Nekem Landi Renzo Omega Plus szekvenciáis rendszer van bene. Elég sokat olvastam a témában, a vélemények alapján az elérhető árúak közül ez volt a legjobb. Alapvetően állítólag a gázbefecskendező szelep a lelke és a reduktor. A porgramozhatóság és a beállíthatóságban nincs különbség a Lovato Landi stb között az ált. csak szoftveres csilivili. Ha beállítják úgysem tudsz és akarsz hozzányúlni. A szelepvédőt nem raktattam hozzá és nekem nem is erőltették. Német fórumon sem használták ehhez a motorhoz. (2l_140le). Viszont a 5000-enkénti 1 benzin tanknyi használatot javasolták.
Sajnos nekünk is kiéget a 407 SW 2.0 HDI autónk. A motortérben nem sok használható maradt, de a többit olcsón eladom. Nagy navis,légzsák szett, ülések ,karosszéria elemek 17-es alufelnik.
Tavaly kellett cserélnem 85 e km bal oldali és 88 e km jobb oldalon Zoolán 65 topiktársunk jóvoltából. A hangja egyértelmüvé teszi a cserét. Először enyhe kormányelforduláskor, később mindig sír az újért. Az első csere kb. 2 e km visítás után történt. A másik már néhány száz km után került a kukába. A gyár angol gyártmányú görgőkkel szerelte. Ami bekerült:SNR 41225 P
Nem tudom miért de nekem CF rémlik lehet azért mert azok gyártják, bár ez lényegtelen. Azt nem írtad mibe mikor érdemes a csere
de ugye ez elég szubjektív, ki hogyan használja az autót... én évente cserélem a motorban mivel keveset megyek egyébként 10-15 között tenném ha többet mennék éven belül.
A váltóba olajcsere azt nem javaslom otthon mert az drága lenne..
Nagyon drága az olaj és nem tudod a régit kiszedni.
mivel a 4-es és 6 os aut váltó is ami ezekbe került "gondozásmentes" nincs olyan pontja ahol teljesen le tudnád engedni az oljat.
arányában ha 10 liter van benne szétszedés nélkül kb 6 litert tudsz levenni, ha ebbe beleteszed a 6 újat akkor is csak kicsit jobb
mint ami volt. Vannak a piacon olyan műhelyek akik 2x 3x cserélik egymás után így már szinte teljesen lecserélődik. Na ehhez sok olaj kell és az drága.. Ami viszont ennél is fontosabb, hogy milyen ami kijön álaga, szaga, mert ha égett az olajad akkor kezdj el
gyüjteni... Ehhez is ajánlott az olyan szaki aki már látott, szagolt ilyet...
Kb ennyi
amúgy azt mondják kb 100-120 nál érdemes ledobni bár ez is használat függő.. (én a 6-osba cserélném még korábban is mert az nem egy túl masszív konstrukció..)
Ha már olaj.. Meg tudjátok mondani hogy hány ezer kilométerenként érdemes olajat cserélni, milyen tipusú és márkájú olaj való a TF-80sc 6 gangos automata váltóba? Ja és hány liter megy bele normál olajcsere alkalmával?
tanacsra lenne szuksegem a kozepso kijelzo orvosolasara. tegnap de mar egyre surubben kezd haldoklani a kijelzom ami mar nagyon zavar. probaltam 20 fokra allitani hatha jobb lessz de nem az oke hogy nyaron lathatatlan de hogy telen is.......:( arra gondoltam talan megoldhato e a kijelzo kore egy hovedo retegell beburkolni nem tudom, a csere gondolom ugyanaz a kijelzo lenne vagy esetleg modositott?
a masik kerdesem az lenne rd4-es fejegyseghez letezik nagykijelzo? mert ha igen es nem huzos az ara bevallalnam mert mar nagyon zavar ez a dolog hihetetlen hogy ilyen draga autonal ezzel kell idegeskedni holott olcsobb tipusnal nincs ilyen problema. nagyon szeretem a kocsit de a kovetkezo verda valoszinu mas marka lessz.
Már megbeszéltük , a lényeg ,hogy lezárjuk örökre és soha semmi gond ezzel nem lesz , van már több referencia is , taxi 2.hdi16v RHR 150ekm ment az egr gyilok óta , már 300ekm nél jár az autó , igaz azóta csak olajcserére jön , ez egy szerviznek nem jó ha az autó megbizhatóbbá válik .
Házilag hogyan tudom kibontani az egr szelepet? Ha csak kormos akkor ki birom ganénzi. Neki essek hideg zsíroldóval. Esetleg valami rajz is jöhetna a kibontásáról. FAP szűrő ha koszos és nem törött akkor azt mivel lehet takarítani? Az új fap szűrő mennyibe fáj, munkadíjjal együtt? Ez a vizes megoldás mennyire hatásos vagy mennyire nem? Láttam, hogy sokan vízzel próbálják takarítani.
Van a melóba két féle mosó, egy ugynevezett kolb mosó, szűrőkről, forrasztó keretekről, mossuk le a ráragadt, ráégett folyasztószert, amolyan zsírtalanítós okosság, meg van egy ultrahangos cesztronos mosó, áramkörök mosására használjuk, nah ide nem merném betenni, viszont ilyen cesztron szert lehet tudnék takarítás céljából intézni. De az első kolb mosóba simán be is férne a fap szűrő meg az egr is, mert az akkora mint eg telefonfülke fektetve.
Vagy van még ilyen mosogatásra szolgáló zsírtalanítós semleges szer a CF1 iszonyatosan jó. http://www.kolb-ct.com/en/detergents/additives-accessories/kolb-cf1.html Továbbá hozzáférhetek ezekhez a vegyszerekhez "takarítani": Limonén, MEK (etil-metil-keton), izopropil alkohol ez takarításra is hibátlan.