Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolysys Creative Commons License 2012.01.20 0 0 5678

Mire gondolsz konkrétan?

Előzmény: maestro 60 (5676)
betg Creative Commons License 2012.01.20 0 0 5677

Szia én vagyok  de ne ott vedd meg ,itt az adatlapomon megtalálod a számomat.

Előzmény: Lord Vader (5675)
maestro 60 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 5676

Helló!

 

Irnál róla bővebben.....?

 

Köszi

Előzmény: Zolysys (5674)
Lord Vader Creative Commons License 2012.01.20 0 0 5675

Te vagy a citro01 a vterán?

Nézegetem a cd-s rádiót, ha a hétvégén nem jutok a sajátommal semmire, akkor lehet, hogy elvinném.

Előzmény: betg (5673)
Zolysys Creative Commons License 2012.01.20 0 0 5674

Ha valakit érdekel.. egyenlőre VAN os autókhoz CAN hez folyamatban :)

betg Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5673

Lehet kapni külön csak a bowdent , neked kompletten akarták adni mert barmok nem értenek hozzá

én már cseréltem jó párat

Előzmény: Paszti10 (5672)
Paszti10 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5672

Persze én is kerestem előtte újat(Miskolc Citroen 60-70e) vagy bontottat,de úgy gondoltam jobban elrontani nem tudom.Így jó móka volt megcsinálni és sikerélmény is...

Előzmény: betg (5670)
betg Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5671

Egy alapos dignosztika sokat segíthet, a benzineseknél a trafó rendszeres gond.

Előzmény: hvo88 (5655)
betg Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5670

A megoldás egy új gyári bowden kb 12 eft a citroennél.

Nem kell mindig megijedni nem minden drága ,sőt nem egyszer találkoztam már olyannal ,hogy a bontott ill utángyártott drágább volt mint a gyári.

Előzmény: Paszti10 (5667)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5669

Igen, a normális fórumok. Itt sajnos néhány hét alatt elsüllyed, elfelejtődik... :(

Előzmény: unomma (5668)
unomma Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5668

Na erre jók a fórumok! Becsülöm a kreativ embereket! Grat.

Előzmény: Paszti10 (5667)
Paszti10 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5667

Helló!

Először is köszönöm Betq segítségét a váltóproblémámra.

Úgy gondoltam elmesélem nektek,mit lehet kezdeni a berohadt váltóbowdennel,ha nem sikerül szerezni másikat.

Reggel cimborámmal kiszereltük a bowdent(nem volt ám olyan egyszerű...),majd meglátogattam vele pár neves autóalkatrész üzletet.Itt jöttek a gondok,még rendelni sem tudnak...vicces.Felhívtam pár bontott C5ös telefonszámot,semmi siker....illetve újat tud valaki 60-70.000,-Ftért...anyád.

Rövid tanakodás után kollegával a teljesen burkolatába ragadt (abszolut nem mozdult) bowden váltókarnál lévő hüvelyét hosszában megvágtuk kisflex segítségével,majd a megnyitott részben elvágtuk a bowdent.

Nem mondom,hogy könnyű volt kiszedni a bowdent a burkolatból,mert nem volt az...Kellett hozzá nagy satu,kb 5méteres pank,motorkiemelő csörlő,kb 300kg csörlővel kifejtett húzósúly...de kijött.

Nem csodálom,hogy nem mozdult a váltókar,ugyanis a bowdenen teljes hosszában 1-2mm vastagságban masszív,ragadós trutyi volt(mintha szigetelt 2,5mm kábel lett volna).Ezt a trutyit láng segítségével leégettük,majd alapos zsírozás után visszatoltuk a bowdent a burkolatba.....leheletfinoman mozog!!!A hosszában megvágott hüvelyt rézzel és lánggal visszaforrasztottuk a bowden végére(kb 2cmre beleér,teljesen befolyta a réz),megmaradt a gyári hosszúság.

Visszaszereltük a helyére,kipróbáltuk.......HIBÁTLAN!

A javítás költsége 20cm rézpálca...

Üdv mindenkinek!

Lord Vader Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5666

Ja, ártani biztos nem árt, főleg ha bizonytalan, hogy mikor voltak cserélve utoljára.

Előzmény: hvo88 (5665)
hvo88 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5665

Pedig én is olaj és gyertya cserével akartam kezdeni a probléma elhárítást, de akkor lehet hogy az vajmi keveset segítene rajta. Minden esetre nem árt majd az neki. Azért köszi az infót!

Előzmény: Lord Vader (5660)
Lord Vader Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5664

A mieinkben (2008. 2.0HDi Exclusive illetve 2001. 2.0 SX) nincs, ez biztos. Másokéban sem láttam még.

Előzmény: zolko004 (5662)
Lord Vader Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5663

Simán elképzelhető, hogy nálam is ez van. Csak az a bajom, hogy nem folyamatos a hiba nálam, hanem véletlenszerűen jön elő: egyszer órákig semmi, egyszer meg már beindítás után azonal jelentkezik. Vagy a villámok attól még cikáznak akkor is, ha a computer még nem jelzi?

 

Másik kérdés: hol tudok venni ilyen motorburkolat műanyag pucukákat? A múltkori akcióm során kettőt eltörtem a hatból.

Előzmény: Zolysys (5661)
zolko004 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5662

Sziasztok!

 

Jól sejtem, hogy a C5-ben a motoros ülés nem memóriás? Nem találtam arra utaló jeleket...

Zolysys Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5661

egy tipp: le kéne szedni a takaró cuccokat és sötétben megnézni hogy mi újság a trafó sorral. Nekem az 1,6B ben(307) a 3-4 henger között ugrált a szikra. nagyon közel viszik el a fém vezetőt és öregedés hatására az epoxi elkezdett átvezetni. csak sötétben láttam meg. kiszedtem maróval az egész cuccost utána eporapiddal betömtem 24 ó száradás és próba :) azóta is tökélete.. hátha a 2.0 nál is ilyen bibi van...

Előzmény: Lord Vader (5660)
Lord Vader Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5660

Az itteni tapasztalatok szerint ez beteg gyújtótrafó sort jelenthet.

Én is ezzel küzdök kb. fél éve, egyre rosszabb (nahát, nem javult meg magától :) ), nemrég kicseréltem a gyertyákat is, de maradt a baj, szóval jó eséllyel tényleg a trafó sor haldoklik.

Előzmény: hvo88 (5658)
John Zero Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5659

takigsx:

Nálam, mivel szerencsére a CASCO fizette, nem volt gond, de amúgy rohadt drágának találom a gyári árat.

Viszont a tizen-x-ezer Forintos szélvédővel állítólag vigyázni kell, mert van abból "ócccó kínai" minőségű is, ami torzít, mint a franc..

 

Előzmény: takigsx (5650)
hvo88 Creative Commons License 2012.01.19 0 0 5658

Nos a lényeget tényleg kifelejtettem: 2001-es 2.0 16v benzines. A hengerfejre nem gyanakodnék, mert akkor a hűtűvíznek és a motornak is habosnak kellene lennie gondolom én, + nem hiányzik a vízből egy csepp sem. Reggeli indításkor volt füstösebb és büdösebb mint kellett volna, de az ereje megvolt idáig. Viszont a kipufogó mintha hangosabb lenne...

Előzmény: betg (5657)
betg Creative Commons License 2012.01.18 0 0 5657

Szia előszőr is tudni kéne ,hogy milyen motor van benne stb stb,

Előzmény: hvo88 (5655)
Konrad Creative Commons License 2012.01.18 0 0 5656

Nagy kedvencem :) Nekem a kiszedés után 50-60 km-rel mindig visszajött, aztán egy hengerfej csere után magától eltűnt :) A hengerfej cserét azért kellett, mert ette a vizet, vagyis nem számítottunk rá, hogy el fog tűnni...

Amúgy ezek alapján bármi is lehet...

Előzmény: hvo88 (5655)
hvo88 Creative Commons License 2012.01.18 0 0 5655

Helló!

Nekem is megint előjött az antipollution fault üzenet. Egyszer már volt kb fél éve akkor kitöröltük a számítógépből, nem is jött elő többet idáig. Az lenne a kérdésem hogy, akinek esetleg van vbmi ötlete arra h mitől jöhet ez elő, vagy is mivel van összeüggésben az írja már le. Amúgy előtte egy kicsit füstöl is a kipufogó, meg büsös is. Nemtom mivel előzhetném meg a gondot, vagy mire figyeljek oda. Válaszokat előre is köszönöm.

Birdiee Creative Commons License 2012.01.18 0 0 5654

Ha indul a lavina...kb.1.5 hete kipufogó,aztán hátsó hidraulika szelep vagy mi,2 napja hidraulika szívattyú,most meg nem akar kiengedni a kézifékem...

Betg sok melód lesz,ha megint eljutok odáig......... :)

betg Creative Commons License 2012.01.17 0 0 5653

Típus hiba

nem a világ vége , a váltókulissza oldalirányú mozgatóbowdene összerohadt ezt kell kicserélni, külön is kapható nem kell az egész egységet kompletten cserélni .

Ha érdekel ránézhetek.

Előzmény: Paszti10 (5651)
betg Creative Commons License 2012.01.17 0 0 5652

Szia nem jó túl kicsi szétveri a futóművet , hülyén fog kinézni  a kerékjáratban az a relativ kis kerék, én nem ajánlom .

Előzmény: joc069 (5644)
Paszti10 Creative Commons License 2012.01.17 0 0 5651

Helló!

Nagy gondommal fordulnék hozzátok.

2001évj 1.8b C5-m van. Az időjárás hűvösre fordulásával kezdődtek a gondjaim...Először -1-2 fok körül reggel nagyon nehezen mozgott a váltókar(manuális),majd -5 foknál egyáltalán nem mozdulr reggel,csak kb 10perc alapjárati melegítés és noszogatás után.Utána egész nap hibamentes. Váltóolajat cseréltem(75-90 Castrol)de ma reggelre teljesen eltűnt az 1. és 2. fokozat.Ezeket egész nap nem találtam,nagyon nehéz a váltás...

Lehetséges-e,hogy nem megfelelő a váltóolaj,illetve lehetséges-e,hogy a váltóbowden "kiszőrösödött"? Mennyibe kerül nagyjából egy váltóbowden és hol érdemes megvennem?

Előre is köszönöm a segítséget!

takigsx Creative Commons License 2012.01.17 0 0 5650

Szia

Én is megérdeklődtem,de nekem talán jobbak a forrásaim,mert tizen pár ezerből van üveg,az esőszenzor meg a tükör alatt van és megy vissza az új üveggel,a ragasztó sem vészes,bár nekem jó az utángyártott is,vagy bontott,majd először azért Gabival beszélek mert van több minden is,és szeretem ha jó szakember szereli a vasat.Köszi azért.

Előzmény: John Zero (5648)
joc069 Creative Commons License 2012.01.17 0 0 5649

Tényleg... :) 2cm . köszönöm a választ.

Előzmény: Tibcsi37 (5646)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!