hoax, soha nem volt ilyen cikk, se London, se Parizs, se New York.
Abban a korban, amikor egyiptomi macskamumiakat vittek tragyanak Europaba es kepesek voltak a fel vilagot megkerulni a chillei madarszarral, a lotragya az egyik legfontosabb nyersanyag volt es hatalmas kerteszetek voltak minden nagyvaros mellett
A mutragya koraban nehez elkepzelni, mekkora ertek volt a szerves tragya
A Tesla például eleve megújuló energiával termel (legalább is zéró az energiaegyenlege kifelé).
Ez azt jelenti, hogy saját maga állítja elő a termeléshez szükséges energiát, és az mind megújulóból származik, vagy azt, hogy a termelés során nem bocsát ki káros anyagot?
Talán az 5-6 évvel ezelőtti állapotokat tükrözhetik az értékek de fenntartva, hogy ez nem a tényleges, hanem egy fiktív, kalkulált CO2 emisszió. A Tesla például eleve megújuló energiával termel (legalább is zéró az energiaegyenlege kifelé).
Persze este, szélcsendben, télen vagy bármi okból amikor nincs megújuló termelés akkor elsötétedik a gyár, félbe marad a megkezdett munkadarab stb.
Virtuálisan ingyen sört lehetne csinálni. A lakosok száma véges, amennyi sört meg tud inni egy ember az is, így van felső költsége az ingyensörnek a valóságban, ami virtuálisan ingyenessé tenné.
Ugyanarról beszélünk. Amikor szűk keresztmetszetek alakulnak ki egy ilyen nem-lineáris rendszerben, akkor bármiféle extrapolálásnak szingularitás a vége. Nos olyankor lehet biztosra venni, hogy komoly váltás jön, az speciel megjósolhatatlan, hogy konkrétan mi, de jönni fog.
mellékszál, de a h.esett valami olyasmit írt, hogy ez sosem hangzott el IGAZIBÓL, mindig csak közgazdászprofesszorok szalmabábja volt (hogy milyen hülyék a haladásellenesek, meg hogy mi lesz, ha vonalzót teszek a trendvonalra, szebb néven lineáris regressziót) És hogy egyébként a lószar a legjobb talajerő-pótló, s mint ilyen: érték, ezért mindig össze fogják szedni.
Jön a kocsi:
Hát, ha van minek jönni, akkor jön.
De nem azért, mert igény van rá.
A magyaroknak is lett volna igénye 1541-ben gépfegyverre a harctéren.
(És még lehet ragozni, hogy kinek mire, aztán a hadügyi fejlődésnek kellett vagy 400-800 év az első nehézpáncélos lovagtól amíg a tűzerő leuralta azt)
Most is lenne igény az űrutazáshoz hipertéri ugrásra. Földi körülmények között meg jauntolásra.
(Örök életre, ingyen sörre, és hogy ontopic legyek ingyenenergiára "olcsó benzint, széles utat")
Nem. Amikor beszűkül egy keresztmetszet, pl. a "New York térdig fog gázolni a lószarban" kijelentés, ami után rövidesen jöttek az autók. Most a kobalt a szűk keresztmetszet ami azt jelenti, hogy ki fogják ezt kerülni.
Van valami i3-as vagy mi a fene, ami kisebb mint a Tesla 3-as de legalább drágább. Viszont ha kigyullad, akkor gyorsan filmezni kell, egyrészt mert olyan hamar ellobban mint a zsírpapír, másrészt meg a kár enyhül ha a jutub fizet érte a nézettség után.
A BMW meg nyilvánvaloan jobb autó, jobb minőségű, jobban működik, tartósabb.
Kivéve amikor a papírvékony motorblokk átszakad a hengerek közt, vagy amikor a szívósorban kikopnak az alulméretezett pillangószelep tengelyek és a törmeléket beszippantja a motor, including kis tengelyek, csapágyak, pillangószelepek, etc. etc. etc...:-)))
Jól látom, hogy DC motoros? Én most akarom a Skoda PU-omat DC targoncamotorosra átkendácsolni, mert a Hunyadi szólt a múlt héten, hogy a megrendelt Ioniq nem lesz egy éven belül.
Globálisan nagyon támogatom a megújulók támogatását. Lokálisan azt támogatom, ha szárazon tartjuk a puskaport (tele a gáztározók) és importáljuk ezerrel a máshol támogatott villanyt.
Megmarad az ellátásbiztonság is, és versenyelőnyünk is lesz egy darabig, ráadásul segítünk is a többieknek az átmenetben.... ha nem vennénk meg tőlük a fölösleget, még nagyobb lenne a túlkínálat, ami válsághoz vezetne.
Amikorra ez kiforrja magát, úgy 10 éven belül, akkorra a megújulók olyan olcsók lesznek, hogy nálunk is támogatás nélkül is mindenki azt telepíti, újra jól járunk, hiszen a támogatások lassan csengenek le.
Ha jobban belegondolsz teljesen értelmetlen egy rettentő túlkapacitásokkal küszködő piacra még rádobni egy lapáttal.