A kovetkezo lenne a problemam egy 407 sw 1.6 hdi-n. : 1700 es 2200 -as fordulatszam kozott rant az auto, velemenyem szerint meg a turbo nem uzemel ilyenkor. Van valakinek valami otlete ? Nem tul reg kaptam reszecske szuro hibat, de utana eltunt. A masik, hogy valoszinu hogy az EGR szelep tiszta korom, azt szerintem takaritani kellene, de nem tudom hogy lehet -e osszefugges a ket dolog kozott. Ebbol adodoan a kerdesem, hogy egyuttal erdemes lefalazni a szelepet ? Tudom tobbszor volt ez mar tema a forumun, azert megkerdeznem en is.
Igen neztem. Most mar naluk is a 10mm-es horor aron van, plane ugy hogy csavarok nem is kelenenek mert azt a gumis ad hosszabbakat. Lehet hogy inkabb nezek majd masik felnit ez helyett, meg ugy is olcsobban jovok ki. Nem tudod veletlen hogy mekkora a gyari 18x8 alukerekek ET szama??
A katalizátort nem tisztítja semmiféle folyadék, az eloys amire gondolsz a korom égéshőjét viszi le 450c fokra , ezt az üzemanyaghoz keveri minden tankoláskor. Alul hátul a hátsó ülés tájékán bal oldalt, van a tartály.