Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33175
üdv!
5:BPO-037
7:BPO-579,BPI-152,BPI-168,BPI-922,FJX-191,FJX-222
7E:BPO-422,BPO-426,BPO-445,BPO-472,BPI-181,BPI-182
11/111:BPO-701
27:BPI-394
39:BPO-792
40:KOE-415,KXM-039
86:FKU-908,FKU-911,FKU-914,FKU-932
114:HSJ-449,KPN-955,KXM-045
118:BPO-634
153:BPI-066
173:BPI-116,FJX-198,FJX-199,FJX-217,FJX-220,FJX-224,FJX-234
173E:BPO-432,BPO-438,BPO-440,BPO-450,BPO-457,BPO-458
240E:BPO-605,BPI-211,BPI-269
18-29 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33174
32: 17-31, 18-00
85E: 00-07 (950 átsz.), 17-87, 18-29, 08-30
97E: FJX194, 19-34, 19-43
161: FLR706-726
169E:17-70
276E:15-53 (javítsatok ki ha tévedek)
11-88 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33173
A 17-59-nek amíg fel nem vettem a hangját, addig nem megy semmilyen javításra!!!
Előzmény: Audir8 (33172)
Audir8 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33172
35: 16-07,16-45,02-15,02-20,02-40,02-51
36: 17-56,17-59(igazán elmehetne kipufogó javításra!!!),17-96,LOV-853,858,865,879,880
11-88 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33171
46/146:
F2: 01-43
F9: 10-60

92:
F23: 03-11

96/296:
F1: 12-56
F2: 00-75
F3: 03-11
F4: 01-44
F5: 01-52
F21B: 01-77 (infó: 01-00)
F31: ?
F32: KTK-392

130:
F1: 01-83
F2: 03-43
F3: 03-48
F4: 01-87
F5: ?
F6: ?
F21: 06-68 (infó: 01-00)
F22: 10-36

146A:
F9: 10-60

196/196A:
F1: FKU-941
F2: 19-79
F3: FJX-202
F4: 19-86
F5: FJX-208
F6: 19-75
F7: 11-84
F8: 19-70
F9: 19-64
F10: FKU-942
F11: 18-36 (délután is kinn van)
F12: FLR-732
F13: 00-01
F22: 08-65
F23: 11-95 (néhány indulása kimaradt reggel)
F24: 17-42 (délutáni pótlása: 19-13)
F25: 00-25
F26: 08-63

914: (volt hajnalban)
F13: 17-42

923:
F14: 00-25 (volt hajnalban)
F33: 08-63 (lesz éjszaka)

973: (volt hajnalban)
F2: 19-79
F3: 19-86
BPI-791 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33170
Reggel 6:05-kor kökin állt...
Előzmény: GABORBP (33169)
GABORBP Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33169
"85E: 00-17"

Mikor láttad? Csak mert 11-kor már 276E/1-et járt.
Előzmény: BPI-791 (33168)
BPI-791 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33168

32:

F7:19-90

F12:08-20(kezd már unalmas lenni jelenléte...)

 

36:17-55(ennek egyre jobb a hangja..:))

68:00-24

75:219

77:222,269

80A:301,303,251,272

85:18-10,18-18,18-34,FLR-738

85E:08-30,17-12,17-73,17-78,18-29,00-07,00-17,19-96

95:01-29,01-35,06-73,04-46(?),08-22,08-23,10-59

     Ebből 412 helyett:01-35

     260 helyett:04-46,08-22,08-23

 

130:03-43,10-36,03-18

161:FLR-706

169E:00-22

178:10-42:)

 

BPI-185 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33167
176E:
F1: 01-22
F2: ?
F3: 10-26
F5: 16-23

244:
F11: 01-22
F12: nincs
F13: 10-26
F15: 16-23
BPO-174 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33166
92:10-26-helyett a 10-27 a helyes
Előzmény: BPO-174 (33164)
GABORBP Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33165
"92:10-26(F/2)"

Az 244/13.
Szintén 244-es 01-22 is.
Előzmény: BPO-174 (33164)
BPO-174 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33164
32:18-24(F/2),00-31(F/7),18-16(F/8),FKU-923(F/13),FKU-905(F/14)
92:10-26(F/2)
175:
F/1:?
F/2:10-68
BPI-779 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33163
23/F1: 17-85.
BPI-553 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33162
Azt a 00-61-et kicsit benézhetted, mert reggel 198/f02 volt, jelenleg pedig a 178-ason kőrőzget -papír szerint-.
Előzmény: GABORBP (33161)
GABORBP Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33161
45: 19-17
276E:
F1 (?): 00-17
F14: 03-55
00-61, 00-78, 06-09
46:
F1: 01-37
F6: 00-59
32: 19-73
9: 19-30
Előzmény: BPI-964 (33157)
BPI-553 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33160
93
F01
: 16-48
F02: 16-19 (éjjel 909/F02 volt)
F03: JGD-732 (du. 193E/F16 lesz)
F04: 15-66
 
136E
F01: R-742
F02: -
F03: 05-83
F04: 18-38 (éjjel 914/F21 volt)
F05: 05-37
F06: -
F07: R-746
F08: 05-62 (du. 66E/F08 lesz)
F09: 05-39
F10: 19-57
F11: 05-82
 
182
F01: 12-85 (éjjel SZ21/F01 és SZ24/F04 volt)
F02: ?
F03: 02-39
F04: 02-17
F05: 15-35 (éjjel SZ22/F01 és 999/F01 volt)
F06: 15-44
F07: 15-64
F08: 15-56
F09: 02-30 (este 184/F19 lesz)
F10: 15-27
F11: 16-31
F12: 15-50
F13: 16-37 (este 184/F13 lesz)
F14: 16-41 (du. a 183-ast kajáltatja)
F15: 02-48
F18: 06-15 (napközben 185-217/F08)
 
183
F01: 01-31
 
184
F01: 15-31 (éjjel SZ23/F03 volt)
F02: 16-30 (reggel a 183-ast kajáltatja)
F03: 02-22 (éjjel SZ25/F25 volt)
F04: 03-06 (Pestlőrinc tartalék)
F05: 02-58
F06: 15-61
F07: ? (reggel 15-35 pótólta)
F08: JLA-161
 
185/217
F02: 12-64
F05: 01-59 (napközben 5/F35)
F06: 02-60
 
198:
F01: 01-19
F02: 00-61 (napközben 178/F12)
F06: 01-04
F07: 01-75
F08: 01-26
F12: 02-61
F13: 15-36
 
217E
F01: 16-11
F04: 00-35 (napközben 5/F31)
F05: 16-49 (du. 193E/F04 lesz)
 
282E/284E
F01: 02-18
F02: 16-47
F03: 00-50
F04: 15-21
F05: K
F06: 15-34
F07: 16-26
F08: 15-39
F09: 03-07 (Határ úti tartalék)
F10: 16-40
F11: 15-41 (este 182/F31 lesz)
F12: N-325
F13: 03-08 (Mesgye utcai tartalék)
F14: 02-26 (este 184/F14 lesz)
 
36: LOV-865
50V: 03-07, LOV-856
166: 15-55
254E: 15-28, 16-66
266: 15-61?
1190 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33159
20E : 0854,1736
46 : 0059,0354
124 : 1037
130 : 0343,1036
170 : 0364
173 : 0565
173E : 0433,0435
175 : 0664
196/196A : 0865,1836

lapaj74 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33158
85E : 17-12 , 00-07 , 19-96 , 08-30 , 17-73 , 17-78 , 17-87 , 18-29
BPI-964 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33157
31
F1: FJX-189
F2: FJX-205
F3: 17-82
F4: 18-53
F5: FJX-206
F6: 00-29
F7: 00-06
F8: 19-97

44
F1: 19-98
F2: 19-66
F3: FJX-207
F4: FJX-216
F5: 18-31
F6: 19-17
F7: 04-75

45
F1: 19-61
F2: 08-46
F3: 00-04
F4: 00-05
F5: 19-94
F6: 18-33
F7: 00-08
F8: 17-25

131/231
F1: 10-30
F2: 10-53
F3: 03-22
F4: 01-47
F5: 12-53
F11: 06-58 (pótlás: 00-64 (infó:01-00))
F12: 01-49
F13: 01-50

144
F2: 00-64 (pótlás 19-91)
F3: 10-54
F4: 00-46
F5: 01-74

174
F1: 01-18
F2: 01-36
F3: 03-05

244 (7:30-tól 15 perces!!! követés volt :S)
F1: FJX-210
F2: 00-23
F3: 11-85
F4: nincs (legalábbis 6:13 és 7:30 között nem ért az Örsre)
F5: 17-01 (félreállt 7:20 körül)
F6: FLR-730
lapaj74 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33156
85 : R-715 , 738 , 744 , 747 , 18-10 , 18-18 , 18-23 , 18-34 , 18-47 , 18-50
Hornyi88 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33155
Tegnap:
39: 00-39
86: FKU-901, 907, 910, 911, 912
109: 05-65, 08-75, 08-76, 08-77
Előzmény: MBen (33124)
BPI-779 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33154
148/F6 -> 950/F7: 05-73 volt.
923/F2 -> 23E/F2: 08-71
948/F3 -> 938/F3 -> 948/F3 -> 254E/F3: 15-28 (bár belül azt akarják elhitetni, hogy 15-23)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 33153
950/A: 00-07, 00-17, 19-96
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.14 0 0 33152
7: U-946
112: 05-10 (? tipp)
Előzmény: Törölt nick (33151)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.14 0 0 33151
7E: 04-84
8: 10-66, 02-37, 02-49
53: 02-16, 02-23, 13-27, 13-53, 13-83
102: 07-39
112: 13-77, 15-02 (2), 15-04, 15-05 (3), 05-20
140: 13-00
153: 10-64, 10-65
212: KXM-034, 13-36, 13-82
240: 10-18, 13-33, 13-40, 13-42, 13-43, 13-46, 02-29, 02-35, 07-21, 07-75, 07-77
272: R-701, 702, 11-49, 11-63, 12-09
288: 12-09
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.14 0 0 33150
Ma is a 155-n voltam? Legalább ma egész nap, nem úgy mint tegnap. (a helyzet annyi, h egyszerűen nincs szívem nicknevet cserélni, 05-03-t ugyanúgy szeretem, annak ellenére, hogy már 351 az első számú kedvenc).
139: FKU-936 (937-t először este 7-kor láttam, nem tudom, h ő-e a 7., vagy ez kocsicsere eredménye)
Előzmény: 13-68 (33145)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.14 0 0 33149
Hát igen, a midik ilyenek. 1-2 jobb állapotú van, ami kibírja a napot, de tényleg, 1 szerelőkocsi garantáltan a Moszkva téren tölti a napot.
Az lep meg, hogy többnyire mindig megvan a 16 forgalmi, mindig ki lehet adni, csak napközben jönnek ki rajtuk a hibák.
27-s vonal is pályázhatna a helyzet ott is hasonló. Ott már volt olyan is, amikor mind az 5 kocsi egyszerre robbant le, egy ideig egyáltalán nem volt közlekedés a vonalon.
Előzmény: 13-68 (33143)
BPI-964 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 33148
44
F7: FJX-198
F8: 01-08
F9: 10-56

A 44-esből következtetve:

32
F4: FJX-198

131/231
F1: 10-56

276E
F7: 01-08
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2010.02.14 0 0 33147
115: 10-32
Aron_son Creative Commons License 2010.02.14 0 0 33146
13-84 nem pótlás véletlenül? Én Bogdánin láttam 16:30 körül üresen.
Előzmény: 13-68 (33145)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!