Ma leszedtem a szegmens dobot, és az indítópofákat majd egy fúrógéppel beindítottam a gyújtás oldalnál. Így nem hallottam azt a csattogó hangot ami zavart, tehát a bajom a pofáknál van. Gyakorlatilag minden rugó, és a pofák ujjak. A kuplung és az indító pofák is. Mi lehet a baj ?? Merre keresgéljem a hibát ?
A robbantott rajzon a 13-as alkatrész egy filc gyűrű, annak mi a mérete ? Nálam nincs olyan benne.
Nekem mindig jó volt a fekete szíj, sőt még kardoskodtam is az ilyen irányú igénytelenségem mellett. :)))) Legjobb tudomásom a Belt és a Gates nem annyira jó, talán a Goodyear használható. Nekem egy Gates van fenn elég tré állapotban, pont most fogom lecserélni. Börzén vettem használt barna szíjat, szerintem azokon alig látszik a használat plusz vastagságuknál fogva még nem láttam olyat amit a váltóház szétmart volna tehát érdemes olyat gyűjtögetni Tuci.
Azzal mi a baj? A hónolás is már idejét múlt akár a bejáratás. Nekem van szuperfiniselt hengerem. Azt nem igazán gondolom, hogy a Jeszi bácsi ne rendelkezne kellő szakmai múlttal. Nem ő gyártja a termékeket csak árulja. Az illesztéssel semmi gond nincs. Ragadt nekem már meg S&B és Berta dugóm is jól honolt hengernél. Egy olyan felvevőpiacon ahol a hiány diktál és nem a túlkínálat ott igazán nehéz általánosítani.
Ha jól tudom akkor Ő egy újfajta eljárással "fúrja" a hengereket. Nem kell félni az újdonságtól. Itt hallottam a fórumon,hogy 2000-res csiszoló papírral után lehet munkálni a honolást.
A dugó amit ad hozzá nekem kifejezetten tetszett. Persze nem egy keystone minőség.Ár érték arányba pont megfelelő.
Viszont valóban: 1:33 MOL Sprint, normál használat. Sem totyorogni , sem csutkagázon nem kell használni, és figyelni. Ha elkezd kopogni és lassulni, akkor azonnal meg kell állni vele, mert a következő az hogy besatuzik.
(ha nem jó a fürás illesztése és/vagy a dugattyú anyaga/geometriája, akkor hiába járatod óvatosan 500 km-t, az első kövérebb gáznál, nagyobb igénybevételnél az is besatuzik, megszorul, pont amikor már azt hitted, hogy lelkiismeretesen bejárattad, és igen: vannak GÉPEK amiket nem lehet bejáratni, csak használni - ilyen pl. Robi 55 babetta hengerrel)
Börzéken láttam Jeszi bácsi féle fúrt hengereket, én nem vettem belőle. A henger belső felületéről szemmel láthatóan hiányzott a hónolás, valami egészen dúrva felület látható helyette.
Engem a Mzoli 15 km-t vontatott kötélen a "nem kell járatni után". Pont ilyen dugó, 1:25 ös mix, 40 km/h. Kb 60 - 70 megtett kilóméter után satuzott eldobósra!
Igaz a Jeszi bácsinak is meg kell élni valamiből, max törzskuncsaft leszel.
A sorjázást ki ne hagyd, az nagyon fontos. 20 km alatt hazavághatod vele a henger / dugót. A Fimol nem árthat, de ha jobb minőségi olajat használsz nem hiszem, hogy kellene,. De "mindenki úgy Babettázik ahogyan akar"!