Csatlakozom az előttem irt jókivánságokhoz !! Isten éltesse minden kedves Antal BARÁTUNKAT!! Szóban szerencsére már kettőt sikerült köszöntenem mikor találkoztunk.
Váltó alkatrészeket sajnos nem tudok, csak motorikus,elektromos, és kiegészítő dolgokat!
Az árak azért Eur-ban vannak számolva, mert a mostani helyzetben nehéz lenne pontos forint árat megadni, természetesen forintban kell fizetni, és az árak nettó árak, mely a szállítás költségét is tartalmazza.Általában az alkatrészek a rendeléstől számítva 2-3 nap alatt itt vannak M.O-n.Ja és eredeti Német, nem távolkeleti, én még sosem csalódtam bennük!
Úgy fest egyenlőre, hogy nem kell hozzá sok minden.
De tájékoztató jelleggel érdekelne, hogy mibe fáj a dugó-henger csomag (persze gyűrűk, sallang), ha nem titok, esetleg izzítógyertya? Ha nem titok, kérlek a szakacsmarcell@yahoo.de -re írd meg nekem! Köszönöm!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ,nem is balesetveszélyes!:DDDÉn is láttam egy egy tengelyes pótkocsit,tele volt mázsás betondarabokkal,a vonórúd alá volt támasztva egy hévérrel,a hévér egy deszkadarab legszélén állt,a hévér tekerője pedig egy szál maddzaggal a kerítéshez volt kötve!És mindezt az út szélén!
Biztos lehetsz benne, ez 100 % igy van .Igaza van dutrancs mesternek.A könyv amit a netről szedtem abban minden le volt irva, meg sok fotóval. A gyári kezelési könyv szkennelt változata. Egyébbként minden porsche ilyen felépítésű, apróbb módosításokkal. Ha alkatrész kell, van itt Szerbiában egy ember, aki német traktorokat bont szét, javít, felújitja alkatrészeit meg árul újakat is. Olcsóbb mint a németországi!
A járókerék mögött, vagy előtt a burkolatban kellene lennie? Mert én levettem a burkolatot, van a ventilátornak egy csatlakozórésze elöl, egyesek szerint kurblinak, én kétlem. Szóval ha előtte, akkor erről hiányzik. HA mögötte, akkor le kell vennem. Köszönöm!
Igen én is eljutottam a keresgélésbe egy darabig,hisz Ausztriába,Németországba...vannak Porsche klubbok és alkatrészeket is ,könyveket is lehet rendelni.Mint mondtam nem tudok németül és nem tudtam hova,merre kell lépni.Át kell vezetékeztetni értelemszerűen.A dinamót a túrbóventillátorba keresd.Amit én javítottam az három hengeres volt,abba aodaépítették be.Lehet,hogy a tiedbe is ott van.Igen léghűtéses volt.Most látom ,hogy trakee-nak kell a válasz másik fele.Mindegy majd elolvassa ő is.
A neten pont ehhez a tipushoz van szkennelt könyv,keresővel kell megtalálni, nem tudom a címet. Nekem meg volt, de az utolsó számítógép javitással elment. Biztos fenn van még most is, direkt porsche traktoros oldal volt!
Hihi ez tényleg hasonló... Bár más típus... Mikori?
A mienken más a légszűrő, a motorburkolat hátrafele nyílik, nincs hárompont felfüggesztés.
Ez is léghűtéses? Hány hengeres? (a mienk 750 cm3-es/henger kb azaz 1500 valemennyi, amennyire nézegettem, a hengerei a 133-asnak, és a 144 -esnek is olyanok) Sajnos csak hétvégente van időm foglalkozni vele. Esetleg valami anyagod az elektromos rendszeréről nincs? Szerintem mindnek hasonló volt. Egy bekötési rajz nagy segítség lenne. Úgy fest, valamelyest kibelezték az elektronikáját, mivel pl nincsenek meg az akkusaruk, és azok vezetékei, illetve egyenlőre nem találtunk dinamóra, generátorra utaló nyomokat rajta. Az beépített lehet a motorblokkba? Izzítgyertyát is vennem kell, csak amit eddig találtam, 9e valamennyi, (/db persze) első nekifutásra sokalltam, így keresgélek még. Egyébként mechanikusan úgy fest, nincsenek belegányolások, adagoló nyomja a gázolajat, kormányműve egyenlőre darabokban, mivel útban volt, (el is gurítottam pár golyót a csigánál, amelyeket azóta pótolam csapágyboltból) festeni is kell. Idővel lábra áll, az egészen biztos...
Köszönöm, hogy fáradoztál! SZMD17k, és 19k érdekelne. Ha időd engedi és van kedved hozzá akkor kutakodj, hátha találsz más érdekességeket is amit megoszthatsz a fórumosokkal.