3mm vastag a ferodol ezt még egy picit csiszolom amúgy 3 centi hosszú és 1 centi széles csíkokat vágtam alakjára reszelem a többit majd össze csiszolódik!
Már bocs, de nem akarok rosszat beleszólni, de milyen vastagon akarod meghagyni a pakolást rajta?
Mert ha szélesebb lesz a gyárinál, akkor alaphelyzetben jobban megtolja a harang a tárcsát és előfordulhat hogy már alapjáraton hajtani fogja a szíjat. A rugófeszítést már nem is említem.
Ez a probléma nálam is felmerült, mikor a vezetőket belehegesztettem a harangba. Pedig az csak 1 mm plusz volt.
Ezt úgy oldottam meg, hogy egy alátétet tettem a harang belső felénél.
Igen minden felületet megcsiszoltam és portalanítottam amit nekem ajánlottak az két komponensű volt 2 tubus volt. de az egyik ismerősöm azt mondta hogy jó az epokitt csak ha nagyon megkeményedik akkor az meg is repedhet. a patax az nem reped és nagyon erős ragasztó az van rá írva. de majd elválik a próbánál!
A hőre lágyuló műanyagok ragasztása mindig macerás, de ha a ferodolnál megfelelt az Epokitt, akkor a textilbakelithez is jó lesz. Egy durva reszelővel azért mindenképpen feldurvítanám a ragasztandó felületeket...
Nekem narancssárga tubusos Epokittem van, pirosat még nem láttam...
Hát már mindegy mert ez már ilyen lesz de van még egy garnitúrám azt meg megcsinálom textilbakelittal és majd elválik melyik lesz a jobb! Most van sima epokit ragasztó az is jó? Pirostubusos és csak ennyi van rá írva epokit! 1790ft.
Nem kell kísérletezni, tuti hogy elolvad a röpsúlyház, mivel a fröccsönteni csak hőre lágyuló műanyagot lehet.
A ferodol amúgy sem jó választás a röpsúlyház lekopott éleinek a "feltöltésére", mert a fékbetétekhez nagy surlódási együtthatójú anyagot használnak, a röpsúlyház meg tulajdonképpen egy siklócsapágy perselyének felel meg, oda valamilyen alacsony surlódási együtthatójú anyagra van szükség.
Szerintem ne kínlódj a ferodollal, egy villanyszerelő ismerőstől kérj egy tenyérnyi textilbakelit lemezt, a ragasztáshoz meg használj Epokitet.
Üdv Mindenkinek! Tegnap voltam egy fékjavító cégnél ahol ferodolt sütnek a fékekre kérdeztem tőle hogy a röpsulyházra is tenne azt mondta nem tudja milyen anyagból van és nem meri el vállalni fél hogy elolvad vagy deformálodik azt mondta ha vas lenne akkor megcsinálta volna! Esetleg ha van
valakinek pluszba vagy repedt vagy már nem használható vagy nem sajnál egyet fel áldozni az elvihetne egyet kipróbálásra hogy olvad vagy nem olvad! ennyit meg érne ha jó lenne akkor meglenne a jó megoldás!
Olvtársunkat , Jani bácsit tavaly áprilisban Törökszentmiklóson ( Bander-City ) pedig azért , mert csak "M"-es jogsija volt , amikor bejegyzés nélküli ( tehát nincs rá előírva "B"-s jogsi ) rendszámos Aixammel hasított az úton . Átküldték az ügyet a lakóhely szerint illetékes kapitányságra , a hol megállapíttatott , hogy nem történt bűn , és ejtették az ügyet . Azt csak remélem , hogy ki is röhögték a szomszéd vármegye zsandárjait .
A fiamat utoljára azért jelentették fel, mert csak hátul volt rendszám az Aixamen...:) Akkor még kiszabott valami bírságot a szabálysértési hatóság, de írtam egy rövid kifogást, és gyorsan megszüntették házon belül az ügyet.
Engem meg a telefonálás miatt, jelentett fel pár éve egy rendőr, de az az ügy is elhalt valahol, mert még a szabálysértési hatóságtól sem kaptam semmilyen határozatot. Pedig az érdekelt volna az indoklásuk...
Az eset kapcsán nézegetem a jogszabályokat : meglepő , de nem számít szabálysértésnek , ha a mopedautónkra vagy biciklinkre megkülönböztető jelzést teszünk .
Lőn az ügy , drága barátaim , mint a régi szép időkben .
Szóval a nevemen levő Aixamet bátyám élettársa úgy vezette , hogy nem vette észre : a jogosítványának az egészségügyi érvényessége fél éve lejárt . Csakhogy neki mindössze 5 évre érvényesítették az egészségügyi alkalmasságát legutóbb , de az okmány érvényessége -- és vele együtt a T , M és K kategóriák még 2020-ig élnek . Sajátos vonatkozásai a dolognak , hogy ennek a kocsinak a forgalmijában NINCS benne a "B" kategóriás előírás . De ha benne lett volna sem számítana , mert mr. Ligier jóvoltából megvan nekem is az az állásfoglalás , ami szerint a L6e-s mopedautó lejárt egészségügyijű "B"-vel is vezethető . Azt meg sem említem . hogy közben sokszor vezette a Peugeotot is -- mekkora mázli , hogy a mopeddel szúrták ki .
Ilyet sikerült vennem 3 centi széles és 3 mm vastag és patexragasztót vettem hozzá az első adag holnap 2órakörül lehet kivenni a szorító alól mert 24 óra száradása van 30 centis darab 1500 ft-volt a ragasztó 1300ft..
A hajlékony műanyagok ragasztása problémásabb, mint a keményebbeknek. Reszelni nem nagyon kell szerintem, egy 10 mm széles sávban elenyésző a harang ívessége, majd összekopnak idővel...
Ahhoz,hogy a megfelelő ívre lehessen reszelni,csiszolni,szerintem legalább 4-5mm-öl kellene indulni és akkor maradna talán 2mm.Lehet jobb lenne valami hajlítható anyag.
A röpsúlyházakat fröccsöntik, tehát valamilyen hőre lágyuló műanyagból készülnek. A hőre lágyuló műanyagok ragasztása többnyire macerás dolog, de ha az epokitt bevált a ferodol esetében akkor a keményebb műanyagoknál is jó lehet.
A textil bakelit pl. elég jó siklócsapágy anyag, lehet belőle kapni kb. 2-3 mm vastag lemezeket is, és epokittel biztosan ragasztható.
Hát éppen ezt akartam kérdezni milyen ferodolt vegyek vagy műanyagot és milyen ragasztót vegyek hozzá ha van képet is kérek mindenről hogy lássam milyet keressék a boltban köszönöm az
Persely anyagnak biztosan senkinek sem jutna eszébe "ferodolt" használni, szerintem a röpsúlyház lekopott éleinek pótlására is jobban megfelelne valamilyen műszaki műanyag. 2-3 mm vastag PVC, poliészter, polioximetilén, PTFE (teflon) lemezeket még nálunk Debrecenben is lehet kapni. A ragaszthatóság kérdéses lehet, de pl. a pvc saját magához jól ragasztható, de azt nem tudom, milyen műanyagból készülnek a röpsúlyházak.