Hidd el észre fognak venni. Engem is mindig észre vettek, pedig soha nem kapcsoltam még be. Viszont nem basztam ki a mögöttem jövővel, hogy az amúgy is ganaj ködös időben még a pofájába nyomom a nagy piros világító foltot. Gondolom amúgy is van baja bőven.
Nekem ott már a tárcsa is cserés volt,amúgy be lehet szerezni a gyárit /bosch/, én cseréléskor ferrodo szettet vettem/ fele annyiba került mint a gyári,de meg is látszik rajta,gyengébb volt a fékhatás, cserébe már kb 100ezer km van benne/
Egy 2008 márciusban forgalomba helyezett 1.4 VTI 308-as Prémiumom van, 55000 km-el.
A téli kerékcsere alkalmával szólt a gumis,hogy időszerű lenne az első fékbetétek cseréje.Abban bízok,hogy tárcsát nem kell,bár elvileg együtt lenne tökéletes.A fékhatáson már jó ideje észrevettem,hogy nem a régi...
A kérdésem az lenne,hogy milyen betétet ajánlanátok,ami hasonló tulajdonságú,mint a gyári?Gondolom a gyárit nem nagyon lehet beszerezni. Ha van ötletetek,akkor azt is szívesen fogadnám,hogy honnét érdemes rendelni.
A hátsó ködlámpádnak nagyon fog örülni a mögötted haladó. Azt nem értem egyáltalán minek? Éjszaka milyen felüdítő a fáradt szemeknek a nagy vörös folt.
Nekem 2010-es 1.6 90 LE hdi-m van és hidegen kicsit csörög a motor. Nem minden esetben lehet ezt hallani, de az esetek többségében. Másnál is van ilyen jelenség? Mi lehet az oka?
Továbbá az lenne a kérdésem, hogy meg lehet oldani, hogy a hátsó ködlámpát az első ködlámpától függetlenül fel lehessen kapcsolni? Valami átállítással vagy ilyesmivel.
Autóvásárlás előtt állok konkrétan egy 308 1.6 Hdi 90le (2008) 104000km van benne elméletileg. Nem volt még dízel autóm.Mit érdemes erről a motorról tudni? Milyen hibalehetőségek vannak?Vezérlést üzemanyagszűrőt milyen időközönként kell cserélni? Van típus hibája? Várom a válaszokat.Köszönöm!
Az autómban (2013-as 1.6Hdi-s 308 SW) a két elős ülés között könyöklő van (szerintem gyári), aminek a hátsó ülés sor felé van 2 levegő fújó rostélya is.
2 gondom van ezzel a levegó fújóval: 1. sokkal gyengébben jön rajta a levegő, mint pl elől a műszerfalba építet rostélyokon (ez a kisebbik gondom). 2. hiába fúj elől meleget a kocsi, ezen a két rostélyon langyosnak is jó indulattal nevezhető levegő érkezik. Emiatt le is vannak zárva, a gyerekek panaszkodtak, hogy onnan csak a hideg megy.
Az első ülések alatti befúlyókból érkezik a meleg.
Ablaktörlőből én Valeo-t vettem 9ezer körül volt ha jól emlékszem.
Nekem most első féktárcsa+betét csere következik nem sokára,a gyári szett 60ezret bírt,most ferodo van,ezzel 100ezret mentem már majdnem,de nem is harap akkorát. A következő EBC lesz.
A fogyasztás nekem is 7,5 körül vagy felette alakul(17-es kerékkel),de elég haladósan használom:) Viszont volt már 6,4liter is nyugisabb használat mellett.
Köszi a választ. A 150thp-vél nem szívesen próbálkoznék, a 120 vti tényleg érdekel. A kérdésem még az, hogy a tiéd pl. milyen futásteljesítményt ért eddig el, oll. milyen konkrét szerelésén esett át eddig?