Bocs, félreérthető voltam! Fogtam, hogy sima mozilla-t használsz, csak jelezni szerettem volna, hogy a firefox-szal müxik.
Van LINUX-ra is, innen letöltheted..
Üdv!
Én ugyan csak egyszer jártam a Sopronon (na jó, kétszer) de emlékezetem szerint a konyha is, meg az olajkazán is a jobb oldalon volt. Innentől kezdve, tényleg, mi volt a bal oldali kémény?
Ahogy visszaemlékszem, meg az orosz lapon levő képet összevetem, az a bal oldali kémény valahol a gépház Csepel segédgépe környékén, vagy a hátsó lakótér elején lehetett.
Természetesen, előrebocsátom, hogy maximális mértékben minden elismerésem a tied, és nagyra értékelem ezt a rengeteg befektetett időt, és munkát, de, légyszives, nézd már át egy kicsit jobban azt a kódot, mert Mozillával nem megy. (Nem nyílnak meg a linkek, sem a hajóregiszter, sem a hajókereső, csak a Fórum nyílik meg.)
Tudod, bármilyen hihetetlen is, de nem mindenki használ Explorert, sőt, mily borzasztó, van aki még Windows-t sem, (pl. én Linuxot) ! De próbáltam, Mozillával nem megy Windows-ból sem!
A SOPRON régebbi képein a felépítményen bal oldalon is látszik egy szép daliás kémény. Annak mi volt a feladata? Jó, tudom, hogy az égéstermékek elvezetése, de honnan?
Ahogy olvasom a soraidat rámtörnek az emlékek.Gyermekkorom minden nyarát a Duna-parton töltöttem, leginkább a Horányi vagy a Surányi strandon, majd késöbb evezősben, aztán felnőtként motorcsónakban.Azokat a Magyar hajókat amiket akkor úgy csodáltunk ma már nagyrészt beolvasztották.Elszomorító!
Nekiálltam előröl elolvasni a topikot, két nap alatt 4000 valahányig jutottam és egyre inkább meggyőződésem, hogy azok az emberek akik bármivel hozzájárultak a SOPRON megmentéséhez minden tiszteletet megérdemelnek!
Sajnos akkoriban még nem tudtam a fórum létezéséről, egyébként biztos ott álltam volna Tayfun mellett nyakig olajosan, mikor először kelt új életre a LÁNG.
Tiszai kompokról kinek van képe.Dunai révek kompok meg vannak végig a Magyarszakaszon. Keresekmég Budapest-Mohácsijáratal kapcsolatos képeket hajoálomásokrol is. Volt hajovezetőm sokáigdolgozot ezenjáraton mégkormányosként. Beceneve rozsdás már nemtudum hogy élmég.