Olyan rövid az eleje mint a 206 osnak
kidolgozás 0 lógó elvarratlan feljött ajtókárpitozás ,iszonyú olcsó müanyagok, megmagasított karosszéria hogy nagyobbnak tűnjön de közbenkicsi marad, kicsi csomagtartó,
műszerfal képen úgy néz ki mintha Passat lenne élőben olcsó műanyag lefestve kályhaezüsttel.
Szóval nagy csalódás kipróbálni nem tudtam mert ölték egymást az emberek a teszkörért!!!
ha valami plussz info kell akkor nagyon erdemes mindenkinek megvennie a legujabb Auto2-t!!! Ket oldalas cikk arrol hogy ok milyennek talaltak az autot a gyari tesztvezetesen!! Valahol Marokkoban jartak vele ha yol emlexem dizelt is vezettek es csodakat irnak rola.
A belso nagyon szep. Vegre sikerult szakitaniuk az olcso muanyagokkal. A muszerfal attekintheto, szep hatalmas forulatszammero, sebessegmero. Fekete alap. A hattervilagitas talan narancs/piros szinu. (Ebben nem vagyok biztos, nem igazan latszott nappal.)
Mivel finnorszagban elek, ezert a 'finn' folszereltsegu autot sikerult kiprobalnom. -> No audio, de van ulesfutes (elso ulesek). (Ugyanez van a mostani 206-osomban). Amit hallottam, hogy a speaker-ek nem tul jok, a head unit-ot meg a Blaupunkt szallitja. (Bocs az angolert, de nem tudom hogy vannak ezek magyarul.)
A hatso fejtamlak belesullyednek a hatso ulesbe, ugyhogy a kilatast nem zavarjak. Az extra pakolohelyek nagyon praktikusak. (pl. ules alatti fiokok)
nagyszerű, engem is pont ez a modell érdekel, az 1.6 16V XT / Premium felszereltség.
Nekem nemrég kellett megválnom a Volvo S40-es cégautómtól, és ahelyett keresek egy árban megengedhető, de megközelítőleg hasonló belső komfortot, biztonságot és menetteljesítményt nyújtó alsó középkategóriás modellt.
Leírás alapján a 307 eséllyel indul. A Volvonál az 1.6 motornak majdnem 1,4 tonnát kellett megmozdítania, szóval emiatt nem aggódom...
Milyen volt a belső: szép, igényes? a műszerfal, a műszerfal világítás este, az audio, a kárpit?
Mult het csutortokon sikerult a kezem koze kapnom (igaz csak 1 orara) egy 1.6-os 5 ajtos XT-t.
Igazabol nem is tudom mit irjak. Eddig is egy francia auto maniakus voltam, de ez az elmeny csak erosittet ezen.
Szoval nagy elmeny volt. A motor talan egy kicsit gyengecske az auto 1200 kilojahoz. Vagyishat annyira nem is csak porgetni kell. Az ules nagyon kenyelmes. A hatso ulesen is kenyelmesen el lehet ferni. A valto mindig is a gyenge pontja volt a peugeot-oknak. Hat nem itt. Tokeletesen jar, hiba nelkul.
Most hajtok a 2.0-as XSi kiprobalasara. Majd szolok ha sikerult. Meg majd a 180 LE-s motorra is kivancsi vagyok(jelenleg nincs piacon).
Két héttel vagyunk az autó hazai bemutatója előtt. A Pözsó Hungária honlapján a legfontosabb infok (felszereltségek, árak) még nem elérhetők, az autó bemutatója is szegényesebb mint pl. a francia weboldalon.
Én viszont máris eldöntöttem, ha minden összejön, akkor egy 307-est lesz a következő autóm... mégpedig amilyen gyorsan csak lehet.
Van-e valakinek közelebbi tapasztalata, pro vagy kontra véleménye?