Keresés

Részletes keresés

HG. Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14260

Viking!

 

A Tahit elküldenéd mail-ben?

 

Jajj, légyszi nekem is, amilyen nagyban szkennelted!

 

Ezer Köszi

 

H.G

 

Előzmény: Z. Z. (14205)
Ramsau83 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14259
A MÉH telepen már nem volt ott. Azt mondták Olaszországba vitték beolvasztani. Emlékeztek rá, a billencs alig bírta leborítani olyan nehéz volt. Sajnálom! Még próbálok kutakodni hátha találok másikat.
Una Vestrum Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14258

a hajóvezető (a hajó utolsó 6-8 évében Dínó bácsi)

 

Ezek szerint Őt lehet okolni, hogy menetrendi járatai során nem készült fénykép a TAHI-ról. :- )

Ugyanis a már az Örök Vizeken hajózó öreg barátom (a Szentendre belvárosi rév szigetoldalán talán most is látható VARANGY ms kapitánya) elképesztő mennyiségű rumot/sört/bort (már nem emlékszem pontosan) ajánlott fel, ha egyszer állított árboccal lefotózhatja (a hajót). Ezek szerint Dínó bácsi volt a megvesztegethetetlen...  

Előzmény: Bócman (14253)
Ramsau83 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14257
A Dürnsteinnel szoros kapcsolatba kerültünk 1982 őszének egy ködös hajnalán Dunaszekcső fölött. A Kecskeméttel mentünk völgymenetben és nem adtak elég helyet és aikerült összecsapni. Nekünk egy ezresünk eleje összetört, nekik elment egy bárkájuk, kb. 8-10 km-rel lejjebb szedték össze. Ez volt az első kapcsolatom DDSG hajóval. Senki nem sérült meg.
Előzmény: Pedrofon (14185)
Zoltika Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14256
2004. május 2. 11h körül
Előzmény: Bócman (14224)
zjakabfi Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14255
Nem is tudtam, hogy 2 gépkezelő volt. Minek kellett 2? Az üzemes mivel foglalkozott? Arra nem pontosan emlékszem, hogy ezt is ketten vezették, mint a balatoniakat? Szerintem nem!
Előzmény: Bócman (14253)
Bócman Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14254

Új típusú járművet állítottak szolgálatba Csepelen, a Szabadkikötőben:

 

 

 

 

 

 

 

Ezek meg itten szintén tegnapiak, Pedró Sógor steines felvétele előtt egy fél órával készültek:

 

 

 

 

 

Bócman Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14253

Egész pontosan: ott lakott a bócman, a két matróz, a két gépkezelő és a pincér.

 

Az első utastérben volt a hajóvezető (a hajó utolsó 6-8 évében Dínó bácsi), és az üzemes kabinja.

 

Előzmény: zjakabfi (14248)
Bócman Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14252

Az könnyen eldönthető, csak meg kell nézni a kormányrendszerét.

Az Iluska nem kardános!

Előzmény: cuki_64 (14245)
tpuppi Creative Commons License 2004.12.01 0 1 14251

 

Tegnap sikerült végigjárni a Sopront köszönet a hajó személyzetének.

Most is fájlalom hogy anyám eltanácsolt erről a pályárol,

off

de ugyancsak tegnap a várba is voltam

a hadtörténeti levéltárban.

Nagybácsim emlékiratait olvasva azt is sajnálom hogy nem voltam katona az elő

világháborúban.

Leirja a tiszti iskola életét hogyan tanitották kard és törvivásra,

 párbajok egymás között az iskolán, tanárok viselkedésre  nevelése

most többre becsülöm a monarchiát ott megvalósult a Mostani europai eszme.

De lázadások is voltak a tiszti iskolán /nem énekelték a császári himnuszt okt. 6-án/.

bocs a külön témáért.

Bócman Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14250

Nono!!!

 

Kimegy, kérem! Kimegy!!!

 

Csak semmi múltidő, tisztelt collega de genere!!!!

 

:-)))

 

 

Előzmény: Ramsau83 (14237)
Bócman Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14249
Az a vontatócsőrlő magyar neve!! :-)))
Előzmény: LUCzI FERencz (14226)
zjakabfi Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14248
Még egy különbség a Balatoniak és a Tahi között: A Tahin a hátsó utastér nem volt az utasok számára nyitva, az a matrózok tartózkodóhelye volt!
Enzo Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14247

Ja igen, itt többen állítják, hogy a Sellő volt az Iluska.

A kérdés, hogy a "rokon" Farkassal vajon mi lett?

Előzmény: Enzo (14246)
Enzo Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14246

Köszönöm!

Azt hiszem, ezt a típust elég jól felgönygyölítettük.

Előzmény: cuki_64 (14245)
cuki_64 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14245
Enzo ami Badacsonytomajon áll az Jánosvitéz mert sokáig Balatonfüredi hajogyárban állt. Másik kettő közül már csak Iluska meg Piroska kérdéses melyik üzemel Sellő ként.
cuki_64 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14244
Nem tévedtél az hajo PRHV  Dunakanyar ms hajo.
LajA Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14243
OFF(de nagyon) Nincs véletlenül valaki aki egy fémkeresõt (kõfalban fémvízvezeték-keresõt) tudna egy napra kölcsönadni? 0670 249-1155 bocs.kössz.ON Laja
LajA Creative Commons License 2004.12.01 0 0 14242
Tartjuk a Marcival a kapcsolatot és, ha lyuk lenne vannak sorbanállók :-)
Előzmény: Zoltika (14184)
Enzo Creative Commons License 2004.11.30 0 0 14241
Ha jól tévedek, akkor az alsó a PRHV-s Dunakanyar (ma Balu). Ugye?
Előzmény: cuki_64 (14236)
dunaimentők Creative Commons License 2004.11.30 0 0 14240
Feltéve persze, he nem tudod a Marci számát, mert akkor egyszerűbb, ha őt hívod!
dunaimentők Creative Commons License 2004.11.30 0 0 14239

Szia!

Ha adnál egy telszámot vagy felhívnál a 30-2243138-on ha találsz valamit hálás lennék!

holnap a HAJÓ-n leszek, közvetlenül a Marcitól kérdezhetnénk meg, hogy kell-e amit esetleg találsz! 

Előzmény: Ramsau83 (14237)
Ramsau83 Creative Commons License 2004.11.30 0 0 14238
Én is nagyon kiváncsi vagyok mikor járt erre a Karlovac. Én a két nagytestvért még nem láttam ennyire fönt. 4-5 éve volt az egyik Százhalombattán tankokkal, de akkor nem jött ennél följebb. Ha jól emlékszem a Karadjorje.
Előzmény: Zoltika (14222)
Ramsau83 Creative Commons License 2004.11.30 0 0 14237

Nipper csörlőt jelent. A fiúk itt a vontató csörlőre gondoltak. A kormányállás mögött az a nagy amiből a vontató kötél kiment a vontához.

 

Az iroda eredetileg tényleg rádiós fülke volt. Rövidhullámú rádiót használtak, a hatvanas években szerintem még morsestak is.

A hetvenes évek végére a rádió már a kormányállásban volt. Akkor már nem kellett neki egy egész kabin, csak egy asztalt foglalt el. Hagenuk gyártmányú rövidhullámú rádió volt. Ekkor már nem kellett morsesni. De a mobiltelefon minőségtől még messze volt.

 

Mi újság a blokk hegesztéssel.

 

Holnap reggel elmegyek a MÉH telepre, megnézni hátha még van ott abból a motorból még valami.

Előzmény: LUCzI FERencz (14226)
cuki_64 Creative Commons License 2004.11.30 0 0 14236
 ll 
cuki_64 Creative Commons License 2004.11.30 0 0 14235
BKV dokk Margitszigetel.  Iluska ms
dunaimentők Creative Commons License 2004.11.30 0 0 14234

Na tessék!Jól elvetted a feladatomat!:-)))

Na mind1, azért megkeresem a helyét!

(Ha a Marci ki nem talál valami nemes feladatot!A kedvence, hogy nehéz tárgyakat cipeltet velem!)

Előzmény: Bócman (14229)
cuki_64 Creative Commons License 2004.11.30 0 0 14233
cuki_64 Creative Commons License 2004.11.30 0 0 14232
Iluska msrol dőntötárbocal ment.Itvanak Siofoki zsillipnél .
smith Creative Commons License 2004.11.30 0 0 14231
Navégre!
Hajrá Sió!
Ezt emlegettem múltkor zsilipelés ürügyén!
Baloldalt éppen nyitva a hajózózsilip.
Milyen vasról készültek ezek?
Előzmény: cuki_64 (14228)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!