2008-es évjáratú 1.6 HDI 110 LE FAP kocsim van 158e km-el.
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy a tank kiürülésének közeledtével (utolsó rublika, kb. 150km van még vissza) az autó gáz reakciója és rugalmassága lényegesen jobb lesz ?
Ezt minden alkalommal tapasztalom amikor fogytán van a gázolaj, évszaktól, hőmérséklettől függetlenül.
Érdemes lehet kiméretni a motor üzemi paramétereit teli tankkal és a fent említett helyzetben ?
Sziasztok lenne egy kérdésem, van egy 1.6-os hdi 92 lovas peugeotom 2012 es ...E9HP0CS... alvázszámú autóm de a szervizfüzetben nem lelem az infót pl vezérléscserére mert 107, 4007, 4008 meg ilyen tipusok vannak benne ill francia nyelvű, mikor érdemes lecserélni a vezérlést , most 67500 km van benne az első 2 szerviz fr-országban volt illetve itthon lett cserélve FAP folyadék novemberben ennyit tudok. Kettős tömegű lendkerék ebben is van vagy csak részecskeszűrő a public.servicebox.peugeot. com -on nem tudok regisztrálni h megnézzem mik vannak a kocsiban olvastam régebbi hozzászólásokban h ott le lehet kérni h mivel gurult ki a gyárból az autó de a regisztrációra rámegyek utána mint magánszemély és visszadob a főoldalra... a válaszokat köszönöm.
Sziasztok! Birtokomba került egy 308 as 1.6 hdi 2012 es 92 lovas fapos, a folyadék most lett töltve, mit kell róla tudni? Gondolok arra hogy minden kis tankoláskor ugyanannyit adagol mintha 0-ról teletankot töltök vagy ezt nézik valami szenzorok mennyit tankolok és annak függvényében adja a folyadékot is? Mennyi ideig tart ki kb a folyadék ? Kettőstömegű lendkerék már van a kocsiban vagy alvazszámbol ki birom googlezni? a FAPot onnan néztem de arra vonatkozoan semmit nem látok.
Hidd el észre fognak venni. Engem is mindig észre vettek, pedig soha nem kapcsoltam még be. Viszont nem basztam ki a mögöttem jövővel, hogy az amúgy is ganaj ködös időben még a pofájába nyomom a nagy piros világító foltot. Gondolom amúgy is van baja bőven.
Nekem ott már a tárcsa is cserés volt,amúgy be lehet szerezni a gyárit /bosch/, én cseréléskor ferrodo szettet vettem/ fele annyiba került mint a gyári,de meg is látszik rajta,gyengébb volt a fékhatás, cserébe már kb 100ezer km van benne/
Egy 2008 márciusban forgalomba helyezett 1.4 VTI 308-as Prémiumom van, 55000 km-el.
A téli kerékcsere alkalmával szólt a gumis,hogy időszerű lenne az első fékbetétek cseréje.Abban bízok,hogy tárcsát nem kell,bár elvileg együtt lenne tökéletes.A fékhatáson már jó ideje észrevettem,hogy nem a régi...
A kérdésem az lenne,hogy milyen betétet ajánlanátok,ami hasonló tulajdonságú,mint a gyári?Gondolom a gyárit nem nagyon lehet beszerezni. Ha van ötletetek,akkor azt is szívesen fogadnám,hogy honnét érdemes rendelni.
A hátsó ködlámpádnak nagyon fog örülni a mögötted haladó. Azt nem értem egyáltalán minek? Éjszaka milyen felüdítő a fáradt szemeknek a nagy vörös folt.
Nekem 2010-es 1.6 90 LE hdi-m van és hidegen kicsit csörög a motor. Nem minden esetben lehet ezt hallani, de az esetek többségében. Másnál is van ilyen jelenség? Mi lehet az oka?
Továbbá az lenne a kérdésem, hogy meg lehet oldani, hogy a hátsó ködlámpát az első ködlámpától függetlenül fel lehessen kapcsolni? Valami átállítással vagy ilyesmivel.
Autóvásárlás előtt állok konkrétan egy 308 1.6 Hdi 90le (2008) 104000km van benne elméletileg. Nem volt még dízel autóm.Mit érdemes erről a motorról tudni? Milyen hibalehetőségek vannak?Vezérlést üzemanyagszűrőt milyen időközönként kell cserélni? Van típus hibája? Várom a válaszokat.Köszönöm!
Az autómban (2013-as 1.6Hdi-s 308 SW) a két elős ülés között könyöklő van (szerintem gyári), aminek a hátsó ülés sor felé van 2 levegő fújó rostélya is.
2 gondom van ezzel a levegó fújóval: 1. sokkal gyengébben jön rajta a levegő, mint pl elől a műszerfalba építet rostélyokon (ez a kisebbik gondom). 2. hiába fúj elől meleget a kocsi, ezen a két rostélyon langyosnak is jó indulattal nevezhető levegő érkezik. Emiatt le is vannak zárva, a gyerekek panaszkodtak, hogy onnan csak a hideg megy.
Az első ülések alatti befúlyókból érkezik a meleg.