Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tibcsi37 Creative Commons License 2012.01.28 0 0 5727

Tényleg?? :) No de az injektorok mellett van pár apróság is, mint például alapjárati léptetőmotor. Az ugyebár egy pici furatom keresztül az alapjáratnak megfelelő levegőt adagolja a motornak mikor éppen nem nyomjuk a gázt és zárva a pillangószelep. Pont mint a karbisnál, csak itt ugye nem egy fix csavar van.

Nos ha ez a furat eldugul(ami soktízezer km után el is szokott) akkor csinál ilyet az autó.

Előzmény: betg (5726)
betg Creative Commons License 2012.01.27 0 0 5726

Szia ez nem karburátoros autó itt hengerenkénti befecskendezés van , milyen alapjárati furatokra gondolsz?

Előzmény: Tibcsi37 (5725)
Tibcsi37 Creative Commons License 2012.01.27 0 0 5725

Pár deci olaj nem csinál ilyet. Inkább az lehet, hogy ez a hab részben eltömítette az alapjárati furatokat és ezért fullad. A megoldás a teljes felmelegítés, ha nem segít, takarítás.

Előzmény: Mr.C5 (5723)
Zolysys Creative Commons License 2012.01.27 0 0 5724

attol nem!

Előzmény: Mr.C5 (5723)
Mr.C5 Creative Commons License 2012.01.27 0 0 5723
A szitu most a kovetkező: a tegnapi olajpánikra öntottem olajat a motorba talan 1.5 decit. mivel a szintet nem tudtam rendesen leolvasni ezert ontottem. most viszont le is fullad meleg motornal amikor váltok. nem sűrűn de 4 szer előfordult. Váltásnál visszaesika fordulat 500 ra es utanna fullad le ha olyanja van de egyebkent visszaáll 800 900 körulire. eza sok olaj miatt lehet vagy mas miatt. utantoltes elott nem csinalta.
Zolysys Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5722

Tehát T fórumozók. Elvileg készen van 6.63 ra is a magyarítás, magyar nyelvű navi hanggal de csak nőivel, ezt tudtam egyenlőre szerezni :)

 Nem azonos az ájgó hanggal!!! - sajnos -

Ha valakit érdekel.....

A többit magánban

A részletek ott :)

Mr.C5 Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5721

Nah az a helyzet, hogy a hűtővíz kiegyenlítőtarálya tiszta, rózsaszínű. Víz nem hiányzik belőle. Motorolaj olyan érdekes, átlátszóbb talán. Viszont a buborékok eltűntek, nem az összes de melegre kezdtek eltűnni. Kicsi hab volt az alján, de a takony is eltűnt gondolom az feloldódott.

Az olaj betöltő nyílás tiszta nincs hab. Viszont a kupak belseje kapucsínó krém szerű lecsapódás volt tapasztalható. Lőttem egy két képet mobillal.

Előzmény: betg (5718)
unomma Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5720

Az lehet. Nekem volt anno egy 120-as skodám, annál az olajbeöntőkupak volt állandóan ilyen, de nem volt semmi baja.

Előzmény: Erikaviking (5719)
Erikaviking Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5719

Pedig ilyen szappanos trutyi lesz az olaj+pára, régóta köztudott. Jó vastagon ki tud csapódni.

Pl nekünk a versenyautóban nincs termosztát, és a kartrgáz lecsapatóban most a hideg versenyeken pár hidegindítás után 2-3 dl víz is összegyűlt, ami utcai autónál a motorba, vagy onnan a légszűrőbe kerül. Az olajbetöltő alatt meg is szokott jelenni ez a cucc, de az első gyorsasági végére eltűnik mert akkor rendesen felmelegszik a vas (1,6T E85 ~300 Le).

Hdi-ban azért nem nagyon jelentkezik, mert legalábbis a 2,0-s ban az olaj hamarabb eléri az üzemi hőfokot mint  a benzinesben azt vettem észre a 2,0-s benzines 406 és az 1,

4-es 206XS-hez képest is. Lehet, hogy azért mert ebben van (gondolom az olajszűrőnél ha van) hőcserélő a víz olaj között a benzinesben meg talán nincs. A hdi-ben mire a víz eléri az üzemi hőmérsékletet az olaj is pont oda ér, a benzinesnél úgy emlékszem jóval később lett anno üzemmeleg az olaj.

Előzmény: unomma (5714)
betg Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5718

Menj ki az autópályára egy kicsit aztán nézd meg hogy mi a helyzet .

Előzmény: Mr.C5 (5710)
betg Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5717

Ja a másik ehhez nincs átépítő szett tudtommal .

Előzmény: zolko004 (5709)
betg Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5716

Szia jó is meg nem is az egytömegü. Ez most neked kell vagy a barátodnak.

Előzmény: zolko004 (5708)
betg Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5715

Az övé benzines .

Előzmény: unomma (5714)
unomma Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5714

Azért valami nem kerek. Én naponta használok ugyanigy egy 1.6 hdi-t, de semmi ilyesmi nincs. Meg azért a sárga trutyi az azért több, mint pára..

Előzmény: Mr.C5 (5713)
Mr.C5 Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5713

Mostanság főleg rövid távon megyek. Melóba most bicó helyett kocsival járok ami max másfél kilóméter. Felmelegedni sincs ideje a motornak.

A hűtővíz üzemmeleg állapotban volt amikor mértem az olajszintet, de az olajhőmérséklet mutatót nem is néztem. De kétlem hogy melóból hazafel onnan meg a tecsóba ami kb másfél kilóméterre van + vissza úgy felmelegedne az olaj, hogy teljesen eltűnjön az összes pára belőle.

Egyelőre nyugodt vagyok.

Előzmény: Erikaviking (5712)
Erikaviking Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5712

Ha sok rövid távot mentél ebben a hideg időben akkor lehet olaj meg pára szappanszerű keveréke is am ki szokott csapódni. Ha mész egy hosszabb etapot és hosszasan jól átmelegszik a  motor el fog tűnni. Persze csak ha ez okozta.... Ha nem akkor tényleg készítheted az eszközt.

Előzmény: Mr.C5 (5710)
unomma Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5711

Elképzelhető a jelek alapján, hogy készitheted az eszközt..:-)

Előzmény: Mr.C5 (5710)
Mr.C5 Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5710

Sziasztok,

Ma megnéztem az olajat és nem olyan volt amilyennek gondoltam. Buborékos volt kissé és valami takony szerű sárgás barnás anyag volt összegyűlve a végén, fél újjnyi sávban a nívópálca végén. 2002 es Citroen C5 2.0 benzines SX. 203 ezer kmternél volt olajcsere, azóta talán 2500 kmtert mentem.

10W 40 Mobil olaj lett beletéve. plusz az új olajszűrő. Tudom 5W 40 kell bele vagy milyen de a szervízkönyv szerint jó bele, meg ingyen kaptam 6 liter ilyen olajat így nem akartam odaadni vagy eladni másnak. Ötlet? Remélem nem lesz hengerfejes mert akkor tökönszúrom magam. 

zolko004 Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5709

Az kimaradt, hogy 2005-ös C5II 2.0 HDi

zolko004 Creative Commons License 2012.01.26 0 0 5708

Sziasztok!

 

Úgy néz ki utolért a kettős tömegű lendkerék problémája:( 

Még csak nemrég vettem a gépet, elvileg nem is futott túl sokat... csakhát abból nagyrészt városban.

 

Tudtok esetleg jó árban alkatrészt szerezni hozzá? Gondolom kuplunggal együtt érdemes cserélni...

Érdemes átépíteni fix lendkerekesre? Ha jól láttam a fix lendkerék kuplunggal együtt kerül annyiba, mint a kettőstömegű lendkerék kuplung nélkül. A fix kerékkel van valakinek tapasztalata?

Előre is köszönöm a segítséget!

 

 

berlasz11 Creative Commons License 2012.01.24 0 0 5707

Szia molnartiby,

nekem is hasonló autóm (C5; 1,6HDi; 2006) van, hasonló problémával (kilométeróra kevesebbet mutat, alap állapotban lejjebb van a kelleténél).
Neked azóta összejött valami megoldás?
Üdv:László

 

Előzmény: molnartiby (5684)
takigsx Creative Commons License 2012.01.23 0 0 5706

Szia Gabi!

Jövő hét csütörtökön korábban indulok haza,hogy max 6-ra vagy 7-re nálad legyek.Kivinnél a Stadkába és haza csúsznék,és csak vasárnap du.tán kb, 3-körül mennék érte,így volna bőven időd mindenre /szélvédő,gömmcs. miegymás/ átnézni.Na hogy tetszik az ötlet de majd hívlak is és dobok egy sms-t előtte,de írd meg ha nem járható.köszi előre is Taki

Előzmény: betg (5699)
V.6. Creative Commons License 2012.01.23 0 0 5705

" HIDEGINDÍTÁS- EGYENETLEN JÁRÁS- CHECK ENGINE LÁMPA " . Ez nekem is 1 télen át megkeserítette az életem. Minden rendben volt látszólag, de még is sz.rakodott. Aztán egy szoftver frissítéssel egycsapásra megoldódott a probléma. Azóta is rendben van. KOP...KOP..KOP.. Azért lekopogom. : )

Előzmény: TriplaD (5692)
kal. Creative Commons License 2012.01.23 0 0 5704

Sziasztok!

 Van-e valakinek 2001 2.0 HDI-hez turbo cső, az intercoler és a szívótorok közötti, tehát a felső.

Keresek még ablakmosó tartályba érzékelőt. az enyém végleg megadta magát, a tisztítás már nem segít.

miti5 Creative Commons License 2012.01.23 0 0 5703

hello! érdeklődnék ,h eolys 176-os adalék volna most eladó? 1L elég lenne

Előzmény: betg (2117)
Zolysys Creative Commons License 2012.01.23 0 0 5702

Csak Cit-Pug!!!!!!

Előzmény: miki_sys (5700)
Lord Vader Creative Commons License 2012.01.23 0 0 5701

Hmm, de ha hidegen-melegen egyaránt előjön a baj, sőt sokszor hibátlan hidegindítást követő több órás problémamentes kocsikázás után, akkor gondolom nem a hidrotökökkel van a gáz, remélem jól sejtem...

Előzmény: TriplaD (5692)
miki_sys Creative Commons License 2012.01.22 0 0 5700

Más tipusú gk-hoz is lehet csatlakoztatni (pl renault) és kell valamilyen adatot szolgáltatnia, vagy csak citroen - peugeot?

Előzmény: betg (5699)
betg Creative Commons License 2012.01.22 0 0 5699

Probáltad más autóval? Az eobd 16. lábán megvan a +?

Lehet ,hogy az autó a ludas.

Előzmény: miki_sys (5698)
miki_sys Creative Commons License 2012.01.22 0 0 5698

Sziasztok!

 

Még mindíg a lexia interfészel küszködök! Most hétvégén volt egy kis időm vele foglalkozni.. Pc ujratelepít, lexiát felinstalláltam, próbálom,  de nem csatlakozik az interfész a kocsihoz. Csináltam egy word doksit amiben képekkel illusztrálva bemutatom, hogy mit csinálok. Akinek van ilyen interfésze legyenszives segítsem nekem anyiban, hogy végignézi hátha lát olyan dolgot ami nekem a problémát okozza..

A doksit felraktam a hotfile-ra onnan lehet leszedni. (ide csak képet lehet). Link:

http://hotfile.com/dl/143235673/5370515/lexia.docx.html

 

A végén van az interfész beállító panel. Ha valaki megtenné hogy dobna 1 printscreent a saját beállításáról az hátha segítene!

 

Előre is köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!