Sjanálatos eset, remélem nem lett személyi sérülés...
Az autódat illetően biztosan sokan érdeklődnek majd de az sokat segítene, ha leírnád milyen felszereltségű, ill ha van fotó az is nagy segítség lenne. Azt látom h sw, manuális vagy autómata? Xenonos? Inkább küldök emailt....
Nekem Landi Renzo Omega Plus szekvenciáis rendszer van bene. Elég sokat olvastam a témában, a vélemények alapján az elérhető árúak közül ez volt a legjobb. Alapvetően állítólag a gázbefecskendező szelep a lelke és a reduktor. A porgramozhatóság és a beállíthatóságban nincs különbség a Lovato Landi stb között az ált. csak szoftveres csilivili. Ha beállítják úgysem tudsz és akarsz hozzányúlni. A szelepvédőt nem raktattam hozzá és nekem nem is erőltették. Német fórumon sem használták ehhez a motorhoz. (2l_140le). Viszont a 5000-enkénti 1 benzin tanknyi használatot javasolták.
Sajnos nekünk is kiéget a 407 SW 2.0 HDI autónk. A motortérben nem sok használható maradt, de a többit olcsón eladom. Nagy navis,légzsák szett, ülések ,karosszéria elemek 17-es alufelnik.
Tavaly kellett cserélnem 85 e km bal oldali és 88 e km jobb oldalon Zoolán 65 topiktársunk jóvoltából. A hangja egyértelmüvé teszi a cserét. Először enyhe kormányelforduláskor, később mindig sír az újért. Az első csere kb. 2 e km visítás után történt. A másik már néhány száz km után került a kukába. A gyár angol gyártmányú görgőkkel szerelte. Ami bekerült:SNR 41225 P
Nem tudom miért de nekem CF rémlik lehet azért mert azok gyártják, bár ez lényegtelen. Azt nem írtad mibe mikor érdemes a csere
de ugye ez elég szubjektív, ki hogyan használja az autót... én évente cserélem a motorban mivel keveset megyek egyébként 10-15 között tenném ha többet mennék éven belül.
A váltóba olajcsere azt nem javaslom otthon mert az drága lenne..
Nagyon drága az olaj és nem tudod a régit kiszedni.
mivel a 4-es és 6 os aut váltó is ami ezekbe került "gondozásmentes" nincs olyan pontja ahol teljesen le tudnád engedni az oljat.
arányában ha 10 liter van benne szétszedés nélkül kb 6 litert tudsz levenni, ha ebbe beleteszed a 6 újat akkor is csak kicsit jobb
mint ami volt. Vannak a piacon olyan műhelyek akik 2x 3x cserélik egymás után így már szinte teljesen lecserélődik. Na ehhez sok olaj kell és az drága.. Ami viszont ennél is fontosabb, hogy milyen ami kijön álaga, szaga, mert ha égett az olajad akkor kezdj el
gyüjteni... Ehhez is ajánlott az olyan szaki aki már látott, szagolt ilyet...
Kb ennyi
amúgy azt mondják kb 100-120 nál érdemes ledobni bár ez is használat függő.. (én a 6-osba cserélném még korábban is mert az nem egy túl masszív konstrukció..)
Ha már olaj.. Meg tudjátok mondani hogy hány ezer kilométerenként érdemes olajat cserélni, milyen tipusú és márkájú olaj való a TF-80sc 6 gangos automata váltóba? Ja és hány liter megy bele normál olajcsere alkalmával?
tanacsra lenne szuksegem a kozepso kijelzo orvosolasara. tegnap de mar egyre surubben kezd haldoklani a kijelzom ami mar nagyon zavar. probaltam 20 fokra allitani hatha jobb lessz de nem az oke hogy nyaron lathatatlan de hogy telen is.......:( arra gondoltam talan megoldhato e a kijelzo kore egy hovedo retegell beburkolni nem tudom, a csere gondolom ugyanaz a kijelzo lenne vagy esetleg modositott?
a masik kerdesem az lenne rd4-es fejegyseghez letezik nagykijelzo? mert ha igen es nem huzos az ara bevallalnam mert mar nagyon zavar ez a dolog hihetetlen hogy ilyen draga autonal ezzel kell idegeskedni holott olcsobb tipusnal nincs ilyen problema. nagyon szeretem a kocsit de a kovetkezo verda valoszinu mas marka lessz.