én néztem el sorry. Bele sem gondoltam, hogy Deltastar=Steaua Deltei :( Azt hittem a tesója lesz. Viszont a Flamenco érvényes. :) Tehát akkor ő lesz a hosszrekorder, a Mozart meg a szélességrekorder :)
A Flamenco lesz az az, amiről beszéltem, a hátsó kerékállásos. Stílusban (látszik az ablakkiképzésnél, ajtónál, és a hátsó kerekített fedélzetnél) a Maxima-Artistri-Viktoria-stb sorozat újabb darabja, kicsit nagyobb orrablakokkal, illetve az alsó fedélzeten is körpanorámás ablakokkal (ezáltal alacsonyabb orral).
A Deltastar (Steaua Deltei) már öreg harcos _bmw_the_m3_ nem róla beszélt, mint új kabinos, annak nem egészen ez lesz a neve, de pontosat még én se tudok.
A kérdésem lemaradt :) Ez a Flamenco az adatai szerint 135 méter hosszú. Jár felénk hosszabb vagy ő lesz a rekorder? Ha jól rémlik, akkor az Arosa family valahol 125 méter körül van...
Kicsit le vagyok maradva a fórumban, nem tudom volt-e már róla szó, hogy jövöre lesz 1-2 új kabinos vendégünk. PL. ő: Flamenco. Legalábbis én eddig nem ismertem... Lesz egy Deltastar nevezetü is, de arról egyelöre nincs fent fénykép
Az 1996-ban egyszeri alkalommal Budapesten átsuhant "Vidin" kabinosról egyre többet sikerül kideríteni. Azt ugye már tudjuk, hogy Óbudán készült '61-ben, szovjet megrendelésre, és csak valamikor a kilencvenes évek elején lett bolgár és került a Dunára. Találtam róla az ismert riverships.ru-n egy képet az egyéni galériák között, még szovjet lobogó alatt, Belaya néven.
Mai forgalom Paksnál:
Jött egy ukrán (Praha) jópár üressel, szépen komótosan, nem sokkal őt követve egy önjáró (Donau Star IV.), igencsak tempósan. A harmadik képen talán kivehető, hogy lefelé elég sok gabonás, sóderos vár rakodásra.
A reggeli bejelentkezésemkor a Tv-ben rózsagyuri produkciója ment, az első magyar gőzhajó története volt dióhéjban. A mesélő a Zoltán fedélzetén mondta az összekötőszöveget, míg a királyi hajózási felügyelőt megszemélyesítő színész a Neszmély konyhája környékén ütötte fel irodáját:-))
A hajótulajt játszó színész meg a gáton sétált fel-s alá.A végén embertelen szép képek voltak a gőzhajók elindulásáról Budapesten, a Vigadó térnél.
Rózsgyuritól meglepő.A témaválasztás is, meg a produkció színvonala is.
Ha borzongani akarsz, ajánlom figyelmedbe a Haditechnika legutóbbi számát, azt, amiről Zoltika is beszélt alább.Van benne egy cikk az orosz flotta hajóbontási eljárásairól egy tengeralattjárójuk elsüllyedése kapcsán. Rémület..
Egyszer láttam vmi Spektrumon egy orosz hajótemetőt fenn a messzi északon.
Zord, kietlen vidék, egy hatalmas öböl telis-tele rozsdás hadihajókkal, naszádokkal, teherhajókkal, tengeralattjárókkal stb. Ott aztán nem tökölődtek a bontással.
Néhány még álldogált, néhány már szétesett, néhány már félig vagy majd' teljesen elsüllyedt, és ami még a víz alatt lehetett....
A képek meg azt hiszem a Haditechnika egyik számából valók, talán a legutóbbi ott is megjelentetnek régebbi képeket de nem hat az ujdonság erejével. Nekem izgalmasabb egy ismeretlen témárol képeket és leirást találni, de valószinü én vagyok unalmas. Bocs.
Ezt az orosz vadászgépet már elég rég szedték ki a Balatonbol kicsit elkésett erről képeket bemutatni, mivel már egy jóideje Szolnokon van. Szerintem többen látták.
Soroksári kompnál felulyitott hajo,neve ex Álmos ms utána átkeresztelve Felföldi ms re. Szászhalombatán járt komposhajoként,csödbement válalkozo nemtörödtthajoval.Ercsi kompnál állt sokáig most ujitotákfel Soroksári kompnál.
Ha mar a MAHART DunaCargo irodai szemelyzetet is dinamikusan szelnek engedtek az elmult napokban, ugyan miert pont az ugynoksegeket tartana meg Hr. Meier ??
Azert szerintem ragadjuk meg a pillanatot es NE legyunk halasak a Magyar Ällamnak/ APV Rt-nek azert, amiert alig nehany ev alatt ilyen derek modon ledaralta es kidobta a sajat folyami hajozäsat az ablakon......raadasul messze az erteke alatt...............
..........a teljesitmeny azert is egyedulallo a Duna menten, mivel egyetlen mas allam sem adta fel a sajat nemzeti hajozäsät, mint itt is szerepelt, a JRB is epitett egy nagelneu onjarot, es az UKRECHFLOT is csak harom onjarot epit Vilagbanki finanszirozassal...........
Ne legyen igazam, de szerintem az osztrak sogorok kovetkezo menuje a MAV megszerzese lesz...........
Szomoru, hogy itthon 5 x gyorsabban rombolunk, mint epitunk..........