" ... km óra elektromos hibája befolyásolhatja a motor járását? ... "
Akkor pontosítok. Az óra hibája nem, de a jeladó hibája igen. Ezért írtam, hogy húzd szét a csatit. Lent a váltónál könnyebb megtalálnod, de ha leköveted a kanócokat, akkor látod melyik csatitól megy madzag az alapjárati egységhez. Amelyiket biztosabbra érzed azt húzd szét.
... és utána nézzétek át a szívórendszert valóban van-e falls szívás, mert ha igen, azt természetesen meg kell szüntetni.
Persze, hogy a km óra nem fog megjavulni, ha a motor szépen jár!!
Két kérdést tettem fel, de sajnos nem jól!
1. Indításkor nagy szívóhangot hallok, de elsőre indul, viszont dadog a motor 2000 fordulatig, valamint alapjáraton nagy benzinszagot érzek. Aztán 2000 felett már elkezd viszonylag elfogadhatóan, de még messze nem tökéletesen dolgozni és a benzinszag is megszűnik! Az injektoroknál és valahol a szívósor alól is lehet hallani a szuszogást, emiatt első körön ezeket fogjuk megnézni!
Véleményed szerint, ha ezeket a fals levegős dolgokat megszüntetjük, akkor a motor járása helyre fog állni?
2. A Km óra sem mér. Elektromos a jeladó, ami ugye a váltón van! Kérdés, amennyiben a motort sikerülne rendbe rakni, akkor a nem dolgozó km óra elektromos hibája befolyásolhatja a motor járását? Tehát ez az elektronika kapcsolatban van a motorvezérlő elektronikával?
" ... ha nem működik a km óra, akkor ez a jelenség belezavarhat a motorvezérlő elektronikába? ... "
Kicsit másképpen van. Húzd szét a csatit és akkor jónak kell lennie, de persze csak akkor ha azok a zavaró tényezők már ki lettek iktatva amikről írtál.
... és a Fordoknál sem a kilométeróra hibája miatt "pörög" a motor ha gurulás közben lelépsz a gázról.;-)
A képeken amit láttam (igaz még a régiről) a csavar nem süllyesztett fejű volt. De akkor ezek szerint az vmi kamu lehetett (elvileg ezt is hamisítják).
Csak azért kérdeztem mert a csavar feje+konzol vastagság már elég kis helyet hagyna.
Én 1-2 hónapja vettem egy ARMSTER II-t és nagyon szép s minőségi anyagból van kényelmes s hasznos is. Ha kikopik lehet cserélni a (mű)bőrt, mert levehető a csúszós bőr párna... Itt a legolcsóbb: http://www.autotuningshop.hu/Armster-2-kartamasz.html Kedves gyors eladó!
Beszerelés egyszerű volt, van hely bőven... Én is 192cm vagyok s nálam is eléggé hátul van az ülés! Talán egyedül az övet nehezebb bekötni. Én a szürke-feketét ajánlom!
Én 1-2 hónapja vettem egy ARMSTER II-t és nagyon szép s minőségi anyagból van kényelmes s hasznos is. Ha kikopik lehet cserélni a (mű)bőrt, mert levehető a csúszós bőr párna... Itt a legolcsóbb: http://www.autotuningshop.hu/Armster-2-kartamasz.html Kedves gyors eladó!
Beszerelés egyszerű volt, van hely bőven... Én is 192cm vagyok s nálam is eléggé hátul van az ülés! Talán egyedül az övet nehezebb bekötni. Én a szürke-feketét ajánlom!
Ez így pár év távlatában mennyire vált be? Tartós vagy volt akinek eltört?
Mivel magas vagyok, nekem teljesen le van engedve és hátra van tolva az ülés (3ajtós). Ezután elég kevés hely van a középkonzol és az ülés között. Simán elférnek ekkor is a csavarok?
A gyárit sokáig kerestem, a fém konzol miatt. De ritkán bukkan fel neten 1-1 bontott darab.
Végre megérkezett ma az ABS jeladó amit 2 hete rendeltem. Már "picit" feszült voltam, mert 3 munkanapról volt szó...na mindegy,meghozták. Megtörtént a csere,de sajnos semmi változás. Továbbra is ASR disconnect, ABS ESP, Hill Holder unbelievable. Grande 645 Neked a csere után "rendbe jött magától", vagy újra gépre kell tenni és törölni a hibát?Megoldódhatna már ez a sz*r szitu.