A MÉH telepen már nem volt ott. Azt mondták Olaszországba vitték beolvasztani. Emlékeztek rá, a billencs alig bírta leborítani olyan nehéz volt. Sajnálom! Még próbálok kutakodni hátha találok másikat.
a hajóvezető (a hajó utolsó 6-8 évében Dínó bácsi)
Ezek szerint Őt lehet okolni, hogy menetrendi járatai során nem készült fénykép a TAHI-ról. :- )
Ugyanis a már az Örök Vizeken hajózó öreg barátom (a Szentendre belvárosi rév szigetoldalán talán most is látható VARANGY ms kapitánya) elképesztő mennyiségű rumot/sört/bort (már nem emlékszem pontosan) ajánlott fel, ha egyszer állított árboccal lefotózhatja (a hajót). Ezek szerint Dínó bácsi volt a megvesztegethetetlen...
A Dürnsteinnel szoros kapcsolatba kerültünk 1982 őszének egy ködös hajnalán Dunaszekcső fölött. A Kecskeméttel mentünk völgymenetben és nem adtak elég helyet és aikerült összecsapni. Nekünk egy ezresünk eleje összetört, nekik elment egy bárkájuk, kb. 8-10 km-rel lejjebb szedték össze. Ez volt az első kapcsolatom DDSG hajóval. Senki nem sérült meg.
Nem is tudtam, hogy 2 gépkezelő volt. Minek kellett 2? Az üzemes mivel foglalkozott? Arra nem pontosan emlékszem, hogy ezt is ketten vezették, mint a balatoniakat? Szerintem nem!
Enzo ami Badacsonytomajon áll az Jánosvitéz mert sokáig Balatonfüredi hajogyárban állt. Másik kettő közül már csak Iluska meg Piroska kérdéses melyik üzemel Sellő ként.
OFF(de nagyon) Nincs véletlenül valaki aki egy fémkeresõt (kõfalban fémvízvezeték-keresõt) tudna egy napra kölcsönadni? 0670 249-1155 bocs.kössz.ON Laja
Én is nagyon kiváncsi vagyok mikor járt erre a Karlovac. Én a két nagytestvért még nem láttam ennyire fönt. 4-5 éve volt az egyik Százhalombattán tankokkal, de akkor nem jött ennél följebb. Ha jól emlékszem a Karadjorje.
Nipper csörlőt jelent. A fiúk itt a vontató csörlőre gondoltak. A kormányállás mögött az a nagy amiből a vontató kötél kiment a vontához.
Az iroda eredetileg tényleg rádiós fülke volt. Rövidhullámú rádiót használtak, a hatvanas években szerintem még morsestak is.
A hetvenes évek végére a rádió már a kormányállásban volt. Akkor már nem kellett neki egy egész kabin, csak egy asztalt foglalt el. Hagenuk gyártmányú rövidhullámú rádió volt. Ekkor már nem kellett morsesni. De a mobiltelefon minőségtől még messze volt.
Mi újság a blokk hegesztéssel.
Holnap reggel elmegyek a MÉH telepre, megnézni hátha még van ott abból a motorból még valami.