Keresés

Részletes keresés

kMuki Creative Commons License 2014.09.10 0 0 23000

Végül ismerős megoldotta, de elvileg be volt állva. :)

 

Viszont van egy 156-os robink is. (Briggs Quantum 50. 12F800) Ideje nem használtuk, indult normálisan ,viszont okádta a benzint a légszürőből. Gondoltam felakadt az uszóka. Szétkaptam a karbit, kitakarítottam, nos azóta pumpa után indulás van; de a gép kis idővel le is áll.

Ha folyamatosan pumpálom az üzemanyagot, akár nagyon minimálist is, a motor pörög. Ha abba hagyom a pumpálást leáll. Ugyanakkor a pillangószelep oda-vissza ugrál. Ha a szelepet kézzel lefogom a motor működik rendesen, nem kell pumpálni se. A rugó elvileg a helyén, bár minimál gáz állásban kézzel nagyon könnyen jár a szelep oda-vissza, nem fesziti semmi. Melegités után max gázon a rugó feszit; de úgyis leáll kis idővel. A karbit azóta 3x kitakarítottam, benzint leengedtem, gyertyát cseréltem.

Külföldi fórumon is volt ilyesmivel másnak gondja, google forditóval próbálkoztam, de sokat nem mondott. :D

 

http://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=auto&tl=hu&u=http%3A%2F%2Flamotosega.forumattivo.com%2Ft8810-regolazione-leva-governatore-di-controllo-motore-briggsstratton-quantum

 

 

Előzmény: kicsikocs (22989)
studiod1 Creative Commons License 2014.09.09 0 0 22999

Kipufogóból? vagy mellette, esetleg henger oldal(régi mocik kartel szellőző) olaj túltöltés v kopás.

Előzmény: elwoodi (22998)
elwoodi Creative Commons License 2014.09.09 0 0 22998

Sziasztok

Valaki meg tudja mondani,hogy egy techumseh motornál működés közben folyik az olaj a kipufogónál,az feltétlenül henger-dugattyú kopás lehet?Vagy érdemes-e nekiállni javítgatni?

Furak Creative Commons License 2014.09.08 0 0 22997

Szia!

 

Járassad váltakozó fordulaton meg magas fordulaton előbb utóbb csak kitakarodik. Ha nem akkor szét kell szedni és kipucolni. Nekem Briggs motoron egyszer bejött ez a járatós módszer vagy is egyszer a Hondás is.

Előzmény: zamoca (22992)
studiod1 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 22996

Egy idő óta nekem is van csak az eldobható műanyag változat, motor boltban pár száz forint.

Előzmény: Kis Kolléga (22995)
Kis Kolléga Creative Commons License 2014.09.08 0 0 22995

Karbi meg a tank közé még + -ba ilyen szűrőt tettem. Soha nem volt dugulásom.

 

 

 

Előzmény: studiod1 (22994)
studiod1 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 22994

Karbi tisztítás esetleg tank mosás is,szétszedés nélkül nem megy.

Előzmény: zamoca (22992)
studiod1 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 22993

Nekem a gépek egész évben csillag garázs, csak télire vannak letakarva mégis pöc-röf, persze minden mocinál leááláskor karbi kijáratás.A hondánál azért így is előfordul dugulás(nálam csak főfúvóka) 5perc és kitisztítva.

Előzmény: zamoca (22992)
zamoca Creative Commons License 2014.09.08 0 0 22992

Sziasztok!

 

A következő kérdésben kérem segítségetek:

 

a kapálógépem egy ideje nem használtam, sőt egy ideig kint állt az esőben. Utolsó használat alkalmával tök jól dolgozott (kb június közepe). Most bekapcsolva "pöfög-röfög" :)

Gondolom valami az állás során elkoszolódott. Olyan hangja van, mint mikor valamiből nem kap eleget (levegő/benzin)

 

A kérdésem: Ha így használom, az okozhat-e valami súlyosabb hibát a gépben?

 

 

Gondolom az lenne a megoldás, ha szétszedném és kitisztítanám, de erre most nincs időkapacitásom.

Van-e olyan lehetőség, hogy szétszedés nélkül (valamilyen tisztító hatású vegyületet beleöntve?) kimenjen a gépből a lerakódás?

 

A válaszokat előre is köszönöm!

 

Üdv.: zamoca

kicsikocs Creative Commons License 2014.09.07 0 0 22991

Mondjuk talán a név ( info@tecumseh.hu )  azt sugallta, hogy nem egy szélhámos gagyi internetes diler az illető. A csomagjuk is tele Tecumseh ragasztószalaggal.

 

De úgy látom ez a fogyasztói társadalom!! Minden kakit, amit potom pénzért beimportálnak azt jól hangzó névvel el lehet sózni a magyarnak.

 

Leginkább azt hiányolom, hogy az eladó   -valszeg halvány f.... sincs a  megelőző változatokról-   egy szóval/betüvel nem jelzi, hogy XXX változattal nem csereszabatos!!!

 

No mindegy, ezt a csalit bekaptam !!

 

Még igencsak fejlődnie kéne a magyar  (bolti és netes)  kereskedelemnek, hogy Európába érjünk Balkán, vagy Gabon, Szudán. stb helyett. !!!! Vahy elégedjünk meg a Tescos, Auchanos, stb gagyi cucokkal és évente cseréljük !!

Előzmény: studiod1 (22990)
studiod1 Creative Commons License 2014.09.07 0 0 22990

Sajnos a netes vásárlásoknál sok hasonló gond van pl a gcv160 is többféle tengelykialakítással van ezért én inkább kicsivel fizetek többet de mérek tapizok,vagy egy valoban megbízható cégtől rendelek előzetes egyeztetés után.

Előzmény: kicsikocs (22983)
kicsikocs Creative Commons License 2014.09.07 0 0 22989

Azt nem irtad, hogy  "a nehezen forog" (mármint a kiálló tengely) egyik irányban, beszerelt állapotában, vagy csak  önmagában a motornál. Én hasonlóképpen jártam gyártóazonos, de más szériás  motorral, azontúl, hogy  más problémáim is akadtak.

 

Ha kézi kuplungos a géped, meg kell nézni, hogy a kuplungrésznél a felső kúpcsapágy nem ér- e a deknihez.(Nekem pl nem szabadott teljesen becsavarni a kuplungfelsőt  tartó csavart, mert annyira nekifeszült kissé más kialakitású deknihez, hogy a még nem beszerelt motort nem tudtam átforditani . Már affelől is kétségeim vannak, hogy egy- egy gyártó ezen olcsó (már akinek olcsó) motoroknál a fejlesztéseinél tartja-e a méreteket !!! és egyáltalán csereszabatosak- e ezek a motorok !!!

 

 

Előzmény: kMuki (22988)
kMuki Creative Commons License 2014.09.07 0 0 22988

Sziasztok!

 

Robi-66, Brigss Classic 3.5 lóerős motor, képen látható http://jimsmower.com/briggswalk.htm

 

A probléma az,hogy a berántó nem húzódik vissza. Maga a berántó szerkezet szabadon müködik rendesen, a motorból kiálló tengely óramutatóval ellentétes irányban szorul, nehezen lehet tekerni. Ötlet?

 

Köszönööm

gkvbjnk Creative Commons License 2014.09.06 0 0 22987

Üdv Mindenkinek!

 

Az iránt érdeklődöm a tisztelt fórumozóktól,hogy van-e valaki Székesfehérvár környékéről, aki rendelkezik nagy(obb)teljesítményű rotakapával és vállalna egy kis maszekot?

Egy kissé elhanyagolt terület talajelőkészítésére kérnék segítséget-kb. 4000nm. Nem szántás,elég volna átforgatni a felső réteget.

Köszönöm.

Furak Creative Commons License 2014.09.06 0 0 22986

A honlapjukon aszt írják, hogy sima az az Fix járókerék hez is van súly!

Előzmény: Viktor1798 (22984)
kovpist Creative Commons License 2014.09.06 0 0 22985

Oké köszi szépen

Előzmény: Viktor1798 (22984)
Viktor1798 Creative Commons License 2014.09.06 0 0 22984

De lehet! Az iroda@mforg.hu címre kell küldened egy e mailt amiben leírod hogy szeretnél rendelni 2 darab keréksúlyt 400-as kerékhez. Le kell írnod a neved,címedet,telefonszámodat,és meg kell adni egy olyan címet ahova kiszállítsák a cuccot. Darabja 5000 forint azaz egy pár 10 000 Forint a szállítást nem tudom mennyi ha megrendelte 12-13000 Forint körül kellesz fizetned. Ja és a legfontosabb hogy ez csak szabadonfutós kerékhez passzol. Ha valamit kihagytam vagy nem értesz írj nyugodtan, de az a legjobb ha felhívod őket azt hiszem hogy 8:00-tól vannak bent segítőkészek ha felhívod őket!

 

 

 

 

Előzmény: kovpist (22981)
kicsikocs Creative Commons License 2014.09.06 0 0 22983

Hogy azt a ....  !!!

 

Mivel gyengélkedett a rotakapa (Tecumseh  mocis) úgy gondoltam, veszek egy másik motort.(Szintén Tecumseh -amit kapamotorként hirdet.)

 

Ma jött el az ideje, hogy átszereljem.A furatok jók! De ... a régi 63 mm es hosszúságú főtengelyen a szimmering utántól a főtengelyen van váll, ami a kúpos nyomócsapágyat nem engedi nekifeszülni a szimmeringnek. Mondanom sem kell, ezen a főtengelyen (szintén 63 mm es hosszúságút kértem) nincs váll!!!)

 

Hab a tortán, hogy olajfeltöltés, üza töltés után negyedórás rángatás és meg se moccan! Gyertya ki, szikra nincs!!! Erre a karbin lévő slusszot leoldottam úgyse ! Kisült, hogy a vadi új gyertya kukatöltelék!!!Másik gyertyával beindult, jól döcög.

 

Mondanom sem kell, hogy a Tecumseh hivatalos magyarországi képviseletétől rendeltem, a rendelést követő harmadik nap már hozta a futár. Most van egy gyári zsir új motorom, ami remélem legalább egy szezont (majd tavasszal) ki fog birni, max

az alsó dekniről ledarálja a "felesleget" !!!!

 

Ja azt nem irtam, hogy kézi kuplungos !!!

licilac Creative Commons License 2014.09.06 0 0 22982

Biztos, hogy lehet! Próbáld meg, hívd fel az M-forg-ot, vagy írj nekik. http://www.mforg.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=5

Előzmény: kovpist (22981)
kovpist Creative Commons License 2014.09.06 0 0 22981

És külön csak súlyt nem lehet venni?

Előzmény: licilac (22980)
licilac Creative Commons License 2014.09.06 0 0 22980

Én az agroforg-nál vettem járókerékkel együtt, de úgy tudom az m-forg-tól is lehet rendelni. Ez utóbbi infó Viktor 1798 fórumtársuktól származik. Ha jól emlékszem a hozzászólásaiban talán még az árát is említette. Az enyém kerékkel együtt 25-26 ezer Ft volt tavaly.

Előzmény: kovpist (22979)
kovpist Creative Commons License 2014.09.06 0 0 22979

Helló

Olyan keréksúlyt mint neked van hol lehet venni?

Előzmény: licilac (22925)
Kis Kolléga Creative Commons License 2014.09.06 0 0 22978

1994 et írunk kb. megvettük az első kapálógépünket kf-04 briggs 3.5 le motorral.

A gépet 2005 ben felújítottuk vettünk ré egy honda gcv 135 ös motort ami újabb 9 évet ment. össz üzemidő 20 év ha ne mondjam szegény briggs mennyit volt használva

Viktor1798 Creative Commons License 2014.09.06 0 0 22977

Írta régebben hogy a lehajtást használtan vette és ő újította fel szerintem annak az órájára gondolt.

Előzmény: studiod1 (22976)
studiod1 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 22976

10 ezer üzemóra? jól írtad? az még gcv135el is kb8000l benzin vagy heti egy munkanap 5üzemóra akkor az évi 260 és igy 35-40 év, na ilyen erős használat mellett ennyi év ezt nem hiszem el.

Előzmény: Kis Kolléga (22974)
Viktor1798 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 22975

Miért veszel új kereket? 

A régi Honda motorral neked volt valami bajod jól megy? 

Én az ekét elhalasztottam mert eddig úgy néz ki hogy megint került a kertre egy 20 centis tárgyaréteg amit nem hiszme hogy le tudna forgatni rendesen.

Előzmény: Kis Kolléga (22974)
Kis Kolléga Creative Commons License 2014.09.05 0 0 22974

gcv 135 -ös piros honda kuplungját generáloztam de már kész van megoldottam.

És éppen ma raktam össze készre egy régi fajta KF-04 hajtásházat komplett csapágy csere és szimering hála isten 2 van belőle és nem kell átszerelgetni többet. Pótkocsis hajtásházamba van vagy 10 ezer üzemóra és azt hagyom meg talajmunkára az jóval kevesebbet fog már menni. Ezen felül a fünyíró adaptert is felcsapágyaztam meg késtartó agyat és kést is cserélek rajta következő szezonra új géppel dolgozhassak.

Most már a végére értem a szerelésnek utolsó beruházás egy új járókerék lesz sulyokkal de ez még odébb van. Szántásból majd összejön az ára megtudták rólam kistraktorral tudok szántogatni sokan felfogadnak majd bérmunkára.

Előzmény: Viktor1798 (22973)
Viktor1798 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 22973

Melyik kapád rossz? 

Előzmény: Kis Kolléga (22967)
Furak Creative Commons License 2014.09.05 0 0 22972

Üdv!

 

Gombászoknak igaza van. De ha kijáratod akkor se lesz semmi baja de ha elfogyott a hengerből az olaj(nem füstöl tovább) akkor a járatás végén ved gi a gyújtó gyertyát és takarítsd ki mert valószínűleg kormos lesz.

Előzmény: golfdva (22965)
studiod1 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 22971

Miért nem jó az alu távtartó? a blokk is alu,a távtartónak támaszkodik a nyomcsapágy,a távtartó nem mozog.

Előzmény: Kis Kolléga (22967)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!