A Dyna lakkot 10%-ban kell hígitani én úgy is szoktam és nem szokott baj lenni vele!
A pisztolyt én úgy szoktam beállítani hogy a festékmennyiség állító csavart addig tekerem hogy a "billentyűt" a felénél kicsit tovább tudom húzni! a szóráskép állítóját meg teljesen kitekerve szoktam hagyni! a szórási nyomást meg olyan 4-5 bar körül állítom be!
Egyébként a te pisztolyot milyen típus mert az enyém jonnesway JA6111! Nem lehet hogy a tiéd hvlp pisztoly? Üdv!
egy párat berakok kivesézésre..A lényeg hogy 50-60 000 Ft-nál ( talán 80 000) többet nem tudok beleinvesztálni és későbbiekben akár tovább fejleszteni is lehessen egy plusz tartályal akár. 220V kéne.
Nekem kínai világoskék V2es 50Les van.. féltem, hogy kevés lesz, de kisebb homokszórási munkákra is alkalmas. A teljesítményére nem emlékszem de talán 300L/p a szállított. Ez régebben 100körül volt, mikor megjelent, most azért gondolom vannak ennél márkásabbak is ennyiért. Talán érdemes a használtpiacon is körülnézni.. sok műhely bezárt mostanság :(
kompresszort keresek és kérdésem lenne,hogy Ti milyen kompresszort (liter,teljesítmény,márka) használtok? vagy ha tudnátok ajánlani segíteni hálás lennék! Budapesten lehetőleg :)
Üdv! Robivti! Nekem is Jonnesway pisztolyom van 1.4 es fúvókával és nekem tökéletesen fújja ki a lakkot, bázist, akril festéket! És Dyna lakkot már én is fújtam vele és nagyon szépen kiterült! Üdv!
Meg lehet próbálni a pb gázpalackos forrasztóval is a melegítést,de szerintem nagyobb vastömegeknél úgy elmegy a hő,hogy nem tudja annyira átmelegíteni,hogy kiégjen a rozsda,és elég legyen a hő tágulás.
Talán nagybátyámnál láttam olyan kis max 1kg eldobható palackot ami ilyen munkákra el tudnék képzelni, de én szerintem az lángforrasztó lehetett. Az tuti egy palackból állt a piszoly cső nélkül volt csatlakoztatva közvetlen a palackhoz, azt hiszem németből szerezte, nem tudom milyen töltet volt benne de sárga volt az eldobható palack. Itthon kerestem hasonlót de csak ilyesmi vackokat találtam: http://haztartasigep.teszvesz.hu/egyeb/lang_melegito_toltheto_allithato_lang_1620810296.html
Berohadt csavar és anyak melegítésére milyen olcsó megoldást javasolnátok? Kemping pb gázpalackom van, vagy abból nem tudok akkora hőt kinyerni. Lehet venni valami speciális pisztolyt vagy lánghegesztőét használjam? Kisteherautó (Iveco Daily) talpas gömbfejek kimelegítésére, kormánygömbfej kiszedéséhez, illetve az állító anyának lazítására használnám elsősorban. Hegeszteni nem szeretnék lánggal.
Egy kis helyen próbáld meg nitróhigitós puha rongyal körkörösen letörölni azután tisztával ha lejött természetesen árnyékos helyen nem tűző napon . Ha sikerült akkor egy polirozással szép uj fényt is tudsz varázsolni. Ha mégsem sikerül akkor még a gépi polirozással vagy 2000-res vizes papirral átcsiszolni és géppel felpolirozni de ezt már csak kicsit képzettebb ember végezze.Röviden ennyi sok sikert üdv.
Önhibánkon kívűl multi parkolójában, átfestés miatt poliuretán festékpermet szórodott párom suzijára (mezei piros, nem metál) beleértve a szélvédőket is! Magasnyomású mosó nem segített festékleválásig emeltük a nyomást, hiába, beleragadt rendesen(((
Kérem a gyakorlottabbak segítségét, mit lehet kezdeni ezzel az állapottal?!
Következő gondom lenne:Autófestés előtt állok és ehhez kérnék egy kis segitséget!Lakatolás végeztével hogyan kell előkészíteni a festést??Mi a teendő ha fémig van csiszolva a festék?Gondolom alapozni kell majd gittelni és csiszolni!valaki azt mondta vizesen kell valaki azt állitja hogy csak szárazon szabad mert a viztől fog rozsdálni!Jó lenne ha valaki részletezné hogy mikor mi következik!Vettem új ajtókat a kocsihoz és az kék szinű,a kocsi fehér!ilyenkor le kell csiszolni a kék festéket teljesen??azt is le kell alapozni vagy fillerezni vagy nitroszórózni vagy csak a kijavitótt részeket?
Ez ha jól tudom MOBIHEL 2K 2:1 színtelen lakk FG (anti scratch) volt, de egy kicsit szokni kellet. Bár ez olyan dolog, hogy a változatosság néha még jól is jön.
Ehez a lakkhoz a korábi márkákhoz képest fél áron jutottam, és bár lehet, hogy mondjuk 15 év múlva a lakkozáson látható lessz az árkülönbség, de az is lehet, hogy nem.
Hát igen ehhez fanatikusság kell mert meggazdagodni nem lehet belölle.
Az embereknek meg csak az fontos, hogy olcsó legyen. Ilyen, hogy hogyan van előkészítve és hogy por meg kosz van a lakkban,kicsit megfolyt ilyenek nem számítanak. De az emberek többsége megse látják az ilyen dolgokat.
A fényezők többsége meg ehhez igazodnak, hogy gyorsan olcsón meglegyen persze a minőség rovására.
Az igényes fényezőknek akik drágábban dolgoznak mert minősgi anyagokat használnak és a minőségből nem engednek meg csak annyi munkájuk van ,hogy csak másodállásba tudják csinálni.
Én még csak most érettségiztem le és készülök gépészmérnöknek,de annyira odavagyok a fényezésért,hogy vettem egy Sata 4000 RP-t.