Keresés

Részletes keresés

MALWIN Creative Commons License 2004.12.05 0 0 14380

Jól elvagyok itt magamban....:-((((

 

Egy kis időutazás.. olvasmány

 

Szerepel benne a Dorog, a Mátra, a Miskolc, stb...

MALWIN Creative Commons License 2004.12.05 0 0 14379
Namost miután mindenki nagy ívben tett a beillesztett képeimre a Sión történő hajózásról, ráadásul szegedi hajókkal, illő tisztelettel megkérdezném, hogy ki tud valamit a képen szereplő hajó (Kaán Károly)  típusáról, adatairól, előéletéről?
Előzmény: MALWIN (14378)
MALWIN Creative Commons License 2004.12.05 0 0 14378
Ugyanmá, tudjuk, hogy egy a kettő.:-)).
Előzmény: Z. Z. (14377)
Z. Z. Creative Commons License 2004.12.05 0 0 14377

Bocsánat.

 

Viking!

Képriport a tegnapi napról?

Előzmény: viking star (14375)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.05 0 0 14376

Viking!

Képriport a tegnapi napról?

Előzmény: viking star (14375)
viking star Creative Commons License 2004.12.05 0 0 14375

off

 

Zoltika!

Sikerült letölteni a képcsomagot?

 

on

MALWIN Creative Commons License 2004.12.05 0 0 14374
66.
Előzmény: Enzo (14372)
Miksai Creative Commons License 2004.12.05 0 0 14373

Itt az óvónéni !!!

 

Akinek még nincs meghívója péntekre jelentkezzen, mert meghívó nélkül nem fogják a hajóra beengedni !

miksai@axelero.hu

 

Enzo Creative Commons License 2004.12.05 0 0 14372
A szerződés alapján már megtörtént. Hány centi most a Balcsi?
Előzmény: MALWIN (14371)
MALWIN Creative Commons License 2004.12.05 0 0 14371
muggli Creative Commons License 2004.12.05 0 0 14370

Te Bócman!

Ez nekem olasminek tűnik, mintha a "Schondra", az "Altmühl" bárkája, lenne.

muggli©

Előzmény: Bócman (14369)
Bócman Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14369

Húúú, de érdekes!

 

Millen szerzet ez a bárka itt az Eger nózija előtt???

Előzmény: obsitos-009 (14349)
Bócman Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14368

Az édes apja  f@cát a hülye tvseknek. (Meg a meg a még hülyébb hatóságoknak, ha tényleg nem tudtak róla. De nem hülyék, mert tudtak róla. Legfeljebb a rencernévváltáskor kirúgták az összes öreg szakit, aki tudta...)

 

 

Én csak a nyolcvanas évekről tudok nyilatkozni, de már akkor is régesrég a leghülyébb tanulómatróz is tudta, hogy a bal parti nyílásban, közvetlenül a híd fölött van egy elsüllyedt uszály.

 

Nem is igazán ment át egyetlen pk. sem ezen a likon, még ha hegymenetbe indultunk is el a matróztól.

 

Én egyetlen egy esetre emlékszem, amikor az Inotán egy sportos pk. (ezúton is tiszteletem a kedves Papának!!) 400-as pesti víznél egy 11 decis hajóval aszonta, hogy "bassza meg kormányos úr, ha 140-es víznél nem látszott ott semmi, akkor 400-asnál a 11 decis hajóval mi a francra akarna ott fölütni??"!

 

Igaz, abban az időben még nem volt szokás kitűzni, hiszen akkor a híd fölött még a hatóság pontonja volt, azaz max. a semmit sem tudó hatóság robbantotta volna föl magát az uszályban nem létező robbanóanyaggal.

 

Ha-Jó topiktársunk hétfőn a fedélzeti szolgálati helységéből minden bizonnyal megmondja majd, hogy mellik czég millen uszélyának maradványai henteregnek ottan a fenékzeten...

 

(Má' 20 éve is monta, csak most valahogy nem jut eszembe. Mer' ezt csak úgy közbe vetette, amikor az induláskor elmesélte, hogy a Matróztul integető fehérnépek millen rendkívül közeli kapcsolatot tartanak néhány hajós személlyel. És hát ugye az ifjonti hevület...)

Előzmény: guberavera (14366)
guberavera Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14367
Forrás: HírTV
Előzmény: guberavera (14366)
guberavera Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14366
Egy száztonnás uszály és egy csendőr-monitor roncsai fekszenek a Dunában a Szabadság híd pesti hídfőjénél. A búvárok szerint, az 1945-ben elsüllyesztett hajókon mintegy 700 tonna robbanóanyag, illetve egy tucat holttest nyugszik. A hatóságok a rendszerváltás óta tudnak a roncsokról
MALWIN Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14365
A képek magyarázata
Előzmény: MALWIN (14360)
Enzo Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14364

"Ez a bordázat látható is az orrtében, ha felnézünk."

Egyszerű földi halandónak is?

 

HG, én szeptemberben jártam a Táncsics gépházában, de határozottan 2 db 8 hengeres SKL-re emlékszem.

Előzmény: Tom_ (14355)
Z. Z. Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14363

cuki_64!

Én ugyanezt szeretném kérni. Már kétszer írtam mailt, de mindig visszajött.

Előzmény: smith (14362)
smith Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14362
Ezekből (meg a még rejtegetett ;-) Sión készült képekből tudnál nekem küldeni rendes felbontásban/méretben?
Előzmény: cuki_64 (14335)
smith Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14361
Herr Bócman!
Ezzel a tervvel most mi a helyzet? Körvonalazódik valami konkrét, vagy készül a B-terv? ;-)
Előzmény: Bócman (13997)
MALWIN Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14360
Előzmény: MALWIN (14359)
MALWIN Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14359
HG. Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14358

Ismét állati jó képek!

 

Az első kép hol készült? Boglárra tippelek, de akkor mit csinál a másik oldalon az a kis izé, ami gyanúsan hasonlít a Vanyolai Balatonjára.

Előzmény: cuki_64 (14336)
HG. Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14357

A komp az egyetlen ami szépen hozza a pénzt a BHRT-nek, na meg azok a sakálok elég szép óraszámot pörögnek.

Továbbá az új motorokra tudtommal kapnak valami környezetvédelmi támogatást is.

Ez van.

 :-(

Előzmény: zjakabfi (14323)
HG. Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14356

Ezexerint a Hunyadi, Táncsics, Rákóczi trióban ugyanaz a motor van, mint az Ercsi, Kelén (+ egyelőre Szentendre, Belo) kvartettben?

 

A 4 balatoni hangja tök ugyanaz (=baromi jó), de a 3 dunai mintha más lenne, bár rég utaztam bármelyikkel is...

Előzmény: Ramsau83 (14347)
Tom_ Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14355

Ramsau83! 1991-ben volt nagy átkeresztelés a BHRT-nél. A Szentendre lett a Gulács, az Ercsi a Bakony és a Zebegény a Haláp, de szegény utóbbi nem sokáig élvezhette a nevét, mert utána egy hun vezérről vagy egy igazgatóról (?) kapta az új nevét, de akkor már nem LÁNGolt. A kompokon - ha jól emlékszek - most is van valamilyen áttétel, mert nem 800-zal pörög a VSP, sokkal lassabban. VSP-t biztos nem cserélnek, az extrém drága "szórakozás".

 

Szerintem nem írtam még, egy érdekes infó a Kossuthról:

Amikor Kossuth kompot hosszabbították a füredi hajógyárban, akkor a honvédség finaszírozta egy részét a felújításnak, és ennek eredményeképpen az autóstér alatti részen (ami a kocsikat tartja) dupla sűrűségű bordázatot építettek be, azaz ez az egy hajó alkalmas harci járművek (pl. tankok) szállítására. Ez a bordázat látható is az orrtében, ha felnézünk.

Előzmény: Ramsau83 (14347)
obsitos-009 Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14354

5.

 

 

obsitos-009 Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14353

4. EZT MÉG GYAKOROLOM

 

 

JÖVÉSMENÉS
obsitos-009 Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14352

4.

 

obsitos-009 Creative Commons License 2004.12.04 0 0 14351
3.KOMP

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!