Ha valakinek van rá energiája, hogy szétszedje, észre lehet venni a megbontást, még akkor is, ha nincsenek benne 'pecsetek'. De valószínülrg nekik sem ér annyit 28 dolcsi. Ha egy profi szerelő azt a félórát produktív munkával tölti, több értéket hoz létre.
"Nem versenykepes" az adok miatt. Basszus, ha te tisztessegesen akarnad ugyanezeket arulni, es azert nem vesznek toled, mert egy adocsalo f*sz aladiger, az szerinted mennyire jo nem csak neked, hanem altalaban a tarsadalomnak?
A mit kap a penzeert ugyben meg tessek szives az urnak elott velemenyt mondani. Ahogy a biztositok, az adok is letrejonnenek azon belso kenyszerbol, hogy kozos ugyeket eleg egyszer elintezni mindenki szamara. A kerdes csak az, hogy utana mit kezdenek vele...
Nem olvastam el rendesen az összeget, így érthetőbb az álláspontod. Ettől fügbetlenül, azt gondolom, hogy az ebay eladók legnagyobb része nem fizet adót a bevételei után, legalábbis itthon. Ez olyan szempontból érthető is, mert ha az összes sarcot befizetné, amit az államunk kivetne rá a semmiért, nem lenne versenyképes az áraival, nemhogy nemzetközileg, de hazai pályán sem tudna eladni. Lásd, hazai termelést, ami már nincs is, mert a magas adók miatt semmilyen terület nem versenyképes a nemzetközivel. Tehát, nem is tudom, melyik a rosszabb: egy improduktív kereskedő munka nélkül, vagy egy adót kerülő? Szerintem az első, mert az pénzt sem fog itthon költeni. Úgy gondolom, itt a magas adóterhekkel van a gond, nem az emberekkel.
Az adóterheken kívül, az arányokkal is ban van, mert egy tisztességes kis/közép vállalkozó, aki havi szinten többszáz-ezer forint adót fizet, de külön nyugdíjalapra gyűjt ( amit az állam csak úgy ellopott!), az az egészségügy igénybevételhez magánredelésre megy, amiért pluszban mégegyszer megfizet, gyerekeit saját pénzéből taníttatja, stb...szerinted, érzi azt, hogy kap valami értéket a befizetett sok adójáért?
Nem "harmincvalamennyi": csak az Ebayen 55M értékben forgalmazott, +egyéb csatornákon még 22M-ért, összesen 77 MFt-ért: havonta 1.6 MFt bevételről volt szó tehát!
Ez nem az a kategória, amikor Pista bácsi alkalomadtán elad pár kosarat amit unalmában megfont, hanem ebből élt! Mintha egy boltot nyitott volna, ahol 4 éven át nem adott semmiről nyugtát...
Adót egyáltalán nem fizetett, még csak a vállalkozóit sem váltotta ki, tehát az államnak (vagyis nekünk!) semmilyen bevétele nem származott ebből a tevékenységéből - ellenben a szolgáltatásokat (pl. egészségügyben) valszeg igénybe vette alkalomadtán.
Miért is sajnáljak egy lebukott élősködőt?
Amikor a NAV egy tanárra csap le, aki fizetéskiegészítésként korrepetálja a köcsög ellenőr gyerekét de nem ad róla számlát, akkor én is azt mondom, h menjenek az anyjukba - de ez teljesen más kategória: pontosan ilyesmikkel, a pofátlan adócsalókkal kellene foglalkozniuk, nem a kispályás kisemberekkel, akik csak éhenhalni nem akarnak.
Akkor reménykedem, hogygyorsan válaszolnak, mert kelle a kütyü. Mekkora kockázatot vállalok, ha nem várom meg a választ, hanem bevizsgáltatom a cuccot. Lehet, hogy bemrevítenek?
Én ezt nem így látom. Aki ilyen sokat tudott eladni, az akárhogy is, jól csinálta, jó kereskedő lehetett, de a nagypályás kereskedő más ketegória. Marinéni persze hülledezik 30valamennyi millán, amit 4 év alatt forgalmazott, de nálam a sokszázmillkás illetve milliárdos cukrozás inkább a nagypálya.
NAV megbüntette úgy, hogy valószinűleg belerokkant, lehúzta a redőnyt, ez szerintem a gond! Ahelyett, hogy egy olyan összeget szabott volna ki, amit még ki tud termelni és megfizetni, majd tovább működni, mint produktív adózó, inkább tönkretette! Ez senkinek nem jó, sem az államnak, mert kevesebb pénzt tud beszedni a felcsúti stadion és reptér építéshez, sem az adófizetőknek, mert így újabb munkanélkülit kell eltartani.
nekem szerencsére nem volt szükségem javíttatásra, mert jellemzően $10 alatti cuccok voltak rosszak, azokat meg simán újraküldték, de DX-es fórumokon többen írták már, h partnerek voltak helyi javíttatás miatti jóváírásban (hogy közvetlen Paypal visszatérítésről, vagy következő vásárlásban engedményről volt szó, már nem rémlik)
Probáltam már többféle módon keresni a saját termékem a com.-on de sehogy sem találtam, viszont a co.uk.-on ha beirom a nevet, egyből megtalálja a kereső.
Sajnos nem tudom mit kellene módositanom, mert már legalább 2x végignéztem minden beállitási lehetőséget.
Szerintem megjelenik,csak lehet más kategóriában.Én is jártam már így.Próbáld meg,a .com keresőjébe beírni,azt, ahogy meghirdetted uk-n.Lehet így kidobja
Ezt csináltam, bár a fejezet logikája inkább a szállításkor összetört cuccokra van kihegyezve, nem is engedte elküldni a panaszt, míg egy fényképet be nem tettem a kütyüről. A kisebb, mint 30-60-90 nap alatt szerintem mást jelent, minthogy egy percig sem volt jó.
Remélem azért érteni fogják a leírásból, mit akarok. Bár érdekes a kérdés, mert felajánlottam, hogy én (pontosabban a nagytudású műszerészem) megvizsgálja a kütyüt, mert lehet, hogy csak apró hiba van. (A töltés és a napelem megy, csak output fesz nincs az USB alajzatokon.) Viszont ha nem sikerül a javítás, akkor nehogy már ne éljen a garancia, mert megbontottuk. Szoktak ilyet elfogadni? Gyorsabb is, meg nincs visszaszállítási költség.
A másik lehetőség, hogy úgy ahogy van, küldjem vissza, de az hetekbe telik és nem két fillér a postaköltség (min. 1500 Ft) a 6000 forintos cuccért.
Amúgy már egyre jobban elkurvulnak a kinaiak, nemhogy kezelési utasítás nincs a dobozban, de még annyit sem nyomtattak rá a dobozra, hogy milyen led kombináció mit jelent :-(
Az a link nem él, de a kapcsolatok között megtaláltam a ticket service-t, az működik. Már csak rá kell jönni, hogy lehet szabad üzenetet küldni, mert a 4 felsorolt alpontból (szerintem) egyik sem vonatozik rám.
Na. felébredt a DX vevőszolgálat, tényleg a Holdújév miatt kérnek szaporán elnézést. Az más kérdés, hogy nem értem, mit válaszoltak:
You're receiving this message because you have subscribed to Report Error function on our product’s page.
Thank you for your continued support on DealExtreme.com
Sorry for the late answer for Chinese lunar New year. Could you pls open a ticket to our customer service express? Happy year of the horse!
Oké, nyissak egy ticketet a costumer service-nél. De azt hogy kell csinálni. Egy másik levélben szerepel valami services.dealextre.com link, csak éppen nem lehet rácsatlakozni, pár perc múlva a távoli kiszolgáló megszakítja a kapcsolatot.
Náluk még tart a Holdújév? Vagy túl sok a restancia?
Az hogy a vásárolt termékeknél megjelenik a "kifizetve" jel az még nem biztos, hogy ki van fizetve.
/Nekem volt olyan megrendelőm, aki több cuccot vett, mint amennyit rendelt és nem az ebayen keresztül fizetett, hanem vagy küldtem neki fizetési felkérést vagy magától tolta át a pénzt. És akkor nekem kellett külön kipipálni, hogy fizetve./
Azért érdemes lenne átnézni a paypal számlád pénzmozgását.
És itt nemcsak az áru értéke a lényeges, hanem a postaköltséget is figyelembe kell venni.
(Mondjuk izzadtam egy pár napot, mire beállítottam a postai kedvezményeket, de muszáj volt, mert hiába írtam a termékleírásba, hogy minden további termék postája 0 GBP, mivel a terméklapon a P&P fül mást számolt, az nem egy vevőt elriasztott.
Mondjuk én liciteset eleve nem 5 napra, hanem 9 napra szoktam indítani.
A fixes cuccok meg 31-re (az árnál pedig mindig átnézem a kinálatot előtte)