Szerintetek mi a hiba olyan esetben, ha bekapcsolom a fűtőventillátort /teljesen mindegy, hogy fűtök, vagy klímával hűtök/ és az első egy percben erősen porszagú levegőt fúj a rendszer. Aztán utána mehetek órákig, többet nem érzem, csak az első percben, indítás után. A pollenszűrővel minden oké, pont ez miatt tettem bele egy újat. Természetesen aktív szenest. Manual klímás…
Olvastam csomót vissza. Lehet, hogy azt pont nem találtam meg de itt Szegeden nem túl sok választás van. A Pappas még drágább lett volna, a halasi Fiattal összevesztünk maradnak a kis apa-fia szervizek akik még Bravot se szereltek soha életükben meg vannak ezek a jól felszerelt lehúzós műhelyek, egy-kettő. Mit csináljak...
Azt mondták ilyet még nem láttak semmi külsérelmi nyom nem volt, de szétszedték és belül egy deka zsír sem volt, mint ha gyárilag nem lett volna bezsírozva. Azt mondták el nem tudják képzelni, hogy egyébként hogyan távozott volna belőle. A csillag volt 15 ezer, a szétszedés 20 és végül felszámoltak 5000 ft-ot egy lógó vezeték fixálására is. Még jó, hogy végül az izzócserét nem mondtuk nekik.
Nem hiányzik valakinek egy régi standard bravo? Itt áll a lakópark parkolójában már legalább 1 éve XI. kerület. Rendszám nincs csak az üvegekbe van belegravírozva hogy TOM-001.
Az én Bravomban nem volt esp.Az új autómban van, de kikapcsolva gyakoroltam.Ha felúszik a hátulja, akkor kevés lehet az esp is.Messze az aquaplaningot tartom a legveszélyesebbnek a közlekedés rejtett veszélyei közül, tehát nem gondolom, hogy értelmetlen lenne kikapcsolt segédlettel gyakorolni.
Ismersz valamennyire, én tényleg nem veszek komolyan semmit, laza vagyok, de a vezetés az, amiben mindig fejlődni szeretnék.2 éve szimulátorozom komolyabban -persze ha délutánonként nem alszom bele -, de live-on a királyok még mindig 5-10 mp körül vernek rám a Nordschleifén.Egy "mezei" E60 M5-tel megyek mindig (nem is tudom miért, olyan otthonos), a kategóriában az első 50-be nem férek be.Tudom, hogy a szimulátor más, mint a valóság, de nagy eséllyel ugyanaz fog történni élőben is, mint a játékban és én azért nagyon nagyokat tudok esni.Élőben fájna.
A Bravo-ban nem lehet kikapcsolni, csak ha fent van a kézifék... Így pl.: értelmetlen lenne kikapcsolt esp-vel gyakorlatozni az ilyen helyzetekben. Persze, játékból más, de ha élesre készülsz, akkor olyan körülmények kellenek, mint ahogy többnyire történik. Sztem.
A micrában nincs esp, épp ezért ott az élményautózás a lényeg. Nem véletlenül csúsztam már bele hófalba azzal. :-D