Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zolko004 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5577
:) Betg is a nagyobb motorokat szereti, de most nem jön megregulázni minket, mert Németben van (bár ott is van net)
Előzmény: unomma (5573)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5576

Az a 37 picit már elmúlt. :) Na nem nagyon, de odavan... Viszont nem vagyok rohanós fajta, általában betartom a szabályokat is, drága a fénykép. Viszont ez nem jelenti azt, hogy néha mikor minden passzol ne lépnék oda kicsit. Amúgy a gyorsulást jobban csípem mint a nagy tempót. ;)

Előzmény: unomma (5575)
unomma Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5575

Hát igen, a nickneved alapján kikövetkeztetve én unomma57 lehetnék. Akkor én is ilyen bohó voltam..

Előzmény: Tibcsi37 (5574)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5574

Nyilván nem is Rád gondoltam, csak úgy általában írtam. Én nem új autót vettem, hanem egy 9éves C5 kombit. Nekem nagy motor kell bele, mert imádom hogy csak ráteszem a lábam a gázra és 170-ig folyamatosan húúúúúz. Utána már nyugdíjasra vált az ótómata váltó, de ez ilyen. A külömbség a kicsi és nagy motorok között, hogy ennek lehet tolni és nem kérdez vissza. Később sem... ;)

Peace

Előzmény: unomma (5572)
unomma Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5573

Természetesen mindenki azt gondol amit akar ( egyelőre..) Sőt azt is vesz amit akar, vagy tud.Az én kettőstömegűm 100.000-nél tart, köszöni jól van, azt sem tudom hogy létezik.. És hogy mit köszönhetek neki?? Pl semmi rezonancia az autóban..A váltógombra rátehetsz egy gyufásdobozt, nem fog leesni. Teljesen nem volt hülye aki kitalálta. Na jó, félig lehet.. Az előbb csak azért szóltam hozzá a témához mert nem hiszem, hogy olyan rossz ez a motor mint ahogy ezt megpróbálják beállitani. Bocsánat.-szerintem, és  személyes tapasztalat alapján. ( Miért háború van..?) :-)) De most elhúzok, és fejemre húzom a takarót, mert jön Betg kollega, oszt jól megmondja nekem a frankót...:-)

Előzmény: zolko004 (5571)
unomma Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5572

"Kishazánkban nem divat beismerni ha valami nem tökéletes, inkább elsiklunk az apró hibák felett." Nem erről van szó. Volt már egy pár autóm, de egyik sem volt tökéletes! Mindegyikben volt valami ami lehetett volna jobb. De ezt igy kell elfogadni, minden autó valamilyen szinten kompromisszum. Nem tagadtam le soha ha valami bajom volt az autómmal. Ennek például valami iszonyú sz.r rádiója van.De itt most a motorról beszélünk. Jelenleg két 1.6-os Hdi-m van, mindkettő megy mint a golyó. Egyikben 240.000, a másikban 115.000-km van!! Semmilyen motorikus bajom nem volt velük. A fiatalabbik csörgősebb, de semmi gond vele, csak egy nemrég itt emlitett szerviz hozzáértő kollágája miatt szivtam meg, de az sem motorbaj volt, csak neki kellett volna az MTZ mellett maradnia.. Talán a titok ott lehet,hogy mint minden autó, ez sem szereti az agyatlan tiprást, gyilkolást. Viszont szereti ha karbantartják. Mint a nők..

Előzmény: Tibcsi37 (5569)
zolko004 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5571
Nekem jelenleg is 1.6Hdi berlingo III-asom van, de a 90 pacis, fix lendkerékkel, eddig semmi baja sem volt, most járok 84ezernél. Az erejével semmi baj, nem megy rosszul, pedig c5 súlyban van. A fogyasztás is parádés, normálisan hajtva fele Pesten, fele pályán 5.5, most az ünnepek miatt kicsit többet jártam hosszabb távon, most 5.2, autópályán 150 tempomattal 5.9.
Mikor vettem sem ajánlották a 109 pacist a kettős tömegű lendkerék miatt...
Most hogy c5-öst veszek, erősebbet akarok!
Hisztériáról szó sincs, de csak nem bánod, hogy nem mindenki ugyan úgy gondolkodik mint Te?!
Örülök neki, hogy meg vagy elégedve az 1.6hdi-vel, de én nem olyat akarok.

Peace,
Zolko
Előzmény: unomma (5566)
Erikaviking Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5570

A barátom most adta el az övét. Elduguló olajvezetékek, megálló turbókat megunta.

Pedig már 1-2000 km-ként cserélte az olajat, volt hogy az új gyári turbo is csak 3000-at bírt. Előre sajnálom a következő tulajt.

Egy ismerős szerelőnél most van 3 db, mindnek ugyan ez a baja, már fémszilánkok is vannak az olajjáratokban.

Itt valami olajzási, olajpumpa konstukciós hiba lehet, de majd Betg megmondja a tuttit. Más jellemző hibáról még nem hallottam.

Előzmény: unomma (5566)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5569

Persze birobandi kolega elégedett, hiszen azzal jár, öregurasan vezet. :D Kishazánkban nem divat beismerni ha valami nem tökéletes, inkább elsiklunk az apró hibák felett. ;) Van ismerős, akinél tökéletesen, HIBA NÉLKÜL működik egy első szériás 307-es pug. Semmi baja nem volt soha. Viszont köztudott, hogy menetrend szerint elhaltak az indexkarok és spontán berobbantak a hátsó ablakok ezeken a kocsikon. Az hogy valaki kifog egy jobban eltalált darabot, nem feltétlenül azt jelenti, hogy megbízható a többi is. ;)

Nekem semmi bajom az 1.6HDI-vel, éppen csak kicsinek találom egy 1600Kg-os autóba. Ezért vettem 2.2-t. :)

Előzmény: unomma (5567)
B.Ferike Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5568

nekem a 154 ezres a szimpatikusabb,szebb a szine is legalabbis nekem!ha meg megvolt a vezerles csere is akkor egy darabig remelhetoleg jo kocsi lesz!de lehet hogy eloben minden maskepp mutat!nezd meg mind a kettot,kivancsi leszek melyiket valasztod majd:)

Előzmény: zolko004 (5565)
unomma Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5567

Peugeot 407 fórum:-"Nekem 1,6 HDI-im van. 2005 Márciusában vettem újonnan, (Holandia számára gyártott modell). Jelenleg 106 000 Km van benne, túl sok gondm nem volt vele. Garancában cserélték a kettőstömegű lendkereket -ez típus hiba. A két alsó tűgörgös gömbfejet 80 000-nél, ezenkívűl egy hőmérséklet érzékelő lett cserélve. Szerintem kulturált használat mellett egy nagyon jó és kis fogyasztású autó."

unomma Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5566

Emberek!!!!!!!!  Csak nekem egyedül van 1,6 hdi-m  ami hibátlan? Csak én vagyok megelégedve vele? Az lehetetlen.  Nem értem ezt a, már- már hisztérikus fóbiát, ami itt kialakult ellene. Én nem emlékszem arra hogy tulajdonos szidta volna ezt a motort, vagy igyekezett volna lebeszélni valakit a vásárlásról. Akkómijéé?

 

zolko004 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5565

nem tudom, hogy sokkal két milla alatt lehet-e találni jó C5II-t 2.0HDi-vel, nem 1.6HDi-vel.

1,8M-ért adta volna.

A másik két linkelt autóhoz mit szólsz? Azok is, az egyik keveset futott (118e), jól néz ki, de 2MFt... és csak nyári gumival van.

A másik viszont 154e-et futott, két garnitúra kerékkel, FAP nélkül, elvileg cserélt vezérléssel nagyszerviz után... nem tudom, melyik lenne a jobb választás.

 

Előzmény: B.Ferike (5564)
B.Ferike Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5564

hat ez a 2millio ft os ar eleg sok,vannak a hasznaltauton ugyanilyen evjaratba akar 5-600ezerrel olcsobakb is!

elég sok hibat talaltal a kocsin az elmondasod szerint!

az,hogy engedett az arbol jocskan az 100ezrekben merheto?

mert ha a befecskendezo hiba ujra elojon akkor az nem olcso mulatsag!

Előzmény: zolko004 (5561)
Birdiee Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5563

Betg!

 

Tegnap este direkt úgy hagytam az autót,hogy alsó szervízben volt.Ma reggel kimentem és elindítottam majd felnyomtam normál állásba és felrakta az elejért majd szépen a hátulját ahogy annak lennie kell.A szívattyúnak a szokásos búgó hangja volt semmi rendellenes nem hallatszott.Most akkor mi a túró lehet??? :(( Nem akarlak telefonon zavarni mert tudom,hogy elfoglalt vagy.Illetve most "működik" az autó így ráér ha itt válaszolsz.Inkább vinném megcsináltatni hozzád,mert nem szeretnék szívni vele.De miért szórakozhat?Anno említettél valami szelepet hátul,nem lehet az szórakozik?Elenged vagy ilyesmi?Tök hülye vagyok hozzá bocs..Illetve még az is kérdés,hogy miért pattan fel a hátulja egyik pillanatról a másikra az égbe akár menetközben akár megállok.Majd vissza leteszi a helyére.

Köszönöm a türelmed a sok hülye kérdésemre.Jó lenne minél előbb tudni mi a gáz mert pénzem annyi,hogy semmi.De ha tudom mennyire lesz szükségem,elkezdenék utánajárni................

Üdv.Attila

zolko004 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5562

Láttam egy újabb eladó c5-öst, lehet meg kellene nézni közelebbről is, csak elég messze van:(

http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_2.0_hdi_sx-5392557

 

Ebben nincs FAP, ami még előny is lehet, viszont SX nem exclusive... mi a különbség a két felszereltségi szint között?

 

A másik jelölt:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_2.0_hdi_exclusive_118e.km.magyar.serment.sz.kony-5383850

 

Ki melyiket választaná és miért?

Előre is köszönöm a segítséget!

zolko004 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5561

Szia!

 

Megnéztem... kívűl kicsit kavicsvert volt, amit a színe nagyon kiad, a bal eleje meg van nyomva, így a lámpa búra és a felső műanyag rögzítő füle törött, a pótféklámpa kókányolva volt felcsavarozva, ezt leszámítva esztétikailag rendben volt.

Aknára állva a hátsó hidraulika egyhén szivárgott, ill. tiszta olaj volt az alja. Lebontottuk a motorvédő műanyagot, úgy nézett ki, hogy a túrbótol az intercoolerhez vezető csövétől szivárog, a csövet leszedve vastagon olajos volt belül... elvittük egy közeli szervizbe, ahol volt lexia, régi befecskendezős és tempomatos hibák voltak benne, ami törlés után nem jött vissza, persze egy rendes meghajtás után lehet jött volna. a szerelő ember azt mondta, hogy az intercooler csőben nem gáz az olaj, az új renault-okban is ilyen, közben érdekesen mosolygott....

Visszaérve az eladóhoz rácsörögtem betg kollégára, hogy Ő hogy látja ezt a témát...

Aztán kiderült, hogy a kereskedő rácsörgött a szervizre miután elindultunk tőle, így bármit is susmusolhattak... ill. később megjegyezte, hogy minek telefonálgatok össze-vissza embereknek, inkább adminisztrálnánk. Engedett az árból is bőven, talán el is hoztam volna, de vissza akart dátumozni, mert nem iratta a nevére 15 napon belül, ill. csak részösszegről adott volna számlát.

Lehet, hogy nem jól tettem, de ott hagytam. Jobban szeretem a tiszta ügyleteket.

Előzmény: B.Ferike (5557)
Birdiee Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5560

Gyanakodtam erre ...Nem hangzik olcsónak.. :((

Egyébként már pár hete gyakran csinál olyat is a hátulja,hogy megálltam és egyszer csak mint a low rider autók felugrott a hátulja maximumra majd visszament a helyére.Ennek köze lehet a szívattyúhoz?Nem akarok hülyeséget írni,de nem kizárt,hogy eldugult a rendszer és amikor pillanatnyilag kitisztult akkor emiatt ugrott fel néha??Esetleg a dugulástól szenvedhetett a szívattyú?Mert ha így lenne akkor a probléma fenn marad szívattyú csere után is..Mindenesetre most kezdek kalapozni pénz után,mert ez így semmiképp sem maradhat.......

Előzmény: betg (5558)
betg Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5559

Látnom éreznem kéne de ha nagyot ugrik a feneke akkor valószinű a gömb meghalt.

Előzmény: Törölt nick (5552)
betg Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5558

Szia nagy valószínüséggel leégett a hidraulika motorja az szokott sajnos ilyet csinálni.

Előzmény: Birdiee (5550)
B.Ferike Creative Commons License 2012.01.03 0 0 5557

helo

na megnezted a lila c5 ot?

en csak a keritesen kivulrol neztem,nagyon jol nez ki a kocsi!

Előzmény: zolko004 (5555)
Erikaviking Creative Commons License 2012.01.03 0 0 5556

A C5III-nál is így van, talán csak a legmagasabb felszereltséghez jár két bicskakulcs.

Előzmény: zolko004 (5555)
zolko004 Creative Commons License 2012.01.03 0 0 5555
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani nekem, hogy a c5II-höz gyárilag hány kulcsot adnak?
Lassan én is tulajdonosa leszek egynek... ahhoz két kulcsot adnának, egy bicska és egy normál.
szilent Creative Commons License 2012.01.03 0 0 5554

 Mondtam,hogy kijavít egy hozzáértő :)

Előzmény: V.6. (5553)
V.6. Creative Commons License 2012.01.03 0 0 5553

Nem! Szervizállás a legalsó. Abban kell nézni. Jól csinálta!

Előzmény: szilent (5551)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.03 0 0 5552

Tisztelt Betq!

A c5 ll-öm jobb hátulja a kátyukban kopog. Megnéztük és érdekeset vettünk észre, hogy hátulját  mindkét oldalt egyszerre megemelve a jobb oldalon ahonnan a kopogó hang jön lefele feszítve a kereket könnyen szinte semmi nem tartja vissza csak a stabilizátor ereje könnyedén lenyomtuk a föld felé és ekkor jön a koppanás, a másik oldalon szinte meg sem tudjuk mozdítani lefelé. A csapácsapágyazást a lengőkarnál alapossan figyelve sem látunk kottyanást. Mi lehet a probléma a gömb szakadt? Válaszod előre is köszönöm. Üdv tibor

szilent Creative Commons License 2012.01.03 0 0 5551

Biztos kijavítanak a hozzá értők,de xantián,szervíz --legmagasabb-- állásba kell a tartányba lévő olaj szintet ellenőrizni.Gondolom C5-nél is ez az elv.

Előzmény: Birdiee (5550)
Birdiee Creative Commons License 2012.01.03 0 0 5550

Mindenekelőtt B.Ú.É.K. mindenkinek!

 

Most lett elegem piszkosul ebből a c5-ből...Eddig is a sok bosszantó apró hibáival a sírba tett anyagilag,erre ma úgy kellett megtennem 8km útat hazáig,hogy nem volt hajlandó felemelni a hátulját.. :(

Bármit csináltam leengedtem az elejét,felemeltem stb. a hátuljával semmit sem tett.Mire haza értem elég jó szaga volt elöl a motortérben valaminek.Gyanítom,hogy a hidraulika szívattyú szenvedett mert emelés illetve leengedés közben a hangja is "szép" volt.....Égett szagot éreztem.Ellenőriztem a hidraulika olajszintet is,teljesen leengedett állásban a két felső vonal között van a szint,a felntebbihez közelebb.Kevés lenne?Meghalt a szívattyú?Mi a túró lehet?Aki tud valami infót segítsen legyen szíves!Ez az egy közlekedő eszközöm van amihez eléggé hozzá vagyok kötve,bizonyos egészségügyi és egyéb problémákból kifolyólag.Most igen rendesen kiborultam idegileg...:((

Előre is köszi..:(

citroen_ds Creative Commons License 2012.01.02 0 0 5549

Sziasztok!

 

Lexia-val kapcsolatban kérnék egy kis segítséget.

Ismerős megkért, hogy a 2005-ös C5 1.8 benzinesét nézzük meg.

Az elején felismerte a típust, alvázszámot, a diagnosztika részben nem tudott semmivel sem kommunikálni.

Mi lehet a hiba? Miért nem megy?

Köszönöm a segítséget.

Üdv

betg Creative Commons License 2012.01.01 0 0 5548

Mivel kinai klont vettél azt nem szabad frissíteni , mivel a regisztrációs kód egy generált kód és nem a psa-nál regisztrált .

De ettől még működnie kéne , a kábel illesztő szoftvert felraktad?

Előzmény: miki_sys (5547)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!