Nem ugyan az de már kiegyeztünk volna bármilyen típussal.Lehet hogy már tényleg egy éve is kerestünk transitot,akkor még gázosabb a dolog.Érdekes módon 3 személyesben lehetett volna normálisat venni elérhető áron.
OLyan szinten romlik az EUR értéke is kint, hogy pl. 5 évvel későb bhasonló kategoriáju kocsikat akár a duplájáért arulják mint anno.
Pl. 10-12 éves audik 3 helyett 5-6e-ért.
Ezért mondom azt, hogy mindenki becsülje meg a régi transitját mert az újabb nem biztos, hogy jobb is. Olcsobbak már nem lesznek, max. ha leesik róluk már az ajtó mint Szegeden. :)))))
Na akkor most vicc nélkül ... Mennyiért lehet szted egy 97-es tranyot venni mint az enyém kb. 200ekm-rel hasonló állapotban mint aminek az enyém örvend. Kint németeknél én ugy néztem min. 3e EUR.
Én kint max. 50 ill. extrém esetben 100 km-t vagyok hajlandó megtenni egy kocsiért. Ha messzebb megy az ember akkor túl nagy a rizikó, hogy nem stimmel a hirdetés fele és hiába ment oda az ember. Mo.-on ez meg pláne igaz. Atba+di megy mindenhol. Az eladók 80%-a sztem vakit vagy egyszerüen hazudik, de min. elhallgat dolgokat amiről pedig igenis kéne mesélni.
A csúcsot egyebként egy haverom tartja, aki kiment Mo.-ról v.hová a Ruhr vidék környékére egy 2-3 éves VW-ért. Ott derült ki a kocsiról, hogy a fekete szin nem metál, hanem lakk. Vissza is fordult szó nélkül további gondolkodás nelkül ... 2500 Km a semmiért ...
Ááááá .... Na akkor már késő. :( Na mindegy, igy tényleg marad a cucc. De ez tényleg tipikus .... És amit irtál (fél év keresgélés), ha ez még u.az amiért engem hivtál tavaly nyáron, akkor volt az egy év is. Mondjuk, ha jól emlékszem akkor Ti '95 utánit kerestetek ... A '89-es azért nem teljesen u.az.
Köszi a választ,azt hiszem,értem.De én nem csak kulcsot szeretnék másolni,hanem a chippet be is kell tanítani.Egyénként voltam Kaposváron egy kulcsmásolónál,aki azt mondta,hogy be is tudja tanítani,aztán amikor bevittem,kiderült hogy ez a kék chippes már ugrókódos,és mégsem tudja.Aztán olvasgattam a kocsi könyvét, és ott azt írja,hogy ha két kulcs van,akkor egy harmadik simán betanítható.
Nincs kedvem pereskedni senkivel.De elárulom hogy kivétel nélkül minden autó ami kereskedésben volt egy rakás szar,ha olcsó ha drága.Az aranyérmet az a paprikáról híres város kereskedése viszi ahol 650 ért a szarrá rohadt transit vezetőajtaja nyitás után egyszerűen leesik mert az alsó zsanér kirohadt az ajtóból...a motor sprével indul,de a hirdetésben jó kis transit...vagy az észak pesti kereskedés ahol 700 ért hirdetett transit amit megláttam,magamhoztértem,aztán megkérdeztem egyáltalán mi jó ezen az autón és miért kérnek ennyi pénzt?A válasz:ha tudtuk volna hogy ilyen messziről jön mondtuk volna hogy ne jöjjön megnézni!
Ha csináltál netán pár képet azokról a "jobb" állapotú alig futott, ápolt példányokról akkor okulás képpen akár fel is rakhatnál pár képet róluk. Ott látná az ember mit kap "olcson" és mire lehet utánna számitani (költségvonzatok).
Ha csak két napja lett megvéve akkor még gondolom nem lett átiratva ... Szervizeld le valamennyire és adjátok tovább. Ha ez a 89-es tényleg olyan jó (és megfizethető) akkor még nem késő ....
Ezt a járgányt egyik kollégám édesapja árulja, így elég keveset tudok róla, legalábbis jövő hétig. Az szinte biztos, hogy rövidalacsony szgk, állapota korának a felét is meghazudtolja, színe passz, többi szintén. Ja és nincs benne szervókormány :)
Halihó! Engem érdekelnének a részletek, most szeretnénk Transit kisbuszt venni, 10 éve volt már egy csőrős, most OPel Omegám van (etanollal járok). Létezik benzines változat is Tarnsitban?
Egyébként egy könyvet írhatnék arról milyen szarokat találtunk.Az "autókereskedések" fejezet lenne a legérdekesebb.Végül háznál találtunk autót,előny volt hogy a tulaj őszinte volt,elmondott mindent az autóról.
Baszki,hihetetlen,nem kevesebb mint fél éve keresünk transitot,rengeteg romot és kevésbé romot néztünk meg,végül két napja sok kompromisszum árán vettünk ötszáz pénzért egy feléleszthető gépet.De jó lett volna egy ilyen még gyáriszerü transit.
Ismerettségi körben eladósorba került egy 89-es, 9 személyes transit. Ami miatt esetleg érdekes lehet, hogy megvétele óta fűtött garázsban tartott és komolyeskübecsszó 100e km van benne. A gazdája 700 ezerre tartja, ami sztem is röhej, de biztos alkuképes. Kérdés: érdeklődjek további részletek iránt, szerezzek-e fényképeket, azaz valakit érdekel-e innen?