Keresés

Részletes keresés

Aranyangyal Creative Commons License 2004.12.29 0 0 15072

Liszt,élesztő,rum van!

...és kezed is van???:-))))))))))))))))

Természetesen megyek,sütök,esztek!:-)))))

Puszi mindenkinek!

Előzmény: Bócman (15068)
seTTebello Creative Commons License 2004.12.29 0 0 15071
gumidani Creative Commons License 2004.12.29 0 0 15070
Nem arra gondoltam, hogy előre láthatta volna a veszélyhelyzetet. Az a kérdés fel sem merülhet. Hanem arra, hogy a hajó orrától jobbra vízbecsobbanó lányok, vagy a sodródó csónak, evezők, stb. a hajó jobb oldalán tartózkodva feltűnhettek volna. Bár igazságod lehet abban, hogy az első baktól az ajtó felé hátra mehetett, majd belépett az utastérbe és vagy becsukta az ajtót, vagy nem. Ekkor az események a háta mögött zajlottak.
Előzmény: Enzo (15067)
gumidani Creative Commons License 2004.12.29 0 0 15069
Lehet, hogy nehéz felfogású vagyok, de holnap ( csütörtökön)? 
Előzmény: Bócman (15068)
Bócman Creative Commons License 2004.12.29 0 0 15068

Tigris-lovaglók figyelem!!!

 

 

Reggel 7.30-kor behajózás, 8.00-kor indulás Újpest Hajójavítóból Óbudára!!

 

A Program vége kb. 10 órára tehető, a Hajógyári szigeten a szokásos kikötőhelyünkön!!

 

 

Aranyangyal, mi reggelire is szeretjük a fánkot!!!

 

Liszt, élesztő, rum van!!!

Enzo Creative Commons License 2004.12.29 0 0 15067

Ha a vízibuszt a középső baknál kötötték ki, onnan a matróz könnyen lehet, hogy nem látta a túloldalról közeledő kenust. Ha pedig már visszafelé tartott a bejárat felé akkor pláne. Szerintem.

 

Előzmény: seTTebello (15063)
Miksai Creative Commons License 2004.12.29 0 0 15066

Szia Gumidani !

 

Ha az általam 10.-ére küldött meghívót említed, azt 6.-án küldtem el neked. Nem a lev.listára, hanem egyből a mailbox-os címedre.

Én még nem tapasztaltam, hogy jóval később jött volna meg valami a lev.listán, olyat igen, hogy egyáltalán nem jött meg.

Előzmény: gumidani (15065)
gumidani Creative Commons License 2004.12.29 0 0 15065

Egy MHE-s üggyel vagyok kénytelen itt előhozakodni. Nevezetesen a levelezőlista működéséről van szó. 

Dec. 25-én 18 óra után kaptam meg a MK által dec. 12-én
küldött meghívót. Hogy egészen világos legyek, 18 órakor néztem át és
ürítettem ki a postaládát, amely nem volt tele és 21 órakor találtam
benne a fenti levelet. Ilyesmit egyébként már többször is
tapasztaltam. 
25-én este ismét elküldtem ezt a szöveget, ami 28-án újra visszajött. Ekkor az fw-s feladóról próbálkoztam hasonlóan eredménytelenül.

Kérdezem, hogy  más is így járt-e, vagy csak a mailbox levelezési
rendszer nyújt ilyen extra szolgáltatást?
A biztonság kedvéért kérem a listára felvenni a gumidani@fw.hu címet
is!
További boldog ünnepeket kívánok.

gumidani s.k. 



muggli Creative Commons License 2004.12.29 0 0 15064

Urak!

Ismét megnyílt a régi képtáram. A "Csepeli képek" albumba került vissza egyenlőre 112 kép, a régiek közül. Folyamatosan töltöm vissza a képeket, megpróbálom ugyanazt a rendszert visszatenni, ami volt. Kellemes nézelődést! :-))

muggli©

seTTebello Creative Commons License 2004.12.29 0 0 15063
Akkor az, akire gondoltam.
Előzmény: gumidani (15059)
gumidani Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15062

Hegyi Ottó: Hajóütközés kenuval

 

 

Három kérdésem van a leírtakkal kapcsolatban.

1. Valóban megengedett volt annak idején géphajóval hangjelzés nélkül elindulni?

2. A csónakkal a hajó előtti áthaladásra előírt távolság nem menetben levő hajókra értendő? 

3. A hajó elkötését végző matróz miért nem észlelte az elütött kenut, mikor az nagyobb részével a hajó jobb oldalán volt. (a jobb hátulját ütötte meg a hajó orra) Amilyen alaposan megvizsgálták azt, hogy a hajóvezető nem láthatta az ütközést, miért nem tették meg ezt a matróz helyzetéből is. Vagy neki nincs figyelési kötelezettsége?

gumidani Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15061
MALWIN Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15060

Még az uszály témához: ha jó lenne  gépem, most láthatnátok erről a pontonhídról képet, ahogy a budai oldalra sodródott maradványánál áll egy úszódaru.

A kép egyébként eredetileg megjelent dr. Gáll Imre: a budapesti Duna-hidak című, 1984-ben megjelent könyvében, a 81. oldalon.

Előzmény: muggli (15042)
gumidani Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15059
Akinek a fiát Bencének hívják. Ugyanis neki ajánlotta a könyvet. (Nemzeti Tankönyvkiadó 1999. még az elkótyavetyélése sikeres privatizálása  előtt)                   
Előzmény: seTTebello (15053)
gumidani Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15058

Sajnos nekem is csak ez a kép van meg. De az LV eleje ítt látszik. Add össze a kettőt!

Hülyeséget félre téve, én is szeretnék egy normális képet az LI-LVI csapat valamelyikéről.

Előzmény: Enzo (15054)
MALWIN Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15057

Gyanús volt a hajóhíd, de én mindenáron bajai vonatkozást kerestem..

A képekkel kapcsolatban, ha megjavul a gépem(most a vejem gépén kalózkodom), megpróbálom én , ha nem megy, és muggli sem jelentkezik, a tied.(Mugglinak már a múltkor megígértem, ha lesz még, viszem, de most nem reagált a felhívásomra.)

Előzmény: gumidani (15056)
gumidani Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15056
A Tiszán készült a kép Csongrádnál.
Előzmény: MALWIN (15051)
viking star Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15055

Eddig úgy nézett ki, hogy az élmezőnyben a szegény Danube Pearl halad, kire legelőször lecsapnak a Duna démonjai. Aztán kiderült, meg lehet spékeli a dolgot, és már nem azon csodálkozunk, ha egy hajónak a jelenlegi a hatodik neve. Az a menő, ha egy hajónak páros évben Gracioso a neve, páratlanban Bolero! Eddig én is azt hittem, átnevezték a Bolerot. Aztán, ahogy megláttam, rájöttem, ez két különböző hajó. Mint utóbb kiderült, mégsem. A Bolero idén Graciosoként futott, ugyanazokkal a színekkel, ugyanavval a lobogóval. Jövőre ismét Bolero lesz, szintén semmi nem változik. Ennek tényleg nem tudom, mi az értelme, de ne is kutassuk, nem biztos, hogy örülnének, ha kiderítenénk. Mindenesetre a jelenség a Der Kleine Prinz-nél már észlelhető volt: a Kis herceg szép kék+piros köpenyét levették, és csúnya sárgával összekenték a csupasz fehér oldalát. Szerencsére csak egy szezonra igényelte a bérlő a hajót, mely időszakra még át is regelték svájci lobogó alá az amúgy német (korábban pedig holland) kabinost. A névváltozás pedig szerintem a harangöntőnek a legjobb üzlet... :))) hát ez van. Persze ha egy hajó 1960-ban megkapta a Sopron nevet, akkor az legyen 2054-ben is Sopron, a mai világban ott kint ezt már egyre kevésbé lehet megtartani...nade mért pont a nevekkel...

 

Előzmény: arosa (15046)
Enzo Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15054

Gumidani!

 

Van itt ez a képed az LI-ről. Láttam én ezt a képet valahol korábban, ahol is rajta volt az egész hajó, csak nagyon kicsi volt, emiatt nem részletgazdag. Nincs meg Neked véletlenül ez teljes méretben?

Továbbá keresek további fotókat kedvenc 400-asainkról csavargőzös korukból.

Cserébe valami ilyesmi készülne:

Előzmény: gumidani (15049)
seTTebello Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15053
>>Hámori Péter: A magyar hajózás képes története c. könyv alapján I. sz. csavargőzösnek véltük ezt a hajót, pedig ez bizony a II. számú.

Melyik Hámori Péter írta a könyvet?
Előzmény: gumidani (15044)
seTTebello Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15052
Milyen cserdőrhajó? Tudtommal a csendőrőök max. az orvalászokat üldözték, de semmi közük nem volt a hajókhoz.
Előzmény: muggli (15042)
MALWIN Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15051

Dani,

eszembe jutottál a képektől függetlenül is:-))

Amúgy ettől a képtől nem tudom, miért kellett volna eszembe jussál, akaratlanul is bajai vonatkozást kerestem rajta, de szvsz nincs ilyesmi.

Előzmény: gumidani (15047)
gumidani Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15050
Az enyémmel már sikerült ilyesmi. Megpróbálnám, ha rám bízod.
Előzmény: MALWIN (15048)
gumidani Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15049

Csak emlékezetetőül: Itt van a többi kép.

MALWIN Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15048

Apukám negatívjain az imént fedeztem fel a  Beloianniszt, 1962-ből, meg egy vízibuszt is.:-))

Szeretnék egy negatív szkennert!:-)

Előzmény: gumidani (15044)
gumidani Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15047

A hajóüdülés a jó munka jutalma.

Brrr! Ha jól dolgozott a hajó, akkor elmehetett üdülni?

Bár az is lehet, arra utalt a kép, hogy az egyik jómunkás üdülhetett a BKV-s törpén, a mikutyánkkölyke pedig a SZOT Budapesten? Na és ki mehetett a háttérben levő Dunaföldvárra és társára? 

Ezt meg MALWINnak ajánlom első sorban szíves figyelmébe. Hátha eszébe jutok a régi bajai képekkel kapcsolatban.
arosa Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15046
LEHETSÉGES EZ ???? A BOLERO hajókát átnevezték az idei szezonra GRACIOSO-ra. Ez nem szép dolog volt. De az még csúnyább, hogy jövőre ismét a régi nevével közlekedik. azaz BOLERO néven. Mire jó ez?
gumidani Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15045

Folytatom magamat:

Elkeserítő ezt a képet nézve arra gondolni, hogy ma mi van ugyanitt. Megjegyzem elég hitvány kép, mert nincs rajta a Sopron.

gumidani Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15044

Kaptam néhány hajós képet. Pl.  Deák Ferenc Esztergomban állóhajóként.

Korábban a Hámori Péter: A magyar hajózás képes története c. könyv alapján I. sz. csavargőzösnek véltük ezt a hajót, pedig ez bizony a II. számú. Továbbá, itt egy festmény róla, miután már volt Pajtás és Siófok. Ha már szóba került, megemlítem, hogy szerintem a Hajók annó oldalon ez a kép nem az Ifjúgárda, hanem a Pajtás.

Hamster Creative Commons License 2004.12.28 0 0 15043
De jó, megint kidobtak pár millát arra, amit eddig is tudtak? Jó, néha szegény búvároknak is kell gyakorolni, de nem hiszem, hogy ne lett volna jobb helye annak a pénznek, amit erre költöttek :-/ És persze marad a második világháborús legenda is a sajtóban. Ha holnap valaki elrikkantja magát, hogy elsüllyedt amerikai atomtengeralattjárót talált Kismaros előtt, a fedélzetén hat darab Polarissal, akkor kiürítik a Duna-kanyart?! Grrr.
Előzmény: zjakabfi (15041)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!