Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GreG Creative Commons License 2001.07.11 0 0 39
110 lovas HDI külföldön is csak ősztől lesz, úgyhogy ez nem magyarországi elmaradás.
fernando Creative Commons License 2001.07.11 0 0 38

Tényleg, nem tudjátok véletlen, hogy mikor lesz kapható a 307-es? Egyelőre még nem láttam forgalomban, tudtommal még csak bemutatva volt nyílt napokon.
Sickboy Creative Commons License 2001.07.10 0 0 37
Hali!

Engem nem zavar, ha valaki panaszkodott a 206 motorjára, csak az ENYÉMÉ ne legyen rossz. :-)))
A 206 egyetlen igazán nagy hátránya, hogy borzasztó alacsony építésű, volt már hogy fennakadt egy kisebb buckán. :-(

A 307-ből amúgy már kész a kombiverzió is. (Magyarországon nem tudom mikor lehet majd kapni). A nyílt napon majd' az ÖSSZES 307 elfogyott, volt amit már hetekkel a megjelenés előtt lefoglaltak (nem csoda). A Peugeot nyilatkozata szerint a 206 sikerénél nagyobb durranást vár el az autótól. Majd meglátjuk. ;-)

A Puntó nekem is teccik, de a 307-el nem egy kategória... (nem bántásként írom természetesen, nagyon jó autó a Punto)

Előzmény: fernando (36)
fernando Creative Commons License 2001.07.10 0 0 36

Én mondjuk még csak leírásokat és tesztadatokat láttam, élőben még nem volt szerencsém, de biztos 'penge' lehet.
Egyébként is szerintem a Peogeot ott van a szeren!!! Legalábbis a 306 és a 405, amiknél tapasztaltam. Egyedül a 206-os motorjára hallottam panaszt. (Bocs Sickboy) Egyébként a 607-esnél is jó az, hogy a kategóriájában nagyon jó ára van. Mondjuk nem tervezem egyelőre a vásárlását, megfelel a Punto.

Pá,
fernando

Sickboy Creative Commons License 2001.07.10 0 0 35
Hi!

206-osom van, és mivel érdekelnek a "cég" (Peugeot) dolgai, családostul elmentünk a nyílt hétvégére, ahol a 307 bemutatkozott. Tesztvezetni ugyan nem sikerült, mert olyan sort kellett volna végigállni, amit senkinek nem kívánok.

Dízel is ki volt állítva (nem emléxem milyen), szóval lehet hogy az alanti felszereltség nincs, de dízel van.

Egyébként SZVSZ gyönyörűen néz ki élőben, nagyon meggyőző külső és belső tulajdonságokkal (hátul ülőknek sem kell kuporogniuk), használhatóan nagy csomagtérrel. Külön emlékezetes maradt a kék(!) színű belső tér, ami rendkívül mutatós. Az ára - ha jól tudom - 3 milka körül indul.

Mondjuk én elfogult Peugeot tulaj vagyok, a 206 is nagyon tetszik, de erősen gondolkodóba estem a 307-et látva.

Pöjó forever! :-)))

aamen Creative Commons License 2001.07.09 0 0 34
azert csak ovatosan, most tenyleg egeszen kivalo a pozicioja, mert:
- a xsara hasonlo arban van, de gyenge az osszeszereles minosege
- a vw-skoda-seat hasonlo minoseget dragabban ad.

ev vegen jon a fiat stilo, allitolag az is hasonlo lesz, majd meglatjuk.

egy trutyi van a 307-tel, hogy Magyarorszagon (meg) nem adjak a 110-es HDI-vel, meg egyaltalan, a HDI-t nem adjak Premium (legmagasabb) felszereltseggel, pedig aki egyszer mar dizelt akar, es erre van penze is, az mar a 110 lovat meg a jo felszereltseget is igenyli.

hali,

aamen

Előzmény: fernando (33)
fernando Creative Commons License 2001.07.09 0 0 33

Ti mit szóltok a Peugeot új modelljéhez a 307-eshez? Szerintem a kategóriájában a nyerő! Persze ez lehet, hogy csak az én véleményem, de kíváncsian várom mások véleményét is.

fernando

BIGdaddy Creative Commons License 2001.07.06 0 0 32
Sziasztok,

az apám éppen egy P307 1.6 Premium-ba szerelmesedett bele, 4 millióért most CD-vel, 16"-os alufelnivel, plusz minden kütyüvel adják.
Erősen lehúztátok itt a motorját, valóban ennyire rossz? Vezetni még nem vezette, szóval ilyen benyomása nincs. Hasonlítsátok pls, pl. 1.6 VW Golf-hoz képest mennyivel jobb/rosszabb a motor, stb.

(Szerencsére engem kevésbé érint, mert nem velük élek, de azért próbálnám rábeszélni, hogy nézzen körül más autók háza táján is.)

zsuri Creative Commons License 2001.06.26 0 0 31
Hát a nyakamat nem merném rá tenni ...
Tényleg minden régebbi anyagban, ami nem gyári és a kocsi bemutatása elött olvastam, 340l szerepel. Abban, amit a márkakereskedésben adtak, abban 420l szerepel. Kérdés, hogy melyik rossz adat, az elözetes müszaki adatok vagy a "gyári" prospektusé. Mindkettö lehet hibás.
Nekem most Astra van (csomagtér = 370l) és én úgy éreztem, hogy nagyobb a 307-es csomagtere, ezért gondoltam, hogy a 420l lehet a helyes. De tényleg meg kellene ezt rendesen nézni, mert nekem is csak szubjektív benyomás volt, hogy nagyobb, nem tudtam közvetlenül öszehasonlítani.
Előzmény: aamen (30)
aamen Creative Commons License 2001.06.25 0 0 30
a csomagtarto nem 340 literes?
volt valami prospi, ahol 420-at irtak, az osszes tobbi 340-et, es szubjektiv benyomasom szerint is akkorka, mint a golfe.

hali,

aamen

Előzmény: zsuri (29)
zsuri Creative Commons License 2001.06.25 0 0 29
Két hete voltam tesztvezetésen, az 1.6 16V motorral próbáltam ki, a középsö felszereltséget (nem tudom mi a neve). Kicsit tényleg lehetne erösebb, de azért annyira nem volt rettenetes. Kívülröl alapvetöen tetszik, bár még barátkoznom kell azzal, hogy magasabb, mint a szokásos autók és hogy elöl olyan hosszú a müszerfal elötti rész. Nekem kifejezetten tetszett a belsö térben az anyagválasztás, a fémszinü betétek tök jól néznek ki. Amivel én mentem annak igényes, pontosan kapcsolható volt a váltója.
Nem értem, mi a gondotok a csomagtartóval. Szerintem elég nagy és a 420 literrel a legtöbb vele egy kategóriában levö autó csomagtartóját lenyomja (Astra-370l, Civic-370l, Focus-350l, Golf-340l, Leon-340l, Alfa147-2xxl).

Nekem az volt az összbenyomásom, hogy aki egy szép, semmiképpen sem unalmas, viszonylag nagy belsö terü és csomagtartójú praktikus autót akar venni, annak ez pont jó választás. Ami engem kicsit zavart, hogy a magassága miatt vhogy nem elég sportos. Persze ez nem kizáró ok és biztosan hozzá lehet szokni, de összehasonlítva mondjuk az Alfa 147-tel ... Na, annak viszont a csomagtartója tényleg röhej. Olyan nagy, mint egy ötajtós Suzuku Swift-nek.

Kíváncsi vagyok, hogyan fog majd az utakon, a többi autó között mutatni a 307-es. Olyankor mindig mást mutatnak az autók, mint a szalonban.

CXmaniac Creative Commons License 2001.06.23 0 0 28
Köszi!

Természetesen 307-re gondoltam!

Előzmény: 405GRX (27)
405GRX Creative Commons License 2001.06.22 0 0 27
1,6-os 607-es...biztos dinamikus jószág lehet:-)...
A többihez no comment.
Előzmény: CXmaniac (22)
frescho Creative Commons License 2001.06.22 0 0 26
Kollegam ma vette at kolcsonbe kiprobalni. Haaat nekem nem tetszik. Nem igazi francia!Kenyelmetlen es meg ronda is,akarcsaka 206-os. Ez az alarugott+ golfositott karosszeria nekem nem jon be.
homofaber Creative Commons License 2001.06.22 0 0 25
Emberek, azért nem kéne ennnyire lehúzni a 307-est. Aki ült már 306-ban, az biztosan érzi a különbséget, ez meg mégiscsak annak az utódja.

Arról pedig, hogy ez inkább VW, mint Pug, az a véleményem, hogy meg kell érteni végre, hogy az autóvásárlók legtöbbjének fontos, hogy hogy néz ki az az autó, amit megvesz, milyenek a felhasznált anyagok, milyen a színvilág stb...

A VW-csoport ezt NAGYON IS jól csinálja annak ellenére, hogy az autói semmivel nem jobbak a többinél, nem véletlenül megy utána az összes versenytárs.

A 307 pedig egyáltalán nem rossz autó. Formáról lehet vitatkozni, de hogy a sokak által istenített 206-nál sokkal komolyabb és felnottesebb, arról talán nem. Én a HDi-t vezettem, ami tényleg nem valami dinamikus, de nagyon kényelmesen lehet benne utazni annál is inkább, mert hely, az nagyon sok van benne, sokkal több, mint az egyébként drágább Golfban, és az alapfelszereltség is kiemelkedo.

A 307 igenis igazi Pug, ráadásul nem is rossz.

CXmaniac Creative Commons License 2001.06.21 0 0 24
Azzal ahogy a Citroën-t kezelte.
Folyton próbálták háttérbe nyomni, mindig elöbb dobták piacra a fejlesztéseket, próbálták előnyben tartani magukat. Erre a Citroën-nek csak az lehetett a válasza, hogy jobban kidolgozva hozta ki még, ha egy kicsit késve is. A PSA-nál történt vezetőválltás után reméltük változik valami, de a C5 5 évig való visszatartása rácáfolt erre. Mindemellett mint társmárkát kedveltem, de a 206, majd a 307 (bár az elöbbi inkább minősége miatt) siralmas lett.
Szóval nekem a Peugeot 0.
Előzmény: Hawaii (23)
Hawaii Creative Commons License 2001.06.21 0 0 23
"Nálam ezzel végképp lebőgött a Peugeot."
Végképp?? Miért, mivel bőgött le már korábban?
Előzmény: CXmaniac (22)
CXmaniac Creative Commons License 2001.06.20 0 0 22
Nos, én tegnap tudtam megnézni egy 1.6-os 607-est. Ez nem francia! Tiszta Golf! Kényelmetlen, csúnya, nem praktikus. Menni nem volt időm, de akik kipróbálták mondták, hogy lomha, fapados, viszont stabil. A Peugeot-nak el kéne dönteni mit is akar gyártani. A Citroën már egyszer megpróbálta a németesítést a ZX-el és nem igazán jött be neki. Viszont legalább a kényelemben nem alkudott meg.
Peugeot 307. Nálam ezzel végképp lebőgött a Peugeot.
aamen Creative Commons License 2001.06.20 0 0 21
sziasztok, en is ma voltam tesztvezetni, 307 hdi.
a benyomasaim: nagyok az ablakok, levegos, ha picit sut a nap, akkor azonnal be kell nyomni a klimat. az ules-kormany kombinaciot erdemes sokat probalgatni, nagyon kenyelmesen el lehet dogleni benne. ha elindul, lomha diszno jellege van, nagy a suly, keves a hdi 90 lova.
a motorhang minimalis, laccik,hogy jol leszigeteltek a motorhazat. a menettulajdonsagai a lomhasag mellett nem rosszak, rangatva jobrra-balra a kormanyt nem akar kitorni, szaznal negyben relativ mozgathato, otodikben meg erotlen, ugy tunik otben a 140 koruli utazo az idealis, de ezt nem tudtam kiprobalni.
a konkluziom: ha dizel, akkor meg kell varni a 110 lovast, ha benzin, akkor erdemes a 2literest valasztani. de az is lehet,hogy inkabb egy xsarat valasztok, az mar most kaphato 110-es hdi-vel, olcsobb, es nagyobb a csomagtartoja, bar zorgesre hajlamos a kasztnija, es nem is a legujabb konstrukcio.

hali,

aamen

Előzmény: Janibacsi (20)
Janibacsi Creative Commons License 2001.06.20 0 0 20
Sziasztok!

Én is vezettem a 307-et, az 1.6-os 16 szelepest. Háát... Kicsit lomhának tűnt.

De ami a legfurcsább: a váltó. Én 3 példányba is beültem a bemutatón, mert nem akartam elhinni, hogy olyan sz@r... Nehezen, erőlködve lehetett csak kapcsolni, ezt több, a tesztvezetésből visszajött pilóta is megerősitette. Nagyon rég nem fordult már elő velem, hogy 1 helyet 3-at kapcsoljak, most sikerült is befulladni vele... És ezt rajtam kivül még 3 ember(ennyivel beszéltem vezetés után) megerősitette. A C5-nek, na annak finom volt a váltója, de ennek?...

Üdv:

JAno

Előzmény: Varshi (15)
Tirpi2 Creative Commons License 2001.06.19 0 0 19
Megnéztem a Citroen honlapját...
Pugfan: Te ki tudtad nagyítani úgy az ábrát, hogy le tudd olvani a számokat? Én semmit sem tudtam beazonosítani rajta. Lehet hogy nem találtam meg teljesen? A Xara motorja tűnt annak amit keresek.

Szóval egy olyan oldal lenne a legjobb, ahol van egy kis összehasonlítás a manapság középkategóriában forgalmazott motorokról több gyártót is átölelve.
Nem tudtok véletlenül ilyenről?

Tirpi

Előzmény: Pugfan (17)
TechRun Creative Commons License 2001.06.19 0 0 18
Szia Tirpi !

Én az 1.6 16V motort igaz nem 307-ben, de Xsara coupe-ban vezettem. Nekem nem igazán tetszett, én egy 1.6-os motortól többet várnék. Nem érezni benne a 110 lovat. Nap mint nap egy 1.4 16V Clio-t hajtok és még ehez képest is lomha volt.
Nekem is nagyon tetszik a 307-es, de sajnos a motorok miatt nem hiszem, hogy vennék. Vagy az öreguras vezetéshez kéne hozzászokni. ;)))

Üdv,
TR

Előzmény: Tirpi2 (16)
Pugfan Creative Commons License 2001.06.19 0 0 17
Menj el a Citroen honlapjara (magyar) es ott nezd meg a motor nyomatékgörbéket - ha annál az 1.6-osnál szebb görbét mutatsz... olyan vízszintes hogy na, csak épp valóban 4000 környékén van egy pici hupli rajta.
Tehát úgy húz, mint egy villanymotor egészen a leszabályozásig!
Előzmény: Tirpi2 (16)
Tirpi2 Creative Commons License 2001.06.19 0 0 16
Sziasztok!

Nekem a Peugeot motorjairól lenne egy-két általános kérdésem.

306 -ost hajtok most, 1.4-es motorral (csak erre futotta). Úgy tunik, hogy a többi gyártó azonos nagyságú motorjaihoz képest lomha. Azt hallottam az 1.6-osról, hogy sokkal nagyobb fordulatszámon éri el a maximális nyomtatékot, mint az 1.4-es, ami még kiábrándítóbb. Ezekkel a motorokkal forgalmazzák a 307-est is amire cserélnék, csak a motor miatt kételkedek benne, a kocsi egyébként nagyon tetszik.

Szóval van tapasztalatotok e téren? Érdekelne mondjuk a nyomatékgörbéje a fenti két motornak.

Kösz,
Tirpi

Varshi Creative Commons License 2001.06.18 0 0 15
Üdv!

Hát én is megnéztem, és nekem "kicsit" csalódás volt a 307-es.

Belülrol nagyon nem fogott meg. Nem azért, de én szebbet vártam volna... (Bocs, de a Punto2-m szerintem klasszisokkal szebb belül... vagy ha nem is szebb más valaki izlése szerint, de jobban "kocsihoz illo"). SzVSz...

A tükrök tényleg idétlen helyen vannak, és annak ellenére, hogy vizuálisan nagynak "csalták" az autót, igencsak érzem, hogy hol az elso ajtó vége a könyökömnél. (Mondjuk oké, nem 3-ajtós autó, de azért mégis!)

Az ülés maga kényelmes és jó oldaltartása van, de nem találtam változtatható deréktámaszt. Az én hibám?? Van rajta? :-|

Aztán beültem a saját magasságomhoz (180 cm) beállított vezetoülés mögé, és:

1. közepesen fértem csak el;
2. a fejemhez elég közel éreztem a kapaszkodót és a teto lehajló ivét;
3. ellenben tetszett az a kihajtható könyöktámasz (- viszont asszem azért is felárat kell fizetni :-/).

A csomagtartó kritikán aluli.

Ami nagyon tetszett viszont, az a vajpuha váltó! Az nagyon szuper!


> Ha átmentek a totalcar.hu-ra és megnézitek a felszeretségi listát(1,6 premium 400000ft),
> hát szerintem meg egy 10000000 ft autoban sincs enyi minden.

Hmmm, szerintem a 147-es Alfa is hasonló árban és felszereltséggel jött ki. A technikai újdonságokat meg kár számon kérni régebbi márkákon, SzVSz...

Ellenben vicc, hogy ami igazán újdonság az autóban, az még a legmagasabb felszereltségi szinthez sem jár, és plusz kell fizetni érte...

Azt hiszem, hogy nem lesz 307-esem.:-/ Megvárom a Stilo-t, az centire ugyan ekkora lesz, és ugyan ezeket fogja tudni. Talán azt nem rontják el...?

Bye;
Varshi

derogal Creative Commons License 2001.06.17 0 0 13
Vlki tudja miert hirdetik a tiptronic valtot, mikor nem is forgalmazzak meg vele.. pedig erre kivancsi lettem volna... hulye gallok...
kharon Creative Commons License 2001.06.17 0 0 12
Ha átmentek a totalcar.hu-ra és megnézitek a felszeretségi listát(1,6 premium 400000ft), hát szerintem meg egy 10000000 ft autoban sincs enyi minden.
Piri Creative Commons License 2001.06.17 0 0 11
Meg néztem az autót
Szvsz egy francia becsapás

Olyan rövid az eleje mint a 206 osnak
kidolgozás 0 lógó elvarratlan feljött ajtókárpitozás ,iszonyú olcsó müanyagok, megmagasított karosszéria hogy nagyobbnak tűnjön de közbenkicsi marad, kicsi csomagtartó,
műszerfal képen úgy néz ki mintha Passat lenne élőben olcsó műanyag lefestve kályhaezüsttel.

Szóval nagy csalódás kipróbálni nem tudtam mert ölték egymást az emberek a teszkörért!!!

Ára Golf, Bora szinten

Egy tipikus Trianon-Autó!!!

P307 Creative Commons License 2001.06.15 0 0 10
Hello!

Én is eldöntöttem P307 lesz a következő autóm!

Üdv

P307

Előzmény: Irdatlan Angelo (-)
aamen Creative Commons License 2001.06.09 0 0 9
PEUGEOT 307 PROFIL 1.4 3.150.307 Ft
PEUGEOT 307 PROFIL 1.6 3.400.307 Ft
PEUGEOT 307 PRÉSENCE Hdi 90 4.250.307 Ft
PEUGEOT 307 PRÉSENCE 1.6 3.750.307 Ft

forras: www.peugeotfabian.hu

nekem ugy tunik, hogy az arakat a hasonlo felszereltsegu citroen xsara fole kb. 200e ft-tal lottek be.

hali,

aamen

Előzmény: LastBoyscout (4)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!