Melegben, 100 fokban, amikor sokat megyek szorulni kezd a váltókar. Olajoztam, zsíroztam a kulisszát és a bovdeneket is és melegben mindig visszatér a baj. Sőőőt, hátramenet tételénél még meg is reccsen ilyenkor. Ezért még a váltóolajat is lecseréltem, de semmi.
oh, az semmi. en - szinten jo multkoraban - kolbaszolok a faluban -e`, es jott velem szemben. eeeerted. itt a vilagvege utan kettovel.
aztan, te lehet azt meg nem tudod, hogy nem csak hogy ismerte a szuleidet, de az is elkepzelheto, hogy amikor meg csak fr leonbol mecsbokszod volt, meg az oleben is ultel - csak nem emlekszel!
en azt hallottam egyszer valakitol, hogy evente service manual cd porkoltet foz, es joizuen belakmarozik belole. :o mashogyan nem erthet ennyi mindenhez! :)))))
CsacsaS-al elakadtunk 1x a hátsó fékbetét cserénél, és gőzünk se volt, mit hogyan. Természetesen Hugoapi telefonon fejből nyomta az utasításkészletet. :)) Lazán tudta, milyen pöcök, bigyó, kampó hova akad pattan be, mit kell nyomni húzni. Kész autószerelési biblia az öreg. ;)
az a durva, hogy elgondolkoztam rajta amikor irtad, hogy eladnad, Zasszonynak elso autonak es talan en is ismerkednek a fordokkal, hogy megtudjam miert utaljak a szerelok. saccoltam egy 800e huf koruli arat, mondom nyilvan megtudnank allapodni. :DD
Fogj egy "szövetes" (tehát nem nyúlós, ragadós) ragtapaszt, és tekerd körbe az érintkező alatt átvezetve. Ettől "hízik" kicsit, és jobban megszorul.
Ha nem sikerül vagy nem olyan az érintkezője, vegyél egy hosszabbítót pár 100 Ft-ért, aminek olyan az érintkezője, hogy át tudsz alatta vezetni valamit.
Vagy próbálkozz máshogy, a lényeg hogy dagadtabb legyen, de az érintkezést ne akadályozd.
> nálunk 2 gyerek sem lakta le 4 év alatt, pedig iskolaszezonban napi 2-3 útjuk tuti.
Ez szimplán igényesség és odafigyelés kérdése. Aki hagyja a gyerekeinek lerúgni a kocsi hátulját, az a maga részén se figyel annyira a kocsira, mint egy átlagos fórumozó innen. Kiszálláskor levert küszöb, csíkokban karcos ajtókárpit, rányitások az élnél (amit tuti nem más okozott). Stb.
Nálunk egész addig nem volt egyedül ki/beszállás, míg nem tudtak "ügyesen" ki/beszállni. Ez ügyesség és méret kérdése is.
A nagyobbik pl. a szőnyegről a járdára vagy úttestre lép le, illetve onnan közvetlenül belép. Ehhez néha majdnem spárgázik. De csinálja, mert különben én teszem őt be.
A kisebbiknek meg van engedve a műanyagra lépés, de csak nem sáros cipővel és óvatosan. Fényezett részt érinteni tilos. (mindamellett, hogy pár fillérből én védőfóliát húztam oda is, mert néha hibázhatnak ők is)
Beszállva pedig az ülések között is "ügyesen" kell mászkálni.
A legnehezebb az üléstámlák rugdosásának tilalmát betartatni, mert az sokáig tartó (kitartó) fegyelmet igényel. Arra viszont van védőhuzat, háttámlavédő.
Valaki tud tanácsot addni, hogy lehetne a szivargyújtóban stabilan rögziteni az univerzális USB-s töltőt?
Vettem egy 2 USB foglalatos töltőt,de bedugva a helyére csak akkor villan ki a müködést jelző led, ha nyomva tartom a helyén és lötyög is vagyis úgy lehet mozgatni mintha egy joystik lenne.
Próbltam egy másik fajtát is,de ugyan ez az eredmény.
Szóval bármi ötlet jöhet amivel nem kell aggódnom azért, hogy egy bukkanó után elmegy a töltés vagy félszemmel azt figyeljem, hogy nem mozdult e ki.
érdekes dolog ez.. ma pont a szervizben csücsültem a gp-vel, mikor a nejem hívott (nem pont ezért), de felhívta a figyelmem, hogy gp teszt van a totalcaron. amit Ő nem olvas egyébként, de gondolom az index vagy más link dobhatta oda, ezért elolvasta, mint x éve érintett a témában. :)
összeségében nem érezte lehúzónak a cikket, a szubjektív vélemény meg kutyát nem érdekel. a PII után hallani sem akart más autóról, -most sem- pedig én nem a gp-t sem erőltettem a vételkor. egyszerűen van ezekben az autókban vmi, ami megfogja az embert, ha bevallja, ha nem. neki tökéletes ez a kis egynégyes benzines, kényelemes az ülés, jó a klíma egyszerűen jól érzi benne magát szereti. ragyog benne bármikor látom vele jönni-menni. nálunk 2 gyerek sem lakta le 4 év alatt, pedig iskolaszezonban napi 2-3 útjuk tuti.