Nekem a kerék is kínai. Nem vették vissza a boltba ezért lett esztergáltatva új tengely hozzá azért a gumi is valami gagyi.A kettő volt 16.5 ? Neked hogy lett rátéve a Robira a Gcv motor átalakítóval vagy passzolt rá?
A pótra nekem is 4x8as "vadi új" targonca gumi van,annó az előző melóhelyen vettem akciósan,örökélet+1nap.A 250esen 1éve cseréltem gumit, na abban nem bízom(kínai) 16500ft volt, csak erre futotta.
Holnap úgy is megyek nagymamámhoz krumplit ásni kipróbálom köszi a tippet. A kínai gumi már 2 év után meg van kopva rendesen lassan cserére szorul a két gumi köpeny majdnem annyi mint egy új járókerék.
Elfelejtettem irni a gumikat fordítsd meg vagy cseréld fel őket hidd el így nem fog olyan hamar elvásni mert a teljes felületen tapad a talajhoz és nem kapar el olyan könnyen.
Nálunk az összes traktoron mtz zetor fendt az elsőkerekek gumija fordítva van takarékossági okokból.
Nekem a robi traktoron is forditva van hidd el sokkal jobb úgy !
Mi már rájöttünk arra ha tankönyv szerint rakod fel a gumiköpenyt egyszerüen kivásik a közepe és kész vége eldobhatod. Cseréld át hidd el eddig ahol nem ment el a géped sárba vagy terepen szinte megfog táltosodni.
Igen, viszont valódi mélység állítás viszont nincs a robin viszont van még egy előnye az eke képes oldalirányba kitérni és igy a gép s eke közőtti szög is állítható a határoló csavarokkal(beállítható hogy ne törjön ki a barázdából)
Egyszerű ekénél is van állítás nézd meg a képet és látszik legalábbis a "támadási szög" a keresztirányú dőlést én sem látom max az egyik furatot kell íveltre módosítani.
Igen, de egyszer kell beállítani. Én is állítgatom ősszel ha a terület olyan és nem megy mélyre annyira vagy valami. Nem egyszerű az eke beállítás sose volt az.....