Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2012.01.05 0 0 5588

C5 I. 2.0 benya  2.0hdi  195/65r15

2.2hdi 205/65r15  vagy 215/55r16   de bármelyik méret bármelyikre felszerelhető mind gyári méret 

nyilván a 195/65r15 a legolcsóbb

 

Ugyan ez igaz a c5II,re is ott mondjuk gyakrabban szerelték 215/55r16-al 

A 205/55r16 nem ajánlom az túl alacsony és sokat fog csalni az óra.     

betg Creative Commons License 2012.01.05 0 0 5587

 

Jó estét itt vagyok a közelben kb 1250km re , Na már megint ez az 1.6 hdi mizéria

C5 nagy dög kis motor  normális használatnál általában nincs baj ,egy kicsi nem odafigyelés stb és hamar vége van ez a tapasztalat.

Én ilyet vennék a városba mert nagyon keveset eszik és jól megy de kisebb kaszniba.

De ez nem azt jelenti,hogy az összes c5 1.6hdi szar ez baromság , nekem biztos nem való mert széthajtanám meg a trélernek sem nagyon örülne.

Lord Vader Creative Commons License 2012.01.05 0 0 5586

Jól mondja Tibcsi37, első szériás az enyém, emiatt 15" a gyárija.

Előzmény: zolko004 (5583)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 5585

Az első szérián 15" a felni mérete. A gumi pedig 195/65x15, kombikon 205/65x15. Nekem minden gumim ekkora, semmi baj nincs vele. Vaterán keress lemezfelnit, de lehet hogy az alu sem drágább sokkal.

Előzmény: zolko004 (5583)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 5584

Te most végignyálazod az összes fórumot hogy ki van megelégedve ezzel a motorral? :)))) Jó szórakozást hozzá, bár az a helyzet, hogy kezd kicsit unalmassá válni...

Előzmény: unomma (5580)
zolko004 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 5583

A gyári alufelni 16"-os nem? Vagy lecserélted 15"-ra?

Én is a 195/65-ös téli gumiban gondolkodom anyagi megfontolásból.

 

Meg tudnátok írni a 15"-os lemezfelni méreteit? Vagy ha esetleg valakinek van eladó, akár téli gumival együtt.... 

 

 

Előzmény: Lord Vader (5582)
Lord Vader Creative Commons License 2012.01.05 0 0 5582

Elvileg a 195/65 r15 gyári méret, ergo gyári felnire fel kell mennie és így a kocsira is passzolnia kell. :)

Én ezt a méretet használom téliben és nyáriban is egyaránt (csak a pénz miatt, amúgy 17-es méretben nyomulnék :) ).

Előzmény: zolko004 (5581)
zolko004 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 5581

Sziasztok!

 

Milyen méretű téligumit használtok?

Nézegettem, a 205/65/16 méret az aranyból lehet, olyan drága:) a 195/65/15 viszont elég jó, a kérdés, hogy rámegy-e a 15-ös felni

unomma Creative Commons License 2012.01.05 0 0 5580

307 fórum.---"Nekem 1.6-os 110-es HDi SW van, 5,5 éves, 140ekm. Istenkirály. Fogyija tuningprogival 5,0 - 5,2 az utóbbi 3-4x 10000 km-en, és ebben sokezer km-nyi 150-es tempomatos etapok is vannak... (németországban.) Olaj/olajszűrő cserét én 10.000-enként csinálok a 20.000 helyett, egyébként eddig mechanikai hibái voltak csak (kerékcsapágy). " -Miért csak itt a c5-ön utálják annyira ezt a szserencsétlen motort??

Tibcsi37 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5579

Hát az enyém még első szériás, 2002-es. Ennek megfelelően 235ezer van már benne. Hogy az előző gazdái mit műveltek vele nem tudom(májusban vettem), de üzembiztonsággal nincs gond. Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy mióta castrol olaj van a váltóban, nem vált olyan finoman mint kellene, így azt hamarosan cserélem is le, nem érdekel az ára. Soha többé nem használom semmibe ezt a márkát!

A fogyi országúton 6 körül, de városban nagyon szereti a hasát, 8 alá sosem fog menni, de a 9 pontosabb érték. Igazából autópályán a legjobb, 130-nál megnyomod a tempomatot és az átlagfogyasztás 7,2.

Az hogy kényelmes-e egy automata? Tessék kipróbálni egyet! ;)

Előzmény: zolko004 (5578)
zolko004 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5578
Neked mennyi van a gépben? Az automata nem igényesebb/ költségesebb mint a manuális? Fogyasztásban mit mutat?
Én is gondolkodtam benne, de csak egyet láttam 2Mft-ig a használt autón 175 ezerrel, céges volt, de már nincs fent. Pedig biztos marha kényelmes tud lenni a városban.
Előzmény: Tibcsi37 (5574)
zolko004 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5577
:) Betg is a nagyobb motorokat szereti, de most nem jön megregulázni minket, mert Németben van (bár ott is van net)
Előzmény: unomma (5573)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5576

Az a 37 picit már elmúlt. :) Na nem nagyon, de odavan... Viszont nem vagyok rohanós fajta, általában betartom a szabályokat is, drága a fénykép. Viszont ez nem jelenti azt, hogy néha mikor minden passzol ne lépnék oda kicsit. Amúgy a gyorsulást jobban csípem mint a nagy tempót. ;)

Előzmény: unomma (5575)
unomma Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5575

Hát igen, a nickneved alapján kikövetkeztetve én unomma57 lehetnék. Akkor én is ilyen bohó voltam..

Előzmény: Tibcsi37 (5574)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5574

Nyilván nem is Rád gondoltam, csak úgy általában írtam. Én nem új autót vettem, hanem egy 9éves C5 kombit. Nekem nagy motor kell bele, mert imádom hogy csak ráteszem a lábam a gázra és 170-ig folyamatosan húúúúúz. Utána már nyugdíjasra vált az ótómata váltó, de ez ilyen. A külömbség a kicsi és nagy motorok között, hogy ennek lehet tolni és nem kérdez vissza. Később sem... ;)

Peace

Előzmény: unomma (5572)
unomma Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5573

Természetesen mindenki azt gondol amit akar ( egyelőre..) Sőt azt is vesz amit akar, vagy tud.Az én kettőstömegűm 100.000-nél tart, köszöni jól van, azt sem tudom hogy létezik.. És hogy mit köszönhetek neki?? Pl semmi rezonancia az autóban..A váltógombra rátehetsz egy gyufásdobozt, nem fog leesni. Teljesen nem volt hülye aki kitalálta. Na jó, félig lehet.. Az előbb csak azért szóltam hozzá a témához mert nem hiszem, hogy olyan rossz ez a motor mint ahogy ezt megpróbálják beállitani. Bocsánat.-szerintem, és  személyes tapasztalat alapján. ( Miért háború van..?) :-)) De most elhúzok, és fejemre húzom a takarót, mert jön Betg kollega, oszt jól megmondja nekem a frankót...:-)

Előzmény: zolko004 (5571)
unomma Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5572

"Kishazánkban nem divat beismerni ha valami nem tökéletes, inkább elsiklunk az apró hibák felett." Nem erről van szó. Volt már egy pár autóm, de egyik sem volt tökéletes! Mindegyikben volt valami ami lehetett volna jobb. De ezt igy kell elfogadni, minden autó valamilyen szinten kompromisszum. Nem tagadtam le soha ha valami bajom volt az autómmal. Ennek például valami iszonyú sz.r rádiója van.De itt most a motorról beszélünk. Jelenleg két 1.6-os Hdi-m van, mindkettő megy mint a golyó. Egyikben 240.000, a másikban 115.000-km van!! Semmilyen motorikus bajom nem volt velük. A fiatalabbik csörgősebb, de semmi gond vele, csak egy nemrég itt emlitett szerviz hozzáértő kollágája miatt szivtam meg, de az sem motorbaj volt, csak neki kellett volna az MTZ mellett maradnia.. Talán a titok ott lehet,hogy mint minden autó, ez sem szereti az agyatlan tiprást, gyilkolást. Viszont szereti ha karbantartják. Mint a nők..

Előzmény: Tibcsi37 (5569)
zolko004 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5571
Nekem jelenleg is 1.6Hdi berlingo III-asom van, de a 90 pacis, fix lendkerékkel, eddig semmi baja sem volt, most járok 84ezernél. Az erejével semmi baj, nem megy rosszul, pedig c5 súlyban van. A fogyasztás is parádés, normálisan hajtva fele Pesten, fele pályán 5.5, most az ünnepek miatt kicsit többet jártam hosszabb távon, most 5.2, autópályán 150 tempomattal 5.9.
Mikor vettem sem ajánlották a 109 pacist a kettős tömegű lendkerék miatt...
Most hogy c5-öst veszek, erősebbet akarok!
Hisztériáról szó sincs, de csak nem bánod, hogy nem mindenki ugyan úgy gondolkodik mint Te?!
Örülök neki, hogy meg vagy elégedve az 1.6hdi-vel, de én nem olyat akarok.

Peace,
Zolko
Előzmény: unomma (5566)
Erikaviking Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5570

A barátom most adta el az övét. Elduguló olajvezetékek, megálló turbókat megunta.

Pedig már 1-2000 km-ként cserélte az olajat, volt hogy az új gyári turbo is csak 3000-at bírt. Előre sajnálom a következő tulajt.

Egy ismerős szerelőnél most van 3 db, mindnek ugyan ez a baja, már fémszilánkok is vannak az olajjáratokban.

Itt valami olajzási, olajpumpa konstukciós hiba lehet, de majd Betg megmondja a tuttit. Más jellemző hibáról még nem hallottam.

Előzmény: unomma (5566)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5569

Persze birobandi kolega elégedett, hiszen azzal jár, öregurasan vezet. :D Kishazánkban nem divat beismerni ha valami nem tökéletes, inkább elsiklunk az apró hibák felett. ;) Van ismerős, akinél tökéletesen, HIBA NÉLKÜL működik egy első szériás 307-es pug. Semmi baja nem volt soha. Viszont köztudott, hogy menetrend szerint elhaltak az indexkarok és spontán berobbantak a hátsó ablakok ezeken a kocsikon. Az hogy valaki kifog egy jobban eltalált darabot, nem feltétlenül azt jelenti, hogy megbízható a többi is. ;)

Nekem semmi bajom az 1.6HDI-vel, éppen csak kicsinek találom egy 1600Kg-os autóba. Ezért vettem 2.2-t. :)

Előzmény: unomma (5567)
B.Ferike Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5568

nekem a 154 ezres a szimpatikusabb,szebb a szine is legalabbis nekem!ha meg megvolt a vezerles csere is akkor egy darabig remelhetoleg jo kocsi lesz!de lehet hogy eloben minden maskepp mutat!nezd meg mind a kettot,kivancsi leszek melyiket valasztod majd:)

Előzmény: zolko004 (5565)
unomma Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5567

Peugeot 407 fórum:-"Nekem 1,6 HDI-im van. 2005 Márciusában vettem újonnan, (Holandia számára gyártott modell). Jelenleg 106 000 Km van benne, túl sok gondm nem volt vele. Garancában cserélték a kettőstömegű lendkereket -ez típus hiba. A két alsó tűgörgös gömbfejet 80 000-nél, ezenkívűl egy hőmérséklet érzékelő lett cserélve. Szerintem kulturált használat mellett egy nagyon jó és kis fogyasztású autó."

unomma Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5566

Emberek!!!!!!!!  Csak nekem egyedül van 1,6 hdi-m  ami hibátlan? Csak én vagyok megelégedve vele? Az lehetetlen.  Nem értem ezt a, már- már hisztérikus fóbiát, ami itt kialakult ellene. Én nem emlékszem arra hogy tulajdonos szidta volna ezt a motort, vagy igyekezett volna lebeszélni valakit a vásárlásról. Akkómijéé?

 

zolko004 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5565

nem tudom, hogy sokkal két milla alatt lehet-e találni jó C5II-t 2.0HDi-vel, nem 1.6HDi-vel.

1,8M-ért adta volna.

A másik két linkelt autóhoz mit szólsz? Azok is, az egyik keveset futott (118e), jól néz ki, de 2MFt... és csak nyári gumival van.

A másik viszont 154e-et futott, két garnitúra kerékkel, FAP nélkül, elvileg cserélt vezérléssel nagyszerviz után... nem tudom, melyik lenne a jobb választás.

 

Előzmény: B.Ferike (5564)
B.Ferike Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5564

hat ez a 2millio ft os ar eleg sok,vannak a hasznaltauton ugyanilyen evjaratba akar 5-600ezerrel olcsobakb is!

elég sok hibat talaltal a kocsin az elmondasod szerint!

az,hogy engedett az arbol jocskan az 100ezrekben merheto?

mert ha a befecskendezo hiba ujra elojon akkor az nem olcso mulatsag!

Előzmény: zolko004 (5561)
Birdiee Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5563

Betg!

 

Tegnap este direkt úgy hagytam az autót,hogy alsó szervízben volt.Ma reggel kimentem és elindítottam majd felnyomtam normál állásba és felrakta az elejért majd szépen a hátulját ahogy annak lennie kell.A szívattyúnak a szokásos búgó hangja volt semmi rendellenes nem hallatszott.Most akkor mi a túró lehet??? :(( Nem akarlak telefonon zavarni mert tudom,hogy elfoglalt vagy.Illetve most "működik" az autó így ráér ha itt válaszolsz.Inkább vinném megcsináltatni hozzád,mert nem szeretnék szívni vele.De miért szórakozhat?Anno említettél valami szelepet hátul,nem lehet az szórakozik?Elenged vagy ilyesmi?Tök hülye vagyok hozzá bocs..Illetve még az is kérdés,hogy miért pattan fel a hátulja egyik pillanatról a másikra az égbe akár menetközben akár megállok.Majd vissza leteszi a helyére.

Köszönöm a türelmed a sok hülye kérdésemre.Jó lenne minél előbb tudni mi a gáz mert pénzem annyi,hogy semmi.De ha tudom mennyire lesz szükségem,elkezdenék utánajárni................

Üdv.Attila

zolko004 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5562

Láttam egy újabb eladó c5-öst, lehet meg kellene nézni közelebbről is, csak elég messze van:(

http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_2.0_hdi_sx-5392557

 

Ebben nincs FAP, ami még előny is lehet, viszont SX nem exclusive... mi a különbség a két felszereltségi szint között?

 

A másik jelölt:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_2.0_hdi_exclusive_118e.km.magyar.serment.sz.kony-5383850

 

Ki melyiket választaná és miért?

Előre is köszönöm a segítséget!

zolko004 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5561

Szia!

 

Megnéztem... kívűl kicsit kavicsvert volt, amit a színe nagyon kiad, a bal eleje meg van nyomva, így a lámpa búra és a felső műanyag rögzítő füle törött, a pótféklámpa kókányolva volt felcsavarozva, ezt leszámítva esztétikailag rendben volt.

Aknára állva a hátsó hidraulika egyhén szivárgott, ill. tiszta olaj volt az alja. Lebontottuk a motorvédő műanyagot, úgy nézett ki, hogy a túrbótol az intercoolerhez vezető csövétől szivárog, a csövet leszedve vastagon olajos volt belül... elvittük egy közeli szervizbe, ahol volt lexia, régi befecskendezős és tempomatos hibák voltak benne, ami törlés után nem jött vissza, persze egy rendes meghajtás után lehet jött volna. a szerelő ember azt mondta, hogy az intercooler csőben nem gáz az olaj, az új renault-okban is ilyen, közben érdekesen mosolygott....

Visszaérve az eladóhoz rácsörögtem betg kollégára, hogy Ő hogy látja ezt a témát...

Aztán kiderült, hogy a kereskedő rácsörgött a szervizre miután elindultunk tőle, így bármit is susmusolhattak... ill. később megjegyezte, hogy minek telefonálgatok össze-vissza embereknek, inkább adminisztrálnánk. Engedett az árból is bőven, talán el is hoztam volna, de vissza akart dátumozni, mert nem iratta a nevére 15 napon belül, ill. csak részösszegről adott volna számlát.

Lehet, hogy nem jól tettem, de ott hagytam. Jobban szeretem a tiszta ügyleteket.

Előzmény: B.Ferike (5557)
Birdiee Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5560

Gyanakodtam erre ...Nem hangzik olcsónak.. :((

Egyébként már pár hete gyakran csinál olyat is a hátulja,hogy megálltam és egyszer csak mint a low rider autók felugrott a hátulja maximumra majd visszament a helyére.Ennek köze lehet a szívattyúhoz?Nem akarok hülyeséget írni,de nem kizárt,hogy eldugult a rendszer és amikor pillanatnyilag kitisztult akkor emiatt ugrott fel néha??Esetleg a dugulástól szenvedhetett a szívattyú?Mert ha így lenne akkor a probléma fenn marad szívattyú csere után is..Mindenesetre most kezdek kalapozni pénz után,mert ez így semmiképp sem maradhat.......

Előzmény: betg (5558)
betg Creative Commons License 2012.01.04 0 0 5559

Látnom éreznem kéne de ha nagyot ugrik a feneke akkor valószinű a gömb meghalt.

Előzmény: Törölt nick (5552)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!