140 ezernél a kormányom 1-2 helyen gyűrött, de nem kopott. Viszont az öcsém starjet-je, abban nem ez a fajta bőr van, hanem, amin fent is van varrás, meg az oldalán perforált a bürke, na az siralmas 70 ezer km-nél. Nekem is ez a szövet van az üléseken, de nekem a vezetői már kicsit viseltes. Még nem szakadt, de látszik rajta a használat, pedig csak 85 kg vagyok, meg az elődöm sem volt több. Kis víz hatására is foltosodik. Én már párszor adtam neki kárpit tisztítót. A starjet az emotion, ott olyanok az ülések ma is, mintha új lenne. Azok talán plüssök.
6 liter? Nyomaték? Ugyan már. Hol van ez a dizlihez? :) 5 liternél többet még télen sem nagyon tudok lenyomni a torkán.
eddig húztuk a kutyacsontot. ma éves szervíuznél, már mindkettőt cserélni kellett.
(volt még olaj, olajszűrő,gyertya,fékfolyadék csere)
pár száz km és 30e van a kocsiban.
elvileg jövőre lenne esedéges a vezérléscsere (5 év vagy x km az előírás) talán egy évet lehetne még húzni, nemtom érdemes. szervíz szerint nem véletlen ez a gyári előírás..
én közel a 100.000 km-hez mondhatom hogy a kormányom jobban néz ki. Van rajta gyűrődés, meg talán kis rész kiszakadt, de sokkal jobb mint a képen. Az üllések is, én idáig 2x nyomtam át takarítógéppel és szépen kihozta :) Szakadás nulla. Talán a vezető oldalon a szivacson érzem hogy már nem olyan feszes mint volt.
És igen, az első széria a legszebb, bárki bármit is mond, a több visszalépés ehhez képest.
A cikk hangvétele valóban egész korrekt lett, de az első mondatért ("szépen becsomagolva a szart is el lehet adni") mindenképpen jár a péklapáttal tarkón vágás.
Főleg, hogy utána főleg dicséri, akkor meg mi a f*szért kell egy ilyen mondattal nyitnia a tesztet? Sokan nem is olvasnak tovább az első mondatnál, hanem már ennyiből levonják a következtetést, hogy a GP egy sz*r.
tudjatok, hogy en nem rozsaszin szemuvegen at nezem csak az autot, akkor sem ha nevezetesen az enyemrol van szo, de kicsit tulzonak talalom a belsejerol alkotott negativ velemenyt, foleg a kopasok, foltok tekinteteben. az enyem belseje meg sosem kapott nagytakaritast, kb. csak a port szoktam letorolni + porszivozas. ennek ellenere a karpit es a muanyagok gyakorlatilag ujkori allapotnak felelnek meg, igy 130e km utan.
kivetelek:
- tetokarpit (ennek kene egy alapos tisztitas, valamiert ez nalam kicsit szurkebb pedig soha senki nem dohanyzott az autoban, de szerintem ez is csak nekem tunik fel)
- kormany bor - tipushiba
- van talan 2 pont belul, ahol van pici karc, azokat sajnos en okoztam, de azok sem veszesek
osszessegeben az en autom belseje es a tesztben szereploe fenyevekre van egymastol ugy, hogy bar igyekszem dolgaimat nem tonkretenni/lelakni, azert alapvetoen elfogadom azt, hogy ezek hasznalati eszkozok.
ami azt illeti, egy rendes belso takaritassal megkockaztatom, hogy az 1-2 maradando serulest leszamitva 0 km kozeli allapotra tudnam hozni a belsejet.
+1: konyoklo. ha jol latom nem gyari. csunyan ki is van kopva ahol tehenkedtek rajta sokat. nos, en is pont ugyanott szoktam tehenkedni meghozza ha benne ulok mindig, es a gyarin bar latszodik, hogy ott hasznalom, ossze sem hasonlithato a kopas merteke.
ezt leszamitva nagyjabol korrekt szerintem a teszt. a formaja szerintem is megunhatatlan, es 10 ev mulva ugyanez lesz, es meg tovabb...
azt jol hogy ezek ennyire jol tartjak az arukat? azt hittem ezek a regi, sokat futottak boven 1M alatt vannak... varsz meg par honapot es egy bravo sportert elcserelheted ugy hogy meg neked fizetnek melle. :D
Dual Zónás digitklíma, ABS, 4 tárcsafék, 16"-os könnyűfém felni, 4 légzsák, CD-s Hifi, külön kivehető/felhajtható 3db hátsó ülés, 471l-es csomagtartó 1700-ra bővíthető, rekeszek a műszerfal tetején, a hátsó ülések előtt a padlóban, felhajtható tálcák az első ülés hátlapján. Vannnak hátul is olvasólámpák a mennyezeten, ill. világított sminktükör elől.
Jó műszaki állapotban van, külső esztétikai hiba van rajta pár helyen.
Keresek vezető oldali ülést amiben van légzsák. Eltört a merevítő vas és kiszakította a szivacsot...meg már pár nadrágomat:) Előre is köszönöm a segítségeket.
Volna egy kérdésem. A fűtőradiátorba, ha nem fűtésre van állítva a digitklíma, akkor is beengedi a meleg vizet a rendszer? Tegnap húztam egy nagy ponyvás futót, és azt vettem észre, hogy jön a lábamra a meleg. Nem a légbefúvón, hanem a radiátor volt tiszta forró. A víz üzemin volt. Van benne fűtéscsap, ami nem zár jól, vagy ez ilyen, csak eddig még nem tűnt fel?
A hasonló évjáratoknál lehet rá esély, hogy működik, de sokat variáltak vele. Máshonnan veszi a jelet. Pl. nem biztos, hogy menne a km órád. Vagy, menne, de szinte alig mutatna valamit. De fel is kell tanítani, mert villogni fog a km állás, meg ugye nem ártana a te km állásodat beírni, mondjuk ez a legkevesebb, de természetesen nyoma marad, hogy írva voltz az órája. Ha biztosra akarsz menni, akkor próba lehetőséggel veszel, vagy veszel egy műszerfalat, bodycomputerrel, ecu-val, meg a donor működő kulcsával, és csere minden, IMO meg átmásol a te kulcsaidra. Én a 2/B-nél végig csináltam, mert nekem behalt a gyári nagymozis. Most egy kismozis van, de meg kellett vennem a bcu-t. ecu-t is kulccsal.