ha valami plussz info kell akkor nagyon erdemes mindenkinek megvennie a legujabb Auto2-t!!! Ket oldalas cikk arrol hogy ok milyennek talaltak az autot a gyari tesztvezetesen!! Valahol Marokkoban jartak vele ha yol emlexem dizelt is vezettek es csodakat irnak rola.
A belso nagyon szep. Vegre sikerult szakitaniuk az olcso muanyagokkal. A muszerfal attekintheto, szep hatalmas forulatszammero, sebessegmero. Fekete alap. A hattervilagitas talan narancs/piros szinu. (Ebben nem vagyok biztos, nem igazan latszott nappal.)
Mivel finnorszagban elek, ezert a 'finn' folszereltsegu autot sikerult kiprobalnom. -> No audio, de van ulesfutes (elso ulesek). (Ugyanez van a mostani 206-osomban). Amit hallottam, hogy a speaker-ek nem tul jok, a head unit-ot meg a Blaupunkt szallitja. (Bocs az angolert, de nem tudom hogy vannak ezek magyarul.)
A hatso fejtamlak belesullyednek a hatso ulesbe, ugyhogy a kilatast nem zavarjak. Az extra pakolohelyek nagyon praktikusak. (pl. ules alatti fiokok)
nagyszerű, engem is pont ez a modell érdekel, az 1.6 16V XT / Premium felszereltség.
Nekem nemrég kellett megválnom a Volvo S40-es cégautómtól, és ahelyett keresek egy árban megengedhető, de megközelítőleg hasonló belső komfortot, biztonságot és menetteljesítményt nyújtó alsó középkategóriás modellt.
Leírás alapján a 307 eséllyel indul. A Volvonál az 1.6 motornak majdnem 1,4 tonnát kellett megmozdítania, szóval emiatt nem aggódom...
Milyen volt a belső: szép, igényes? a műszerfal, a műszerfal világítás este, az audio, a kárpit?
Mult het csutortokon sikerult a kezem koze kapnom (igaz csak 1 orara) egy 1.6-os 5 ajtos XT-t.
Igazabol nem is tudom mit irjak. Eddig is egy francia auto maniakus voltam, de ez az elmeny csak erosittet ezen.
Szoval nagy elmeny volt. A motor talan egy kicsit gyengecske az auto 1200 kilojahoz. Vagyishat annyira nem is csak porgetni kell. Az ules nagyon kenyelmes. A hatso ulesen is kenyelmesen el lehet ferni. A valto mindig is a gyenge pontja volt a peugeot-oknak. Hat nem itt. Tokeletesen jar, hiba nelkul.
Most hajtok a 2.0-as XSi kiprobalasara. Majd szolok ha sikerult. Meg majd a 180 LE-s motorra is kivancsi vagyok(jelenleg nincs piacon).
Két héttel vagyunk az autó hazai bemutatója előtt. A Pözsó Hungária honlapján a legfontosabb infok (felszereltségek, árak) még nem elérhetők, az autó bemutatója is szegényesebb mint pl. a francia weboldalon.
Én viszont máris eldöntöttem, ha minden összejön, akkor egy 307-est lesz a következő autóm... mégpedig amilyen gyorsan csak lehet.
Van-e valakinek közelebbi tapasztalata, pro vagy kontra véleménye?