Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yenoee Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47774

Ekkora hő semmi esetre sem tűnik normálisnak.

Előzmény: Törölt nick (47772)
gesszti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47773

Komolyan nézz utána, hogy mitől égett meg. Generátorod nem zárlatos? Elektromos csatik nincsenek megolvadva a környéken? Vezetékek nincsenek megolvadva?

Előzmény: Törölt nick (47772)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47772

1.9 DCI

Tényleg ennyire nagy lehet a baj? Megijesztettetek rendesen...

Előzmény: yenoee (47770)
gesszti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47771

Azta.... sürgősen járj utána, hogy mitől ilyen meleg a motor, mielőtt leég a kocsi. Hűtővíz van benne rendesen?

Előzmény: Törölt nick (47769)
yenoee Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47770

A kérdés inkább az, hogy ez mitől olvadt meg ennyire?

Milyen motor?

Előzmény: Törölt nick (47769)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47769

Sziasztok.

 

Feleségem panaszkodott, hogy olykor büdös szag jön be a kocsiba, mintha égett műanyag lenne... A motort takaró burkolatot leszedve, megfordítva a csatolt kép szerinti látvány fogadott. Ezt a habszerű anyagot már csak egy kis csonk tartja, gondolom hozzáér a motorhoz, és ettől szenesedik. Az jutott eszembe, kiveszem a francba, és visszateszem csak a műanyag fedelet. De akkor lehet hogy a műanyag fog megolvadni? Vagy mi van, ha a műanyagot sem teszem vissza....? Van valami funkciója amúgy, pl halkabb a motor? Vagy csak annyi, hogy a motortér szebben néz ki?

Köszi a segítséget. :)

bnorci71 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47768

de mennyivel elegánsabb csapágylehúzóval :)

na meg ha az ablaktörlő kar ha nem akar lejönni ott is jól jön :)

én mondjuk vízpumpa fogóval eddig mindig levettem :)

Előzmény: Bolti (47767)
Bolti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47767

Szóval nem kell se csapágylehúzó, se spéci űrhajós szerszámkészlet hozzá.

csapágy árától függően 1600-3000 Fz a max költség.

Ja és nem maszatol mostmár :)

Előzmény: Bolti (47766)
Bolti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47766

Scenic II ablaktörlőkar excentrikus mechanika:

 

Pénteken cseréltem benne a csapágyat.

 

Kell:

-608-as csapágy 2db. (a lehető legpasszentosabb, legjobban tömített, lehetőleg nem kínai

-2 db M4x25 csavar (lehetőleg valami alacsonyabb fejű)

-2db széles 4-es alátét

-2db M4-es müanyagbetétes anya

 

Satuban  két darab léccel megtámasztva (vagy krovával) egy 13-as krova fejjel ki lehet préseni a csapágyakat, flexxel levágni a belső csap visszaperemezett részeit, átfurni a csapokat 4-re, satuban csapágy visszaprésel, ellendarabok dettő, csavarok bele.

 

10 perces meló :)

Előzmény: Palatt (47759)
gesszti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47765

Honnan gondolod, hogy csak tömítést kell cserélni? nyomja a vizet? Simán lehet blokkrepedés, vagy hf. repedés is. Ha már leveszitek a hf-et, akkor el kell küldeni gépműhelybe, és nyomáspróbázni, ellenőrizni. A blokkot is át kell nézni penetrációval, főként a csavarok környékén, hogy nincs-e repedés. Összerakás szigorúan új csavarokkal!

Előzmény: atrixbt (47762)
bnorci71 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47764

30-50e szervize/szerelője válogatja

mennyire kaptál ajánlatot

de megkérdezheted az autószerelés topicba is

Előzmény: atrixbt (47762)
bnorci71 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47763

 

némi barkács hajlam meg egy 3-5e forintos csapágyleszedő

Előzmény: Palatt (47759)
atrixbt Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47762

Sziasztok ! Tudja valaki, hogy mennyi a reális munkadíja, egy Renault Grand Scenic II 2004-es évjárat, 1,9 dci motoros hengerfej levétele? Csak a leszerelése? Ha csak hengerfej tömítést kell cserélni, akkor az mennyibe szokott kerülni anyagköltség munkadíjjal? Előre is köszi a megtisztelő válaszleveleket, Tisztelettel atrixbt.

Trotter66 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47761

És az egyetlen megoldás az új, már javított kiadású kar. Márkaszervizben 40E alatt elérhető.  Vagy csapágycsere, de az sem egyszerű csapágykinyomó nélkül.

Előzmény: ScenicRXT (47760)
ScenicRXT Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47760

A karban elkopott a csapágy. Ha itt kicsit visszaolvasol, nemrég volt szó róla.

A karikázott részeken a forgópontokon lötyög:

Előzmény: Palatt (47759)
Palatt Creative Commons License 2015.11.08 0 0 47759

Sziasztok! Scenic II. az utas oldali ablaktörlő (vadiúj, nem olcsó!!!) közèpen kihagy egy kb. 20 centis sávot! Van valakinek tippje, hogy mi okozza ezt? Előre is köszi!

Dietrich123 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47758

Nem baj hogy kicserélted, de ez még nem volt veszélyzóna.

Előzmény: ScenicRXT (47757)
ScenicRXT Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47757

Új? :-) Ja, akkor eladó. :-D

Előzmény: benezsolti (47756)
benezsolti Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47756

Szinte új :-)

Előzmény: ScenicRXT (47755)
ScenicRXT Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47755

Megosztanám itt is okulásképpen. Sokat olvastam mostanság hajtókarcsapágy problémákról. Gondoltam kicseréltetem, mielőtt tönkremegy. Pár kép a régiről.

Hajtókarcsapágy 2009-es Scenic 1.5 dci K9k732 150ekm:

Jopi73 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47754

Szia.

A csúszkálnak és zsírosak is. Megnéztem őket. a fém lapkák, lemezek helyét drótkefével kipucoltam utána raktam össze újakkal. De ez előtt nem én csináltam. Majd ránézek tavasszal van-e valami külömbség a kettő között.  

Előzmény: gesszti (47735)
benezsolti Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47753

Jaj tényleg, de akkor nem véletlenül rémlett Maglód sem :-) Köszi

Előzmény: DAndras79 (47752)
DAndras79 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47752

Nem egészen :-) Vargamunka Pomázon rendel, Maglódon pedig zoltan1967 (szintén fellelhető itt is, de inkább a megane fórumon).

Előzmény: benezsolti (47751)
benezsolti Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47751

Köszi mindenkinek! Valószínűleg felkeresem vargamunka cartársat. Ő Maglódon rendel ha jól emlékszem ugye?

DAndras79 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47750

Hát akkor szerintem ne hozzá vidd.....

Olajteknő alját le kell venni (egyúttal olajcsere is kellene) és onnan kell megoldani (nem árt egy akna vagy csápos emelő). Saját szememmel láttam a müveletet még 2012-ben :-)

Vannak ajánlott szerelők itt a fórumban is, akik anyagbeszerzéssel együtt végzik a dolgot.

Előzmény: benezsolti (47748)
Ati_! Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47749

Renault szerelőhöz vidd és ne autószerelőhöz...

Előzmény: benezsolti (47748)
benezsolti Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47748

Meglehet, amúgy is van még pár apróság, ami miatt érik egy szerelő látogatás, de a fő dilemmám, hogy HKCS legyen-e cserélve vagy sem. Akihez vinném (vidéki barát), azt mondta, hogy motorkiemelős mutatvány a csapágycsere, de fórum társak szerint viszont nem. Elbizonytalanodtam

Előzmény: DAndras79 (47747)
DAndras79 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47747

Gumibak nincs elöregedve?

Előzmény: benezsolti (47746)
benezsolti Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47746

Lehet, hogy melegen egy kicsit jobb, de akkor is mintha akadna. Nehéz megfogalmazni, de kb várom, hogy reccsenjen egyet, olyan ellenhatást érezni... 

Előzmény: Törölt nick (47745)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.06 0 0 47745

Szerintem csak a hideg miatt van. Mikor bemelegedik akkor is nehéz sebességbe rakni?

Előzmény: benezsolti (47744)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!