Nyelj kettőt és vegyél egy lapot. Ezt bepattintós kerettel árulják, a helyén nem mondod meg, hogy utángyártott.
1500-2000 HUF körül már kell kapnod. (pl: Klokkerholm KK20241064)
Amúgy előző kérdésedhez: igen, tükörlap nélkül így néz ki.
Ha Bárdi, Unix, stb, kirendeltség van a közeledben akkor esetleg egy nem partner boltos extraprofitját megspóroltad. Ha már 20-30 kilométert autóznod kell, akkor az előző mondat stornó.
Én is szentségeltem egy sort. Nem is az a pár ezer forint (bár azt is el tudnám költeni másra), hanem az, hogy most az enyémbe kerül utángyártott tükörlap, az én pénzemen, az én utánajárásom és az én időm kárára. Nem kezdenék itt most ideológiai okfejtésbe de igencsak ráférne erre a társadalomra, hogy valaki orrbakú*ja gumibottal ha ilyesmit csinál...
Azért ez rohadt bosszantó tud lenni.Nem "csupán"az anyagi kár,az utánajárás,hanem az a tény hogy egyáltalán hozzá mertek nyúlni ahhoz ami a Tiéd,amiért megdolgoztál.
Kiszemelték az autódat,és aljas sunyi módon hozzányúltak.Átérzem a helyzeted,pedig nekem csak a burkolatot lopták le róla.:(((
Azóta minden nap körbejárom,mielőtt beülök....bár cseszhetem ha legközelebb a kereket viszik el...:(((
Nem egy komplikált vezérlés ez, szvsz teszi a dolgát akár melyiket választod. A futamidőt tudja abszolválni bármelyik.
Keringenek városi legendák, de nem kell felülni. Sokat tapasztaltak :) már tudják ezt. Bármelyikkel belefuthat az ember az alagútba.
... és hogy ki mit állít és végül mit használ, no ott jön elő az objektív valóság. Általában az user nem is tudja mit tettek bele, rendben működik, akkor az jó.
Néha fel-felkapnak egy-egy márkát, oszt' az első pofon után már negatív vélemény kering a neten.
Kikérem magamnak ezt a hangnemet, én nem tudom h mit képzeltek magatokról... én már akkor jó zenét hallgattam, mikor ti még a Szomorú Szamuráljyt dúdoltátok.
Most megyek Gyíkot törlöm az ismerősök közül, Varshit elöbb felveszem, majd utána törlöm.
Már beszéltünk erről, nem akartam elvenni a szót másoktól.
Az ECT egy csökkentett hamutartalmú olaj - had ne részletezzem - , míg a másik egy normál ACEA A3/B4 besorolású olaj.
Ha eddig az volt a gond, hogy nem a kedvednek megfelelően fogyott a motorodban az olaj, akkor az ECT még jobban fogyna.
Az 5W-40-es olajokon belül is van amelyik viszkózusabb és van amelyik nem. Az ECT az utóbbiakhoz sorolható. Félreértések elkerülése miatt: nem viszkozitási indexről beszélek.