Köszi a segítséget,kicseréltem a nyomásszabályzó szelepet,meg MANN szűrőt raktam bele és próba után sem állt le,azaz jó lett!Remélem egy ideig nem lesz semilyen problémám vele,de azért ha mégis beugrana valami nem várt baj,ugye igénybe vehetem a szaktudásod?Köszönöm!
Ha csak a gyújtást adom rá, akkor nem jelzi, hogy izzítana, de indítózás közben már felvillan a sárga fűtőszál visszajelző.
Ki tudod mérni, hogy melyik nem jó? Gondolom nem kell mindet cserélni...
Kedden délután meg tudjuk ezt csinálni?
Igen, a kuplongot mondtad is... számítottam is rá, csak nem ilyen hamar:)
A héten valamikor kiakarok menni hozzád amúgy is, az ízzitást rendbe kellene tenni, mert kint alszik a kocsi és úgy reggel csak könnyebben indulna.
Nem tudom emlékszel-e, azt is írta a komputer amikor néztük, hogy az izzitásnál valami relé nem jó...
Holnap rád csörgök, kedd délután meg ki is tudnék menni.
Szia igazad van tényleg nem Fap -os , a fene sem emlékszik ennyi c5 között , a lendkeréknek semmi hangja nem volt ,a kuplungot mondtam neked akkor is ,hogy nem az igazi,nem kell mindgyárt rémeket látni. Hétfőn hozd el megnézem de nem hiszem ,hogy most azonnal lendkereket kéne cserélni . A füst nem csak pára ? hidegen a katalizátor igen büdös tud lenni.
Mintha azt mondtad volna, hogy nem fapos a gép... Úgy volt hirdetve, de mikor megemelted azt mondtad, hogy nincs rajta részecskeszűrő!
Kicsit most úgy érzem, hogy sikerült belenyúlnom: (
Tök jónak nézett ki, erre elkezd kerregni a lendkerék, aztán most meg ez a füst...
Természetesen külön a lapátot is lehet cserélni.Én most csa a gumit cseréltem,nem volt kedvem közel 4ezret leszurkolni egy ablaktörlőlapátért... Így is olyan mint az új! :)
Kölcsön adtam a gépet, de nem kellett volna...
Meg lett hajtva egy kicsit 4 ezres fordulat környékén, biztos azt hitte az
ember, hogy benzines.
Most hidegen ha beinditom lök egy pici kékes füstöt, aztán egy darabig semmi, de ha egy fél percet ketyeg alapjáraton, akkor elkezd ilyen feketés, kékes büdös füstöt ontani magából... Mi lehet a baja? Gondolom ez nem természetes.
Előre is köszi a segítséget!
És mégis tipped szerint ez a nyomásszabályzó szelep csinálhat ugyanilyen jelenséget?Akitől a fülest kaptam,azt is mondta,hogy a szelep végén lézerrel vannak lyukak csinálva rá és ez ha eltömődik,okoz ilyen problémát,orvosolni meg ugy lehet még,ha letöröm a végét,akkor még elmegy egy darabig!Bár én hülyeségnek találom,mert ha letöröm a végét,akkor lesz egy nagy nyilás,ami nem éppen lézer nagyságú!Irtad még,hogy más is lehet!Mik csinálhatnak még ilyen tünetet?Köszi válaszod!
A jumper 2002-es 93kw-os és az vele a bajom,hogy menet közben gázelvételkor felzúgó hangot ad és leáll!Aztán ha ujra akarom indítani,gyújtás ráadásánál csak kattan a magasnyomású szivattyú,nem pedig azt a jellegzetes hangot adja!Tehát ilyenkor várnom kell vagy 15 másodpercet és utána gond nélkül indul és megyen tovább!Aztán időközönként újra le-le áll!Szervizbe még nem vittem,de pár szerelő már nézte és nem tudják mi okozhatja,de minap kaptam egy fülest,hogy a magasnyomású szivattyún van egy nyomás szabájzó szelep és az csinálja ezt,ha kicserélem,meg fog szünni a leállás!Tulajdonképpen ez után érdeklődnék,hogy okozhat ilyen tünetet ez a nyomástartó szelep?Mert különben ezenkívűl indul mindig szépen még a hideg reggeleken is!Tudnál segíteni?Köszi előre is!