Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

G é z a Creative Commons License 2015.12.12 0 0 38175

Szia! Tudnál esetleg valamilyen cikkszámot a Panda hátsófék munkahengerre?  Ebben 10 x 1 -es a menet(a fékcső felé) ?

Előzmény: kiggyo (38169)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 38174

Eddig azonnal beindult, viszont most nem tudom sehogy sem indítani.

 

Én elsőként az izzítást őrizném ellen .

 

Korábbi  ( több évvel ezelőtti )írásomból idézve -- hozzá kell tennem a Ligier eléggé hálátlan jószág , mert nagyon nehéz hozzáférni a gyertyáihoz  :

 

A hidegindításról ….Pár napja nekem is elfüstölt az izzítógyertya biztosítékja , így most összefoglalnám a tapasztalataimat ami két és fél tél után szereztem .  Amikor 2005 nyarán megvásároltam a Ligiert , akkor voltak bizonyos félelmeim a dízelek téli hidegindításával kapcsolatban , de ezeket az idő szerencsére nem igazolta , -12 fokban is működött a járgányom . Mindkét mopedautómban az LDW502-es motor van , a Ligierben  40ezer , az Eradban több mint 90ezer km van . Különbség köztük , hogy a Ligier nyáron hónapokon keresztül nem igényelte az izzítást , és hűvősebb időben is órákkal a rövid (néhány km-es) utak lefutása után egyből (izzítás nélkül) indult , míg az Erad jobban igényli az izzítást . Jelenleg ez utóbbi jármű kb. 7 mp-ig izzít automatikusan , a reggeli –3 –5 fokos indítások esetén kétszer izzítok , és utána rögtön (1-2 mp után) indul a gép , igaz nagyobb akksit használok , de elég öreg példányt . …………….Tapasztalatom szerint az indítási nehézségek egy jelentős része az izzítás problémáira vezethető vissza . Ha a kocsink a korábban tapasztaltaktól eltérően nehezen , vagy sehogy sem indul (az önindító forgat) , akkor ellenőrizzük az izzítást a következők szerint – gondot az jelenti , hogy a műszerfalon a visszajelző lámpa akkor is világít , ha valamilyen okból nem történik meg a kamra előmelegítése . Ha építettünk be a járműbe (középállású) ampermérőt , akkor azon egyértelműen látható , hogy a gyertyák vesznek-e fel áramot . Amennyiben a járműbe voltmérőt szereltünk , akkor azon az izzítás idejére megfigyelhető a feszültség néhány tizedvoltos esése . Ha voltmérőnk sincs , akkor kapcsoljuk be a fülkevilágítást  ( még a gyújtás rákapcsolása ELŐTT ) , merően nézzünk bele a lámpába és izzítsunk , ennek időtartamára a fénynek egy picit halványulnia kell , ez különösen sötétben figyelhető meg jól . Ha úgy találjuk , hogy nincs izzításunk , akkor annak részint oka lehet az általános kontakthibákon túl biztosítékhiba , az izzítórelé(vezérlés) hibája vagy az izzítógyertya kiégése . Amennyiben a fülkében ülve azt találjuk , hogy (mutasson bármit a visszajelző lámpa a műszerfalon) nincs izzítás , akkor elsőként ellenőrizzük a biztosítékot . Ha rendben van , akkor húzzuk le a izzítógyertyákra menő vezetéket , és az izzítás idején dugjuk vissza , ha áram folyik benne akkor egy ilyen megszakítás-visszadugás alkalmával kicsit szikráznia kell . Ha egyedül vagyunk , akkor egy ilyen akció pontos végrehajtása kicsit körülményes lehet . Ha nem tapasztalunk szikrázást , akkor célszerű egy külön vezetékkel közvetlenül áramot vinni az akksiról (egy állandó árampontról ) a gyertyákra . Ennek csatlakoztatásakor kis szikrázást kell tapasztalnunk , ha ez elmarad , akkor feltehetőleg mindkét gyertyánk kiégett . Extrém hibaként előfordulhat a gyertya zárlata is , ebben az esetben rögtön kiveri a biztosítékot , a külön vezetékes áramellátás pedig szikrázik ugyan , de a vezeték nagyon bemelegszik (az akksit ez meglehetősen igénybe veszi) . Ilyen hibát  a gyertya kiszerelésével és kézbevételével tudunk pontosan behatárolni . Szóval ha külön vezetékkel ellátva láthatóan működik az izzításunk , akkor 10-20 mp izzítás után rögtön próbáljunk meg indítani , és ha a motor  indul , akkor majd keressük meg a hibát az izzító áramkörben . Ha a különvezeték csatlakozásakor nem tapasztalatunk szikrázást , és a gép sem indul , akkor feltehetőleg ( mindkét ) gyertyánk kiégett , cseréjük szükséges .

majo_tom Creative Commons License 2015.12.12 0 0 38173

Sziasztok!

 

Van egy 1998-as Ligier Ambra GLS autóm Lombardini dízelmotorral. Eddig azonnal beindult, viszont most nem tudom sehogy sem indítani. A gyűjtással lehet gond. Nincs valamilyen ötletetek vagy tapasztalatotok mit lehetne megnézni?

 

Köszönöm szépen előre is!

WooDoo Creative Commons License 2015.12.12 0 0 38172

A Lada hátsó fékmunkahengerek átmérője 19,05 mm, vagy 20,6 mm, de mivel a felület négyzetesen növekszik az átmérővel, elméletileg már a 19 mm-es dugattyúval is 40%-al nagyobb a fékhatás, a 20,6 mm-es dugattyúval pedig 66%-al.

Előzmény: Bakancs4 (38171)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 38171

Asszem a vitát az okozta , hogy az eredetileg 16 mm-es fékhengert Gázos Sanyi a 20 mm-es Polski ( vagy Lada ? ) munkahengerekkel pótolta . Ez valóban 25%-os növekedés .

Előzmény: kiggyo (38169)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.12.12 -2 0 38170

mindenkinek azt válaszolom hogy NEM, hacsak

 

Én nem vagyok ennyire merev , de nagyon sok érdeklődőt én is eltanácsolok a mopedautó vásárlástól . Ugyanígy a szervizgondok miatt . És ez az eltanácsolás nagyon groteszkül hat , amikor szállok be nagyon megbízható mopedautómba , és a napi használatban levőn kívül még 6 mopedautóm van és + 2 alkatrészdonor roncs . És a családi-baráti körben -- nyilván az én hatásomra -- további 4-et használnak . Ez összesen 13 jármű , és -- roncsokkal együtt -- van még 5 darab háromkerekű . Ez utóbbiak annyiban rokoníthatók a mopedautókhoz , hogy ugyanúgy nem találni hozzá szerelőt és alkatrészt .  A  mr.Ligier által a központi nyilvántartóból  lekért és közzétett 2013 dec 31-i adatok szerint megyénkben 44 rendszámos mopedautó van -- ezt lehet összevetni a kéttucatos flottámmal .

Előzmény: kiggyo (38165)
kiggyo Creative Commons License 2015.12.12 0 0 38169

Szia! Az enyémben az eredeti és az utólagos panda hátsó fékmunkahenger ugyanolyan átmérőjű, tehát ugyanakkora a fékerő, és nagyon jó is a fékem így. 

De a fékerőszabályozó működésének ismeretében nem lenne nagy kaland állítani rajta ha túl nagy lenne a fékhatás hátul. 

Előzmény: Bakancs4 (38168)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.12.12 -1 0 38168

Köszönjük a részletes tájékoztatást .

Nagyon NEM szeretném , ha ismét felhorgadna az a vita a hátsó munkahengerek dugattyúátmérő növelésének a fékerőre -- és ez által a jármű menetstabilitására -- gyakorolt hatásáról . Csupán annyit füznék hozzá : a 18 baros nyomás a nagyobb dugattyúfelületen nagyobb fékhatást eredményez .

 

Úgy látszik a főfékhengerben  -- de úgy általában  fékügyben -- az olaszok a nyerők . Nemrégiben az Ape topikban a Casalini Sulky főfékhenger pótlásakor derült ki , hogy a régi FIAT 500-zal oldható meg .

Az én Sulkymba Lada fékmunkahengerek kerültek .

A mopedautók úgy általában a Lada-FIAT-Polski rendszerűek . Érdekes , hogy a francia gyármányúak is.

 Pár éve volt egy körünk a FIAMM Johny Panther háromkerekűvel . Abba Lada-FIAT főfékhenger került , valami bő 3 ezer Ft-os áron . Már valamelyik elődünk ilyet szerelt bele ; eredetileg valószínűleg egykörös lehetett -- és ez okból rövidebb , mert a kasztniból ki kellett vágni pár cm-t.

Előzmény: kiggyo (38167)
kiggyo Creative Commons License 2015.12.12 0 0 38167

Főfékhenger ügyben tapasztalatok:

 

A JDM-emben eresztett a főfékhenger, és mivel a drágaszágos devecseri szaküzlet pofátlan módon 22eFt-ért adja, az érdi meg 10eFt-ért, gondoltam bekaphatják, és utánajárok (ennek is) mivel helyettesíthető.

 

Többen segítettek innen a fórumról lemérni a gyári dugattyúátmérőt, és kiderült hogy 19mm-es van benne.

 

A bele való főfékhenger (amit kép alapján a 2 fenti webshop is árul) az a Fiat124-ben (és a zsiguliban) is lévő, következő típus pl:

http://www.bardiauto.hu/webshop/cikkszam-kereso/CF202-009/cifam

 

a méretei:

 

 

3 eFt körül megvehető sok helyen, nem javasolnám az orosz megvételét, inkább az olaszt vettem én is.

 

Mindenféle alakítgatás nélkül belemegy, még a tartály is a helyére megy szépen. 

 

A dugattyú átmérőjét és a fékcső menetét kell leellenőrizni, ennek 10x1.25 menete van.

Ha a menet 10x1-es lenne az autón akkor a régi Fiat Uno főfékhenger a befutó, mindene ugyanez csak a menet más.

 

A fékerőszabályozó:


A szerepe annyi, hogy 18 bar felett lezárja a hátsó fékek felé menő olaj útját, azaz 18 bar-ban MAXIMALIZÁLJA a nyomást a hátsó munkahengereken.

Ezért semmi jelentősége hogy milyen főfékhenger van elöl, a hátsó fék eddig fog és nem tovább.

Egy ábra a működéséről:

 

 

 

A hátsó fékmunkahengerek:

A régebben is leírtak alapján a fiat panda munkahengerek tökéletesek a feladatra, a szára egy pár mm-rrel hosszabb mint a gyárinak. Van aki a szárából köszörül, én a fékpofa csatlakozó felületéből vettem le azt a pár mm-ert.

VolksrodZoli Creative Commons License 2015.12.12 0 0 38166

http://p50cars.com/the-p50/p50-kits/    ez de jo. Uj is, de lehet barkacsolni is.

kiggyo Creative Commons License 2015.12.12 0 0 38165

Teljesen egyetértek az előttem szólókkal, és vállalom hogy elég bogaras ember vagyok ahhoz hogy mopedautót tartsak.

 

Amikor megvettem már nagyjából sejtettem mire számíthatok, ezért kerestem egy jó motorikus, és tetszőleges esztétikai állapotú JDM-et.

 

- Mivel úgyis tudtam hogy új alváz kell alá (3 szál zártszelvény, 10eFt, 1 hétvégi meló)

- az üvegszálas elemeket egyszerűen, korlátlan mennyiségben lehet javítani házilag is (kellett is bőven)

- a JDM motor a legerősebb az összes közül, és könnyedén viszi a forgalom tempójában a járgányt

- a variátor+szíj az összes eladotton kókány, ígyis-úgyis meg kell javítani

 

Megvettem olcsón, szétszedtem atomjaira, kapott új alvázat, új csapágyakat mindenhol, 4 éve szolgál minden nap, most kellett csak a fék miatt megint foglalkozni komolyabban vele.

 

Sokan kérdezgetnek lépten-nyomon, és mindenkinek azt válaszolom hogy NEM, hacsak nincs műhelyed, szabadidőd, és érzéked a berheléshez. Ez egy hobbi.

 

Sokat kell utánajárni az alkatrészeknek, minden aranyárban van, és a szerelők sem értenek hozzá.

Ha nem akarsz meghalni ígyis-úgyis jó műszaki állapotban kell tartani, nem azon a műszaki vizsga költségen múlik a dolog.

 

Viszont zárt robogónak tökéletes, én is arra használom. 

 

 

Előzmény: eddy7759 (38164)
eddy7759 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 38164

Hát igen, sajnos én is megjártam az ambrával, a vételárának (400 e) már több mint a felét ráköltöttem. De szerelő ebből egy fillért sem kapott. Mindent én próbálok megoldani, több kevesebb sikerrel. Ebben sajnos a szerszámozás, felszerelt műhely hiánya az akadály.

Szerintem aki olcsón akar mopedautót vásárolni, az készüljön fel arra hogy biztos hozzá kel nyúlni.

Ha nem vagy felkészülve hogy magad javítsd és ambíciód sincs hozzá, jobb ha bele sem vágsz egy kétes üzletbe, mert ahogy említed hónapokat álhat egy "szervizben", anélkül hogy ránéznének. Aról meg nem is beszélve, ha el is készül mennyire tartós lesz a végeredmény és az összegről már nem is beszélve.

Őszintén sajnálom azokat a szerencsétlen tulajokat (idősek, rokkantak ...) akik szinte kényszerűségből abban a reményben vásárolnak mopedautót, hogy majd olcsóbban tudnak közlekedni és vásárlás után nem sokkal megadja magát az autón valami, amit elötte szépen összetátoltak.

Én evvel tisztában voltam mikor megvettem az autót és azt hozzáteszem hogy elötte sosem láttam ilyen szerkezetet, fogalmam sem volt hogy néz ki. De érdekelt a működése, valahol kihívásnak éreztem. Már a fejemhez is vágták hogy csak "játékszernek" vettem, mivel folyton benne túrkálok :) Ez azért van, mert men bírom elviselni ha valami nem úgy működik, ahogy kell iletve szeretném.

Egyébkén nem is oly bonyolult szerkezet, ha már kiismeri az ember.

Előzmény: Bakancs4 (38162)
oljeg12 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 38163

Itt leírtad azokat, amiért én ódzkodok a 4 kerekű mopedautóktól. Mert amilyen "szerencsés" vagyok, biztos, hogy belefutnák egy MÉHtelepről megszökött járgányba.

Előzmény: Bakancs4 (38162)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.12.11 0 0 38162

Hát a mopedautó piac ilyen . Jelen idő szerint szinte csak néhány Casalini Ydea-t árulnak .

Az egyik viszonylag jó állapotban van , de csak  osztrák papíros és repedt a szélvédője -- azzal ugye nem lehet levizsgáztatni . A tulaj szélvédőre ( vagy olcsó donorkocsira ) vadászik és közben így hírdeti a masinát 550-ért . Vagyis ha valaki megveszi + vesz bele szélvédőt ( márha lehet kapni ) + levizsgáztatja akkor olyan jó  bő 650-ért lesz egy mopedautója . És nagyjából annyiért hírdetik ( hírdették )  nagyon régóta Árpádhalmon azt a mozgássérült adapterrel ellátott rendszámos piros Casalinit .

Aztán hírdetik ezt , a hozzászólásban megemlíttetett . Mivel ilyen szűk a kínálat a tulaj annyit kér amennyit akar . Ilyen összegekért Ligier Ambrát akarnak egyesek eladni .

Lehet ezen háborogni , de aki most mopedautót akar venni -- pláne magyar rendszámosat -- nagyon szűk kínálattal és magas árakkal szembesül .

Ami azt a slagot illeti a Casaliniben : a szélvédőről lefolyó víz egy peremmel felfogva egy csatornába kerül , és annak a lefolyócsöve pont az akksira vezeti a vizet . Ezt elkerülendő célszerű egy kis tömlővel levezetni a nedvességet a kocsi alá .

 

De a mopedautók azon felül is extrém jószágok . Az utóbbi időben sajnos nagyon sok sötét történettel talákoztam , kis zanzák :

  • -- Árpi bácsi ( Zalaegerszeg) Chatanetjének LDW502-es motorját drágán és lassan felújították . Azt követően  a variátorszíja foszlott semmivé ( szó szerint értendő !!!) . A netről típus-évjárat alapján rendelt szíj keskenyebb és hosszabb volt ; ezek után nem mert  többet a netről rendelni semmit  -- én adtam el neki egy valamilyen használt szíjat . Addig a bácsi hazafelé menet kitámasztotta egy léccel a gázpedált és a hetvenakárhány éves vezető vállal tolta haza a hegyet nem mászó járgányát .  A nagyjavítás után a részeges szerelője utána akart húzni a hengerfejcsavaroknak , ezért kiszedte az adagolót -- soha többet nem indult be a kocsi . Az öreg végigrobogózta a tavalyi telet . Tavasszal eladta a felújított motorú , de bindíthatatlan kocsit , nagyjából annyiért amennyibe a javítás és a rendszámozás ( azt is az öreg csinálta) volt , vagyis  a kocsi árát elbukta
  • -- Aki megvette (fűnyírókat és kerti traktorokat szervizelget) a halálosan elállított járgányt valahogy életre lehelte : a felújított motorban siralmas kompressziót mértek . Skoda gyűrűket kapott és eladták némi haszonnal . Vagyis valaki megvett egy időzített bombát , hamarosan valakinek kotorásznia kell a kis Chatanet motorterében ...
  • -- Árpi a Chatanet helyett JDM-et vett -- szabadulandó az olasz motoroktól . Az pár hónap után az új üzemanyagszűrő beépítésével vált üzemképtelenné . Közel két hónapig tartott (addig megint robogózott az öreg ) mire kicserélték neki a tartálytól a motorig terjedő üzemanyag vezetéket  . Volt azóta egy önindító hibája, de sikerült megcsinálni , most a kocsija üzemképes .
  • --  Microcar a szomszéd városban : szintén bukott rajta az előző tulaj . Szerencsétlen rokkant ember kocsija kezdett nehezen indulni . Szerelőhöz vitték , majd némi herce-hurca után az egyik ismerőse a tulaj tudta nélkül -- jószándékból , de mi lett belőle ??? -- elvitte a gyűrűzés után már szépen beinduló , de föl ne pörgő motort Lajosmizsére . Ott szétszedték miszlikre , és 460 ezer (!!!) forintért rakták volna össze . És ezen felül ki kellett fizetni a szétszedés díját .  Az autó a szerelőnél állt 2 évig , a motorja dobozban -- nem akadt élő ember aki vállalta volna , hogy összerakja . A tulaj töredékáron vált meg a rendszámos járműtől .
  • -- Pár hete a közeli településen lakó idős házaspár vett egy Microcart közel 400-ért , amely néhány napos használat után már nem indult . Mivel az eladónak ( akit nem ismerek ) és nekem  van közös ismerősünk , ezért rá való tekintettel bevállaltam , hogy ránézek a kocsira , mert nem találtak szerelőt aki elvállata volna . Törött volt a motortartó lemez és az önindítót is fel kellett újíttatni . Vagyis a frissen vett masinára rögtön ráköltötték a vételár 10%-át , illetve közel másfél hónapig voltak autó nélkül . Amúgy a kocsin van még 1-2 aggasztó jelenség : például eléggé gányos hegesztéseket láttam motortartó bölcső környékén .
  • -- Egyik olvtársunk elvitte javíttatni az amúgy nagyon patent mopedautóját  az ország másik felébe egy korábban igen jónevűnek tartott szerelőhöz még 2014 áprilisában  . Aki a kocsit nem javította meg ,  és egy éve a telefont se veszi fel . Mivel pár hónapja jártam arra benéztem a szerelőhöz : a kocsi ott áll az udvarban , de az illetőt nem lehet elérni . Most szervezzük az akciót a félmilliós mopedautó visszaszerzésére . Úgy néz ki karácsonyig vissza tudjuk hozni a meg nem javított és valószínűleg döglött akksijú járgányt . A tulajdonos kára a kiesett autózásból , a szállításokból és a kocsiban keletkezett károkból ( pl. fék várható hibái )  közel 100 ezres tételre tehetők .
  • -- Ugyanennek a mopedautósnak a másik járgányát egy másik -- szintén relatíve korrekt -- szerelő javította ( aki ért a mopedautókhoz ) , de a szíjcsere után nem hézagolta be a  variátort . A masina párszáz km alatt megevett két vadonatúj  variátorszíjat . De most legalább valamennyire használható , mert sikerült gyorsjavításként beleraknom egy használt szíjat . ami pont jó ehhez a hézagoláshoz .
  • -- Bandi barátom mopedautójában a vásárlás napján, hazaúton főtt meg a motor .
  • -- Etc. Etc . Etc ..

Szóval rémséges terület a mopedautó-vásárlás .

Ezek után kit érdekel egy ronda gumislag a motortérben ??? Egyáltlaán menjen az a nyomorult traktor . És nehogy baja legyen , mert égen-földön nem lehet hozzá szerelőt találni , senki nem vállalja el ...

Előzmény: Alfred (38159)
kiggyo Creative Commons License 2015.12.11 0 0 38161

Tök profi, a mopedautók legalább a fele ilyen :-)

Sajnos ahogyan már régebben kitárgyaltuk, ezeket eladás előtt csak összekókányolják. Vannak azért jó állapotúak de azt nem biztos hogy ki akarod fizetni.

Előzmény: Alfred (38159)
WooDoo Creative Commons License 2015.12.11 -1 0 38160

Szoktak élcelődni az autós oldalakon porrá égett mopedautókkal, de nem sok minden marad egy 14M Ft-os BMW i3-ból sem, ha kigyullad:

Ennyi marad egy BMW i3-asból, ha leég

Az ülésvázakon és a feniken kívül nem sok emlékeztet rá, hogy ez nemrég még jármű volt. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

 

Alfred Creative Commons License 2015.12.11 -1 0 38159

Ezen a képen jobb oldalt az a csődarab a semmibe micsoda? És a duda leömlőre csavarozva? És a pókháló stílusú vezeték elrendezés? És mindez félmillióért?

Lá He Creative Commons License 2015.12.10 0 0 38158

LDW502 VAN MINDKETTŐBEN.

Előzmény: Bakancs4 (38150)
eddy7759 Creative Commons License 2015.12.10 0 0 38157

Megint az oroszok ...

Ez nem ujdonság http://energiaoldal.hu/15-liter-benzin100-km-a-svajci-mernok-fagazos-opelje-video/

Majd reggelente egy órával előb begyújtom, hogy időben el tudjak indulni :))))

Előzmény: oljeg12 (38155)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.12.10 0 0 38156

Ahaj !  Azért egyszer a hecc kedvéért bevinnék ide a helyi telepre műszakiztatni egy ilyen verdát, szörnyülködhessenek kedvükre az NKH-sok ...

Amúgy azon gondolkodom a NAV mit csinálna vele . Merthogy az jövedéki adócsalásnak minősül , ha az otthon -- sütésből megmaradt -- étolajat beleöntöm az Aixambe . Ha viszont előtte bemegyek a tekintetes hivatalhoz , és előre befizetem a rántottcsirkét látott repceolaj után a jövedéki adót akkor teljesen legálisan füstölöm tele az utcát a kajaszaggal . Mert az étolaj azáltal válik jövedéki termékké , hogy üzemanyagnak használom . Én leglábbis így tudom . Ilyen logika alapján a faszénparázs is jövedéki termékké lesz .

Azt lessük : mennyi villanyautónak kell ahhoz lennie , hogy észrevegye az állam , az ő üzemanyaguk ( konnektor , napelem ) után nem fizetnek jövedéki adót ...

Előzmény: oljeg12 (38155)
oljeg12 Creative Commons License 2015.12.10 0 0 38155
kiggyo Creative Commons License 2015.12.10 0 0 38154

Köszönöm szépen hogy megmérted!

Előzmény: Bakancs4 (38153)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.12.10 0 0 38153

Abban a rommá tört Ligier Ambrában is 19 mm-es főfékhenger van . Vannak ugyan nagyon látványos gányolások azon a masinán , de ez eredetinek néz ki .

Előzmény: kiggyo (38132)
eddy7759 Creative Commons License 2015.12.10 0 0 38152

Akkor nálam a kb. 4,5 L helyén van ...

Az asszonyom használja többet, reggelente munkába jár és a gyereket viszi és a suliba.

Ez kb. 2 km, 3 elágazással. Ezen a távon szinte fel sem gyorsul a járgány.

A motorfordulathoz nem társul sebesség, így nem csoda hogy felszökik a fogyasztás.

Attól félek, hogy ez a sok apró út nem használ a motornak. Pedig ez a használt cseremotor szépen teljesít.

Reggelente meglepően könnyen indul, egyet fordul a motoron és már pöfög. Füst egy gram se pöffen ki, terheléskor sem.

Pedig mikor megvettem a befecskendező teljesen el volt állítva.

2 órát szarakodtam mire erre a szintre sikerült beállítani (kikisérletezni) a befecskendezési időt. És még közel sem biztos hogy helyes a beállítás. Ehez megfelelő eszközök kellenének, de itt a környéken senki nem akar foglalkozni vele.

Előzmény: kiggyo (38143)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.12.09 0 0 38151

Akkor most mit is árul az illető?

 

Gyanúm szerint egy olyan Aixamet aminek hiányos az eleje ...

Előzmény: Poc2 (38148)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.12.09 0 0 38150

Melyik motor volt benne ? Az LDW502-es vagy az egyhengeres levegős ?

Előzmény: Lá He (38146)
zsolt117211 Creative Commons License 2015.12.09 0 0 38149

Keress meg privátban!

 

Előzmény: sancy2 (38144)
Poc2 Creative Commons License 2015.12.09 0 0 38148

Eladó az autóm,ami a barátomé!

 

Akkor most mit is árul az illető?

 

http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom/Aixam_400_elado_39624926.htm?first=1

WooDoo Creative Commons License 2015.12.09 0 0 38147

Nekem a 145/65-R13 téli gumi éppen nem ér hozzá a küszöbhöz, a 145/70 szerintem már nem férne el.

Előzmény: sancy2 (38144)
Lá He Creative Commons License 2015.12.09 0 0 38146

BOCSI EZ LEMARADT:    KORÁBBAN AZ ÖREG ERAD 45-ÖS TEMPÓVAL KIJÖTT 2,9-3 L/100-BÓL.VISZONT Ő NAGYON LOMHA VOLT.

Előzmény: Lá He (38145)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!