Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

T.Z. Creative Commons License 2001.08.15 0 0 101
A kuplung felengedésekor csattanós. Ugye nem a Peugeot?
Előzmény: SzJa (100)
SzJa Creative Commons License 2001.08.15 0 0 100
Mármint melyik milyen? Az én 5 ajtós 1.4-es Presence 206 -osom, vagy a BFecó 1.4 68LE "comfort" -ja?
Előzmény: T.Z. (98)
zsuri Creative Commons License 2001.08.15 0 0 99
Könnyüfémfelni: nekem soxor az van, hogy a gyári könnyüfémfelni nem tetszik, ill. drága. Ezért én - amikor annak idején kerestem az autóm és újban gondolkodtam - mindig letárgyaltam a kereskedövel, hogy én a normál gumi helyett télivel kérem a fémfelnit - a könnyüfémfelni+gumi pedig legyen az én gondom.
Előzmény: szistipisti (88)
T.Z. Creative Commons License 2001.08.15 0 0 98
Ez milyen autó? Csak nem a B.Fecó által egekbe magasztalt Fabia?
Előzmény: SzJa (96)
T.Z. Creative Commons License 2001.08.15 0 0 97
A nagy adag smiley-t kihagytad! Szerintem egy kicsit befordult a srác! "Zselés", ahogy Te mondanád :))))).
Üdv:
Zoli
Előzmény: Az Utolsó Európai (91)
SzJa Creative Commons License 2001.08.15 0 0 96
Nem tudom mit akar BFecó "implicite", nekem 206-osom van, de a Fecó Fábiája jobb...:-(
Apropó... Látott már valaki olyat, hogy üresben járó motornál, a kuplung felengedésekor egy nagy csattanás halható? 24e Km.
A 307 nekem egy kicsit csúnyácska... persze tudom, tudom...:-)
Előzmény: Az Utolsó Európai (91)
szistipisti Creative Commons License 2001.08.15 0 0 95
Megnéztem. Alapvetően nekem nem tetszenek a kombi autók, de ez állati jól néz ki.
Előzmény: aamen (94)
aamen Creative Commons License 2001.08.15 0 0 94
a totalcaron mar van kep a 307 kombirol is, kivancsi vagyok, mikor er ide.

hali,

aamen

cszoli Creative Commons License 2001.08.15 0 0 93
fenn van a www.auto2.hu-n is, persze röviditve.
Előzmény: szistipisti (92)
szistipisti Creative Commons License 2001.08.15 0 0 92
A szeptemberi auto k2ttő magazin már a standokon van, benne teszt a 307 1,6 Presence-l! Mindenkinak ajánlom!
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.15 0 0 91
Ezzel nyilván implicite azt akarod mondani, hogy a Fabia jobb autó, mint a 307.
Neked van igazad.
Előzmény: BFeco (89)
cszoli Creative Commons License 2001.08.15 0 0 90
Nezd, itt van elöttem az arlista.

A comfort felszereltsegtöl benne van az alufelni, a gumimeret motortipustol függöen 185/65R15 ill 195/60R15.
A sportverziot nem tudom, azt nem irtak le.
Ha külön rendeled a felnit, akkor az 113600Ft, az Elegance es a Sport modellre pedig 67900-ert 16 collos.
A sportra es az elegancera van felaras gumi is: 205/50R16 plusz 33.300-ert.

Ennyi.
Z

Előzmény: szistipisti (88)
BFeco Creative Commons License 2001.08.15 0 0 89
>Abszolut egyetértek veled a tetőablak ügyében. Sajnos elég drága, de valószínűleg megfontolom még én is. Azt tudtátok, hogy a 307 - es a centrálzár
működtetésére felhúzza az összes ablakot és bezárja a tetőablakot is (és mindezt riasztó nélkül). Azért ez se semmi!
Bocsi!

Ezt a funkciot az en Skoda Fabia komfortom is tudja mar, kulccsal es taviranyitoval is! (Ablakok fel, sot le csusszannak, ha kb. 2 secnel tovabb nyitsz vagy zarsz.
Ha komfort zarast csinalsz (ez az alap), akkor sem belulrol a kilinccsel, sem gombbal nem lehet kinyitni az autot (pl. uvegtoressel, majd behajolva nyitas >>> kollega P206-sa igy siman nyithato :-((( . Ha viszont 10 sec belul meg 1x zarsz, akkor pl. a gyermeked a sajat ajtajat belulrol ki tudja nyitni es kijut a kocsibol, majd az ajtaja visszazar!

Ez csak a PUG-nal ujdonsag, a Fabianal mar tobb mint egy eve igy megy :-))))))))))))

Feco

Előzmény: szistipisti (87)
szistipisti Creative Commons License 2001.08.15 0 0 88
cszoli!

Astrába mennyiért adják az alufelnit, és mekkora gumikkal, valamint mekkora gumit adnak szériába?

Előzmény: cszoli (86)
szistipisti Creative Commons License 2001.08.15 0 0 87
Zsuri!

Abszolut egyetértek veled a tetőablak ügyében. Sajnos elég drága, de valószínűleg megfontolom még én is. Azt tudtátok, hogy a 307 - es a centrálzár működtetésére felhúzza az összes ablakot és bezárja a tetőablakot is (és mindezt riasztó nélkül). Azért ez se semmi!

Előzmény: zsuri (85)
cszoli Creative Commons License 2001.08.15 0 0 86
Nekem meg videki tarifam van - külön engedelyezve Pesten. Azert a normal tarifahoz viszonyitottam.

Ha mar ez egy 307-es topic, ime az en valasztasom:

307 1,6 Presence + automata klima + praktikum cs., + teli cs. + radio-cd = szinfelarral 3.995.307 Ft

4 M alatt ennyi extrat Opelnel sose kapok.
Ott (nem összehasonlithato, csak szamomra):

Astra G (Base) 3 ajtos, 1,4 90LE: 3.285.600
+ radio-CD+ (manualis klima+ABS+oldallegzsakok+el. ablakok es tükrök+ködlampa)=De Luxe csomag + teli csomag+ karpit es szinfelar = 4.120.400

Ugyanez 1,6-os motorral es 5 ajtoval: 4.326.400
+ tempomat = 4.425.500 (ez csak a nagyobb motorhoz van)

Tehat + tempomat, de - függönylegzsak, es manualis klima van

Szerintetek a fenti 307-es a kisebb motorral mennyire gaz? az meg minusz 250.000 lenne.

Persze Renault Megane Alize (4 legzsak+ABS+klima+mindenfele)=cc. 3.300.000 alatt....

Hmmm....
Tegnap irtam egy levelet az Opelnek, hogy szandekozzak-e az alapfelszereltseget a konkurencia szintjere hozni. Kivancsian varom a valaszt....

Azert egbekialto, hogy a nepnek szant Comfort modellben csilivili alufelni meg szep radio, elektromos kütyük vannak, de a biztonsag (oldallegzsak, ABS) csak a fabetetes luxusverzioban van alapbol.

Merges vagyok.

Zoli
Hat ilyeneket szamolgattam en

Előzmény: zsuri (85)
zsuri Creative Commons License 2001.08.15 0 0 85
cszoli: ez a CASCO-dolog engem nem érint olyan kellemetlenül, a mostani autómnak is nagyon magas a CASCO-ja (3 ajtós, Sport...), lassan hozzászokom.

Az Utolsó Európai: én is ilyen híreket hallottam, hogy a két motor között nem igazán érzékelhetö nagy különbség, míg az 1.6-os jóval kevesebbet fogyaszt.

T.Z.: lehet, hogy nagy szerencsém volt az autóval, 1 évesen vettem kifogástalan állapotban, most is abban van és az égvilágon semmi gond nem volt eddig vele. A 307-esnek tényleg szebb a belseje, de én azért összességében annyira nem érzem jobbnak a 307-est, hogy azt mondanám, egyértelmüen lemossa az Astra-t. Kicsit modernebb a formája, kicsit több extrát kapsz a pénzért, ezt el kell ismerni, de azért az Astra is nagyon jó autó.
Ami engem egy picit zavar, hogy miért olyan magas a 307-es. Én szeretem a sportos autókat, és - az én ízlésem szerint - a 307-es egy picit magas és a C-oszlop nem elég coupe-lejtésü (a 3 ajtós Astra-nak szerintem nagyon profi a C-oszlopa). De igazából ezek nem olyan nagy kifogások, azért nagyon tetszik a 307-es. Mivel általában 2 felnött + 1 kisgyerek utazik az autóban, nekem nem annyira fontos az óriási utastér, tehát ez én számomra az átlagos belsö tér (Astra, Golf, Leon) is megfelel. A csomagtartó az már más kérdés, a kisgyerek miatt minél nagyobb annál jobb.

szistipisti: ha én 307-est vennék azt hiszem nagyon hasonlót vennék, mint amit te fogsz. A színében még nem vagyok teljesen biztos (ezüst, narancsmetál vagy fekete), de 1.6 Presence lenne 205/55x16-os kerekekkel, praktikum csomaggal és könyöklövel. Nekem az automata klíma nem fontos, elég a normál, viszont én mindenképpen szeretnék tetöablakot. Az elözö autómban volt, és most - bár légkondi van - hiányolom idönként. A tetöablak szerintem nem a légkondi alternatívája, hanem egy másik, kellemes dolog.

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.15 0 0 84
Egyébként keresztanyám most cserélte le az Astra G 1.4 16V-jét egy Pug 307 1.6-ra, ő azt mondja, legszívesebben a kocsiban aludna, annyival jobb...:-)) Esküszöm, nem én találtam ki. Ez is csak egy vélemény a sok közül.
Én egyáltalán nem találtam rossznak az Astrákat, amiket vezettem - kivéve talán a 60 lovas F kombit, az nagyon zselé volt -, ám a 307 még egy macskaugrás fölfelé térben, komfortban.
Előzmény: T.Z. (82)
szistipisti Creative Commons License 2001.08.14 0 0 83
Egy gyönyörű autónál már csak az a szebb, ha azt egy gyönyörű nő vezeti.
Szeretettel köszöntünk a 307 - es topikon Erika!
Előzmény: ErikaSzB (80)
T.Z. Creative Commons License 2001.08.14 0 0 82
Szerintem az Astra után felüdülés lesz beleülni a 307-be. Az Astra Classic-ok nagyon gyengék voltak minden szempontból, a G-k egy fokkal jobbak, te vagy az első, aki teljesen pozitívan nyilatkozik az autóról. A 307-et ugyanannyi pénzért sokkal több extrával kapod meg, ugyanakkor sokkal kényelmesebb, ergonómikusabb kül- és beltérrel. Nekem a család révén is elegem lett a német autókból - én is Peugeot-ban ülök. Ha nem is új, de maximálisan elégedett vagyok vele - a konkurenciához viszonyítva is.
Üdv:
Zoli
Előzmény: zsuri (73)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.14 0 0 81
Erika,

Ennyi pozitívum mellett van valami olyasmi, ami nem tetszik rajta? Előjött-e olyasmi a használat során, ami elsőre nem tűnt föl?

Előzmény: ErikaSzB (80)
ErikaSzB Creative Commons License 2001.08.14 0 0 80
No akkor egy női vezető véleménye: nemrég használom cégautóként, 1,4-es alapmodell. Szép kívül-belül egyaránt, kényelmes, halk, kellemes a műszerek és a rakodók elérhetősége, a csomagtartó elég egy családi nyaralás cuccaihoz, szuper a hűthető rekesz, a nehezen mozgó nagymami életében ez az első autó amibe igazán kényelmesen be tud szállni, az én életemben pedig az első ahol az ülésmagasság és a biztonsági öv beállításával a saját magasságomhoz kényelmesen tudom használni a biztonsági övet. Nem egy versenyautó, de magabiztosan lehet vele pótkocsis kamiont előzni, és én nem is versenyezni akarok vele, hanem kényelmesen és biztonságban eljutni oda ahova indultam.
Egyszóval nagyon örülök neki!
szistipisti Creative Commons License 2001.08.14 0 0 79
A fehér műszerek biztosan jól néznek ki. Szerintem 4-4,1 mill körül egy igen dögös kis 307 - est tudsz összeállítani 1,6 Presence felszereltséggel, és sok-sok extra "hozzámazsolázgatásával". Én magam is ezt tervezem, és lehet, hogy én is csak tavasszal ülhetek bele. Nekem a zsánerem az 1,6 Presence ezüst metál színben 205/55 gumikkal 16" alukerékkel, kék belsővel, aut klimával, téli(fűthető ülések, fényszórómosó) és praktikum csomaggal (sok-sok rakodó rekesz), könyöklővel. Ez kb 4,15 mill-be kerül, de a kereskedő azt a 0,15 millt biztosan elengedi, így kb 4 millből szinte luxus autóm lesz. Az év végén szeretném már befizetni, mivel a felszereltségből semmit sem engedek, ezért valószínűleg tavaszig is várnom kell rá. Azt se felejtsd, hogy a trend a hasonló autók építése felé megy mint a 307, ezért biztosan sokáig, vagy talán később még divatosabb lesz, mert különleges és szép.
Előzmény: zsuri (75)
cszoli Creative Commons License 2001.08.14 0 0 78
Rokon lelek :o)

Nekem is Astra G-m van, es en is megneztem a 307-est.
Ket dologra erdemes meg figyelni:

1. A 307-esre a Casco összehasonlithatatlanul dragabb. Nekem biztos nem a legolcsobbat mondtak a szalonban, de az 18000/ho volt. En jelenleg kevesebbet fizetek az Astrara egy negyedevre! Ha 3 evig hasznalod a kocsit, ez 300-350 ezer Ft többlet, amit figyelembe kell venni az összehasonlitasnal.

2. Az Opel topicban valaki felrakott egy elözetest az uj evadbeli Astrarol. Erdemes megvarni, hatha a fejükhözkapnak es a konkurensek alapfelszereltseget (4 legzsak+ABS) ök is megadjak.

En neztem Renaultot is, Megane-t es Lagunat, Citroent (Xsarat es C5-öt), Alfa 147-et es a Peugeot-ot. Lehet, hogy marad az Astra. Jo kis auto ez, nagyobb modellböl visszaszallva se okoz csalodast. Nem tudom, milyen a Peugeot szervizek minösege, de a Renaultrol nagyon rosszakat mondanak, es nekem is csak rossz tapasztalataim vannak (van egy masik kocsi is).

Üdv

Zoli

Előzmény: zsuri (73)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.14 0 0 77
Szia zsuri,

Én vezettem a kétliterest kétszer is, egyszer sem volt meggyőző. Szvsz nem megy olyan jól, mint amennyire fogyaszt, az 1.6 presence sokkal ésszerűbb választás.

Előzmény: zsuri (73)
zsuri Creative Commons License 2001.08.14 0 0 76
Szistipisti: korábban kérdezted, hogy kinek melyik szín tetszik a legjobban. Nekem az ezüst és a - nem tudom a pontos nevét - narancsmetál. Ha illik az autó stílusához a fekete autók nekem nagyon tetszenek, egy szép felnivel nagyon sportosak (a mostani autóm is fekete). Kérdés, hogy vajon illik-e ez a szín a 307-eshez? Sajnos még nem láttam 307-est feketében.
zsuri Creative Commons License 2001.08.14 0 0 75
Nem sértettél meg, szerintem sem egy nagy szám az Opel belseje, bár engem annyira nem zavar. Lehet, hogy amiatt, hogy nekem Sport felszereltség van, aminek fehér számlapjai vannak (ami éjszaka szépen dereng) és ez feldobja egy kicsit.
Ha Peugeot-ot veszek én is metál betétet szeretnék és 205/55x16-os kerekeket. A mostani autómon is ez van (picit nagyobb, mint a gyári méret :-) és iszonyú sokat dob az autón.
Előzmény: szistipisti (74)
szistipisti Creative Commons License 2001.08.14 0 0 74
Sajnos a 2.0 csak Prémium változatban kapható, így a fa nem kikerülhető. Viszont a Prémiumnál a 205/55 x 16 alukerék is széria, ha 1,6, ha 2,0 mindegy. A Presence metál betétje qrva jól néz ki, de a 205 -ös gumit meg kell rendelned, mert az nem széria(de ki ne hagyd, mert gyönyörű). Szerintem az Opel belseje a 307 -eshez képest enyhén szólva dög unalom. Bocs, ha megsértettelek, de ülj be egymás után a kettőbe.
Előzmény: zsuri (73)
zsuri Creative Commons License 2001.08.14 0 0 73
Hello!

Én is gondolkodom a 307-esben, de csak jövö tavasszal lesz aktuális. Addigra talán kifutnak az elsö, gyári hibás szériák is :-))
Nekem most egy Astra G van, és végül is az a kérdés, hogy az új autó újra Astra G legyen (teljesen meg vagyunk vele elégedve), vagy 307-es. Az Astra mellett szól, hogy nagyon bevált, nem magas feleslegesen (mint már vki írta az a kb. +10cm magasság a Peugeot-ban nem biztos, hogy mindenképpen szükséges volt), ezzel szerintem sportosabb hatást kelt, mint a Peugeot és lehet erösebb motort normális belsövel venni (ha a 307-est az ember 2.0-ás benzinessel akarja azt hiszem csak faborítás lehet benn). A Peugeot mellett szól, hogy olcsóbban több extrát kap az ember és a magasságától eltekintve (ha alacsonyabb lenne szerintem sportosabban nézne ki) nagyon szép a formája.
Volt vmelyikötöknek lehetösége 1.6-os és 2.0-ás benzinest kipróbálni? Nagyon érezhetö a különbség? Én az 1.6-ost próbáltam, nem volt rossz, de ha a 2.0-ás motorral is olyan árban van, mint az Opel 1.6-tal, akkor jó lenne az erösebb motor. Viszont ha az csak faberakással lehet, akkor inkább az 1.6-os, a fától hányingerem van.

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.14 0 0 72
Engem is nagyon érdekelne a beszámoló, annál is inkább, mert épp ott készülök 307-est venni...:-))
Nálam is a "90 vagy 110 ló?" dilemma okoz gondot. A 90 lovas HDi a garancia elvesztése nélkül tuningolható 110 ló/290 Nm-re 140 ezerért. Nekem ez a teljesítmény tökéletesen elegendő lenne, akkor miért várjak a bizonytalan időben és árban megjelenő 110-es változatra? Nincs igazam?
Előzmény: Törölt nick (70)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!