A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ez a BKK-s azonosító az utastérben olyasmi, mint az LYH-knak van? Szerintem nem rossz, ha végre egységes azonosítót kapnának a járművek. Igen, kívül is. Rossz azokat az ótvarságokat nézni, amiket mostanában vsz címen odafújnak, tisztelet a kivételnek.
Szerintem amióta már összevissza rendszámok vannak, semmi értelme a két eltérő rendszernek. Szerintem Az a tiszta, hogy minden buszon legyen a rendszáma. Szerintem sokkal igényesebbek az egyen matricák. A festett azonosítóknak is megvan a varázsa, de fotózzuk le, és a múzeumi kocsikra majd vissza kell festeni ezeket, illetve a régi matricákat, 400-asokra a zöld csíkokat..
Akkor úgy látszik senki nem utazot velük mostanában, bár a 339 egy jó ideje jár, és már a 364 is pár hete. Szóval, a hátsó 4-es ülés elől hiányzik a lábtartó, és a szerelőnyílás is be lett falazva, olyanok, mint a régipofások. Nekem spec nem tetszik, mert kényelmetlenebb így, remélem nem lesz ebből rendszer a vázjavított kocsiknál.
Ja, meg nem azt kiírni, hogy BPI-123, hanem hogy 11-23, ahogy az 13 éve szokásos... miért kell belerondítani abba, ami bevált? "Hej mocskos BKK sálálálálálá"
Mikor térnek végre át a szolidabb matricákra az ilyen böhöm nagy ragacsok helyett... A kisebbeket legalább a műszaknak sem esne nehezére normálisan feltenni és nem lennének hólyagosak amik miatt később lepotyognának...
Persze, az ablak alap, de tudjuk, hogy a Volvó is kellemes szauna tud lenni, így a klíma is kell, reméljük tényleg kapnak. Mindenesetre már várom őket, jól néznek ki. :)
Egy találós kérdés: mi a közös és érdekes a 13-39, 13-64-ben?
Lehetőleg a klímát kéne mellőzni ha már nagy spórolásban van a BKK akkor legalább a nagy ablakokat ne spórolják ki... Csuki VH-kon ha normálisan működne a klíma nem kellett volna ablakot cserélni jobb oldalon. A trolikban meg b@szták kicserélni baloldalon, 40 fokban jó világ lesz..