Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yotti Creative Commons License 2021.01.17 0 0 53581

Köszi. A csatlakozónál volt a probléma. 

Előzmény: Octi19 (53580)
Octi19 Creative Commons License 2021.01.16 0 0 53580

Elméletileg az irányjelző is abban a csatlakozóban van, mint a többi, ettől függetlenül lehetséges, hogy nem teljesen vagy ferdén van rajta. Nézd meg, ott lesz valahol a lámpatest hátsó oldalán a csatlakozó!

Előzmény: yotti (53579)
yotti Creative Commons License 2021.01.16 0 0 53579

Üdv. Tegnap kaptam vissza az autót vezérműszíj csere után. Reggel vettem észre hogy a jobb oldali világítás nem működik. Csak az index. Ködlámpa sem. Biztosíték jó. Égők jók. Létezik, hogy valamilyen kábelt nem dugtak vissza? És ezért nem világít a lámpa? A műszerfalon is sárgán világít a hibajelző, hogy valami gond van. 

409 Creative Commons License 2021.01.15 0 0 53578

 

 A műszerfal alatt, a biztosítéktábla mögött. Rá van akasztva a relétartó a relékkel.

 

 

 

Előzmény: gumiss (53564)
409 Creative Commons License 2021.01.15 0 0 53577

Áramtalanítva pláne nem nyitható. Mechanikusan működik a reteszelés, amíg a zárban lévő villanymotor nem fordítja tovább a reteszelőtárcsát, nem nyitható belülről sem.

Előzmény: JZoli63 (53576)
JZoli63 Creative Commons License 2021.01.15 0 0 53576

Még annyit, hogy aki nekem adta a tanácsokat az ajtó javításához azt mondta első körben le kellene venni az akkusarut, úgy megpróbálni az ajtót a belső karral nyitni, hátha árammentesen nyitható az ajtó. Persze ez csak egy ötlet!

Előzmény: JZoli63 (53575)
JZoli63 Creative Commons License 2021.01.15 0 0 53575

Nekem 2012-es Superb-m van. Én novemberben jártam vele, hasonlóan, de nálam a bal oldal lett teljesen halott. De szerencsére nálam nyitva maradt az ajtó. Utólag kiderült, hogy egyszerre három vezeték is el volt szakadva. Viszont ez a húzogatós dolog nem menne, mert az oszlopban egy csatlakozó szerű átvezetés van, ezt széthúzni nem lehet mert kiszereltem, de fix. Persze senki nem vállalta el simán, mindenki négy-öt hétre vállalta volna így én magam álltam neki megcsinálni. Mit mondjak nem volt egyszerű munka. A csatlakozótól az ajtó közepéig kicseréltem mind a három vezetéket. Ebből egy vastag piros volt egy vastagabb kék- meg valamilyen vékony csíkos, a harmadik valamilyen lila drót volt. Amikor végeztem vele természetesen nem működött semmi, jött a hibakeresés. Kiderült, hogy egy bizti is kiolvadt amikor a drótok, hol érintkeztek, hol meg nem.

A bizti cseréje után feléledt az ajtó! Látszott a műszerfalon, hogy kinyitottam, ment az ablak, meg zárt-nyitott az ajtó is illetve lehetett kezelni a másik ajtókat(majdnem mindet). Győzelem!- Legalább is ezt gondoltam. De kiderült, hogy a vezető mögötti ajtó még nem jó. Még nem látja a nyitását, nem zárja, nem működteti az alakot sem, viszont ha kinyitom felkapcsolja az ajtó alján a kis lámpát, meg az ajtóról kezeli a saját ablakát. A szerelők szerint valami komfort elektronika lehet.Ezért engem is érdekelne hol is van elhelyezve az a komfort elektronika!

Előzmény: zida (53573)
gumiss Creative Commons License 2021.01.15 0 0 53574

Köszömöm srácok hétvégén lesz időm átnézem jobban Mit merre hogyan tovább 

zida Creative Commons License 2021.01.15 0 0 53573

Félreérhető voltam, nem az ajtókárpitra gondoltam, hanem az A oszlop alján levő borítás leszedésére. Ha ez lent van, meg lehet mozgatni a teljes kábelköteget ami átmegy az ajtóba. Mondjuk nekem I-es superb-em van, II-esen lehet máshogy van. 

Előzmény: gumiss (53570)
Octi19 Creative Commons License 2021.01.15 0 0 53572

Nézd meg, hogy bontóban van-e olyan kárpit és állj neki komolyabb szerszámokkal. A nagyobb baj az, hogy jelenleg azt sem tudom, hogy ha lent is lenne a kárpit akkor hogyan tovább? Bár maga a vezérlő elérhető helyen lesz, de a zár az továbbra sem. Talán ha lenne lábkiosztása a vezérlőnek, akkor lehetne neki tápot adni (általában egy vezeték szokott eltörni egyszerre) és akkor nyitható lenne, de ebben nem vagyok biztos.

Előzmény: gumiss (53570)
gumiss Creative Commons License 2021.01.15 0 0 53571

Van egy gondolatom lehet nagy butaság A jobb első ajtón is van nyitó záró gomb Kiszedném és külön áramot adnék neki Szerintetek működne úgy? Ha már nyitva lenne az ajtó akkor már minden ok

gumiss Creative Commons License 2021.01.15 0 0 53570

Sajnos az ajtókárpit alsó részhez nem férni oda A küszöb eltakarja az alsó két csavart Nem tudom hogy lesz leszerelve de félek nagy kàr fog érni így megtervezni valamit 

zida Creative Commons License 2021.01.15 0 0 53569

Én alul leszedném a kárpitot, ahol az ajtóba menő kábelköteg van, aztán megmozgatnám, talán sikerülhet előbb-utóbb olyan helyzetbe hozni, hogy kapjon áramot a zár.

Előzmény: gumiss (53568)
gumiss Creative Commons License 2021.01.15 0 0 53568

Sajnos nem nyitható zárt állapodban maradt áramot meg nem kap most 

Octi19 Creative Commons License 2021.01.14 0 0 53567

A belső kilinccsel sem nyitható? annak elvileg működnie kellene.

Előzmény: gumiss (53566)
gumiss Creative Commons License 2021.01.14 0 0 53566

Úgy néz ki kábel szakadás lesz a baj Most a fő gond hogy az ajtót nem lehet kinyitani ezáltal az ajtókárpit bontása nem lesz egyszerű Valakinek ha van esetleg ötlete Meg köszönés előre is

Octi19 Creative Commons License 2021.01.14 0 0 53565

Az az elektronika az ajtóban. Én elsősorban a biztosítékokat, majd az ajtóba vezető kábelköteget nézném meg.

Előzmény: gumiss (53564)
gumiss Creative Commons License 2021.01.14 0 0 53564

Sziasztok 

2010 és suberb hol található a komfort elektronika? Az autóm jobb oldalán minden megszűnt értem úgy köszpontizár ablakemelő 

qualiped2007 Creative Commons License 2021.01.04 0 0 53563

Köszönöm szépen a segítséget

 

Előzmény: Octi19 (53562)
Octi19 Creative Commons License 2021.01.03 0 0 53562

Ez az anyag elég érzékeny arra, hogy milyen más anyagokkal kerül kapcsolatba. Van akinek az izzadsága vagy a használt kézkréme reagál vele és feloldja, Akkor lesz ilyen ragacsos, nudlizósan ledörzsölhető. A legjobb tipp eltávolítani valamilyen oldószeres mosással, esetleg csiszolással, és lefesteni olyan festékkel ami ugyan nem fogja majd tudni azt a puha tapintást, de szebb és tartósabb is. ...esetleg a VTN fóliázás is lehet egy opció!

Előzmény: qualiped2007 (53561)
qualiped2007 Creative Commons License 2021.01.03 0 0 53561

Sziasztok! 

Az autó: 2008.12.18.-i Superb 1,8 TSI

A probléma: A vezető felőli oldalon az ajtó nyitásakor-zárásakor megfogott rész (ami eredetileg sztem valamilyen gumírozott műanyag) elkopott, ragad, ha megfogom. Bosszantó apró hiba gondolom, de szeretném orvosolni. Hozzáértő szakik véleményére lennék kíváncsi, mi lehetne a megoldás? Megj.: Az utasoldali ajtónál nincs ilyen probléma.

Válaszotokat előre is köszöszönöm.

Tisztelettel: dr. Kovács Gábor

gyermekorvos

Szakállas Barom Creative Commons License 2020.12.16 0 0 53560

Köszönöm szépen az infót!

 

Ezt az oldalt már néztem, de egy aux kábellel olcsóbban megúszom.

 

Köszönöm! 

Előzmény: Octi19 (53559)
Octi19 Creative Commons License 2020.12.16 0 0 53559

Azt hiszem, hogy akkor még külön egység volt a BT és nem a fejegység része. (viszont a fejegységről volt vezérelve ha volt benne ezért a menüben és a front panelen az előkészítés) Ha nincs benne BT egység akkor nem lesz A2DP sem, márpedig nem lesz benne BT egység sem mert ha lenne akkor a CK200-at sem tették volna bele...

 

Egyedüli megoldásnak azt látom, ha beleteteted az eredeti BT egységet. Itt találtam rá lehetőséget, de érdemes előtte rákérdezni: http://tempomatszereles.hu/skoda/superb_3t/telefonkihangosito-c77.html

Előzmény: Szakállas Barom (53557)
Szakállas Barom Creative Commons License 2020.12.16 0 0 53558

A kép lemaradt!

Előzmény: Octi19 (53556)
Szakállas Barom Creative Commons License 2020.12.16 0 0 53557

Lehet én nem írtam érthetően (néha szokásom). Bocsi!

A C200-al működik a kihangosítás, azzal semmi baj nincs.

Magának az autó gyári rádiójának működése érthetetlen így számomra (ahogy korábban írtam). Kerestem a jobb 1. ülés alatt a Bluetooth egységet, de csak kábelkoteget láttam (megpróbálom beemelni a képet). Zenehallgatás végett érdekelne a gyári rádióval való Bluettoth kapcsolat.

Előzmény: Octi19 (53556)
Octi19 Creative Commons License 2020.12.15 0 0 53556

A c200 eléggé régi technika, de emlékeim szerint új korában is eléggé válogatós volt. Tudtommal valamennyire illeszthető volt az autó rendszereihez.

Előzmény: Szakállas Barom (53555)
Szakállas Barom Creative Commons License 2020.12.15 0 0 53555

Sziasztok!

 

A tegnapi napon büszke tulajdonosa lettem egy 2011-es 2.0 CR TDI Ambition modellnek.

 

Keresgéltem a fórumban, de csak részbeni választ találtam. 

 

Bolero gyári rádió van benne és egy utólagosan beszerelt Nokia C200 kihangosító.

A rádió SETUP rendszerében lehet ki-be kapcsolni a Bluetooth aktiválását. Ha ki van kapcsolva, akkor a Media gomb alatti menüben nem látszik. Ha be van kapcsolva, akkor a Media gomb alatti menüben látszódik a Bluetooth menü, de inaktív, nem tudok rákapcsolódni.

A Phone gomb megnyomása esetén pedig csak a rádiót némítja el, nem lép menürendszerbe tovább.

A V.A.G. PR kódokat megnéztem, de Bluetooth-al kapcsolatos nem szerepel köztük.

Két esetre gondolok:

1.) vagy nincs benne Bluetooth, de akkor miért tudom a Setup alatt aktiválni?

2.) Lehet, hogy az utólag beszerelt kihangosító miatt van így?

 

Előre is köszönöm a tapasztalatokat, ötleteket, tanácsokat!

Stewve Creative Commons License 2020.11.24 0 0 53554

Szia,

 

a légzsák így normális. Előbb megmutatja, hogy rendben van,m ajd el kell aludnia. Ez nem hiba. A segélyhívásos rész az gond, nekem is ez van hétfőn viszem szervízbe.

Előzmény: ineedurhelp (53525)
**corolla** Creative Commons License 2020.11.19 0 0 53553

Köszönöm a kimerítő választ, és a hozzám való türelmed! :)
Üdv!

Előzmény: Octi19 (53552)
Octi19 Creative Commons License 2020.11.17 0 1 53552

A futómű egy rendszer és nem minden eleme kapja ugyanazt a terhelést. abban a futóműben a gömbfejek ha nincs bajuk, akkor nem fognak egyik napról a másikra tönkre menni, szóval nem nagy kockázat bent hagyni a jó állapotú alkatrészeket. A cseréjük viszont sokszor nem egyszerű feladat, könnyen előfordulhat, hogy melegíteni, vágni, vagy roncsolni kell. Ez minden esetben egy kockázatos dolog. Ráadásul elég könnyen előfordulhat, hogy amit beteszel nem fogja addig bírni mint az eredeti.
...de a te pénzed, a te autód, és főleg a te döntésed!

 

Kell egy alapos hibafeltárás rázópadon és az eredmények szerint kell dönteni. Az is könnyen előfordulhat, hogy szerelési szempontból néha érdemesebb mindent cserélni, mint csak egyedi alkatrészeket, de ezt a döntést a legrosszabb egy monitor előtt meghozni, itt bizony alá kell menni az autónak, egy rázópadon, egy pajszerrel és lámpával a kézben.

Előzmény: **corolla** (53551)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!