Keresés

Részletes keresés

medicin Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46728

Sajna nokomment. Ha minden igaz, holnap talán nekem is lesz egy 210es babszim :) Tankot voltam venni 207-re egy öreg bácsinál, ott porosodik nála évek óta egy sötét színű (barna?) 210es. Motorja félig szét kapva. Ha megtudok vele egyezni,holnap elhozom tőle.

Előzmény: Bundás86 (46727)
Bundás86 Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46727

Természetesen mindenkitől várom a kommenteket!

Előzmény: Bundás86 (46719)
medicin Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46726

nyugi elsőt nem vészes.odajutsz, menni fog magától. hátsó az keményebb melo :)

Előzmény: Törölt nick (46725)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46725

Kösz ez így rendbe is van:))))

 

Az ugyan nem tudom hogy húzom ki de majd kitalálok valamit rá.

Nem olyan vészes és egyszerűen megoldható a többi része már.

 

 

 

 

 

Előzmény: medicin (46722)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46724

Kösz ez így rendbe is van:))))

 

Az ugyan nem tudom hogy húzom ki de majd kitalálok valamit rá.

Nem olyan vészes és egyszerűenb megoldható a többi része már.

 

 

 

 

 

Előzmény: medicin (46722)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46723

Szerintem a shuber tűn kellene egy kicsit állítani.(egy rovátkával lefele a lemezt)

A saját logikámat követve ha egy kicsit feljebb van a tű akkor nagyobb a vákum amit az elhaladó levegő okoz és több a benzin amit kap.

Ha mégsem sikerül feltétlem nézd meg a gyertyát hogy mit mutat.

Ha szutykos akkor valami még nem O.K.

 

De ha rám halgatsz akkor szépen nekiállsz és megjegyzed hogy hogy állt és ha mégsem sikerül akkor vissza az eredetire és próbálni másképp.

 

De ez csak az én véleményem és vannak itt okosabb és alapvetően Jikov értőbb meberek.

Én még csak alig 70x szedtem szét az enyém:))

 

 

 

Előzmény: Dogcorpse (46710)
medicin Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46722

Fannipapája ezen a linken elég részletesen levan írva minden : http://www.jawamoped.hu/szereles/b207kerek.htm

Előzmény: Törölt nick (46721)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46721

Még nincs 100% bállítva de már megy vele.

Ennyire megkímélt motornak könnyebben kellene indulni és nem szórakozna egy fél percig mire beállk az alapjárat.

De nem vészes még egy pár szétszedésből melessz a baja.

 

 

Viszont gondba vagyok az első kerékkel.

 

Lötyög.

Néztem a
MOFA-Ker honlapján hátha megvan az a gyapágy amit ki kellene cserélnem de semmi.:((((

 

Ha volt már valakinek ilyen gondja akkor jó lenne ha megosztaná velemhogy mi a menete a cseréjének.

Csapágy boltba lehet ilyen csapágyat kapni??

HOgy lehet kiszedni??

Ugye ki lehet???

 

 

Előzmény: 53zsiga (46713)
medicin Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46720

Üdv mindenkinek! első hozzászólásommal egyből tanácsot is kérnék. van egy 207-es bobibitám, egy hete kaptam öregemtől. probléma a következő: világítást bekapcsolom semmi baja, talán egy picit fényesebb mint kéne, de 20másodperc múlva elsőtétűl. kikapcsolom várok félpercet kb, vissza kapcsolom, világít megint. összes kontaktot megnéztem, semmi. tekercseknek első ránézésre semmi bajuk. szerintetek?

Bundás86 Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46719

Üdv!

Köszi a választ!

Na nekem ez nem így nézett ki sajnos nem íg néz ki. Nekem belülről kifelé haladva 2 O gyűrű és egy hézagoló, és ennyi!

Viszont írtam, hogy eddig furán váltott, erősen kapcsolt át 2. ba, és csak álló helyzetbe tette vissza 1.-esbe!

Nade most hogy szétszedtem, úgy raktam össze, hogy O gyürü, hézagoló, és O gyürü. Így most jó szerintem, mert már lassuláskor is visszarakaj 1.esbe, kb 20Km/H alatt, csak egy kicsit hosszasan kell huzatni, hogy felrakja kettőbe!

Viszont, ha kihuzatom 1be, és ahogy írtátok, engedjek vissza a gázból, ha hallanám, hogy váltana, úgy viszont tökéletes!

Vagy ez így működik jó, hogy visszább kell engedni a gázból???

Pár kép és egy kis motoros videó, a szerintem jól működő váltóról!

Előzmény: miko? (46712)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46718

Gyári még nem használt főtengelyt szinte kizárt találni, beépítettlen blokkot eddig kétszer láttam a Vaterán, 30e körül mérték. Új 225-ös blokkot kapni, 75-85 között árulják viszonteladóktól függően.

 

Ellenben az utángyártott főtengely 10-13e Ft. Ahogy én néztem nem feltétlenül szarabb a gyárinál. Az esztergályos ismerősöm meg dobott egy hátast amikor megtudta hogy ennyiért adják. Ő ennyiért még le sem nagyolná...

Előzmény: samsungka (46717)
samsungka Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46717

menyibe kerűl a 210-eshez főtengely ha lehet akkor gyáriújban

vagy esetleg komplett motorblokk  ami még nem ment egy kilométert sem persze nem utángyártott szemétből össze rakva

spapda Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46716

Én a Babetta saját szívócsövével használom a K60-as karbit, bár gondolom még ennél is jobban menne, ha a K60-hoz való átmérőjű szívócsővel lenne táplálva a motor.

Mondjuk Ba701 kolléga érdekes történetében (#46693 hozzászólás) magamra ismertem, lehet, hogy az én Jikovom is csak bekapott valamit a tűszelepébe, és az okozta a random problémákat (időnkénti túlfolyás, lehörgés és leállás stb). Mindenesetre a K60-nal abszolút elégedett vagyok, én ezt ajánlom a türelmetleneknek.

Előzmény: 53zsiga (46713)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46715

Hello!

 

Meg tudnád adni a távtartó méreteit?

Előzmény: miko? (46712)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46714

Tóni bácsi!

 

Küldtem emailt, de nem kell rá odafigyelni. Kicsit szétnéztem a neten és a Futár motoros boltban 1900 Ft a 210-es hátsó lánckerék. Ha nem túl sürgős, akkor megveszem én és elviszem Szolnokra. Csak hát jelenleg ennyi pénzem sincs alkatrészre, pedig mást is vennék tőlük :( Így jár aki új motort vásárol és még hozzá bontott alkatrészeket. Szóval nem jövő héten megyek feléjük, hanem kb. 2 hét múlva.

Előzmény: Tóni bácsi (46711)
53zsiga Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46713

Akkor csak dobtad a Delortot és a K60 at? Helyes! Az sem örök darab az is el tud romlani. Arról nem is beszélve, hogy egy Delorto áráért a börzén kapsz hat  azaz 6 Jikovot.  Abból már ki lehet hozni valamit. A K60 hoz meg ha azt akarod, hogy jól működjön kell egy szívócső, és azt is össze kell lőni a motorral. A Delorto az más mert az csereszabatos, de az meg kilencezer. Nem egy álom dolog beállítani a Jikovot, de nézz körül hány Babetta használja gond nélkül. És azt nem győzöm leirni, hogy az nem állítódik el percenként, ha belövöd utánna még sok sok boldog kilóméteren át szolgál.

Előzmény: Törölt nick (46706)
miko? Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46712

Na igen: az a baj, amikor valaki csak sejtés után kreál valamit, és azt le is videózva felrakja a netre.

Ezen a videón látszik a hozzánemértés, és mivel népszerű video megosztón van, ezért mások meg leutánozzák.

Jelen esetben az ember a videon berak egy o gyűrűt, majd a kapcsolólemezt. PFFFF

Fatális hiba.

A képen láthatod, hogy kell (jobbról balra haladva) 2 hézagoló lemez, aztán az O gyűrű, és végül egy távtartó. Erre jön rá a tengely végére a kapcsoló lemez, de a LÉNYEG, hogy a kapcsolólemez nem feküdhet erre a "szendvics"-re rá, mert ha összenyomja, akkor a rugalmas O gyűrű szétlapul és befeszül a két tengely közé és az bizony oda-vissza váltási nehézségeket okoz.

Ha viszont az O gyűrű elé és mögé nincsenek berakva a lemezek, akkor az O gyűrű a pozicionálás hiánya miatt el tud kavirnyálni, megnyúlik, csavarodik és ezért nem tömít.

Viszont be lehet tenni 2 db. O gyűrűt, de akkor az egyik alsó hézagolót ki kell venni, és után a meg kell nézni, hogy úgy ősszerakva a kapcsolólemez a lelapolt tengelyvégre fekszik- e fel, és nem pedig az O gyűrűs szerelvényre.

 

 

Előzmény: Bundás86 (46708)
Tóni bácsi Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46711

Marcika!

 

Egy kis segítséget szeretnék igénybe venni:

 

Kérd meg ezt http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_motor_robogo_quad/eroatviteli_alkatresz/futomu_felfuggesztes/babetta_hatso_lanckerek210_es_1449257846.html nekem 2000.- ért, hátha odaadják. Ha nem, hát akkor marad 2.150.-

 

Azt is megmondom, miért.

- Egyrészt: bár korábban írtam, hogy nincs különösebb problémám sem a lánccal, sem a lánckerekekkel, de megfontolván az általad elmondottakat, úgy döntöttem, hogy biztos ami biztos, megkezdem az alkatrész beszerzést a cseréhez. (ne akkor kelljen kapkodni, amikor már aktuálissá válik.)

- Másrészt: amióta összevonták a Vaterát a Tesz Vesszel, új felhasználó nevet és jelszót kaptam, csakhogy nem tudok belépni, mert állandóan a képembe virít a monitoron, hogy nem vagyok jogosult, mert nem vagyok ellenőrzött felhasználó. (pedig régebben az voltam) Többször próbáltam az ellenőrző kódot kérni SMS-ben, de basznak rá. :-(((((((

Háromszor írtam az ügyfélszolgálatnak, de erre is csak azt írták, hogy köszönik a levelemet, majd megkezdik az ügykezelést, aztán válaszolnak. Hát, nem válaszolnak. :-(((((

 

Szóval kérlek, hogy üsd le lécci azt a lánckereket, és ha megkapod az eladó elérhetőségét, azt szíveskedj nekem megírni! A többit majd remélem már tudom így intézni.

 

Köszi előre is.

Előzmény: Törölt nick (46705)
Dogcorpse Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46710

 

Szebb napot Mindenkinek!

 

Nemsok szabadidőm van mostanában ezért járok fel ritkán. Hoztam pár képet a Babszimról és egy kis segítségre lenne szükségem megint. Még régebben kérdeztem miért lehet az, hogy egy kis idő után betorpan a moci, majd sztenderre téve felpörög teljesen magától. A benzinszegény keverék választ kaptam erre. Jó-mondom akkor- adunk neki még. Én a keverékdússág állító csavart a "tér-idő kontínuum" minden pontjába állítottam már, de a helyzet nem sokat javult.  A kérdésem az lenne, hogy a csavaron 1/4-1/2 fordulat kitekerés az optimális állapot, vagy előfordulhat, hogy többet is ki kell tekerni rajta? Ehhez még annyi hozzáfűzni valóm van, hogy ha hidegen indítom akkor ugye szivatóval indul, de kb. fél perc járás után le is fullad szivatóval... ez gondolom nem normális? de ha beindítás után lekapcsolom a szivatót akkor szépen jár. Másik probléma lehet ebből adódik amikor megyek vele 10-15 percet és bemelegszik akkor a teljes gázadásra fulladásal reagál. Ha viszont lassan húzom csak neki akkor teljesen jól felpörög. Ekkor már csinálja azt is, hogy sztenderen felpörög magától. Erről csináltam egy kis videót amit linkelek is:

http://www.youtube.com/watch?v=G3L-LPsSl3Q

 

A moci esztétikai állapotát ne nagyon nézzétek még, először a morikus részét szeretném 100%-ra kihozni!

Előre is köszi a segítségeket és itt pár kép róla bocs a rossz minőségért de csak gyorsan telóval csináltam őket és a videót is!

 

     

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46709

Köszönöm a választ!

 

Sajnos nincs meg a távtartó amiről írtál,ami a kis menesztő kell...esetleg nem tudod ennek a méretét?Mert gondolom ez nem egy elhanyagolható alkatrész..

Előzmény: Törölt nick (46695)
Bundás86 Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46708

Jó napot kívánok az Uraknak!

 

Köszönöm a gyors segítséget és a tippeket! Nemsokára megyek lem és csinálok fotót a belsőségről is.

Hajtómű  olaj lecserélve 80W90-es friss olajra, csiszkálás + a pofa és a dop zsírtalanítása megtörtént! (brigéciol) és akkor lett ilyen! (talán már túl tiszta felület) :-)

Viszont egy kérdés ismét! Én már mikor szétszedtem először a váltót, szintén e gy YouTube videó alapján dolgoztam, ami nagyon  sokat segített! Viszont a videón 1 ugynevezett O gyűrüt rak ba a váltóba + 1 kis karikát az O gyűrü után. Nekem amikor szétszedtem 2 O gyűrüm volt egymás után + a karika, aminek nekifeszül a kis kapcsoló lemez. Neki kell annak feszülni, vagy az nem befolyásol semmit? Mintha olvastam volna ilyet valahol, de nem biztos... hamarosan képek e váltóról, és köszönöm még 1X a segítséget mindnekinek!

Szabolcs Szatmár megyéből nincs itt senki a fórumon???? (amúgy a motor mikor elhoztam, nem így nézett ki, nagyon mocskos poros olajséros állapotban volt, benzincső besárgulva, feldrótozva stb..itt a fényképeken amit küldtem már egész jól néz ki) Itt a YouTube videó,  2 perc 8másodpercnél tesz be az O gyűrüt...

Tóni bácsi Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46707

Szia Bundás!

 

Marci barátom instrukcióihoz még annyit fűznék hozzá, hogy 20-ból egy Babettás vagy, aki a váltó ilyen irányú problémájára panaszkodik. :-)) Ugyanis általános tapasztalat, hogy a panasz tárgya inkább az szokott lenni, hogy a moci nem akar felváltani 2. fokozatba nagyobb sebességnél sem.

 

Én még az alábbiakat javasolom:

 

- Egy frissen beszerzett használt 210-esnél az első dolog, hogy le kell cserélni a hajtóműben az olajat!!! (ha csak nem bizonyítható, hogy mostanában cserélve volt, jó minőségűre) Ez döntő mértékben befolyásolja a belső szabadonfutó működését.

 

- Amikor kiszedted a váltó pofákat, finom csiszoló vászonnal adjusztáld meg egy kicsit a ferodolokat is, meg a vezérlő dob belsejét is!

 

- Az igaz, hogy egy jól működő váltó kb. 15-20 km/ó-nál vált fel második fokozatba, (fordulatszámtól függően) de lassításnál nem törvényszerű, hogy a visszaváltás is ebben a sebesség tartományban történik. Sok esetben inkább alatta. Ez nem probléma.

 

És végül:

 

- Arra figyelj, hogy amikor kihúzatod első sebességben, kicsit vissza kell venni a gázt, így könnyebben felvált másodikba. A felváltás után viszont ne húzz azonnal csőgázt, hanem csak annyit, amennyire érzed, hogy csúszásmentesen gyorsul a gép! Úgy 25-30km/ó körül már rendesen "odaléphetsz" neki!

 

Sok szerencsét az új mocidhoz!

 

Előzmény: Bundás86 (46703)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46706

Nem tudtam még kitapasztalni hogy mi lehet a gond.

Viszonylag meggyőzhető hogy induljon de ehhez menni kellene vele huzamosabban hogy mit csinál ha üzemmeleg vagy esetleg nem melegszik e nagyon stb.

Mivel nem volt sisakom ill most sincs még így nem tudok vele az utcából sem kimenni.

Jah és még a biztosítást sem intéztem el teljesen.

 

jah sisak megvéve. Nem állvédőset mert akkor nem tudnék ciccegni a csajoknak pirosnál:))

De még nem tudtam elhozni.

Nagyon menő darab, Oaszországba csinálták szorgos kínai gyerkek fröccöcntő géppel.::))))

 

Lehet hogy a Shuber tű rovátkáján még kell állítani vagy az benzinszinten emelni egy kicsit (bár az szerintem jó)

És még millió dolog lehet amiért szórakozik egy kicsit velem.

 

Viszonylag kezdem egy kicsit átlátni a karburátor elvét és így már könnyebb megértemi a müködését.

DE az biztos hogy nagyon sokat számít hogy az enyém sem földönkivüli mert nem szereti a Bricset. Kapott NKG-t és azzal jobban ki van békülve.

Még esetleg meg lehet próbálni a PAL-t az még sokaknak bevált.

 

De egyenlőre mennem kellene vele hogy mi van vele.

 

Már ligetzen nem nagyon tudom szerelni mivel apósommal öszevesztem egy kicsit ugyanis a tank egy kicsit behorpadt.

Félő ennek köze van a motor lemosására odavitt tisztázatlan eredetű (rohadt büdös) pálinka mértéktelen fogyasztása és a szerény személyem ellenei mérhetetlen útálathoz.

50 éves léttére produkálja magát mint egy kisgyerek:))

Már csak röhögök mert ha idegesítene akkor megütném és én a böribe ő korházba.

De bárhogy is át kellett vinnem a szomszédba a motort mert félő véletlen kilukadna egy-két kereke egy -két-három-négy helyen.

Ezt félő nem tolerálnám nagyon és "öregszünk verekszünk" alapon egy kicsit megnevelném.

ha végképpnem lenne ott sem biztonságban akkor meg letolnám a VI utcába hátha ott elférne egy pár napig egy babettás havernál:))))

 

Előzmény: subaaa (46702)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46705

Gratuláció az új szerzeményhez!

 

Korából ítélve ebben még könnyűpofás váltó van, bár ettől még lehet benne nehézpofás is, ha az előző tulaj átépítette.

 

A váltás mechanizmusa zseniális: a hajtásláncba be van építve egy mechanikai rövidzár, amit a váltópofák idéznek elő, de csak bizonyos fordulatszám felett (2. fokozat). Ahhoz, hogy a váltó nyitott állapotában (1. fokozat) is működőképes legyen a dolog be van építve egy szabadonfutó, ekkor az adja át az erőt az áttételezésben. De ezen nem is kell sokat gondolkodnod, mert amit leírtál az nem túl gyakori eset. Szerintem más nem okozhatja, csak az, hogy a váltópofák túlságosan passzentosak és alapból is kicsit feszülnek a váltódobba. Ez a pofák tapadófelületének (ferodol) túl nagy vastagsága miatt, esetleg a nagy menesztőlemez méretpontatlanságának köszönhető. Ez a helyzet nem tesz jót a váltónak, a moci használatát meg hazavágja. Bár egy jó mototrú 210-es 2. fokozatban is tűrhetően használható, de akkor sem a igazi kis sebességnél. Ezt az egészet csak akkor tudod leellenőrizni, ha szétszeded a váltót. Amikor ki- és beszereled a váltópofa-csőtengely-menesztőlemez kombinációt akkor kell tapasztalnod hogy nekifeszül-e a dobnak.

Előzmény: Bundás86 (46703)
Bundás86 Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46704

Ja képek!

Előzmény: Bundás86 (46703)
Bundás86 Creative Commons License 2011.04.10 0 0 46703

Üdvözlet és tisztelet az Uraknak és a Profiknak!

András vagyok, 24 éves és engem is elkapott a Babetta LOVE!

3 éve van már egy 207-esem, és egy hete szert tettem egy 210-re is! Egyből bele szerettem...

Erőteljesebb hang, robosztusabb, masszívabb kinézet, KM-óra... :-) Stb!

A 207-est már majdnem minden rezzenését ismerem, de a 210-es tényleg más világ!

A váltó működése számomra egy rejtély egyelőre...csak kapisgálom hogy is működhet....na de akkor se értem!

Lényeg a lényeg, megvan a 210-es moci, 3 éve nem volt beindítva, fékek szorultak, karbi koszos, túlfolyik...

Ez a dolog már megoldva 4 nap alatt, hogy ne is follyon és ne is torpanjon, szerintem így jó mert most húz is, megy is, még vált is!

Csakhogy itt kezdődik a segítségkérés! Egy videón a YouTube-on azt láttam hogy ha olyan 20Km/h lelassul a moci, akkor visszapakolja 1.esbe, és utána vált ismét 2.-ba! Nekem ezt nem teszi meg, csak akkor vált vissza 1-esbe, ha már megálltam teljesen, és szerintem az enyém nagyon hamar felvált, és elég durván! Vagy ez így működik helyesen? Tudna valaki segíteni, hogy hogyan és mi módon működik ez az egész váltó dolog?

Köszönöm szépen a segítséget előre is!

Egy lelkes, kezdő Babetta rajongó!

 

subaaa Creative Commons License 2011.04.09 0 0 46702

"Az alapjárati fuvóka el volt tömődve."

 

A fúvókák megfelelő tisztasága a legfontosabb. Akármilyen jó a benzinszinted, ha a fúvóka(fúvókák) el vannak dugulva, akkor semmit sem ér az egész. Ez olyan mint hogy "lyukas a kerék, de a szelep tökéletes állapotban van".-Nem sokra mész a jó szelepeddel. A karbi is kicsit ilyen: a megfelelő működéshez tiszta fúvókák és jó benzinszint kell, külön-külön kapufa a történet.

Előzmény: Törölt nick (46697)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.09 0 0 46701

Sikerült elvesznek a német nyelv élvezetével egybekötve egy Simson Sr50 kábelezésében. De emellé egy kis érdekesség is volt, dugulásom volt a Babettán, a benzincsapnál. :-o)

Elmentem a XVI. kerületig, visszafele mofaker és haza Dél-Budára. Ez olyan 40km-50km lehet talán. Útközben párszor játszottuk, hogy akármilyen gázállásnál frankót rángatott a gép és úgy bólogattam mintha koncerten ráztam volna a fejem. Furán nézett pár autós de sebja túléltük. Olyan 5-8km-enként eljátszotta pár métert majd ment tovább gond nélkül. Aztán az utolsó 6km-ert bicikliztem és toltam is. Itthon ismét szétszedtem a karbit amin amúgy reggel cseréltem tűszelepet és ránéztem az úszószintre is (hátha elhajlott). Minden rendben volt. Összeraktam ismét majd indítás próba. Mivel a tűszelep új volt így máshol kezdtem keresni. Bekötő cső lehúz, benzincsap kinyit. Nem folyt belőle semmi.... :(

Ki kéne pucolni és kellene hozzá egy új szűrő, a régi alja eltört így az leesik a helyéről.

Pheaton 207 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 46700

Sziasztok!

 

Ma újra szemrevételeztem a másik mocc-t (nem méhtelepeset). Aszonta a tulaj hatezer pénzért vihetem, plussz ad egy sityakot. Azért 6, mert annyiba került a bukó.

 

De asszem azt fogom mondani a csókának, hogy max 3ezer, mert amennyi rozsda és kosz van azon a gépen... Meg nem nagyon akar forgolódni a főtengely, bár...Kicsit, mintha moccant volna. Amúgy festésileg korrekt, metálkék-kályhaezüst kombó. :D A sisak meg nem kell...

 

Kérdés: foglalkozzak-é vele, vagy hagyjam a csába... Ha 3000ért odaadja, megveszem, ha másnak nem, akkor alkatrésznek. Többet meg nem fogok adni érte. Akkor most ezt faxán megbeszéltem magammal. :D

 

Fanniapu! Nagyon helyesen döntöttél! Én is akartám már 2 centis darabokra flexelni. Pont szar napom volt. Vegyük úgy, hogy Neked is tegnap, ezért nyilatkoztál kevésbé dícsérően ezekről a csuda kis masinákról! :D

 

Aztán csak kitartás.

 

Szép estét Mindenkinek!

kelsza Creative Commons License 2011.04.09 0 0 46699

Ma voltam melonland kollegánál Gyálon. A szeretett gyári Schwalbémmal voltam, odafelé kicsit megtréfált a gépezet. Eddig soha, sehol nem hagyott ott. Most kilóméterenként megállt, 1-2 perc várakozás után indult 2-3 rúgásra, majd 1-2 km után megint megállt. Ezt játszottam kb. 15km-en keresztül, míg végül megérkeztem Gergő kollegához. Hálát adtam az atyaúristennek, hogy idáig elhozott a motor. Azonnal karbi szétborítás, tűszelepben kisebb méretű kavics, főfúvóka eldugulva. Mondom frankó, fogalmam nincsen hogy a rákba kerülhetett kavics a tankba, még csak le se volt szerelve sohasem. Utána csináltunk egy jó kis videót, majd kicsit később linkelem, sajnos nemigen gyorsan húzza át az Msn :(

Ezután felraktuk a fekete gépére a sárga motorról származó karbit, amit kipucoltam. A 30km/h-s végsebesség egyből 43km/h-ra növekedett :) Ezután bütyköltük picit még a szomszédja 210-esét, majd indultam haza. Mondta Gergő, hogy még kikísér egy darabig, de a fekete démon csak nem akart indulni. Na mondom ennyit a kipucolt karbi úszószintjéről :) Végül elindultam, hazáig simán ment a motor hála istennek, ahogy az egy gyári motorhoz illik.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!