Hidegen minden közvetlen befecskendezéses dízel motor hangosabb ill egy kicsit rázkódhat , ahogy megy bele a km -er ez fokozódhat , a motor állapotától függően, a porlasztóktól is sok függ , a motor tartó bakok állapotától ..
Ahogy ígértem, jelzem felétek ha sikerült megoldani a problémát. A hiba jelenség az volt, hogy semmi fűtés nem volt az autóban, csak a hideg levegőt volt hajlandó befújni ( 2.0 HDI 1 zónás autómata klíma ). A hiba a tipikus, "nevezzük konstrukciós hibának" volt. A műanyag terelőlapát tengelye tört el, amit egy új javítószettel sikerült orvosolni, melynek már erősített tengelye van. Azóta nagyot nőt a komfortérzetem.
Nagyon köszönöm a segítséget fórumtársunknak zoolan65-nek aki nagyon gyorsan a segítségemre sietett, és kedvező áron, profi módon orvosolta a problémát. Bárkinek szívesen ajánlom akinek akár hasonló, akár más jellegű problémái akadnának kedvenc 407-esével.
Teljes mértékben egyetértek veled!Én is lefalaztam 1 éve,mivel nekem szaggatott a kocsim,mindenki csak találgatott h ez lehet a baj vagy az...végül Moó tannácsolta h falazzam le na azóta kitünően működik..szóval erről enyit.Aki fél lefalazni az hordja továbbra is a márka szervizekbe,vmiből nekik is megkell élniük :) Pacsi!
Az egr csak alapjáraton és motorféknél van nyitva ,ha elkoszolódik megragad, menet közben is vissza kerül a kipufogó gáz a szívó részbe, a motor fuldoklik tele megy korommal, eldugulnak az olajcsatornák, csak a baj van vele nem véletlenül szedik ki belőle sokan, a motorra nézve csak káros hatása van , a környezetre amig jól működik + hatással van, de amikor elromlik kamatostul szennyezi .és a pénztárcádnak sem tesz jót.
Az 1.6 hdi motor halálhoz nagy részben hozzájárul az egr .
Valaki írta lejjebb hogy igy meg úgy nem szabad mert ejnye bejnye , vagy azért írta mert hülye hozzá , vagy fél hogy nem tud egr-t eladni , meg tovább él majd a motor , valami beépített peugeot alkatrész ügynök.