gázolaj a hengerekbe.
Új izzítógyertyát mostanában nem szeretnék venni, mert 10 000 Ft...
Működik a gyertya és nyomja a gázolajat is ahogy kell.
Lehet, hogy már nem melegszik fel eléggé az öreg gyertya és nem tudja begyújtani a gázolajat?

Most hóban nagy fíling a dupla hátsókerék :-)
Üresen a kocsi állandóan elkapar :-) Alig tudok vele gyorsulni, mindig csak kipörög a kerék...

BUÉK!
Peti

Előzmény: trafo2000 (2474)
trafo2000 Creative Commons License 2007.12.31 0 0 2478
Az oldalszám változik ám,a hozzászólás száma ami marad,gondolom a 220,221 számú hozzászólásra gondolsz.
Előzmény: Mitsubishi Sapporo (2464)
Leslie (DG) Creative Commons License 2007.12.31 0 0 2477
Boldog Új Évet Mindannyiotoknak!
trafo2000 Creative Commons License 2007.12.31 0 0 2476
BUÉK minden transitosnak!
trafo2000 Creative Commons License 2007.12.31 0 0 2475
Teljesen kész a Grani?
Előzmény: Transit91 (2468)
trafo2000 Creative Commons License 2007.12.31 0 0 2474
Ezzel nem sok gondod lesz ha vigyázol rá,vezszíj,görgő,gyári szűrő,víz,olaj legyen,kimegy a világból!
Előzmény: Mitsubishi Sapporo (2464)
trafo2000 Creative Commons License 2007.12.31 0 0 2473
Bázz,qrva jól néz ki.Ha nem lenne már egy rakás transitom vennék egy ilyet is!
Előzmény: Mitsubishi Sapporo (2460)
trafo2000 Creative Commons License 2007.12.31 0 0 2472

Menetirány szerinti baloldal?Akkor az az ac pumpa lesz,a kipufogó öntvény alatt a váltó előtt,pont olyan mint egy benzinmotornál.Álltalában meghajlik a spiáter öntvény,ilyenkor leszed,leszabályoz,új tömítéssel és pasztával visszarak.A két nyolcas csavart nem szabad megtépni.Ha az ellenörző furaton szivárog az olaj és nem a pumpa és a blokk közül akkor csere.

Előzmény: pali5555 (2458)
trafo2000 Creative Commons License 2007.12.31 0 0 2471
Oks,kicsit várnod kell mert mobilról netezem,pár napon belül lesz rendes netem.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!