Ha főleg hosszú utakon jársz, kevés hidegindítással, akkor sokáig elmegy, de a 16 hidrotőke sem túl nagy összeg, kb 60 ezer, plusz munkadíj. Nekem azért került 200-ba, mert lefutottam a tanulóköröket...Egyébként semmi egyéb baj nincs ezzela motorral, egyik kollégám 450.000 km-t ment egy ilyen motoros Scudoval, hibák nélkül.
Hát hmmm. Még mindíg nem volt időm elvinni szerelőhöz, de remélem nekem nem kerül majd 200-ba. Amúgy mennyire egészséges ezzel a hibaüzenettel járogatni? Ez csak figyelmeztetés elenyésző hibára, vagy jobb rohanjak a szerelőhöz ahogy csak tudjak?
Ez így van csak ezt kevesen akarják elfogadni és rákölteni a pénzt , pont ezért nem szeretek ezekkel a benzinesekkel foglalkozni mert a legtöbb esetben ez a baja .
HIDEGINDÍTÁS- EGYENETLEN JÁRÁS- CHECK ENGINE LÁMPA: Az RFN motoros Citroen-Peu-stb autóknál nem ritka hiba ez. Nekem 2,5 évembe és kb 200 ezerbe került, mire meglett a megoldás. A trafó-gyerta csere nem segít, a bajt a hidrotőkék okozzák. Ha alacsony hőmérsékleten, hidegindításkor mind a 4 hengeren kompressziót mértek, látni fogjátok, hogy hol itt, hol ott nincs kompresszió. Ha az olajrendszer igazán tiszta és 5W40, vagy hasonló híg olaj van a motorban, a hiba mégjobban előjön. A szeleptányérok a használat során egyre jobban kopnak, ezáltal a szelepszárak egyre magasabban állnak ki, amit egy idő után a gyári tőkék nem tudnak kiegyenlíteni és résnyire nyitva tartják a szelepeket. Néhány perces sánta járás után az autó kifogástalanul működik, egészen a következő hidegindításig, melegen semmi hiba nem mérhető. Szerencsés esetben a hengerfejet nem kell leszedni, csak a 16 db hidrotőkét kell cserélni és jó lesz. Ha így sem jó, akkor hengerfej le, szelepek becsiszolása, szelepszárak magasságának beállítása ( vagy szelepek cseréje) és OK. A gyár megváltoztatta az utánrendelhető hidrotőkék típusát, pont ezek a hibák miatt!!
Szia. De levegős a rendszer mert állandó jelleggel levegő jön légtelenítéskor. És az a poén, hogy le van légtelenítve és ha nincs haszálva akkor is állásában levegős lesz a rendszer. Egyedül a bal első féknél nincs levegő. Az összes többinél van. Meg Zalaegerszegen lakok és a munka miatt nem nagyon tudok hozzád elautózni sajnos.
Van egy 2002-es 2000-es HDI c5-öm. Olyan problémája van, hogy állandóan lelevegősödik a fékrendszer. Fékolaj meg nem hiányzik belőle és nincs szivárgás sehol. Ki lett cserélve a főfékhenger, az ABS tömb, fel lett újítva az összes féknyereg és még mindig levegősödik. Valakinek valami ötlet? Már egy éve szenvedek vele és elég sok pénzembe van már. A márkaszervíz nem tud mit hozzá lőni csak a pénzem költik a hiba meg még mindig megvan. Minden ötletre vevő vagyok most már. Előre is köszönöm a segítséget.
Tud valaki olyan helyet ahonnan a Citroen DocBackup olyan verziója tölthető le ami Win7-en fut. Nekem van egy amit XP-n használtam, még működik is. Ezt próbáltam a 7-en telepiteni de nem indult el. Ekkor letöltöttem egy másikat,( ezt már a Win7-en ) és telepitettem, de ez sem indult el. Az Infos fájlt kicseréltem a mellékelt újabbra. Lehet valamit mégsem jól csináltam ? Mindent a videó szerint, ugyanúgy mint XP-n, az működik ez nem . Csak azért mert az XP-t el akarom hanyagolni. Köszi ha tud valaki valamit.
Persze én is kerestem előtte újat(Miskolc Citroen 60-70e) vagy bontottat,de úgy gondoltam jobban elrontani nem tudom.Így jó móka volt megcsinálni és sikerélmény is...